Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volvo S40 - bezpečnost až na prvním místě

Staré Volvo S40 dostalo ve Frankfurtu nad Mohanem více než důstojného nástupce. Nová "eS-čtyřicítka" přichází po dlouhých osmi letech (premiéra předchozího modelu proběhla v roce 1995), plně se drží designerského střihu, který na kabátech moderních vozů Volvo zdomácněl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dwighter

zkušenosti
Tak vážení,nejsem sice obhájcem koncernu VW,ale s dvěma octávkama TDI jsem od roku 98 najel 180.000km -bez jedné závady.Za tu dobu jsem najel asi 50.000 km po německých dálnicích a problém se stabilitou ve 170km/h jsem nezaznamenal.Po letech podnikání si konečně budu moci dovolit vysněné BMW i když vím,že je to spousta vyhozených peněz.Přesto všem zájemcům o ojetou octavii fandím,protože zvolili v případě TDI dobře.
0/0
10.11.2003 20:39

Ern

Re:
0/0
23.11.2003 15:21

svobodny obcan

¨proc kupovat Octavii
 Mam TDI 1.9 a najeto 71.000 km.
 
Do servisu jsem nemusel, krome dvou garancnich prohlidek. Vyborna akcelerace, slusny vykon.
 
Spotreba nafty:
- na dalnici kdyz specham - 6.4 l/100 km
- kdy jedu na vylet 90 - 100 km/h - 4.4 l/100 km
- pri jizde po meste  - 6.1 l/100 km
 
Za celou dobu jsem doleval jen 1 litr oleje.
  Skvely velky kufr a vyborny interier (mam akcni model s grafickym displejem)
0/0
8.10.2003 7:04

Radek

Re:
Vazeny svobodny obcane, jen bych rad uvedl na spravnou miru Vas text: misto "Vyborna akcelerace, slusny vykon" by tam melo byt "Slusna akcelerace, slusny vykon". 
 
 
0/0
15.10.2003 19:46

Ondra

Proč nekupovat ojetou Octavii
Důvody jsou podobné jako u koupě ojeté Felicie, vysoká cena. Auto je prostě drahé a stále těží z pověsti něčeho extraspolehlivého a extravyrobeného pro naše cesty. Octavii když ojetou tak jedině dovoz, v Evropě je Octavia cenově níž než Golf, Bora u nás je tomu naopak. ... vlstaně za cenu 3 leté Octavie se dá koupit 3 letý Passat což je přece jen větší vůz. ...
0/0
6.10.2003 17:32

:-(

Pro aha, Jimmi aj.: Audi nebo Octavka?
, Kazde srovnani aut kulha, protoze kazdy z nas uziva auto jinak, a proto ma na auto jine naroky. K tomu prijdou jiste "zaliby", status a pod. Neni spatne podporovat domaci znacku (ekonomicke duvody, service...), ale v principu neni spatne, koupit auto od Japoncu, Nemcu nebo Svedu, protoze i oni vyrabeji spickove vozy! Tvrdit, ze Audi jsou spatne vozy, je stejne ubohe, jako tvrdit, ze "chlapi jsou ochlastove". Jezdim Audi uz 20 let, zacal jsem s usmrkanym "Audi 50", dnes mam Audi allroad quattro - vyzkousel jsem i jina, objektivne mozna lepsi auta (sportaky od kamaradu, mercedes od tchana a pod), ale nedovedu si predstavit, ze bych si koupil jinou znacku. Jednou Audi, porad Audi! Ale urcite bych u te znacky nezustal, kdybych mel takove problemy, ktere popisuje Danovy soumar se svou Octavkou! Doufam jen, ze to je vyjimka - ne pravidlo pro ceske Octavky! P.S. Kdyz srovnam kvalitu ceskych silnic s nemeckymi nebo francouzskymi, rekl bych: na ceske silnice - ceske auto. Octavka neni "princezna na hrasku" jako treba BMW nebo Mercedes...
0/0
3.10.2003 10:28

revo

Re:
Souhlas . Zajímavý je, že nejvíc keců mají ti, co si nedokážou vydělat na normální auto a tak si prostě zdůvodňují svoji neschopnost tím, že je blbost kupovat nový, Škoda je předražená, Mercedes pro páprdy, BMW hnusný, Jaguár trapnej s dieselem, Audi není značka (kolik s ním méte najeto chytrolíni? - já 80 000 a podotýkám, že nejsem rozenej Audista, ale bylo mi dáno firmou a jsem velmi spokojen) atd. atd.. Myslím, že prodejní statistiky evropy hovoří jasně - prodeje vedou německé vozy, před Francií, Itálií, pak japonci a dáááleko Americký autaToť vše .. Každému, co jeho jest.
0/0
3.10.2003 12:15

svobodny obcan

Designove to vypada jako Astra.
 
Designove to vypada jako Astra.
 
Kazdopadne jako Cech zustavam u Skody.
 
Po mych zkusenostech s Octavii nemam ani zadny duvod uvazovat o jinem aute nez Skoda
0/0
30.9.2003 22:14

aha

Re:
Ja po mych zkusenostech s Octavii uvazuji o zmene znacky /resp. koncernu/ velmi usilovne. Octavia je pro mne bohuzel zkusenosti k "nezaplaceni".
0/0
1.10.2003 1:28

Daňový soumar

Re:
Mám stejnou zkušenost. Najeto 100k km, za opravy zaplaceno 120.000 Kč. Pořídit si Ochcávku znamená utrpět Škodu
0/0
1.10.2003 10:24

P.

Re:
Nestrašte mě! Já si chci koupit ojetou TDi a ani neuvažuji o jiném vozu. Octavia se mi zdá jako jediná správná volba (dosud mám Felicii). Co je na ní tak špatného? Dík.
0/0
1.10.2003 12:55

Daňový soumar

Re:
Mám 1.8 20V, motorově je to dobrý (až na spotřebu) a TDi asi taky bude. Ale všechno ostatní, Škoda slov... Když odhlédnu od směsi neidentifikovatelných a neodstranitelných, zato nepřeslechnutelných pazvuků v interiéru u auta za více než půl milionu, pak: 2x odtah, 2x přestaly náhle fungovat brzdy, problémy s okny (elektrika i mechanika), výměna brzdových kotoučů po 1 ostrém brždění (odešel i posilovač...), nulové zabezpečení proti zlodějům (otevře to i školák do 5 vteřin...) a spousta dalších, v porovnání s předchozími "drobných" závad. Bilance: 100.000 km mě jen na opravách stálo 120.000 Kč. A to s autama zacházím velice slušně! Jestli trváte na ojetině, uvažujte o Japonci. Ale přesto velkou opatrnost!!!
0/0
1.10.2003 13:09

Jimmi

Re:
Felicie má velmi špatné jízdní vlastnosti - stabilita v zatáčkách a při vyšších rychlostech všude. Naštěstí má slabé motory a nízkou max. rychlost. Oktávie se silnějšími motory se již stává potenciální (sebe)vražednou zbraní, stačí jenom trochu "ojeté" tlumiče a při náhlém pohybu volantem není problém opustit dálnici... Doporučuji dodržovat úzkostlivě 130 na dálnici a 90 po ostatních komunikacích  Ojeté škodovky jsou u nás navíc příšerně předražené a je problém sehnat kvalitní kus.
0/0
1.10.2003 14:14

aha

Re:
Jak jsem jiz psal vyse - kupovat Octavii novou i ojetou nedoporucuji (resp. jakoukoliv skodovku). Ale s tvym hodnocenim jizdnich vlastnosti nemohu souhlasit. S Octavii se mi jezdi dobre - na jizdni vlastnosti si rozhodne nemohu stezovat (a ver mi ze mam moznost srovnavat), s TDI je to pomerne zive a predevsim VELMI usporne vozidlo se slusnou nabidkou prostoru (samozrejme az na zadni sedadla). Problemem jsou ale pomerne caste zavady, ktere mi uz nekolikrat donutili volat odtahovku. Obcas nejake rele, elektronika ... navic spousta vrzani, klepani ... Skoda ma na muj vkus take nekvalitni servisni sit (tady uz s jinymi znackami srovnavat nemohu)- Co me prekvapilo je fakt ze mi odeslo spousta koncernovych soucastek (montovanych i do vozu VW, Audi ...) - tedy osobne bych uz zadne auto z koncernu VW nebral.
Me dalsi auto bude pravdepodobne nejaky japonec, nejspise Toyota. Jsem zvedav jak tam pochodim.
0/0
1.10.2003 20:23

Jimmi

Re:
Já mám s oktávií málo zkušeností, přiznávám. TDÍčka asi budou úsporná a výkonná, nic proti. Spolehlivost mi nepřipadá horší než u jiných aut, ale na to je třeba větší vzorek. Ale ty jízdní vlastnosti.... je to prostě dané konstrukcí zadní nápravy, která je špatná i pro krátkého golfa. Není prostě možné, aby auto na dálnici ve 160ti v mírné zatáčce v rychlém pruhu bez kolejí prostě nedrželo stopu. A udělat náhlý vyhyýbací manévr - letím rovnou do příkopu. Jasně, auto má mít dobrý tlumiče, ale kdo je u nás pravidelně po 50tis. mění? U sebestarších a sebeojetějších aut jiných značek (hlavně japonci, ti mají vzadu nezávislé zavěšení už od nepaměti skoro u všeho, ale i ten fokus třeba...) tohle prostě neznám...... Jo, a benzínový motory v oktávce žerou víc než dost, rozhodně nad průměr....
0/0
2.10.2003 9:56

revo

Re:
Ahoj Jimmi. Zamysli se nad tím, co jsi napsal - Škodovky jsou předražený. Proč 7 let starý Polo stojí 120 000 a Peugeot 306 (tedy větší auto) to stejný? Jednoduchá odpověď - protože to lidi za ty ceny kupujou. A proč to kupujou? Protože když jim odejde cokoli na Feldu půjdou na nejbližší vrakál a za 100 to tam koupí. Pokud se jim podělá superspolehlivá Toyota Starlet, půjdou tam maximálně do... U nás se to nikdy neprodávalo, takže tady koupíš prd. Příklad - v pondělí se manželce podělalo stahování okna na Renaultu. Cena 12 000. To stejný na Octávii 3 000. Prostě ta vysoká cena není spadlá z Marsu, ale je vytvořená zájmem. 5 let starýho Japonce si "nikdo" nekoupí. Škodovku okamžitě. A to je ten zásadní (a hlavně cenovej) rozdíl. Chápeš?
0/0
2.10.2003 8:58

Jimmi

Re:
V tom případě je ideální tráboš. Nemá se tam co rozbít, a když už náhodou, na vrakáči si koupím celého nového trabanta za pár stováků. Dá se to donekonečna skoro zadarmo generálkovat. A když mi dojde benzín, dám tam prostě okenu, jen přidám víc oleje. Jo a pak si dám okenu do sebe a koupím si asi nějakou tu škodovku.... no fakt jsi asi upad
Jezdím škodovkama už nějakej ten pátek po služebkách i na dost velký dálky... a říkám NE, NE a NE... i kdyby na ně byly ty díly na těch vrakáčích zadarmo
0/0
2.10.2003 10:01

revo

Re: no, tos trošku přeťáp
Začínáš být směšnej. Ne, ne, ne říkáš ty a dalších 10 lidí tady na netu. Jinak, pokud se nepletu, nový Škodovky si koupí ročně u nás cca 35 000 lidí. Takže se běžtě vycpat i s těma chytrejma kecama  o jízdních vlastnostech Škody. Asi jste velcí závodníci a jezdíte na okruhu na čas. Soudě podle nehodovosti, není se co divit, jestli je takových v republice víc.  A co do spolehlivosti - máme ve firmě jak Felicii, tak Fabii a Octávii a pouze běžný servis. Takže si příběhy typu: jeden chlapík od nás... strčte za klobouk. Znovu říkám, že o ceně auta rozhodují kupci a je jasně vidět, jaký mají preference.
0/0
2.10.2003 11:29

Jimmi

Re:
Já netvrdím, že je oktávka poruchová. Čti pozorně, prosím. Já jen tvrdím, že mě šokovalo, jaký je problém ji udržet na silnici (potažmo na dálnici) v blbejch 160ti. To je rychlost, kterou používám jen občas, když je dálnice v noci prázdná a nechci být doma ve tři ráno, např. Má kritika se prostě týká faktu, že koncern VW si dovolí do takto špatných aut dávat poměrně dost výkonné motory... a většina zákazníků (včetně Tebe, sorry, také včetně většiny novinářů) dokáže z firemních prospektů přelouskat max. hodnoty výkonu (v koních, kW jsou příliš abstraktní) a možná tak ještě zrychlení...
Je velmi malá pravděpodobnost, že při vysoké rychlosti budeš muset udělat náhlý vyhýbycí manévr, protože Ti někdo třeba zkříží cestu. Je ale smutné, když je pak téměř jisté, že s daným typem auta tento manévr prakticky nemůžeš zvládnout. Čím je to auto starší a má horší tlumiče, tím se ta šance zmenšuje. A ve třiceti km/h jezdí také všechna auta stejně.....
0/0
2.10.2003 12:53

P.

Re:
Co mi ale řeknete na také koncernový SEAT TOLEDO??? Ve středečních novinách jsem se dočetl: " Nejvýraznější vlastností toleda je příjemná stabilita i v těch nejvyšších rychlostech. Vůz jede dokonce tak klidně, že běžný řidič zapochybuje o správnosti hodnot uváděných rychloměrem..." A osobně jsem od dvou známých také slyšel, jak pěkně Toledo sedí ve 140km/h.   ???
0/0
2.10.2003 13:15

Daňový soumar

Re:
Je to jiný podvozek.
0/0
2.10.2003 13:46

Jimmi

Re:
Když budu chtít, aby mi oktávie "seděla", bude mi "sedět" i kdybych zrovna dělal přesýpací hodiny  Ve stočtyřiceti na tachometru sedí každý nový auto. Ve stoosmdesáti a po 100tis. kilometrech už se projeví velmi výrazně rozdíly v konstrukci náprav.
P.S. Odkdy má toledo jiný podvozek než golf...?
0/0
2.10.2003 14:38

Daňový soumar

Re:
Ochcávka má jiný podvozek, než nový Toledo. Ten, který bude mít nová Ochcávka. Nebo je to jinak?
0/0
2.10.2003 17:46

revo

Re:
Aha. Takže Ty seš chytřejší, než: většina kupců nových aut, většina novinářů (ještě jsem nečetl motoristickej časopis, kde by v daným segmentu například Nissan byl hodnocen lépe než třeba BMW) a asi máš naježděno vic, než já s různými auty (VW Polo cca 80 000, Mazda 323 cca 40 000, Renault Kangoo cca 30 000 a Audi A3 cca 80 000) . Nepočítaje různý jízdy s předváděčkama a autama od kamarádů. Taky mám zkušenost s Renaultem a to konkrétně tu, ža velká servisní prohlídka stojí 12 000, zatím co u Audi 9 000. Při stejnách úkonech. A to, že se po 2 měsících po.. okno a chtějí za to 12 000 mi taky připadá klasický Renault.  O jízdních vlastnostech Octávie si myslím své. Pořád se oháníš zadní nápravou, ale že japonci neumí udělat ani diesel, slušnou elektroniku, interiér v kůži a dřevě nemluvíš. Mě osobně netankuje zadní náprava ale to, že prostě design japonských aut, kterej je dělanej v Japonsku, je dost ubohej.  Je to můj názor, ale myslím, že prodeje aut v Evropě o tom jasně svědčí.
0/0
2.10.2003 15:14

Jimmi

Re:
Připadá mi, že jsi zaměstnancem nějaké Pý-áR agentury a snažíš se tady protlačovat jistou německou automobilku...
 
1. U corolly stojí velká prohlídka s výměnou rozvodů 6000 ve značkovým - japonec s drahým servisem
2. Neznám segment, kde by se nissan překrýval s BMW, nissany mají ale dobrou pověst a bavoráky jsou asi ve svém oboru bezkonkurenční
3. Renaultům moc nedůvěřuji, ze starších modelů byl asi nejpovedenější espace
4. Interiér v kůži a dřevě je do auta zhůvěřilost, s výjimkou starýho rollse, of course  bohatě mi stačí interiér v imitaci dřeva a dvou barvách koženky (světle hnědá a černá) u mého stařičkého žigulíka patnáctistovky
5. Diesely nekupuju a ani moc neznám. Neslyšel jsem ale nikdy na japonské diesely stížnosti. Nejlepší nafťáky má asi mercedes a BMW, ty francouzské jsou teké na velmi vysoké úrovni. Elektroniku mají dneska všechna auta stejnou...
6. V benzínových motorech většina japonců nad koncernem fau-vé jednoznačně vede. VW "vynalezl" víceventilový motor DOHC teprve před pár lety, proměnné časování ventilů nepoužívá dodnes. V parametrech výkon/spotřeba/životnost je sice koncern VW na lepší úrovni než třeba opel, ale horší než většina japonců a samozřejmě než BMW, mercedes atd....
7. Nejsem zastánce jedné značky ani země původu, nechci dopadnout jako Ty (připomínáš mi trochu svědky Jehovovy ). Ale např japonská auta používala vždy kvalitnější materiály na výrobu karosérií než třeba z těch německých opel a právě fauvé. Stačilo jim méně antikorozních úprav a auta nerezla ani po bouračce. Tyto materiály měly také lepší poměr hmotnost/pevnost.
8. Mé osobní zkušenosti s jízdními vlastnostmi oktávie jsou otřesné. Golf n
0/0
2.10.2003 17:17

Jimmi

Re:
Kruciš... se to tam nevešlo:
8. Mé osobní zkušenosti s jízdními vlastnostmi oktávie jsou otřesné. Golf na tom není lépe i když je o mnoho kratší. Proč by mělo být ausgerechnet A3 s tím samým podvozkem..? Zadní náprava s torzní příčkou je prostě šitózní, s tím se nedá nic dělat. Konstrukce s nezávislým zavěšením a ještě jedním příčným stabilizátorem je mnohem lepší...
0/0
2.10.2003 17:22

revo

Re:
No když jsme u té charakteristiky - Ty mi připomínáš komanče (KSČ). V mládí zamtzli na určitým přesvědčení (je lepší víceprvkové zavěšení nápravy..) a přes to nejede vlak. Zatím jsi ani v jedné naši debatě nepředložil důkaz toho, že je lepší. Dále - znovu uvádím příklad Mazdy s cenou servisů neklesající pod 8 000 (os. zkušenost). Neznáš segment - řada 3 vs. Almera, řada 5 Primera. Stačí? Kůži, dřevo, 5 druhů potahů a 3 druhy barvy interiérů je prostě u někoho standart- někdo to nenabízí vůbec, že? Znovu opakuji - nebavím se o preferencích nás dvou, ale o tom, že máš prostě volbu. Pokud se nepletu, tak - největší diesel V10 VW, nejlepší výkon vs objem - VW (1,9 TDi - 150 PS), aspoň si něco přečti.  Elektroniku nemají stejnou - japonci nenabízí u spousty aut ESP, xenony atd. A pokud jo, tak to stejně berou od němců - Bosch, Hella atd.  A nevím odku máš teorii kvalitnějších plechů  Humoristo - zeptej se mechaniků, co dělají všechny typy aut, co si myslí o síle plechů WVa japonců. S japoncem se ti vysmějí.  
0/0
3.10.2003 9:00

revo

Re:
A co se týč německých benzínů - největší litrovej výkon bez turba - BMW M5 , nejrychlejší coupé světa Bentley Continental GT (VW) , nejvýkonější automobil Bugati VEYRON (WV) , nejrychlejší kombi Audi RS6 , sedan MB  prostě už se vrať nohama na zem a občas si taky něco přečti.  
0/0
3.10.2003 9:41

Luboš

Re:
Měl by ses nechat vyšetřit. Jsi posedlej megalomanstvím stejně jako němečtí výrobci. Asi Ti nedochází, že dobrý auto se nepozná jen podle hodnoty výkonu nebo točivýho momentu. Tou honbou za výkonem jsou posedlí jedine Němci. Zbytek světa jim na to kašle.Ty si myslíš, že udělat výkonný motor umí jen oni? To, že třeba Japonci neměli špičkový diesely, je třeba sptřovat v tom, že 90 procent jejich produkce prodali na trzích kde na naftu jezdí jen nákladní auta.Proto do jejich vývoje moc neinvestovali.Takže se pokus chvíli přemýšlet, než zas zveřejníš svůj myšlenkový pochod a začneš shazovat ostatní.
0/0
3.10.2003 12:16

Honza

Re:
Pravda je ta, že jenom motor nestačí. I podvozek musí být 100%, brzdy atd. atd. Asi na to mají jedině němci.  Ale použít výmluvu - "ostatní na to kašlou" je super! Já osobně na prachy kašlu - proto nejsem milionář. Kašlu na vzdělání - proto nemám 3 VŠ. Seš třošku tragéd a máš dost tragickou životní folosofii. Měl by ses vykašlat i na net a neblekotat tady.
A k těm japoncům: " 90 procent jejich produkce prodali na trzích kde na naftu jezdí jen nákladní auta.Proto do jejich vývoje moc neinvestovali." Asi jsi trošku udap, že? Postavili všichni fabriky v Evropě a pak to prodávali v Americe. Nejseš náhodou nějakej ekonomickej odborník?
0/0
4.10.2003 15:16

Adam

Re:
Ty jsi ale omezenec!jel jsi někdy v Lexusu nebo Infiniti?To by Ti asi sklapla brada.
0/0
3.10.2003 7:13

Daňový soumar

Re:
Nejdříve jsou preference. Na konci zkušenosti...
0/0
2.10.2003 13:48

P.

Re:
A co třeba Cordoba? Jaký má podvozek? Mně se tuze líbí Toledo i Cordoba i Octavia, cenově vychází nejlépe ojetá Cordoba. Především chci auto bezpečné a stabilní (plánuji denně 140 km po dálnici).
0/0
2.10.2003 14:39

svobodny obcan

Proc jsem s Octavii spokojen
Mam TDI 1.9 a najeto 71.000 km.
Do servisu jsem nemusel, krome dvou garancnich prohlidek. Vyborna akcelerace, slusny vykon.
Spotreba nafty:
- na dalnici kdyz specham - 6.4 l/100 km
- kdy jedu na vylet 90 - 100 km/h - 4.4 l/100 km
- pri jizde po meste  - 6.1 l/100 km
Za celou dobu jsem doleval jen 1 litr oleje.
Skvely velky kufr a vyborny interier (mam akcni model s grafickym displejem)
0/0
1.10.2003 23:48

majitel

Našim Švédům
Kéž by si tyto níže uvedené "chvalozpěvy" na ten zázrak taky přečetli pánové a dámy z Volvo Auto Czech a mohli by to taky přeložit například do švédštiny a zaslat někam na sever. Ty už mají v tom Švédsku takovej socializmus a vyrábějí to jako dříve my v RVHP. Práci Čest
0/0
30.9.2003 21:39

Yaroukh

kvalita a Volvo
u Volva sami priznali, ze s rozsirenim modelove nabidky (resp. uvedenim nekolika uplne novych typu naraz) se dostavily jiste problemy s kvalitou
(je to uz cca 1.5-2 roky z5, co jsem tuhle zpravu kdesi cetl - snad uz na sobe zamakali)
0/0
30.9.2003 16:33

rsd

Re:
abyste neplavali, je to podvozek shodny s Ford Focus C-Max.
0/0
30.9.2003 19:31

STIman

Volva
Volvo od te doby co jej delaji turci a arobasi v belgickem Gentu je na dve veci (pro neznale na h...o a na nic...) vim o cem pisi, mel jsem 440 i V40 a byla to ktastrofa... Ted jsem presedlal na Subaru Impreza WRX STI a je t o uplne necem jinem, je to sice trosku drazsi stroj, ale ty zazitky za volantem...0-100 pod 5sekund (uprava Prodrive na 308k), kdo jednou zkusi, pak uz musi a navic je to opravdovy japonec z Japonska a ne jak Toyoty a Nissany z Anglie...
0/0
30.9.2003 15:59

Hanz

Re:
Tak to chapu. Dřív se mi Volva hodně líbyly, ale co sem poznal SI WRX Sti tak u mě jednoznačně vede. Je naprosto bezkonkurenční .
0/0
30.9.2003 17:31

vtech - militatni volvista

Re:
no hodnotit Volvo podle "studentskych" edici 440 a s/v40 asi neni uplne OK :) to jsou Holandsky entry modely (chci novy Volvo a nemam na to)
0/0
30.9.2003 21:56

vtech - militatni volvista

Re:
...je pravda, ze to radsi nikdy nemeli zacit vyrabet
0/0
30.9.2003 21:56

cova

VOLVO 40 - UŽ NIKDY VÍCE!!!
Nenaleťte na placenou reklamu (jak jsem naletěl před pár lety na podobné články a fotky já), ta Vám o spolehlivosti auta a jízdních vlastnostech moc neřekne. Jediné s čím snad mohu "souhlasit" je věta: VOLVO CHYTŘEJŠÍ ŘIDIČE (to snad přesně vyjadřuje filosofii řady 40). Mám V40 (téměř za milión) - pravidelně servisované a tolik problémů co s tím autem mám...je to hrůza (hlučné, líné, pomalá akcelerace, vysoká spotřeba, mlžení světlometů, špatné pérování, odcházejí různá čidla atd....). Vše vyvrcholilo letos v létě, kdy začal vynechávat motor a nakonec jsem zůstal trčet na dálnici s nepojízdným autem. Po odtažení do servisu se mě zeptali, jestli jsem s tím autem "spokojený" a že mám prostě smůlu, že u prvních aut této řady (40) jsou problematické resp. vadné řídící jednotky. Jediná možnost (pokud nechci platit velký peníz za novou a kdovíjakou řídící jednotku..) je "nejezdit, když je horko, vyhnout se zácpám (??!), nejezdit rychle" a v případě problému odstavit auto a nechat je tak hodinku vychladnout - pak prý zase pojede??!!!! - holt severský auto. Tak jsem psal a volal importérovi (VOLVO AUTO CZECH) a ten jejich přístup byl ještě více zarážející: "o problémech jsme slyšeli, ale auto je staré a ještě spoustu dalších blablabla a pokud by ONI měli něco řešit "v rámci odpovědnosti za skryté vady (i když o ni ví)" tak pouze v případě, když se s prominutím "vysekám či přizabiju"... (samozřejmě to tak nenechám...) Prostě přístup oficiálního importéra je neuvěřitelný - když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají... když je problém jsou z nich "pštrosi s hlavou v písku". Proto doporučuji nenalétněte jako já kdysi na obrázky naleštěného auta "nové koncepce" - "nejbezpečnějšího ve své třídě" atd.. Pokud je opravdu chcete koupit, počkejte s koupí tak 3 - 4 roky, až všechno vychytají - jestli se to povede(pak už ale asi to auto bude zase staré..). Možná jiné modelové řady "70" jsou O.K., ale o "40" to rozhodně nelze říct - prostě nedoporučuji!!!!! Prosím ty, kdo mají obdobné problé
0/0
30.9.2003 15:15

rada...

Re:
kupte si Toyotu Avensis a máte po problémech :-)
0/0
30.9.2003 15:36

PPP

Souhlas
Plne souhlasim, mam uz druhou Toyotu, ted Avensis, najezeno na nich 260 tis. km a nevim, co je to vymena neceho. Jenom servisni prohlidky. Na Corolle byly pri 150 tis. km, kdyz jsem ji prodaval, jeste original brzdova oblozeni resp. desticky, na Avensisi po 110 tis. km. to same.
0/0
30.9.2003 18:02

řidič

Re:
Souhlasím na Toyotu Avensis VolvoS40 nemá, to by museli jěště tak 15 let vyvíjet a pak možná. Ale to by se musel u ostatních zastavit čas.
0/0
30.9.2003 21:18

majitel

Re:
Vážený pane Vy jste to snad napsal za mě. Já jsem zažil to samé jako by to byla kopie akorát s tím rozdílem že jde o S40. Víc zklamání s autem a nervů jsem v životě nazažil jako s S40.
0/0
30.9.2003 20:55

svobodny obcan

kupte si Octavii
Kupte si Octavii a mate po problemech.
Mam nejeto 70.000 km a krome dvou garancnich prohlidek (mam flexibilni servisni intervaly) jsem do servisu nemusel.
Auto jezdi skvele, skvela je akcelerace, skvely velky zavazadlovy prostor, super interier (mam akcni model).
0/0
30.9.2003 22:10

Daňový soumar

Re:
Ochcávku už nikdy!!! V servisech jako doma, 2x odtah, 2x nefunkční brzdy (zázrakem jsem přežil), akcelerace sice supr, ale spotřeba přes 12l/100km, interiér zoufalý... Už nechci utpět Škodu
0/0
1.10.2003 10:21

svobodny obcan

Designove to vypada jako Astra
Designove to vypada jako Astra.
 
Kazdopadne jako Cech zustavam u Skody.
Po mych zkusenostech s Octavii nemam ani zadny duvod uvazovat o jinem aute nez Skoda.
0/0
30.9.2003 22:11

Svejk

NADHERA!!!!!!!!!!
ve Svedsku se jiz prodava a nejsilnejsi verze T5 stoji 220.000 SEK coz je 750.000 KC to je pohoda. Stejna cena jako za nove Audi A3 2.O FSI vykon 150k versus 220k v T5 a jako bonus VOLVO!!! Myslim ze neni co resit. Navic stejny podvozek!!!
0/0
30.9.2003 13:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.