Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nováčci v EU jsou za volantem jako utržení

Přece jen existuje statistika, v níž budoucí členové Evropské unie předčí ty stávající - počet mrtvých na silnicích. Bilance od pádu komunismu na konci roku 1989 čítá zhruba 150.000 životů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MultiSync

Svete div se
Svete div se. Vychodni komunisticka evropa, zvykla jezdit v Trabantech, Wartburgach, Skodovkach a Zigulech najednou presedlala po letech frustrace na "normalni" auta, ktera disponuji nekolikrat vetsim vykonem a dosahujici nekolikrat vyssi rychlosti, ma najednou problemy s vyssi nehodovosti a umrtnosti na silnici, nez evropa zapadni, kde lide jiz dlouhe desetileti jezdi v normalnich autech a nemaji potrebu se chovat jako utrzeni ze retezu, jako kdyz dostanou novou hracku, kterou museji ihned odzkouset co to da.
0/0
28.8.2003 10:24

Honza

antiradar
Nevíte někdo, jak je to s používáním antiradarů ? Je to vůbec legální ? Můj šéf to v autě vozí a já myslím, že když ho zastaví Policie, tak asi nebude mít radost, že ho používá ....
0/0
27.8.2003 12:46

:-(

Re: jak kde
, v Nemecku je legalni
0/0
27.8.2003 19:03

Kamil

Re:
Mrkni na www.antiradary.cz, tam je právní stránka popsána. Je to jen o výkladu zákona, jsou zakázány, ale tak, aby se daly používat. Hold, české zákony.... :)
0/0
28.8.2003 7:04

Jirka

Ve vychodni evrope to vzdy slo lepe s konmi a zebrinakem
nez samochodnym automobilem - to uz je tak nejak mame v s genech
0/0
25.8.2003 23:43

Honza

Re: máš dost...
Zajeď si někdy do Kašperských Hor do muzea motocyklů a tam se dozvíš, že se za 1. republiky u nás vyrábělo několik desítek  motorek a aut - co do značek. V té době třeba Francozuzi dělali tak max. Renaulta (přehnaně). Takže než něco hodíš do placu, zamysli se.... .
0/0
26.8.2003 8:00

Alfonz

co jsme my za Nováčci?
Co ma znamenat ten nadpis "Nováčci v EU jsou za volantem jako utržení"
Prece my nemuzeme byt Nováčci v EU, protoze my v EU nejsme jeste vubec a i kdyz tam budeme, tak tomu ja vubec nebudu rikat "clenstvi". protoze to zadne plnopravne clenstvi jeste dobrych 10 let po vstupu nebude ; viz. volny pohyb prac. sil a dotace
0/0
25.8.2003 21:52

kamil

Re:
Snad si nemyslíš, že nás ušmudlané chudáky z východu, kteří ani jezdit neumí, jen škemrají o dotace a příspěvky, někdo bude považovat za sobě rovné. Zatímco my jsme nic nedělali za komunizmu, oni vybudovali to, co mají. Můžeme být rádi, že nám vůbec něco dají, alespoń iluzi rovnoprávnosti. Jak znám nás ukřivděné Čecháčky, my bychom ze svého nechtěli dát také nic, třeba dotace albánským zemědělcům, nebo volný přístup Rusů na náš pracovní trh. Nesuďme tedy jiné.
0/0
26.8.2003 0:06

Jarda

Vymahatelnost práva
Co byste všichni chtěli ! Vždyť v této zemi je naprosto nevymahatelné plnění jakékoliv právní normy ! Vypočítávat všechny případy od nejvyšších činitelů až po normální lidi ( a nejen v dopravě) by zabralo týden. Tady prostě všichni na nějaké právní normy kašlou. A pokud to tak půjde dál, tak se na těch silnicích všichni pozabíjí !  Silnicím vládnou idioti s čerstvými řidičáky kteří řídí 20 let starý šrot, který ovšem díky objemu 2 litry a více, jede třeba 250 ! A pokud jde o STK ! To je záležitost k smíchu !!!  Která STK  nenechá projít auto ? Vždyť by k nim už nikdo příště nepřišel ! Myslím, že soukromý sektor nemusí být zrovna všude vhodný ! A kde jsou ty dlouho slibované body pro držitele řidičáku které se budou strhávat ! Co tomu proboha brání  ?!  V Německu to mají dlouhá léta a funguje to.Tak jsme si ulevili, ovšem s vědomím, že se stejně ho ... změní !!!
0/0
25.8.2003 21:36

Pixl

Re:
Něco takového tady před pár lety už bylo a jmenovalo se to tuším GESTAPO. Funkčnost se prokázala, ale pár lidí ho zneužilo, tak to ho válce zrušili. Jak vidím, je to pár lidem líto, ale jinak Tě docela chápu.
0/0
25.8.2003 22:16

puberťák

čemu se všichni divíme.
Všichni mají v něčem a dohromady ve všem pravdu.Ale hlavně největší oblíbenec lidu v kšandách by se měl vzpamatovat a začít řídit policii.Ale co bychom chtěli po takovém mladíčkovi žejo?Ryba smrdí od hlavy.Jestli policie není schopna vymoci právo tak ať se raději rozpustí.Policie se neustále vymlouvá tohle či tohle.Ale ve skutečnosti mají strach.Každej má nějakýho toho známýho a tím většinou všechno zhasne.Trestat a trestat a trestat.Brát řidičáky, zavírat, zrušit soukromé STK které jsou na nic.Jak může člověk který zabil 3 lidi mít ještě řidičák?Ptám se p.ministra Grosse.Jestli je to podle zákona je to špatný zákon.a ten kdo jej prosadil by se měl zodpovídat před soudem.Máš promile v krvi?Zavřít, protialkoholka, bez řidičáku do konce života.A platit pozůstalým.Máš STK na auto staré 15 let?Odstavit, sebrat papíry, odtáhnout, nechat prohlídnout a nechat zaplatit majitelem vozu nebude li STK v pořádku.Totéž pro kamióny  a autobusy.Totéž pro vjetí na červenou, nezastavení na stopce atd.Trestat a zavírat.trestat i policii za špatné vykonávání své funkce.Bereš úplatek?Zavřít.Odchod bez peněz.Jak si může policista jezdit ve služebním autě bez pásů?Trestat, pokutovat.Zvýšit  plat policii?Ani náhodou.Tvrdé kontroly a postihy.Stav na našich silnicích se blíží anarchii.Ale Gross nevidí neslyší.Ministr našich cest je jen jako těžítko na židli.trestat a odvolávat i ministra.Ale to je v tomto špidlistánu zcela a nemožné.Pojišťovny šílí a řidiči taky.Pojistné nám utěšeně roste a všem je to šuma fuk.Každý máme nějaký ten hřích při řízení, ale netrestají li se ani ty nejkřiklavější je to anarchie.Trestat trestat a zavírat.Ne na rok.Ale na hodně dlouho.Nic jiného než represe nepomůže.
0/0
25.8.2003 20:45

Rob

Re: 100% souhlas a...
... a zveřejnovat fotky a plné adresy těch největších debilů na internetu a v novinách. Ve Švédsku ten problém měli taky, dnes - nejbezpečnější země v dopravě. Chytli mně tam při 127 km/h, dovoleno je max. 110, platil jsem 1200 švédských korun, na místě, absolutně všude je policie s radary, nikdo se neodváží jet rychleji. A je to pohoda tam jezdit, v USA taky.
0/0
25.8.2003 22:15

schnella

Re:
... v principu správnej názor, kdyby nebyl až moc na hranách - radikální a naivní zároveň - mimochodem - mám hlavně problém s tím, že nevěřím (pokud vůbec jezdíš) - že sis ještě nesed s malým pivem za volant (což tímto neschvaluju, nýbrž zpochybňuju tvoji přehnanou radikálnost) - a jestli jo, tak si nevidíš na špičku nosu - tudíž začni přemejšlet v reálnejch mezích
0/0
26.8.2003 9:06

Tom

Re:
Jestli je stejný NIK jako v jiných diskuzích, pak se asi jedná o pana doktora, který zachraňuje lidi v záchrance. A věřím, že jeho radikální názory asi mají nějaký důvod. Já to beru tak, že aby se něco prosadilo je potřeba být na začátku co nejvíce radikální a "na hraně", a ono pak projde alespoň něco rozumného. Takže v tomto duchu jsem pro stejně razantní požadavky, jako uvádí.
0/0
26.8.2003 10:27

puberťák

Re: odpověď
Příteli.Tom pod tebou má pravdu.Ohledně piva.Nechutná mi a nepiju jej.Jednou jedinkrát jsem si dal dvě vodky před jízdou a víš jak jsem skončil?V potoce hned při vyjíždění z garáže.Od té doby ani kapka jakmile sedám za volant.To mi bylo snad 19.Co se týče alkoholu obecně-můj tatík byl alkoholik v pravém slova smyslu.Několikrát na léčení.Naprosto zbytečně.Vím co alkohol dovede.Navíc byl velkej komunista takže veškerá svinstva/automobilová/ mu procházela.A aby tomu nebyl konec, tak jeden mladej v BMW opilej jak zákon káže mi zabil při nehodě kterou způsobil ,dceru.Dostal 2 roky.Je to moc nebo málo?Tak se věci mají.Možná naivní jak mi někteří píšou, ale zcela oprávněný požadavek.Alkohol za volant nepatří.Takových hrdinů jsem už viděl.Ale oni už neviděli mě.A mají hezké kříže.Přeju jim je.Takovej hezkej funus je fajn věc.Ale nesmí mi být 20, ale alespoň 80 let.Doufám že souhlasíš alespoň s tímhle naivním názorem.Dělat frajera s několika promilemi, je stejná blbost jako frajeři ve filmech s pistolemi.Auto v rukou mladíčků je zbraň, a každá nehoda způsobená touto zbraní by měla být také podle toho souzená.nechci generalizovat, ale téměř všechny autonehody se smrtelným koncem jsou legalizované vraždy.stačí koukat na policejní svodky na Nově.A jako vraždy by měly být posuzovány.Že se tak neděje je zcela evidentní.Že na to ministři a jejich podřízené složky nestačí je zcela evidentní.Každá rada drahá.Místo přidání na platu bych raději koupil silniční policii moderní techniku, rychlá auta a dal jim pravomoci.Ale to by nesměli u policie pracovat lidé beroucí úplatky, nedodržující předpisy atd.Vždyť je to pořád dokolečka.Kolik může stát jeden rychlej bavorák s kamerou, notebookem a majáčkem?Milión, dva?A pak by mi frajírci v meďourech, či jiných nadupaných nesmyslech nemohli ujíždět.Samozřejmě chce to umět jezdit s takovými vozítky.A to takových 90% českejch lidiček vůbec neumí.O policii ani nemluvě.A tak bychom mohli pokračovat.Tahle vláda to nevyřeší.Ta není schopna vyřešit s
0/0
26.8.2003 12:15

schnella

Re:
... jak jsem už napsal, principielně dobrý, realita se dostala do druhý části tvýho odstavce ..... efekt, po kterým voláš, nedostane reálnou podobu v tom čase, kdy by ti to bylo ještě k něčemu dobrý - jak už tady někdo napsal, to by snad dokázala jedině jediná exekutivní moc - Gestapo - .. ale to zase dík, nechci. Takže já jsem smířenej s postupnou osvětou, postupným zlepšováním jak materiálních tak i duchovních vztahů - vymýcení zhovadilých pohnutek a mindráků z dob bolševika holt bude nějakou dobu trvat, stejně tak jako ekonomickej růst oblasti spolehlivějších aut, náklaďáků a kvalitních silnic - s tím nic neudělá ani výpravčí gross ani technokrat špidlín ani tenista klaus. Nemiluju tuhle pseudosocialistickou sebranku, ale fakt mě zvedá ze židle kňourání o neschopnosti vlády a prezidenta a papeže v souvislosti s čímkoliv, co se nám nelíbí. (nechceš zvyšovat platy a divíš se korupci??? - vždyť to je sociologickej zákon, jak vyšitej - něco jako gravitace ve fyzice) To, že ryba smrdí od hlavy je sice pravda, ale větší efekt má naplnění motta, že každej má začít sám u sebe .... po čtyřiceti letech demagogie to začne až našima dětma .... jinak souhlas - za chlast nad 3 promile sedět .... do 3 promilí odpovědnost i za nezaviněnej průser - mimochodem v CA je 8 promile, coz uz je az moc - co na tom, ze řídíš od 16-ti a i když si do 21 nesmíš koupit ani pivo - DUI mladistvých je rozšířenější než angína ..... a může za to Bush??? Nebo guvernér?? Nemaj tam vybavení a platy???
0/0
26.8.2003 15:51

schnella

Re:
... napsáno blbě, ale samozřejmě myšleno 0,3 a 0,8  promile ....
0/0
26.8.2003 16:26

kaja

Re:
byl jsi nekdy v americe? tady, Hlavne o vikendech jezdi pod parou vsicni. Nerikam ze moc, ale dve tri piva si  da skoro kazdy. A vysledek,.. Vzhledem k tomu, ze policie je vsude, /na 20.000 mesto pripada zhruba 30 vykonnych pilocajtu a kazdy ma auto z radarem/ tak si da kazdy majzla, aby nejel rychle. A tudiz se jezdi bezpecne...
0/0
29.8.2003 8:01

syčák

Re:
... naštěstí jenom pitomej štěk na netu
0/0
26.8.2003 9:09

Honza

Náklaďáky
V které zemi unie jezdí tolik náklaďáků jako u nás? V žádné.  ...a navíc jejich technický stav je hrozný ( Liazky, Avie, Tatry), blokují provoz jízdou v kolonách - asi se sami bojí  , předjížděním se na dálnicích - rychlost předjíždějícího je max. o 5 km/hod vyšší než předjížděného a dost jich jezdí "pod vlivem"...
Návrh: Častější a přísnější kontroly tech.stavu a vážení nákladu, zákaz jízdy kamiónů v levých pruzích dálnic, zákaz předjíždění na ostatních silnicích, desetinásobné zvýšení silniční daně a dálničních poplatků (známek) pro kamióny  (pro  tranzit dvacetinásobné !)
0/0
25.8.2003 20:37

Tomas

Re:
Souhlas az na to zvyseni dane. Oni totiz nakladaky vetsinou vozi zbozi. Zvysis dan -> zvednou ceny za dopravu (a jeste min budou investovat do oprav a novych aut) -> obchodnici zvednou ceny zbozi -> zaplatis to TY (a ja a 10.000.000 dalsich)
0/0
25.8.2003 21:31

jakub

Re: ohlas
Ty jsi úplně vylízanej,jezdim s kamionem 6 let,a třeba v Německu jich jezdí o hodně víc.K předjíždění na dálnici,platim za ní stejně jako Ty,tak jí můžu stejně jako Ty používat,od toho tu přece je,nebo ne?Možná by jsi si to měl zkusit,něco jinýho je jet s osobákem a něco jinýho je mít naloženo 25 tun...
0/0
25.8.2003 22:37

Vašek

Re:
Asi jsi toho v Německu ještě tolik nenajezdil, protože libovolnej kopec na dálnici v Německu - zákaz předjíždění pro kamiony. Delší sjezd - omezená rychlost v pravém pruhu a zákaz předjíždění pro kamiony. Takže se z takovýho pětikilometrovýho kopce vlečeš hezky poslušně v řadě čtyřicítkou dolů - a nemachruješ tak jak tady ...
0/0
30.8.2003 22:59

Tomáš Gottschalk

Re: TIR na dálnici
Naprostá většina tiráků jezdí jako hovada s vědomím, že se jim nemůže nic stát, maximálně přetřou traverzu u návěsu. V omezeních blokují ostatní (pravidlo zipu ještě tak vysoko nedosáhlo) a pokud se někde vyválí, tak je na půl dne vymalováno. V Německu např. na A6 od Norimberka po Heilbronn je zákaz předjíždění kamiónů a provoz je tam plynulý i přes zátěž větší než na naší D1, kde už se to mělo dávno zavést taky. Tranzitní poplatky by se měly zvednou, ale současně lze nabídnout alternativu RoLa z Drážďan do Břeclavi.
0/0
26.8.2003 13:11

Keni

Re:
Mas pravdu, mezi Helbronem a polovinou cesty je od 6-19hod zakaz prdjizdeni nakladakum. Proto tam taky jsou az 30km strudli kamionu jedoucich tak 60km/h , v levem pruhu kazdou cvili bouracka osobaku co tam klickujou na vjezdech a vyjezdech. V takovy francii jsou zakazy jenom dva, co se vubec nedodrzujou a je divny, ze tam zadny kolony vetsinou nejsou. Ono kdyz se musu kazdy auto co jede v klidu 90km/h (omezovac ma 5km/h rezervu) jet za nejakou Avii, Cepickarem a pod 60-tkou nebo jeste pomalej, tak se to brzi cely ucpe. Potom staci jedno ho*ado s osobakem a je po dalnici. Jinak k tomu plynulemu provozu, ten je od Norimberka po krizeni A81 a tam zadnej zakaz neni. Ten je az na te druhe casti a jsme zatim pri svych asi 200 jizdach videl plynulost tak 5*. To D1 je proti tomu ta nejvice jedouci "dalnice" co znam.
0/0
30.8.2003 14:31

heyhall

Ma to jeden JEDINY DUVOD !!!
Vysoka umrtnost na nasich silnicich ma JEDEN JEDINY DUVOD !!! A tim je vymahatelnost dodrzovani silnicnich predpisu na silnicich - zadny jiny divod neexistuje. Pokud si nekdo mysli, ze je to tim, jak lidi jezdi, tak je jouda. Podivejte do Nemecka - tam frickove pomalu bojej na silnici prdnout - prejede hranice a jezdi hur nez prumernej ceskej ridic. To samy plati o rakusacich, holandanech atd.
0/0
25.8.2003 20:16

Analka

Re:
Tak se zajed podivat do Nemecka, ty kecale. Jezdi se tam skoro tak blbe jako u nas. Kdyz je nekde omezena rychlost, kazdej to tam pali +20 nad omezenkou. O dodrzovani vzdalenosti ani nemluve ...
0/0
26.8.2003 17:48

milan

čemu se divíme ??
 Každý soudný člověk, který si přečte reakce na článek, nemůže se divit, že jsme na tom, tak jak jsme !! Omlouvám se těm rozumnějším, ale jinak jsme prasata
0/0
25.8.2003 18:51

Jarek

Příspěvek
 
    Vážení jaký stav na silnici takový stav příspěvků. Nečetl jsem ani jednou, že za všechno může ta obrosvká něvzdělanost národa podporovaná presidentem, vláddou a konče policií, kde ředitelové nebo vedoucí policajti se vypovídávají vs sdělovacích prostředcích jak by kdyby, ale že ze 100 procent policejních aut na silnici 100 procent policajtů není připoutáno atd. Ještě 40 let a pak možná.
0/0
25.8.2003 18:28

Cert

Re:
100% pravda
0/0
26.8.2003 8:57

fahrer

schnell schnell
.... pro vetsinu z vas postaci, kdyz se naucite pernamentne sledovat okoli a za volantem kazdyho auta okolo si predstavite nekoho z rodinnyho kruhu - pak najdete vic pochopeni, vic tolerance, nad tema, co je povazujete za pitomce mavnete rukou a nebudete s nima zavodit, blokovat je, hamstat jim na brzdy - a budete si zpivat: ".. jedu si ani nevim jak a nemám porsche, nemám vrak .... mám jen hlavu plnou ideálů ... " .... proste zacnete u sebe
0/0
25.8.2003 17:31

Karrel

hmmm, vsichni jsou DOBRI
jak si to tak procitem tak si tu kazdy mysli jak neni dobry ridic, ze on za nic nemuze... kazdy chybujeme je pravda ze z autoskol chodi spousta neschopnych a malo pripravenych ridicu a ekonomicka situace prihrala do do nekterych rukou techto tipku silna auta, ktera pak bez rozmysleni prohaneji po nasich silnicich a dalnicich ryclostmi hodne pres 130 km/h
bohuzel jsou tu vsak i auta stara ktera se zase po dalnicich jenom plouzi a je jasny ze kdyz se tyto auta potkaji jsou jeden na druhyho nastvany a je z toho zacarovany kruh... proste a jednoduse.. ty predpisy kdyz se budou dodrzovat tak to pujde a bude pohoda vsude na dalnicich i v obci i na silnicich III. tridy 
0/0
25.8.2003 17:13

vilhaus

Jsem...
...nejlepsi ridic na svete. Nic se me nemuze stat, protoze mam patent na zivot!!! Nesvitim, proc taky, kdyz prece nemusim, predjizdim vsechny a vsude, kolona nekolona, protoze jsem jednoduse nejlepsi a vsichni ostatni me jen zdrzujou. Vsechny silnice jsou moje. Riskuju, zatacky projizdim kratsim obloukem, abych byl v cili o pet minut driv. A nebo si vezmu klobouk, stodvacitku a tu kolonu zablokuju. To je panecku parada!!!
0/0
25.8.2003 17:07

Cert

Sviceni
Jeste kratce k tomu sviceni - v Cechach sviti, kdekdo aniz presne vi proc a kolik to stoji!!!! Hlavne sviti ti ridici, kteri jezdi jako prasata a ohrozuji vsechny kolem. A je to jedno zda jde o S120 nebo Mercedes. Tim zduraznuji zase svoji netoleranci a stupiditu. Ukazte mi zem v Evrope, kde auta sviti jako vanocni strom???? Co ja vim - po prejezdu hranice neuvidite rozsvicene auto za bileho dne
0/0
26.8.2003 9:03

adam

Re:
Nevim jak ty ale ja svitim nekdy pres den jen proto aby nejakej magor ktery chce nekoho predbihat ,mne v protismeru videl a nevpalil to celne mezi svetla protoze mne prehlid. Ti kreteni o kterych mluvis vetsinou problikavaji ...
0/0
26.8.2003 10:12

Leblanc

Re:
Nenapadlo Tě někdy,že jsi tímto jednáním naopak nebezpečný pro ostatní?!!Je sice hezké,že chceš být viděn,ale co ti ostatní??!!
0/0
26.8.2003 10:23

Marcela

Re:
A co je na tom nebezpečného, rozsvícené auto - i za bílého dne je vážně lépe vidět, a když jedete po silničce s mnoha zatáčkami a někde v dálce před Vámi ve stromech problikne světlo, tak víte napřed , že v protisměru potkáte vůz, nesvítícího byste si neměli šanci všimnout. Já tedy rozhodně nemám pocit, že by mě rozsvícená auta ohrožovala . Tak mi prosím vysvětlete , jak mě jejich svícení ohrožuje.
0/0
26.8.2003 11:35

Honza

Re:
A co takhle téma pásů? To přece taky strašně ohrožuje, že? Znáš přece ten případ, jak jednomu známýmu od známýho zachránilo život, že neměl pásy... Lidi s takováma názorama jsou pablbové a přeji jim návštěvu pitevny. Až někoho, kdo jel bez pásů, uvidí, tak možná změní názor. Já jezdím denně pod podjezdem, kde je přednost a pokud protijedoucí svítí, tak ho vidí podstatně dřív. Takže se běžte vycpat vy, co vám vadí svícení. Doufám, že to bude do 3 let povinný.
0/0
26.8.2003 14:01

Tom

Re:
Vždycky svítím, abych byl viděn, i za dne, a je to rozhodně bezpečnější. A pokud proti slunku, a třeba navíc z lesa jede proti mě někdo taky se světly, jsem tomu jen rád, je to totiž často to jediné, co je vidět. A dávám si pozor, abych měl světla v pořádku a nikoho jimi neoslňoval. Bohužel tak polovina aut má světla seřízená tak, že i potkávačkami oslňují, a jak je v tomto státě normální, policii ani STK ani servisům to vůbec nevadí, natož pak majitelům plechového miláčka. ALE NIKDY nesvítím mlhovkami, když není mlha, VELMI HUSTÝ déšť, nebo sněžení (ale to jen asi za stejných podmínek jako u toho hustého děště nebo mlhy). Mlhovky jsou ve většině případů stejně oslňující jako dálková světla. Jo a mimochodem, když už jsme u těch světel, pokud to jde nestojím třeba na semaforech zbytečně na brzdě, aby ten za mnou neměl "vypálené" oči, ze stejného důvodu nepoužívám žádné mlhovky při jízdě v koloně (nebo před nebo za někým), a pokud jedu v koloně, a to i v noci, stáhnu i potkávací světla tak, aby tomu přede mnou nesvítila do zrcátek. Ale mám pocit, že jsem asi jediný.
0/0
26.8.2003 14:05

řidič

jedu
když jedu 2OO musí všichni pryč  nebrzdím a neblikám, brzda je pedál pro zbabělce, saláti  a IQ mám zcela skvěle vysoké , už třeba proto, že na rozdíl od vás všech osvícených a nejvíce chytrých nepíšu alespoň tolik hrubek, saláti
0/0
25.8.2003 16:54

Emm

Re:
ty to jizdni kolo jednou zavaris chlape.
0/0
25.8.2003 17:31

Jara

Cesti ridici jsou paka
a slovensti jeste pakovejsi - cim bliz k Lotyssku tim se sitauce horsi
0/0
25.8.2003 16:03

adam

Re:
Je zajimave ze maji min nehod a mrtvich jako my v cesku (samozrejme procentuelne prepocteno na pocet obyvatel) A kdyz jsem tam pred tydnem zavital a jel jsem po dalnici z blavy smerem na vychod nastavil si na tempomatu 130 predjelo mne dve slovenske auta a asi 15 cechu z toho asi 7 s prazskou znackou a 10 jich melo "nejrychlejsi vuz na svete" a to octavii.Nejen z teto zkusenosti bych rek ze nasi vychodni bratri jsou o neco slusnejsi ridici nez my.
0/0
26.8.2003 10:21

šnek

všem se nám uleví ....
.. když: a) nebudete chlastat před jízdou b) budete vychovávat svý synky v pokoře k rychlosti - čím víc krvavejch snímků preventivně uviděj, tím líp c) začnete používat zpětný zrcátka d) uhnete z cesty, když za sebou uvidítě někoho, kdo má potřebu jet rychleji než vy (tohle je spíš rozšířenej problém spojenej s komplexem) mimochodem - pravda je, že nemáte zas*aný ponětí proč spěchá e) necháte vlastní ega zavřený doma v mrazáku f) budete dodržovat normální přestávky g) nebudete za jízdy telefonovat (takhle mě stojícího zezadu nabral borec s kokotávkou - bez brždění) ... a ještě pár věcí, který už si někdo doplní ....
0/0
25.8.2003 15:24

pck

rychlo, rychlo, rychlejsie
Mne sa stalo, ze som prekrocil rychlost na dialnici smerom do nemecka, uznavam je to nepekne (162km/h) ale na moju obhajobu musim povedat, ze rychlost bola merana na rovnom useku zvazujucom sa smerom dole. Bol som odstaveny policajtom a opravnene som pokutu zaplatil (nehnevam sa ani niet preco, moja chyba). Potial vsetko v poriadku. Bol som vsak svedkom ako prefrcal mercedes ako som pocul policajta 205km/h. Hmm myslite si ze bol odstaveny? Nie ani policajt nie je samovrah, takze sa pratal z cesty. Co vsak v poriadku nie je, je ze od prenasledovanie takehoto vodica bolo upustene. Takze ak chcete jazdit v Cechach bez pokut mate evidentne 2 moznosti: jazdit predpisovo alebo zabijacky rychlo. Dufam len ze to tak dlho neostane.
0/0
25.8.2003 15:11

Patrik

Re:
Jojo! S timto souhlasim. Bereme si vzor z "demokracie" v USA, ale jen v tom horsim slova smyslu. Uvolnena moralka se projevuje i na silnici a tak, kdyz ubozak ve favoritu jede 150, tak ho zastavi, ale kdyz frajer v BMW jede 200, tak ho nechaji byt. To v tom nasem vzorovem USA se za nim aspon vydaji hlidky a honi ho pripadne i vrtulnikem a kdyz ho chytnou, tak ho zavrou, ci mu napari aspon poradny trest. Kdy prijde i tato "demokracie" k nam?
0/0
25.8.2003 16:59

Tomas

Re:
Jo, hlavne at si nasi neberou vzor z Kobry 11. Tam sice honi kazdeho, ale vetsinou to konci hromadnou bourackou. Viz. treba vnedavny pripad, kdyz policajt obratil feldu (myslim) na strechu pri pronasledovani "zlocince", ktery nakonec ujel. policajti nemaji auta na pronasledovani. prachy na provoz vrtulniku a hlavne odvahu se do neceho pustit, kdo by platil pripadne zpusobene skody ?
0/0
25.8.2003 21:42

Pavel

reakce na šneka
asi se vam to nebude moc libit, ale z vetsi casti jeho prispevku souhlasim se snekem. ono to neni o tom kolik jedes, ale jak jedes. sou mista, kde 50 je zbytecne malo a zase mista, kde 50 je kure..ky hodne. clovek, kterej me predjizdi 80 v miste kde je 50 mi vadi min, nez nejakej paprda, kterej kdyz jede tech predpisovejch 50, tak muze vsechno (neblikat, nekoukat, ....) pomerne nedavno tady byla diskuze o policejnich radarech. i dneska si tady stezuji lidi na hlaseni o radarech. at si hlasej, ten radar by tam nemel pro to aby si polda rekl 100,- bez blocku, ale proto, aby se tam jezdilo dle predpisu. takze ja jsem pro hlaseni o radarech. a v pripade, kde je radar na naprosto nesmyslnym miste jenom proto, ze se tam poldum dobre chyta, je to idiotstvi. co se tyka zahranici, je nekolik extremu. v takovym turecku, to je něcíčko, zatímco taková pohodová Kanada, paráda, všechno v klidu, přesto v poměrně velký rychlosti. a hlavně je potřeba rozlišit mrtvej za volantem a někým zabitej za volantem ... viz dalsi predchozi debata o idiotech v otuningovanejch (no, polepený samolepkama a s koncovkou vejfuku) golfech a oktávkách, který jezděj jako prasata, jen aby oslnili tu krávu co sedí vedle nich. myslim si, ze tohle vsechno prevence nevyresi. kór v čechách, kde je prevence spojována s omezováním ...
0/0
25.8.2003 14:59

šnek

Re:
... rád s s někým zanotuju  - k těm radarům - opravdu mě dojal ten vocas z autoklubu s jeho argumentama, že to podporuje nedisciplinovanost atd ..... kde je ta logika?? když rádio hlásí, že je někde radar - nedám si snad pozor a nezpomalím?? Naopak - když budou rádia hlásit víc i plannejch informací - nebude to mít spíš pozitivní efekt?? ... mimochodem i antiradary mají v tomhle de facto pozitivní vliv - kolikrát jde o planej poplach a fakt musím zpomalit, protože jim to nemíním sypat po litrech .....
0/0
25.8.2003 15:11

kkk

Re:
Pokud vim, tak treba Zlata Praha hlasila v Praze vic radaru, nez jich ve skutecnosti bylo. Takze si myslim, ze to melo spis pozitivni vliv. Sami policajti riakji, ze radary jsou prevence a ne represe.
 
Takze radia - radary hlaste dal.
0/0
25.8.2003 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.