Diskuze
Volvo S40 - bezpečnost až na prvním místě
Děkujeme za pochopení.
dwighter
zkušenosti
Tak vážení,nejsem sice obhájcem koncernu VW,ale s dvěma octávkama TDI jsem od roku 98 najel 180.000km -bez jedné závady.Za tu dobu jsem najel asi 50.000 km po německých dálnicích a problém se stabilitou ve 170km/h jsem nezaznamenal.Po letech podnikání si konečně budu moci dovolit vysněné BMW i když vím,že je to spousta vyhozených peněz.Přesto všem zájemcům o ojetou octavii fandím,protože zvolili v případě TDI dobře.svobodny obcan
¨proc kupovat Octavii
Radek
Re:
Ondra
Proč nekupovat ojetou Octavii
Důvody jsou podobné jako u koupě ojeté Felicie, vysoká cena. Auto je prostě drahé a stále těží z pověsti něčeho extraspolehlivého a extravyrobeného pro naše cesty. Octavii když ojetou tak jedině dovoz, v Evropě je Octavia cenově níž než Golf, Bora u nás je tomu naopak. ... vlstaně za cenu 3 leté Octavie se dá koupit 3 letý Passat což je přece jen větší vůz. ...:-(
Pro aha, Jimmi aj.: Audi nebo Octavka?
, Kazde srovnani aut kulha, protoze kazdy z nas uziva auto jinak, a proto ma na auto jine naroky. K tomu prijdou jiste "zaliby", status a pod. Neni spatne podporovat domaci znacku (ekonomicke duvody, service...), ale v principu neni spatne, koupit auto od Japoncu, Nemcu nebo Svedu, protoze i oni vyrabeji spickove vozy! Tvrdit, ze Audi jsou spatne vozy, je stejne ubohe, jako tvrdit, ze "chlapi jsou ochlastove". Jezdim Audi uz 20 let, zacal jsem s usmrkanym "Audi 50", dnes mam Audi allroad quattro - vyzkousel jsem i jina, objektivne mozna lepsi auta (sportaky od kamaradu, mercedes od tchana a pod), ale nedovedu si predstavit, ze bych si koupil jinou znacku. Jednou Audi, porad Audi! Ale urcite bych u te znacky nezustal, kdybych mel takove problemy, ktere popisuje Danovy soumar se svou Octavkou! Doufam jen, ze to je vyjimka - ne pravidlo pro ceske Octavky! P.S. Kdyz srovnam kvalitu ceskych silnic s nemeckymi nebo francouzskymi, rekl bych: na ceske silnice - ceske auto. Octavka neni "princezna na hrasku" jako treba BMW nebo Mercedes...revo
Re:
Souhlas . Zajímavý je, že nejvíc keců mají ti, co si nedokážou vydělat na normální auto a tak si prostě zdůvodňují svoji neschopnost tím, že je blbost kupovat nový, Škoda je předražená, Mercedes pro páprdy, BMW hnusný, Jaguár trapnej s dieselem, Audi není značka (kolik s ním méte najeto chytrolíni? - já 80 000 a podotýkám, že nejsem rozenej Audista, ale bylo mi dáno firmou a jsem velmi spokojen) atd. atd.. Myslím, že prodejní statistiky evropy hovoří jasně - prodeje vedou německé vozy, před Francií, Itálií, pak japonci a dáááleko Americký autaToť vše .. Každému, co jeho jest.svobodny obcan
Designove to vypada jako Astra.
aha
Re:
Ja po mych zkusenostech s Octavii uvazuji o zmene znacky /resp. koncernu/ velmi usilovne. Octavia je pro mne bohuzel zkusenosti k "nezaplaceni".majitel
Našim Švédům
Kéž by si tyto níže uvedené "chvalozpěvy" na ten zázrak taky přečetli pánové a dámy z Volvo Auto Czech a mohli by to taky přeložit například do švédštiny a zaslat někam na sever. Ty už mají v tom Švédsku takovej socializmus a vyrábějí to jako dříve my v RVHP. Práci ČestYaroukh
kvalita a Volvo
STIman
Volva
Volvo od te doby co jej delaji turci a arobasi v belgickem Gentu je na dve veci (pro neznale na h...o a na nic...) vim o cem pisi, mel jsem 440 i V40 a byla to ktastrofa... Ted jsem presedlal na Subaru Impreza WRX STI a je t o uplne necem jinem, je to sice trosku drazsi stroj, ale ty zazitky za volantem...0-100 pod 5sekund (uprava Prodrive na 308k), kdo jednou zkusi, pak uz musi a navic je to opravdovy japonec z Japonska a ne jak Toyoty a Nissany z Anglie...Hanz
Re:
Tak to chapu. Dřív se mi Volva hodně líbyly, ale co sem poznal SI WRX Sti tak u mě jednoznačně vede. Je naprosto bezkonkurenční .cova
VOLVO 40 - UŽ NIKDY VÍCE!!!
Nenaleťte na placenou reklamu (jak jsem naletěl před pár lety na podobné články a fotky já), ta Vám o spolehlivosti auta a jízdních vlastnostech moc neřekne. Jediné s čím snad mohu "souhlasit" je věta: VOLVO CHYTŘEJŠÍ ŘIDIČE (to snad přesně vyjadřuje filosofii řady 40). Mám V40 (téměř za milión) - pravidelně servisované a tolik problémů co s tím autem mám...je to hrůza (hlučné, líné, pomalá akcelerace, vysoká spotřeba, mlžení světlometů, špatné pérování, odcházejí různá čidla atd....). Vše vyvrcholilo letos v létě, kdy začal vynechávat motor a nakonec jsem zůstal trčet na dálnici s nepojízdným autem. Po odtažení do servisu se mě zeptali, jestli jsem s tím autem "spokojený" a že mám prostě smůlu, že u prvních aut této řady (40) jsou problematické resp. vadné řídící jednotky. Jediná možnost (pokud nechci platit velký peníz za novou a kdovíjakou řídící jednotku..) je "nejezdit, když je horko, vyhnout se zácpám (??!), nejezdit rychle" a v případě problému odstavit auto a nechat je tak hodinku vychladnout - pak prý zase pojede??!!!! - holt severský auto. Tak jsem psal a volal importérovi (VOLVO AUTO CZECH) a ten jejich přístup byl ještě více zarážející: "o problémech jsme slyšeli, ale auto je staré a ještě spoustu dalších blablabla a pokud by ONI měli něco řešit "v rámci odpovědnosti za skryté vady (i když o ni ví)" tak pouze v případě, když se s prominutím "vysekám či přizabiju"... (samozřejmě to tak nenechám...) Prostě přístup oficiálního importéra je neuvěřitelný - když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají... když je problém jsou z nich "pštrosi s hlavou v písku". Proto doporučuji nenalétněte jako já kdysi na obrázky naleštěného auta "nové koncepce" - "nejbezpečnějšího ve své třídě" atd.. Pokud je opravdu chcete koupit, počkejte s koupí tak 3 - 4 roky, až všechno vychytají - jestli se to povede(pak už ale asi to auto bude zase staré..). Možná jiné modelové řady "70" jsou O.K., ale o "40" to rozhodně nelze říct - prostě nedoporučuji!!!!! Prosím ty, kdo mají obdobné probléSvejk
NADHERA!!!!!!!!!!
ve Svedsku se jiz prodava a nejsilnejsi verze T5 stoji 220.000 SEK coz je 750.000 KC to je pohoda. Stejna cena jako za nove Audi A3 2.O FSI vykon 150k versus 220k v T5 a jako bonus VOLVO!!! Myslim ze neni co resit. Navic stejny podvozek!!!revo
Re:
Klidně se vsadím, že v Evropě (a chceš-li i u nás) se prodá více A3 jako VOLVA. Volvo už žije pouze s pověsti, zatímco Audi si ji úspěšně buduje. Nehledě na to, že tvoje cena 750 000 za T5 je pitomost na n-tou.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche
Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Prodej, byt 2+1, 61 m2, Ostrava, ul. Budovatelská
Budovatelská, Ostrava - Poruba
2 490 000 Kč