Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nissan Primera: úsporné a živé svezení

Rychlé a dynamické kombíky jsou stále vyhledávanějším zbožím. Mají-li ke všemu ještě pod kapotou úsporný a silný motor, stávají se oblíbeným náčiním řidičů, kteří se sice chtějí kvalitně projet, ale zároveň potřebují o víkendu odvézt rodinu na výlet. Nissan Primera kombi 2,2 dCi to vše splňuje do puntíku.

hodnocení iDNES 4,1/5

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

japonec

japonec na konec
Vlastním Primeru 2,2 Diesel a po 3 tisících km stála týden v servisu protože praskla nějaká hadice a utekl olej.Po 1/2 roku provozu cca 20 tis km upadl střední díl výfuku ve svaru.Kufr nic moc i přesto, že je to kombi, a spotřeba 8,2 l při slušné jízdě taky nic moc.Takže japonec nakonec!
0/0
22.10.2003 21:33

olda

Re: japonec na konec
nechápu ty  Vaše stesky. Bavíme se o autě které nepřevyšuje cenou a kvalitou Octavii.
0/0
31.10.2003 13:46

Pepa

Re: Japonec na konec
Jo máš pravdu, mám Oktávku již 5 let najel jsem uz 20tis km, ve srovnání se 120 je to móóóóc povedený auto.
zdar všem Škodovkářům
0/0
31.10.2003 14:18

olda

Re: Japonec na konec
  Ba,ba.... Říkám není nad zlaté české ručičky. Nevím proč kupovat cizácké auto, které nesahá škodovjence ani pod kolena, a navíc vyvážet korunky do zahraničí
0/0
31.10.2003 14:24

Pepa

Re: Japonec na konec
Dyt to ukazují i statistiky z prodeje, jak je škodovjenka dobrá, jezdí i 18 let , ta moje mi určitě ještě ten nějaký rok vydrží a to nekoukám jak jsou levné náhradní díly a servis
0/0
31.10.2003 15:37

mirek

Funkce kamery
K vašemu příspěvku:Kamera na couvani funguje i v případě nezapnutých pásů.Mám Primeru Combi 2,2Di.
0/0
20.10.2003 12:21

karl

super
Je fakt supr , nemá chybu
0/0
19.10.2003 12:45

broněk

je pěkná
Jako každý automobil má své chyby , ale je skokem dopředu. Přináší nové věci dosud v této třídě nevídané. A cena Ret Diot za design není asi za jen nic. A propos všechny vozy značky nissan ainfinity jsou vybavovány právě parkovací kamerou ....
0/0
17.10.2003 22:21

DJ

Spolehliva Primera? Ta moje teda urcite ne...
S tou spolehlivosti Primer bych to neprehanel. Mozna to platilo do verze P11. Ja mam lonsky model se slabsim motorem a jsem z nej nestastny. Zatim to vychazi na jednu zavadu za dva tydny, coz mi pripada silene. Vsem doporucuji, aby si pripadnou koupi velmi rozmysleli.  DJ
0/0
17.10.2003 19:15

Ondra

Pěkná zvenku podivná untř ... a co za 5 let
Primera je povedené auto s naftové motory od Renaultu jen prospěly. Mám však velmi divný pocit z jejího interiéru. Přístroje uprostřed mi nesedí vůbec a systém N-Form ve mně stejně jako i-Drive vyvolává nedůvěru. Nechci spekulovat o kvalitě vozů Nissan, předchozí verze Primery patří, co se spolehlivosti týče, mezi to lepší, ale mám odbavu co nastane až auto bude mít za sebou třeba 6 let. Takový Passat za 6 let sice nebude žádným přeborníkem ve spolehlivosti nicméně většina závad bude snadno relativně snadno opravitelná. Vážně si nedovedu představit servis na rozstřeleném Nissanu? .... asi vážně skončím s dovozem ojetin.
0/0
17.10.2003 14:20

dr_x

Re:
Ty přístroje uprostřed mi taky hodně vadily. Měli by k tomu montovat druhej volant aby spolujezdec mohl přebírat řízení jako v letadle. :-)
0/0
17.10.2003 15:00

Jimmi

Re:
Přístroje uprostřed míval náš Hillman někdy v roce 60 taky.... jo, mívaly je i starší verze Mini. Prostě anglický auta s volantem napravo přemontovaným doleva. Stejně jako v Japonsku. Ale dneska už mi to připadá zbytečný, možná tím chtějí jen demonstrovat, že vám k ovládání stačí jen tempomat
0/0
21.10.2003 10:52

Eraser

Docela pěkné auto...
2x jsem s ním jel, ale nelíbí se mi ty budíky veprostřed palubní desky
0/0
17.10.2003 13:58

Zbyndour

Primera kombi 2.0
Mam Primeru kombi s dvoulitrovym benzinovym motorem a automatickou prevodovkou, ve vybave Tekna, a jsem po vsech strankach spokojen. Rozhodne nesouhlasim s tim, ze by si designeri brali za vzor krabici od bot (je to vec osobniho vkusu, ale mam tyto pocity pri pohledu na Octavii) a operky hlavy povazuji za idealni, zvlaste pro delsi cesty. Co se tyka spotreby, tak motor jeste neni poradne zajety (11.500 km), takze spotreba je zatim vyssi: prumerne 9,2 l /100 km, pri delsich cestach po dalnici 8,8 l / 100 km (130 km/h CR, 130 az 160 km/h Nemecko).
0/0
17.10.2003 13:53

ondra

design
Komentuji "odborné hodnoceni" designu Primery zprávou z tisku zdroj www.nissan.cz 
21. června 2002 - Již počtvrté v průběhu deseti let Nissan vyhrál prestižní cenu Red Dot za špičkový design, udělovanou německým Design Zentrum Nordhein-Westfalen.
0/0
17.10.2003 13:23

Lojzek Natvrdly

Re:
Tuto prestižní cenu klidně vyhrát mohl, ale prodeje ukazují úplně neco jiného. Fandím všem japoncům, ale určitě víc těm v Japonsku vyrobeným - Mazda 6 je mnohem mnohem pěknější (a levnější) kombi. jel jsem s Primerou na testování a já osobně jsem se nemohl zorientovat v ovladačích (klima, rádio) -ergonomicky moc špatně. A kameru na couvání teda určitě nepotřebuju. Jinak gut.
0/0
17.10.2003 14:54

Lojzek Natvrdly

Re:
Vyhrát mohl co chtěl, prodeje dokazují opak a myslím, že u Primery trochu preťap. Ale to jsem nechtěl říct. Jezdil jsem s ní na testování: pominu design, to je subjektivní věc (mně se prostě nelíbí), vadilo mi velice špatně ergonomicky řešené ovládání klimatizace a rádia (během jízdy, seděl jsem v tom poprvé se prakticky nedá zapnout), budíky trochu mimo zorné pole řidiče mi taky moc nesedí, ona sice má CD v základu, ale otázka je jak to CD vypadá - dost lacině jako když z rádia odejmete panel, kameru na couvání skutečně nepotřebuju a pak je poměrně drahá. Jízdní vlastnosti gut! Fandím všem japoncům, ale především v Japonsku vyrobeným - Mazda 6 Wagon mi přijde mnohem pěknější, uvnitř kompaktnější (ERGONOMIE 1*!!!), s malinko lepším podvozkem a lepšíma brzdama. Jen jsem chtěl vyslovit svůj názor. Japoncům ZDAR! 
0/0
17.10.2003 15:10

JIrka V.

Re: N-Form
Vidíš, já mám Almeru se stejným ovládáním N-Form a nemůžu si to vynachválit. Pravdou je, že jsem si nejdříve musel přečíst manuál, protože společné ovládání pro klimatizaci, rádio, CD a počítač není pochopitelné na první pokus.
Ale po troše snahy je to fakt super.
0/0
17.10.2003 15:28

ondra

Re: Design
nemyslím prodej /to by pak na tom byla designově nejlépe Škoda /, na ovládání se zvykne rychle, Mazda je dobré auto, ale dražší /poměr výbava-cena/ nehledě na to že v ČR Mazda neprodavá u 6 všechny stupně výbavy. Ostatní je subjektivní je to otázka zvyku.
0/0
17.10.2003 19:36

Pepanecek

aaa
Co?
0/0
17.10.2003 12:42

KRISHOT

Nevím o co vám jde, vždyť přece všichni dobře víte, že nejlepší auto je citroen AX s motorem 1.4D, 37kW a průměrnou spotřebou 3,5l/100. Doveze, přiveze vás kam potřebujete, tak co je to tu za řeči.ha
0/0
17.10.2003 12:36

Jirka

motor
Moje maminka jí má v základní výbavě s motorem 1,8. Co se týče interiéru a kvality svezeníje fakt supr, ale síla motoru nestojí za nic. 1,8 pro tenhle koráb je fakt málo.
0/0
17.10.2003 12:30

Rejpal

Re: Souhlasím.
Motor 1.8 l je  takový přidušený a zdá se mi slabý i na Almeru.
0/0
17.10.2003 19:54

FoXic

Kastle
Posadit na to jinou kastli, je to skoro dokonalý auto. Nebo s touhle tak o 100 000,- levnější.  
0/0
17.10.2003 12:07

Igor

Re:
Já tuto kombi Primeru mám a narozdíl od autora článku se mi líbí více zvenčí než zevnitř. Mám 2 litr benzín a celkově se to auto chová jako tank. Asi takový dojem mám při jízdě. Jede to přesně kam chcete, na širokých gumách to ubrzdí snad všechno. Ale v benzínu má také jako tank spotřebu. Při 180 km/h žere 12 litrů a při mé běžné agresívní jízdě se pod 10 litrů nedostanu. Jen manželka s tím jede za 8 litrů.
0/0
17.10.2003 12:26

Jirka

Re:
No, jestli Vám při 180ti žere 12, tak to můžete být více než spokojený. Skoro se to zdá být neskutečný
0/0
17.10.2003 13:14

frantík

pěkná
Myslím, že nová Primera je fakt podařenej kousek. Ať už jde o motory, kvalitní zpracování, suprový jízdní vlastnosti..... a design je taky hodně dobrej, sice možná trochu odvážnej, ale aspoň taková kára vynikne v té záplavě německých nudných aut. Jinak proti Němcům nic nemám, vždycky patřili mezi moje nejoblíbenější, co se týče aut. Ale ty přemrštěný ceny!!!! Přitom nejde o kdovíjakou spolehlivost, tu se snaží zaměňovat za kvalitní zpracování a pečlivě slícovaný plasty a zákazníci si pak myslí, že mají to nejspolehlivější, co se dá sehnat...blablabla..... I když když už jsem zmínil tu spolehlivost, ta Primera není zas tak dokonalá. Nechci ji nějak zhazovat, ale už to není ten "držák z Japonska", jaký bývaly dřív. Vyrábí se v Anglii a už to není ono(to není nějaká zaujatost proti Nissanu, bavil jsem se o tom se známým, kterej dělá ve značkovým servisu. Teď už dokážu ocenit i kdejaký francouzský auto, když je fakt dobrý a že se pár takových najde..... Navíc myslím, že teď už se rozdíly v kvalitě a spolehlivosti docela vyrovnávají, takže výběr je otázkou vkusu a sympatií ke konkrétní značce.
0/0
17.10.2003 11:28

lada

Re:
ja mam starsi model /95/ a ty se pry take montovali v Anglii...
0/0
17.10.2003 14:36

lada

I přes přehršel
tak tohle je opravdovy,  z prstu vycucany paskvil neuveritelnyho diletanta, vecneho i jazykoveho.
0/0
17.10.2003 11:10

ddd

jo. jo
no asi bych šel raději do mondea, nebo do laguny, ale i tak si myslím, že primera je skvělé auto
0/0
17.10.2003 10:08

Daňový soumar

Re:
Podle referencí majitelů zmíněných modelů zřejmě půjdu právě do Primery. Uvidím napřesrok.
0/0
17.10.2003 11:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.