Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V jakém rozsahu měří radar? Konec diskuzím!

Kroměřížská policie dostala v těchto dnech novou zbraň proti příliš rychlým řidičům. Ve Škodě Fabii zkouší vylepšený radar pro měření rychlosti AD9C. Nově schválený přístroj z Kunovic dokáže měřit a zaznamenat překročení rychlosti v rozmezí od 20 do 250 km/hod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kominik

komentare
tedy panove,
 
to, ze v tomhle state je dost vylizancu, kteri si malost svych pindouru kompenzuji rychlosti svych aut, me az tak neprekvapuje, ale to ze tolik z nich ma dnes pristup k internetu me docela zaskocilo.
Kdybyste aspon nebyli okoli nebezpecni, tak by s vama mohla byt i sranda... teda spis ani ne tak s vama, ale z vas.
Me treba docela bavi jezdit podle predpisu... no, vsude pade nejezdim, ale vic nez sedesat se v meste nehrnu. A ted nedavno jsem si poridil nove moc pekne a docela silne auticko a moc krasne se mi kouka na ty silence v deset let starejch karach s ruznymi blikatky, spoilery a kridly, jak se snazi byt vsude prvni, jen aby to vsem ostatnim ukazali ;-) ... teda, ne ze bych to nekomu pral, ale minule se jeden takovej rozsekal par minut po te, co me predjizdel. Zastavil jsem abych se podival, zda je v poradku a ten pitomec v tom polorozpadlym aute predemnou ujel, pako.
a tak si porad jezdim v klidku a s usmevem si tukam na celo kdyz na semaforu vedle me sedi manik v starym oplu kterej jeste na oranzovou vystreli kupredu jen proto abych se na dalsim semaforu pomalu opet vedle nej postavil.
jo panove, myslim ze ja jsem prave ten co takovy jako vy asi pekelne se*e :-) ... a to me na tom bavi prave hrozne moc. jo, a btw. uplne nejvic, me bavi jezdit za skodovkama, (teda musej jet aspon tak 45kmh, je pravdou, ze dlouhy kopce si s nima nedavam)
... ja proste miluju v aute nepospichat.
tak bye
0/0
7.9.2003 2:58

Pilot

Re: Radary a antiradary?!
Tak jsem si ten antiradar z www.antiradary.cz minuly tyden zapujcil, dnes jsem 2x potkal radar  a .....VONO TO FUNGUJE     Takze si ho necham uz naporad. Konecne mam poradnou obranu proti nezmyslne umistenym radarum.
0/0
4.9.2003 13:55

TURBO

Policajti lžou
Nedávno se na dálnici stala docela kuriózní věc. Jel jsem hodně přes 200 km/h a zastavil mě policajt (málem jsem ho přejel). Čekal jsem, že úplatek nebude asi zrovna nejmenší, už jsem vyndaval peněženku, ale tem policajt mi řekl, že jsem jel něco kolem 190 km/h. Tak jsem mu řekl, že to jsem nejel a že chci vidět fotku v počítači. On si odskočil do auta, zavolal tomu druhýmu volovi a pak mě normálně pustil....
0/0
4.9.2003 9:19

alin

Re:
hm, tak to byl polda ucho, dukazni material nemusi ridici vubec predkaldat. odchylka tachometru, pokud jsi jel napr. 220 muze udelat rozdil na skutecnych 190km/h..
0/0
7.9.2003 11:51

Tom

Re:
Ehm ... IMHO tim autor myslel situaci, kdy me policajt zastavi, ze sem spachal to a to .. i kdyz pro to nema dukaz a predpoklada, ze se s nim nebudu dohadovat a automaticky zaplatim (uplatek). Kdyby ho vyfotili, muselo (i kdyz taky ne nutne) by to byt s blockem a to nikdo nechce ....
0/0
8.9.2003 8:51

Frabntišek Malina

Řešení
Policistům a státním úředníkům pouze průměrnou mzdu, za ušetřené peníze postavit pořádné silnice. Jak lehké. Komu se bude zdát průměrná mzda málo, může podnikat nebo do výrobní sféry.
 
 
 
 
 
0/0
31.8.2003 6:47

Tom

Re:
... a nezustane tu zadnej policajt a na silnicich bude jeste vetsi dzungle ... skvely
0/0
1.9.2003 8:23

Robátko

Re:
Naprostý souhlas.Pokud bude mít řadový policista-dejme tomu praporčík- průměrnou mzdu jaká je uváděná v ČR,tak od policie nepůjdou.Ve skutečnosti se ale pohybujou podstatně níž.A pokud někdo chce policistům nebo i městským strážníkům nadávat,tak ať jde vynadat jejich šéfovi, který je tam poslal.
0/0
2.9.2003 8:37

Jirka

Re:
Do silnic by se nemuselo tolik investovat, kdyby se nákladní doprava zase vrátila zpět na železnici třeba formou kontajnerů. Vždyť ty naše silnice a dálnice vypadají jako jeden se pohybující sklad, který nejemon ničí drahé silnice, ale zamořuje životní prostředí a zabíjí lidi. Zřejmě je pro stát pohodlnější žít z daně z pohonných hmot pod heslem: čím víc vozidel, tím více příjmů z daní.
0/0
5.9.2003 13:35

HObe

Re:
Ano, jezdi tu hodne kamionu, ale uz jste nekdy jel treba po dalnici rakouske A10 Salzburg-Villach nebo po Italske A1 okolo Bologni a nize? Jsou to podobne tepny. Kamionu mnohem, mnohem vice.... 
0/0
6.1.2004 11:53

někdo

Pozdrav
Srdečně zdravím to hovado v zelené oktávce 1.9sdi,co jel kolem deváté hodiny 22.8 z Trutnova na Hradec K. a jel jako prase a na 1 Km mohl zavinit tak 3 dopravní nehody,bodejť by sis ty hajzle nekde rozbil hubu.
0/0
29.8.2003 22:47

Vendula

Re:
Máš jet rychleji a ne se mi plýst do cesty. Couradlo.
0/0
2.9.2003 15:24

jarda

Re:
:o)
0/0
5.9.2003 19:42

Tom

160 Km/h na D1 - moje konstanta - Felina 1.3
predevcirem po trictvrte roce za 500,- Pohodicka, blocek, jak na pasu... A stvrzenka pry neplati az do Prahy rikal mi...
0/0
28.8.2003 23:41

pimon

Problém nevidím jen v rychlosti
Patřím mezi řidiče, co najezdí ročně 40-50 tisíc km. Musím dát za pravdu Těm co tvrdí, že dnes jezdí mnoho řidičů rychle. Mnohem víc mne však štve stav vozovek. Děs a běs, kde končí peníze určené původně na budování a opravy komunikací. Další problem dopravní značení. Stovky zbytečných značek. Nesmyslně snížené rychlosti a zkorumpovaní polisté. Další problém nepostižitelní cizinci. Souhrn všeho bych nenazval nepořádkem, ale přímo džunglí.
0/0
25.8.2003 14:14

Martin

dokud bude protekce
Dokud bude protekce a korupce u dopravni policie a na magistratu v takovem meritku jako nyni, tak to lepsi nebude.
0/0
25.8.2003 12:48

Hanz

kdo mi to vysvetli?
Citace sbirky zakonu, ktera je platna a nebyla zatim novelizovana: §22 - str 47 - Prestupky proti bezpecnosti a plynulosti silnicniho provozu (1) Prestupku se dopusti ten, kdo a) jako ridic motoroveho vozidla prekroci nejvyssi povolenou rychlost stanovenou zvlastnim zakonem nebo dopravni znackou o vice nez 30 km/h v obci nebo o 50 km/h mimo obec. takze muzeme jezdit po dalnici 179km/h a nedopoustime se prestupku ne? co mi k tomu kdo rekne? ja to fakt nechapu... Diky
0/0
25.8.2003 12:38

Fízl

Re:
§ 22/1f ostatní porušení z.č. 361/2000 - max.pokuta jen litr
0/0
28.8.2003 22:09

zdeněk

Cha,cha,cha!!!
I tento super radar budou obsluhovat obyčejní policisté. Obyčejný = zkorumpovaný !!! Ještě jsem neviděl policistu dopraváka,který se nenechal podplatit. Proto dále budou jezdit řidiči luxusních  aut jak budou chtít a platit pokuty do kapsy policistům. A řidiči obyčejných platit pokuty do státní kasy . 
0/0
25.8.2003 11:59

RodriGuez

Výše pokut...
Nejsem policajt, a ani jim nefandím, dělají svojí práci a já si dělám svou.Měření rychlosti v místech, kde měřej je jen obyčejným nasíráním řidičů. Jsme snadná kořist. Přijedeme až k policistovi( nikam nemusí) předložíme mu své doklady, on nám vysvětlí, co jsme provedli, nebo co nám chybí... a pak nám oznámí výši pokuty. S doklady v rukou se stanete rukojmím, který nic nemůže. Musíme jen platit. Stát je finančně na dně, tak se státní úředníci hojí na řidičích, protože oni na to vždycky mají a ještě jim ty peníze přivezeme až k rukám jejich policistů.
0/0
24.8.2003 21:30

Lowrider

Re:
Já mám takovej pocit, že policajtům nemusíš do ruky dávat nic, pokud nechceš.. Alespoň takhle si myslim, že to je uvedený ve vyhlášce. Možná se pletu, ale už jsem to párkrát zkusil, jenom jim řidičák a techničák připlácnul na sklo  a bylo hotovo...
0/0
26.8.2003 11:43

rafael

NEJDE VUBEC O RADAR...
..ANI O FOTODOKUMENTACI,ALE O TO,CO S TEMI FAKTY UDELAJI POLICISTE.DOVOLTE MI JEDEN PRIKLAD,ZA VSECHNY: ZBOHATLIK V MESTE "N",JEZDI SE SVYM NALESTENYM,REPREZENTACNIM FAREM,JAKO PRASE A RADAR HO NEJMENE DVAKRAT ZACHYTI PRI MAXIMALNIM PREKROCENI RYCHLOSTNIHO LIMITU.CHLAPCI Z DOPRAVKY SI HO ZAVOLAJI:"TYTYTY.."REKNOU MU A TIM TO KONCI. PAK ALE NA RADU PRIJDE OBYCEJNY BLBECEK,KTERY JEL DVAKRAT V OBCI NAD PADESAT A TEN SE BUDE POTIT!!!! POKUD VAM TENHLE BANALNI PRIKLAD NIC NEPRIPOMINA,TAK NEZIJETE V CR...
0/0
23.8.2003 15:24

jarda

Re: závist
nezaviď, měl jsi se lip učit
0/0
25.8.2003 12:09

Štěpán

Re: závist?
...učit co? krást? ne, děkuji.
0/0
25.8.2003 14:28

autoškola

Re:
líp učit, aby mohl být policistou, že...
0/0
25.8.2003 22:56

Tomas

silnice v Nemecku
Stravil sem den an silnicich v Bavorsku a mam asi tenhle dojem : Limity se dodrzuji (jezdi se tak limit az limit+10). Ale jak jedete trochu pomaleji (treba limit-10), hned na vas VSICHNI blikaji, torubi a predjizdeji .. klidne v zatacce a v kopci. Policajty sem videl jen jednou, merili pod kopcem, v ostre zatacce, zdaleka videt. Hlavne jen sebevrah by tam jel vic, nez povolenych 60. Ono taky jde o to, ze nemaji nikde "zbytecne" omezovanou rychlost, ne jako u nas kdy na 5 km useku je 2x 40-ka a podobne.
0/0
23.8.2003 15:08

radek

informace
Strucna odpoved,nebo otazka za jakim ucelem mnereni zvisene rychlosti stoji policiste? Vybrat co nejvice pokut a nebo nebo ukaznit spechajici ridice.
0/0
23.8.2003 0:05

FlashLight

Čím víc si čtu podobné debaty....
...tím víc musím trvat na bodovém systému "hodnocení" řidičů, odebírání řidičáků za výrazně překročenou rychlost, nebezpečnou jízdu, nedání přednosti, přejezd závor a pod. A při třetím takovém incidentu doživotní zákaz řízení motorových vozidel...A radary mohou být pak vyznačeny v mapách... A pro dovedu, který si stěžuje na silnice ( aniž bych polemisoval o kvalitě týchž...) : když po rozbité ulici v městě jede debil sto osmdesát, tak ta rána NENÍ vinou cesty...!
0/0
22.8.2003 20:01

fernet

Re:
Jses fizl.
0/0
25.8.2003 12:19

george

není to silnicí, je to řidičem...
Já fízl nejsem a plně souhlasím s tím, že plno řidičů jezdí jako prasata!!!Většina dopr. nehod není vinou silnice, ale řidičů Většina si o sobě myslí, že mají nadupané auto a tak jsou páni silnic. Ale zkušenosti v řízení nemají. Takový jsou naprostý MAGOŘI Kvůli takovým umírají i nevinní lidé  
0/0
29.8.2003 10:57

autoškola

Re: bodový systém
Už jsem o bodovém systému slyšel a četl 1000x. Úžasně objevné a leckde zavedené, leč drahé. 
0/0
25.8.2003 23:06

Mike

Re:
Jasně, zastřelit na místě, zabavit všechen majetek. Magore !!!
0/0
28.8.2003 8:59

jaason

Re:
no aspon by kvuli nemu uz neumirali jini ... tezka ironie. ale vazne - jinak s navrhem souhlasim, nebezpecni a hlavne bezohledni a nepoucitelni ridici dozivotni zakaz ridit! Silnice neni okruh F1, kdyz nekam jedu, chci jet bezpecne a v pohode a ne, abych za sebou v kazde vesnici videl blikajici svetla nejakeho magora. napriklad kolem skol bych dal max. 40km/h, prekroceni trestat hoooodne velkou pokutou.
0/0
2.9.2003 11:49

Charlie

k rychlostem a nehodám
Většina nehod není způsobena přímo vysokou rychlostí, ale katastrofálním stavem cest, dálnici nevyjímaje, poněvadž dnes prakticky nelze řící, že ji máme (D1). Druhým neméně velkým problémem je technický stav vozidel, u nás jezdí vše co má kola. Dalším problém v řadě je přecení vlastní schospnosti a možností svého auta nebo motocyklu. Až následně je zde rychlost vozidla.
0/0
22.8.2003 12:35

hajanen

Re:
Vetsina nehod je zpusobena tim, ze lidi jezdi jako prasata. At jsem byl kdekoli v zahranici, nemaji tam o tolik lepsi silnice, ale ridice. Ted jsem v USA a at je to tu jakekoli, jezdi se tu proste slusne a ne jako u nas. Svadet to na stav silnic je trapne . Stacilo by dodrzovat predpisy a byt ohleduplny, jenze ten, kdo to u nas dela, je za naprosteho kretena a co nevidet ho nekdo sestreli. . Studuju medicinu a traumatologie me zajima. Vetsina tezkyc a smrtelnych zraneni je zpusobena vysokou rychlosti. No comment..
0/0
22.8.2003 14:53

Jirka

Re:
Jezdit jako prase neznamená jezdit rychle. Viděl jsem už asi 3 bouračky, kdy oba účastníci jeli tak max. 30. To co tam předváděli, mě přivedlo k údivu, jak mohli dostat řidičák, neboť při takové debilitě nemohli umět ani číst :o) Za poslední 2 měsíce jsem slyšel o 5-ti smrtelných haváriích z mého okolí, a všechny byly způsobeny akcemi typu předjíždění v pravotočivé zatáčce apod. S rychlostí to nemá nic společného. Když někdo jede po prázdné dálnici 180 a nejede ve zrezlé 120-ce, tak je to v pohodě. Prostě: lidi s IQ pod 100 by řidičák vůbec neměli dostat (to by ale všechny automobilky zkrachly :-)))
0/0
25.8.2003 14:34

Sandy

Re: rychle ale bezpečně
Souhlas, jezdit rychle ještě neznamená nebezpečně, můžou jezdit třeba 50 ale když někdo začne předjíždět do zatáčky tak je magor a zpomalený reakce něktrých strejdů kteří vyjížději 2x do roka no to je taky věc.taky nedodržuju někdy moc ryhlost ale tam kde si to můžu dovolit
0/0
28.8.2003 13:19

Lukyn

Re:
Stav silnic v CR katastrofalni je, ne ze ne. Rychlost sama o sobe neni pusobitelem dopravnich nehod, muze za to neodpovidajici kvalita vozovek. Kdyz jedes 100-130kmh po krasne rovne silnici a za lehkou zatackou je silnice zvlnena a plna der, tak mas co delat to ustat. Kdyby tam tenhle humus nebyl, tak nehrozi sebemensi nebezpeci. To zaprve.. A za druhe, nesnas se tady vychvalovat USA, je to zeme, ktera se nepravem nazyva svobodnou. Lidi se tam chovaji jako ovce, drzi se stadecka a jakmile z nej vyboci, tak jsou hned na okraji spolecnosti, nejvetsi vyvrhelove... 
V nemecku je normalni cetsovni rychlost po silnici prvni tridy 120-130kmh, a muze bejt hustej provoz, velka kolona.. Jde o to, z eto jede plynule, nikdo nezdrzuje, nejsou tam zadna zbytecna omezeni. Jedzi se tam rychle a stejne bezpecne.. Trvam na tom, ze nejvetsim vinikem dopravnich nehod je kvalita komunikaci!
0/0
31.8.2003 17:18

Honza

Re:
Ad: technický stav vozidel ... jsem si plně vědom stavu svého auta a tomu i přizpůsobuji rychlost jízdy ... proto jsem také nezpůsobil žádnou nehodu (zatím za 10 let provozu) narozdíl od těch co si vozí zadek v nových naleštěných "rakvích" a jezdí jak šílený, protože jim to jede ... Mě to sice tolik nejede, hlavní je že mě to doveze. Jo a pro každý případ: NEZÁVIDÍM 
0/0
25.8.2003 13:44

Barrus

Re: ad technicky strav
technicky stav vozidel je vazne otresny, ale policiste kteri stav kontroluji autum VUBEC nerozumi ... zastavi kazdou Skodu od 1000MB, 100, 105, .. az po 1203 (1203 se urcite vyrabely jeste v roce 1994), ale nezastavi zahranicni auto z roku 1975 protoze NEVI ze je tak stare ... a obnova vozidel :-)) ... kdo ma na nove? ti co jezdi ve skodovkach urcite ne. jinak zadnou nehodu a zadnou pokutu
0/0
26.8.2003 7:05

pxv

Re: Rychlost je jenom jeden z parametrů
Rychlost v daném úseku a pohoda řidiče určují pravděpodobnost nehody, není to jinak, ani kdyby Tvé auto bylo šestilitr, co vytáhne 300 km/h
0/0
2.9.2003 10:21

jege

Radary a antiradary?!
Je videt, ze okurkova sezona. Tento "super" radar se oproti normalnim Ramerum moc nelisi,  snad jen ten dalkovy on-line presnos obrazku mereni a dalkova sprava celeho zarizeni. Podrobny popis vsech radaru od RAMETU je na www.rametchm.cz   . Konkurencni technika - antiradary jsou zase na www.antiradary.cz  .
0/0
21.8.2003 8:59

lvena

Re:
Ono těch novinek v radadu je více. Rozlišení CCD kamery 1.4Mpixelů, vysoce svítivý displej TFT 10.4palce.Možnost připojení barevné kamery 1.4Mpixelů. Možnost digitálního podpisu snímku HW klíčem.Radarová část je samozřejmě stejná. Proč se vrtat v něčem co funguje a je předmětem metrologického schválení.
0/0
21.8.2003 11:57

jege

Re:
Je to mozne, nehadam se . Myslel jsem to tak, ze technicke parametry radarove casti zustaly stejne a vylepsena byla jenom obsluzni cast, t.j. pohodlnejsi prace pro obsluhu. At se nam nahodou policajti pri tom mereni moc neunavi   .
0/0
21.8.2003 22:11

Pilot

Re:
A funguji vubec ty antiradary co jsou na www.antiradary.cz ? Mate s tim nekdo zkusenosti? Planuji, ze si neco takoveho poridim, ale nerad bych se napalil.
0/0
22.8.2003 1:29

Karel

Re:
Ty co jsou na www.antiradary.cz funguji ! Ruzne levne smejdy typu "spolehliva Cobra za 2500" nefunguji.   Holt kvalita neco stoji. Pokud tomu neveris nebo nevis, jestli ti to bude vyhovovat, muzes si to zapujcit na 15 dni a jezdit a testovat. Navic zato nezaplatis ani korunu navic (spis dostanes slevu, abys neutek ku konkurenci) .
0/0
23.8.2003 0:04

jege

Radary a antiradary?!
Je videt, ze okurkova sezona. Tento "super" radar se oproti normalnim Ramerum moc nelisi,  snad jen ten dalkovy on-line presnos obrazku mereni a dalkova sprava celeho zarizeni. Podrobny popis vsech radaru od RAMETU je na www.rametchm.cz  . Konkurencni technika - antiradary jsou zase na www.antiradary.cz .
0/0
21.8.2003 8:57

alois

CR je zkorumpovana zeme, ktera si jen na neco hraje!
Vsichni jezdi jako prasata. Kdyz jsem vylezl z autoskoly snazil jsem se trochu neco dodrzovat, protoze to do me v autoskole cpali, coz bylo spravne. Po roce (a pul), kdy clovek ziska trochu jistoty a vidi jak kolem neho VSICHNI, ale naprosto vsichni, jezdi, zacne taky blbnout. Je jen velmi malo slusnych ridicu, nekteri vypadaji slusne o vikendu, protoze to jsou svatecni ridici a ti pak delaji zase jine zmatky. Situace je opravdu cim dal horsi a technicky stav aut - no comment. Cela tato republika s i jen na neco hraje, ve skutecnosti je to zkorumpovany stat, kde muzete uplatit cokoliv - vcetne blbe STK a vsichni tomu zase jen prihlizi jako za komousu jsme prihlizeli jak z nas komunisti delaji cim dal vetsi nebozaky. Ze zacatku jsem si jizdu autem uzival, ted se kazdodenni cesta do prace stava spis hororem, zavodenim na krizovatkach, kdo driv, kdo z koho! Kterykoliv zapadak co sem prijede si tady leci sve mindraky, jezdi tu jak prasata, protoze tu nejsou zadne postihy, viz posledni naval nemcouru na Velkou cenu do Brna, pak takovych skopcackych debilu jsem na ceste potkal, chlapik na zelenou nepockal az auta projedou v protizmeru a rovnou to pred nema vystartoval do leva, naco cekat na ubohe cechy.
0/0
21.8.2003 8:33

Mac

Re:
Jestli si tady léčí skopčáci mindráky, pak Vy jste zakomplexovaný. Když je rychlejší, tak proč by měl čekat. Než se auťák rozkouká, tak skopčák na mašině je už dávno pryč. Tak se přizpůsobte dnešní době. Takový žvásty typu "cesta do práce se stává každodenním hororem" se mě fakt líbí. Nevyhovuje Vám to, jezděte MHD. Nejezdíte náhodou Trabantem a v čepici nebo kolbouku ? Nebo se při jízdě kocháte okolím ? Nedivil bych se. Každopádně máte velmi dobře vyvinutý smysl pro dramatyčnost. Kdyby Vám nevyhovovalo zaměstnání, zkuste reportéra v tv Nova, určitě se upíchnete.
0/0
25.8.2003 1:42

alois

Re:
no, chlapce, vidim, ze jsi z celeho prosipevku vzal jen to co potrebujes. Ale to je v teto zemi taky normalni. Tak se vrat mezi sve rychle bouraky.
0/0
26.8.2003 15:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.