Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

C-Airlounge: vesmírné cestování

Na podvozku velké C5-ky postavili u Citroënu pohledné MPV. Tajnůstkáři od PSA však dali veřejnosti ke shlédnutí pouze jedinou fotografii nového konceptu. "Ohmatat" jej ze všech stran a úhlů - samozřejmě pouze pohledem, bude možné až začátkem září ve Frankfurtu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hreba

13. 9. 2003 11:21
+++
....krasne,uzasne.........nejhezci pohrebak na svete.Vazne!
0 0
možnosti

tom

15. 9. 2003 8:02
Re:
prdlajs, pohřebáky jsou mercedesy, aspoń u nás vozí nebožtíky v medvědech, jo ale dneska jsem viděl kombíkovou omegu předělanou na pohřebáka. ale ten citrák je na pohřebáka moc pěknej.
0 0
možnosti

r5

14. 8. 2003 13:44
Francouzský auta jsou o třídu lepší než německý
Můžete s tím nesouhlasit, můžete prostestovat, ale to je tak všechno co s tím naděláte. P.S. Až na jednu vyjímku (Mercedesy)
0 0
možnosti

COHE?

18. 8. 2003 15:24
Re:
Cau a nazdar, vyjímka je výjimka, pamatuj na pravidlo, ze nejde o jímku ale něco výjimečného. A k těm Medvědům - grosse Scheise! Jel jsem ted v C-čkách, dou E-čkách a příbuzný z rodiny má M-ko a je to dost špatný - těch poruch, a třeba E-čko s 220 CDI je liny jako Felicie (jenže s tím rozdílem, že v základu bych si těch Feld za něj koupil pět).
 
0 0
možnosti

šikmooký

14. 8. 2003 8:27
Jak se tady někdo hádal, tak C5 je o mnoho lepší než BMW páté řady. Krom toho tím teď jezdí managment KB. Žádný bávo nebo medvěd. ale citrón. Prostě němci si na kvalitu hrají a jsou na tom stejně jako korejci. Šak to montují u nich doma turci, a turecký bávo, to snad už řaději škodárnu od českej ručiček.
0 0
možnosti

Honza

14. 8. 2003 14:12
Re:
JAk vidím, tak nezavedli jenom "internet do škol", ale i do blázinců. Radě si zajdi pro dávku prášků a nepruď tady. Jestli je pro tebe vedení KB ukazatel kvality aut, tak nevím co si mám jinak o tobě myslet....
0 0
možnosti

Leonid

13. 8. 2003 18:03
Pánové, je to poznat na první pohled. Kdo má příspěvky, který mají hlavu a patu a kdo nevidí černobíle, ten má i pravopis bez chyb. Takže takový ty namachrovaný chudáci, který píšou ve slově bída tvrdý ý....... Ty příspěvky pravopisně i myšlenkově odpovídaji jejich IQ. Pěkným a kvalitním autům zdar, ať se jedná o německý, francouzský atd.
0 0
možnosti

Bastu

13. 8. 2003 17:05
Pracoviti Francouzi
Francouzi chrli jednu novinku za druhou! VW jim pekne kouka v nabehu na nove modely na zada. Jedina firma co stiha a je v predstihu je BMW. Uprime receno Peugeot a Citroen nema v soucasne dobe v Rally konkurenci a francouzsky auta prevalcovali Fiat, ve skandinavii, kde vyrabi jen milionovy auta Volvo a SAAB se uz vyskrabali na 3 misto v prodeji a jaky asi maji plany  na slovany v nasi krasny, hrdy vychodni evrope?
0 0
možnosti

Ondra

13. 8. 2003 16:04
Jak malí kluci
Prostě jsem malí kluci a hádáme se, kdo má lepší kolo :-) Věčný problém německé vozy vs. zbytek světa. Bohužel musím konstatovat... a to jsem majitel německého vozu, že pověstná kvalita německých vozů je mýtus, zažitá věc, stejně jako nadměrná poruchovost francouzských, italských, korejských vozů.  Dá se říct že existuje hodně velká sk. průměrných aut a velmi málo extra spolehlivých  a totálního šrotu. Problém je, že si nevybíráme auta jen podle spolehlivotsti nebo technických parametrů, je to otázka líbí vs. nelíbí... Cokoliv od Toyoty bych nechtěl ani náhodou i když vím že jejich technika a spolehlivost je hodně daleko, to raději méně spolehlivou 307 apod. Pokus Citroenu mě příliš neoslovil, ale určitě bude zajímavým zpestřením. Osobně francouzská nemám, mám specifické požadavky a ty mi nedokíží splnit, nejlépe si vyberu v německé produkci, konkrétně VW. I když jsou to na pohled nudné pekáče, almary, cítím se v nich dobře.
0 0
možnosti

Vendula

13. 8. 2003 16:14
Re:
Aby řeč nestála. Faktem je, že auta - až k někam vyšší střední třídě jsou prašť jako uhoď - některá jsou spolehlivější, některá hezčí (tak jak píšeš). Ve chvíli, kdy jseš "ve vatě" a chceš pořádný sedan (osmiválec), tak se těžko němcům vyhneš. Co, kromě snad Jaguára a Lexuse, německé "trojce" (DB, Audi, BMW) v Evropě realisticky konkuruje
0 0
možnosti

Vendula

13. 8. 2003 15:48
zepředu to vypadá jako jedna Honda....
už vím - Fireblade
0 0
možnosti

dodo

13. 8. 2003 15:23
Pro mateje k
BMW 320d Objem válc? [cm3] 1951 Válc?/ventil? 4/4 Výkon [kW]/otá?ky 110/4000 To?. m. [Nm]/otá?ky 330/2000 Sptr kombinovana 5,5
0 0
možnosti

13. 8. 2003 14:53
Citroen
Jsem majitelem C5 a jsem rád, že jsem si jej koupil (C AUTO, Ostrava Přívoz, vřele doporučuji, hlavně servis). Zajímalo by mne čím vy rytráci jezdíte. Mám naprosto špičkové auto, s netradičním desingem a ne jezdit v autě, které si mezi sebou všichni pletou, protože vypadají naprosto stejně (VW, škoda). C5 má skvělé a pohodlné jízdní vlastnosti. jen tak naokraj vy frajeři. Před nedávnem jsem se vrátil ze zahraničí. Po dálnicích ,kde se dalo jezdit 200 km/h jeli Porsche, Ferrari, Lotusy, MB ajiná rychlostí max. 130 km/h. Jen takoví poděsové jako jsou na těchto stránkách je s usměvem naprostého frajera předjížděli v rezavých favoritech a mysleli si, že mají lepší auta. K požitku stačí vědět, že to auto na to má. K čemu je vám nadupaný motor, který vytočí na dálnici 250 km/h. Alespoň kdybyste se zabíjeli sami, ale vy zabíjíte i druhé.
0 0
možnosti

JockMen

13. 8. 2003 15:13
Re: to asi brečíš že?
S tou C5 tady děláš frajera a nebo brečíš? - no asi brečíš. Taková hrůza se jen tak nepotaká - viz parkovací senzor atd. - no děs běs a fujtjbl. C5 je taková navoněný býda - máš velký auto, ale že je to bastard to neutajíš. No a drobná nápověda - proč je C5 tak málo - protože je nikdo nechce. Nikdo si nechce trhnou ostudu v takovém křápu - je určitě lepší zapadnout v šedi ostatních aut, než so pořídit C
0 0
možnosti

xxx

13. 8. 2003 14:33
Matěj K. je teplej debil !!!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...