Diskuze
C-Airlounge: vesmírné cestování
Děkujeme za pochopení.
tom
Re:
prdlajs, pohřebáky jsou mercedesy, aspoń u nás vozí nebožtíky v medvědech, jo ale dneska jsem viděl kombíkovou omegu předělanou na pohřebáka. ale ten citrák je na pohřebáka moc pěknej.r5
Francouzský auta jsou o třídu lepší než německý
Můžete s tím nesouhlasit, můžete prostestovat, ale to je tak všechno co s tím naděláte. P.S. Až na jednu vyjímku (Mercedesy)COHE?
Re:
šikmooký
Honza
Re:
JAk vidím, tak nezavedli jenom "internet do škol", ale i do blázinců. Radě si zajdi pro dávku prášků a nepruď tady. Jestli je pro tebe vedení KB ukazatel kvality aut, tak nevím co si mám jinak o tobě myslet....Leonid
Bastu
Pracoviti Francouzi
Ondra
Jak malí kluci
Prostě jsem malí kluci a hádáme se, kdo má lepší kolo :-) Věčný problém německé vozy vs. zbytek světa. Bohužel musím konstatovat... a to jsem majitel německého vozu, že pověstná kvalita německých vozů je mýtus, zažitá věc, stejně jako nadměrná poruchovost francouzských, italských, korejských vozů. Dá se říct že existuje hodně velká sk. průměrných aut a velmi málo extra spolehlivých a totálního šrotu. Problém je, že si nevybíráme auta jen podle spolehlivotsti nebo technických parametrů, je to otázka líbí vs. nelíbí... Cokoliv od Toyoty bych nechtěl ani náhodou i když vím že jejich technika a spolehlivost je hodně daleko, to raději méně spolehlivou 307 apod. Pokus Citroenu mě příliš neoslovil, ale určitě bude zajímavým zpestřením. Osobně francouzská nemám, mám specifické požadavky a ty mi nedokíží splnit, nejlépe si vyberu v německé produkci, konkrétně VW. I když jsou to na pohled nudné pekáče, almary, cítím se v nich dobře.Vendula
Re:
Aby řeč nestála. Faktem je, že auta - až k někam vyšší střední třídě jsou prašť jako uhoď - některá jsou spolehlivější, některá hezčí (tak jak píšeš). Ve chvíli, kdy jseš "ve vatě" a chceš pořádný sedan (osmiválec), tak se těžko němcům vyhneš. Co, kromě snad Jaguára a Lexuse, německé "trojce" (DB, Audi, BMW) v Evropě realisticky konkurujedodo
Pro mateje k
BMW 320d Objem válc? [cm3] 1951 Válc?/ventil? 4/4 Výkon [kW]/otá?ky 110/4000 To?. m. [Nm]/otá?ky 330/2000 Sptr kombinovana 5,5Citroen
Jsem majitelem C5 a jsem rád, že jsem si jej koupil (C AUTO, Ostrava Přívoz, vřele doporučuji, hlavně servis). Zajímalo by mne čím vy rytráci jezdíte. Mám naprosto špičkové auto, s netradičním desingem a ne jezdit v autě, které si mezi sebou všichni pletou, protože vypadají naprosto stejně (VW, škoda). C5 má skvělé a pohodlné jízdní vlastnosti. jen tak naokraj vy frajeři. Před nedávnem jsem se vrátil ze zahraničí. Po dálnicích ,kde se dalo jezdit 200 km/h jeli Porsche, Ferrari, Lotusy, MB ajiná rychlostí max. 130 km/h. Jen takoví poděsové jako jsou na těchto stránkách je s usměvem naprostého frajera předjížděli v rezavých favoritech a mysleli si, že mají lepší auta. K požitku stačí vědět, že to auto na to má. K čemu je vám nadupaný motor, který vytočí na dálnici 250 km/h. Alespoň kdybyste se zabíjeli sami, ale vy zabíjíte i druhé.JockMen
Re: to asi brečíš že?
S tou C5 tady děláš frajera a nebo brečíš? - no asi brečíš. Taková hrůza se jen tak nepotaká - viz parkovací senzor atd. - no děs běs a fujtjbl. C5 je taková navoněný býda - máš velký auto, ale že je to bastard to neutajíš. No a drobná nápověda - proč je C5 tak málo - protože je nikdo nechce. Nikdo si nechce trhnou ostudu v takovém křápu - je určitě lepší zapadnout v šedi ostatních aut, než so pořídit CČíňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...