Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

C-Max: pokus o velký focus

Nový Focus C-Max má se známým modelem automobilky Ford společného více než jen jméno. Hlavní devizou focusu jsou jízdní vlastnosti, které se v případě c-maxu podařilo ještě vylepšit. Podvozek vychází z "klasického" focusu, ale prošel modernizací.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

starý pán

12. 8. 2003 13:02
Raději toho nechte, když tomu nerozumíte.
Je radost sledovat, na jak opravdu vysoce odborné úrovni se tady diskutuje. Jeden nevychází z údivu. Je to asi tak stejné, jako když buzera*ti budou hodnotit, která ženská je hezčí. Fakt, borci. Hodinky nebo holinky, to je jedno, obojí se natahuje.
0 0
možnosti

Havirov Devils ! ! !

12. 8. 2003 13:05
Re:
a co kondom, ten nenatahujes?    
0 0
možnosti

JPL

12. 8. 2003 11:35
Interiér
"Interiér automobilu je zcela nový a ani vzdáleně nepřipomíná odvážně až futuristicky řešený interiér focusu."
A to je IMHO velká škoda. Interiér běžného Focusu je absolutně sqělý , škoda, že jej nepřevzali, mě osobně se tyhledy upláclé desky ve stylu VW vůbec nelíbí  
0 0
možnosti

Miloš Zeman

12. 8. 2003 9:44
Cena ???
Z aut této kategorie mi připadá cenově zajímavý Kia Carens. Takže jsem opravdu zvědavý, s jakou cenou Ford vyleze.
0 0
možnosti

aaa...

12. 8. 2003 11:20
Re:
KIA je na a tomu odpovida cena..
0 0
možnosti

Maty

12. 8. 2003 8:49
C-max
Tohle auto se Fordu skutečně povedlo a vypadá sklvěle. Je vidět, že si na něm dali skutečně záležet a není to jen zaplácnutí mezery ve výrobním programu jako je Touran. Tohle auto má styl a mezi současnými konkurenty nemá soupeře. C-max vypadá skutečně jako auto pro přepravu pasažéru narozdíl od Touranu, který působí jako prosklená dodávka se sedačkama ve stylu osobního Berlinga nebo Kangoo.
0 0
možnosti

Rocky

12. 8. 2003 8:32
????
Myslím, že s Volkswagenem Touragem se to vůbec ale vůbec nedá srovnat. Asi jste padli na hlavu milý autoři článku.
Ptřijďte se ke mě svézt a pak doufám článek opravíte.
Oh,oh,oh,oh,.......autoři autoři!!!!
0 0
možnosti

Kuba

12. 8. 2003 9:00
Re:
Hmmm, je videt, ze jsi jeste nejel ve Focusu. Podvozek a jizdni vlastnosti Focusu jsou totiz etalon v C segmentu. VW trvalo 5 let, nez pochopili, ze musej udelat taky viceprvkovou zadni napravu aby se Fordu aspon vyrovnali.
Takze mas pravdu - neda se to srovnat. Touran ma prvni generaci viceprvkove napravy od VW, C-max ma uz lety overenou, dokonce uz druhou generaci napravy Control blade.
0 0
možnosti

Radek

12. 8. 2003 0:25
Pracovni dodavka VW Touran nema sanci
Myslim ze VW se svou novou dodavkou Touran nema po vsech strankach sanci.  No ale Citroen Xsara Picasso je porad nejhezci!
0 0
možnosti

Ace2

12. 8. 2003 0:36
Re:
hřebík na hlavičku... Touran je paskvil, který si zaslouží jenom zaplechovat boční skla a nadále prodávat jako užitkové auto pro drobné živnostníky... C-Max bude asi král nejmenších MPVíček na příštích pár let. I když já tíhnu k novému Grand Espace ten je bez chyby, i když samozřejmě vím, že je díky velikosti i motrům ve zcela jiné třídě.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...