Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

C-Max: pokus o velký focus

Nový Focus C-Max má se známým modelem automobilky Ford společného více než jen jméno. Hlavní devizou focusu jsou jízdní vlastnosti, které se v případě c-maxu podařilo ještě vylepšit. Podvozek vychází z "klasického" focusu, ale prošel modernizací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

starý pán

Raději toho nechte, když tomu nerozumíte.
Je radost sledovat, na jak opravdu vysoce odborné úrovni se tady diskutuje. Jeden nevychází z údivu. Je to asi tak stejné, jako když buzera*ti budou hodnotit, která ženská je hezčí. Fakt, borci. Hodinky nebo holinky, to je jedno, obojí se natahuje.
0/0
12.8.2003 13:02

Havirov Devils ! ! !

Re:
a co kondom, ten nenatahujes?    
0/0
12.8.2003 13:05

JPL

Interiér
"Interiér automobilu je zcela nový a ani vzdáleně nepřipomíná odvážně až futuristicky řešený interiér focusu."
A to je IMHO velká škoda. Interiér běžného Focusu je absolutně sqělý , škoda, že jej nepřevzali, mě osobně se tyhledy upláclé desky ve stylu VW vůbec nelíbí  
0/0
12.8.2003 11:35

Miloš Zeman

Cena ???
Z aut této kategorie mi připadá cenově zajímavý Kia Carens. Takže jsem opravdu zvědavý, s jakou cenou Ford vyleze.
0/0
12.8.2003 9:44

aaa...

Re:
KIA je na a tomu odpovida cena..
0/0
12.8.2003 11:20

Maty

C-max
Tohle auto se Fordu skutečně povedlo a vypadá sklvěle. Je vidět, že si na něm dali skutečně záležet a není to jen zaplácnutí mezery ve výrobním programu jako je Touran. Tohle auto má styl a mezi současnými konkurenty nemá soupeře. C-max vypadá skutečně jako auto pro přepravu pasažéru narozdíl od Touranu, který působí jako prosklená dodávka se sedačkama ve stylu osobního Berlinga nebo Kangoo.
0/0
12.8.2003 8:49

Rocky

????
Myslím, že s Volkswagenem Touragem se to vůbec ale vůbec nedá srovnat. Asi jste padli na hlavu milý autoři článku.
Ptřijďte se ke mě svézt a pak doufám článek opravíte.
Oh,oh,oh,oh,.......autoři autoři!!!!
0/0
12.8.2003 8:32

Kuba

Re:
Hmmm, je videt, ze jsi jeste nejel ve Focusu. Podvozek a jizdni vlastnosti Focusu jsou totiz etalon v C segmentu. VW trvalo 5 let, nez pochopili, ze musej udelat taky viceprvkovou zadni napravu aby se Fordu aspon vyrovnali.
Takze mas pravdu - neda se to srovnat. Touran ma prvni generaci viceprvkove napravy od VW, C-max ma uz lety overenou, dokonce uz druhou generaci napravy Control blade.
0/0
12.8.2003 9:00

Havirov Devils ! ! !

Re: EU
VW Touran a VW Touareg JSOU DVE ODLISNA AUTA
0/0
12.8.2003 9:30

Radim

Re:
Myslím že píšou o Wv Touran.....Hmm....tak nevím kdo spadl na hlavu....
0/0
12.8.2003 9:37

Radek

Pracovni dodavka VW Touran nema sanci
Myslim ze VW se svou novou dodavkou Touran nema po vsech strankach sanci.  No ale Citroen Xsara Picasso je porad nejhezci!
0/0
12.8.2003 0:25

Ace2

Re:
hřebík na hlavičku... Touran je paskvil, který si zaslouží jenom zaplechovat boční skla a nadále prodávat jako užitkové auto pro drobné živnostníky... C-Max bude asi král nejmenších MPVíček na příštích pár let. I když já tíhnu k novému Grand Espace ten je bez chyby, i když samozřejmě vím, že je díky velikosti i motrům ve zcela jiné třídě.
0/0
12.8.2003 0:36

Kuba

Re:
Jo, vypada to hodne nadejne. Koukal jsem na ten prototyp na autosalonu v Brne.  Zadne velke "ulety" jako Scenic II, ani odporna "krabicovost" jako u Turanu. Espace je uz ale opravdu jina trida,  tam ma Ford svoji Galaxy. Pokud to opravdu bude mit jizdni vlastnosti jako normalni Focus, tak to asi bude stat opravdu za to. S tou 1.6 TDCi to sice nebude na zavodeni, ale tech 110 koni uz taky celkem pojede. Tak nejak bych si predstavoval idealni rodiny auto. Velkej kufr, v kterym clovek nevozi 2 zbytecny, nepouzitelny sedadla.... dost mista .....
 
0/0
12.8.2003 1:56

rádiovka

Re:
Podepíšu všechno co jsi řekl, jen bych přidal, že pro opravdo rodinný vůz snů by se cena neměla pohybovat někde v oblacích, ale být srovnatelná s vozy nižší třídy. Pak by to byla bomba. Jenže tady asi už pohádka končí.
0/0
12.8.2003 7:01

Hmm

Re:
Snazil jsem se v Brne zjistit cenu a pak z nich vypadlo, ze to ma zacinat tesne nad pul mile. Pry to ma byt citelne levnejsi nez Touran. Tak se nechame prekvapit. Protoze tohle auto vypada vazne super.
0/0
12.8.2003 8:52

JockMen

Re: je toto možný
To jsi padl z jahody na znak srovnívat C-Max  a Picaso???  To je jako srovnávat brambory na loupačku s hranolkama!!!
0/0
12.8.2003 7:16

Pavel M

Re:
Doufám, že těma hranolkama máš na mysli C-Max.
0/0
12.8.2003 8:40

JockMen

Re:
jasně že hranolky jsou C-Max
0/0
12.8.2003 12:34

TyDyt

Re:
Picaso je takovej bobek :-)) Docela hezkej, ale C-max vypada mnohem lip.
0/0
12.8.2003 9:04

okluzni Franta

Re:
Picasso je brambora ... myslim, ze to tak nejak odpovida tem Picassovejm mazanicim, takze nazev vybrali dobre (no a navic to byl komanc jako prase)"
z novejch Citroenu je vzhledove best C8 a C5
0/0
12.8.2003 12:56

tibor

Re:
Tak ty musis byt peknej maco,kdyz se ti z citrousu libi nejvic c5 Picasso je nadherny auto asi nejhezci van co kdy vzniknul!C-max ale je hlavne co se tyce techniky o kus dal.Picasso hezky,velky,pohodlny,ale jinak citroen drzim palce c-maxu
0/0
14.8.2003 19:51

Yaroukh

Re:
a ty musis beyt hustey homous, kdyz se ti libi Picasso
(jak se ti to libi, debilku? :o)
0/0
19.8.2003 15:28

tibor

Re: bambulo
homous nejsem,ale je pravda ze homosexualove maji vybrany vkus podobne jako zeny a ne typicky buransky chovani ale to ty asi nepochopis kdyz se budes chovat jako typicky maco
0/0
19.8.2003 20:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.