Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Studie Saabu: kombi, hatchback či SUV

Vyznavačům strohé severské krásy se před stánkem Saabu na autosalonu ve Frankfurtu zatajil dech. K vidění totiž byl nejnovější koncept automobilky 9-3 Sport Hatch. Výrobce ze země trollů studií naznačil ambice vstoupit do segmentu vozů kombinujících karosářské varianty. Tentokrát jako netradiční symbioza kombíku a hatchbacku, okořeněná výrazem kategorie SUV.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

revo

13. 10. 2003 8:24
díky všem
Pánové, SAABisti, díky všem za pokec.  Skvělá diskuse bez trapných emocí a nadávek. Vidím, že se SAABem nejezdí kdejakej pablb.
0 0
možnosti

Jirka Luháček

9. 10. 2003 9:46
ach jo
je tu videt, ze naprosta vetsina ctenaru nevi ktera bije. Mam 2 saaby, jezdil jsem uz v 5 autech teto znacky. mimoto jsem vyzkousel i jine znacky. napisu nekolik axiomu tykajicich se saaba. to znamena, ze se nedaj nikym nikdy vyvratit:
1) saab je individualita
2)saab je zivotni styl
3) kdo jednou ma saaba, touzi po nem celej zivot
4)saab je letadlo, ne auto. nesnese srovnani s jakymkoli autem
5) saab je bezpecnost a jistota, dostatek vykonu a spolehlivost
6) svezte se saabem a pak vas uvitame v nasich radach
7) nafta patri do kamen, plyn do sporaku a benzin do auta
0 0
možnosti

revo

9. 10. 2003 10:43
Re:
4, to je blábol. Můžeme se bavit o pocitech a emocích, v tom se nedá najít "lepší". Pokud se ale budeme držet čísel, jsou rychlejší, ovladatelnější atd. atd. auta. 7, II. silnej blábol: pokud si třeba prozkoumáš statistiku prodeje osobních automobilů v německu (nejsilnější trh v Evropě), jsou prodeje u automobilek který nabízí i diesely cca 40/60 ve prospěch benzínu. No a těch 40 % jsou desetitisíce aut.
0 0
možnosti

falešná Vendula

9. 10. 2003 9:27
Jeden citát od "odborníka" Reva (odborník=čtenář motoristických časopisů):
"...zajímavý je, že nejvíc keců mají ti, co si nedokážou vydělat na normální auto a tak si prostě zdůvodňují svoji neschopnost tím, že je blbost kupovat nový, Škoda je předražená, Mercedes pro páprdy, BMW hnusný, Jaguár trapnej s dieselem, Audi není značka..."
 
Podotýkám, že ve výše zmíněné diskusi o BMW padala jenom chvála, o Mercedesu se téměř nemluvilo, a to taky jenom kladně. Jediné o čem se vlastně mluvilo, pokud Revo nezaháněl diskusi jinam, byla platforma Golf = Golf + Octava + A3 + Toledo. Ano, samozřejmě, kritizovala se předraženost neodpovídající kvalitě této platformy.
Thats all, folks..... obrázek si udělejte sami
0 0
možnosti

falešná Vendula

9. 10. 2003 9:29
P.S.
SAAB je super i kdyby to byla ta největší plečka na světě. Naštěstí není!
0 0
možnosti

lamka

8. 10. 2003 18:42
???
Nema smysl psat cokoli pozitivniho o SAABu. Kdo chce, vi sve a ostatni nepresvedcime. Nekdo zminil NCAP testy, kde si slusne vedou napr francouzske auta a SAAB s Volvem udajne ziji z minulosti. Ti 'frantici' ovsem boduji v ochrane posadky, v ochrane chodcu jsou vesmes zalostni. Pro pripominku: SAAB mel prvni bezpecnostni pasy v zakl. vybave; dvojity brzdovy okruh; prvni nasadili narazniky pohlcijici naraz; prvni zacal montovat bocni vyztuze; jeden z prvnich s 3-cestnym katalyzatorem; prvni turbo; jeden z prvnicj s klimou bez cfc; ... dalo by se pokracovat ... SAAB nezije z tradici, SAAB tradice tvori! Vetsina rypalu se beztak v SAABU v zivote nesvezla :)
0 0
možnosti

vitt

8. 10. 2003 18:41
Saab neni auto... Saab je letadlo :o)
0 0
možnosti

Ondra

8. 10. 2003 16:09
Saab není pro každého
Někdo to tu napsal, ten kdo si koupí Saaba tak ho prostě chce a auto se mu líbí. V žádném případě to nejsou špatné vozy. Auta prodávám a jel jsem v kdečem ale Saab je vážně jiný svět. Mám ta auta rád, je to asi 4 roky co jsem používal cca 2měsíce 9000 Aero. Ten přívlastek sedí. Volvo je moc studené, strohé a nudné a i když uznávám, že určitě hodně kvalitní, prostě se mi nelíbí. Bohužel mince má i druhou stranu... Saab je vážně auto pro lidi co ho skutečně chtějí a je to možná i uřčitý výraz životního stylu a pocitu.... mně nevyhovuje strohá nabídka modelů. Srovnání Saaba s produkcí Škoda je komické, je to prostě jiný svět.
0 0
možnosti

Vykořisťovatel

8. 10. 2003 10:43
Saab
Mám 9000 r.v. 89 a nezbývá mi než souhlasit se Saabisty. Měl jsem Mazdu 323 -90, Omegu -96 , Octavku -00  a skončil jsem u "starého" Saaba, ktery je tak nabušený, že jsem jen koupil nové CD a mám plnou výbavu :-)
0 0
možnosti

chmila

8. 10. 2003 10:33
volvo vs. saab
Jsou to obe skvela auta. Rekl bych, ze Volvo Saabu tedka hodne uteklo, ma lespsi nabidku, bohuzel...., ale saab ma v sobe vice romance a kultu, je to vice stilove
 
 
0 0
možnosti

Tazatel

8. 10. 2003 10:25
Volvo nebo Saab
Jaké auto je lepší Volvo nebo Saab. Jedno mají společné - jsou ze Švédska, mají nadšené obdivovatele, na českých silnicích jich moc není (hlavně Saabů), jsou takovou malou kultovní zaležitostí...
0 0
možnosti

Sven

8. 10. 2003 14:11
Re:
Tady ve Svedsku existuji 2 tabory. Saabisti och Volvofanatici. Kazdy si mysli o te sve znacce ze je nejlepsi a nikdy by nemenili za tu druhou. I kdyz je fakt ze nejvic ze vsech aut se tady prodava S/V 70.
0 0
možnosti

chmila

8. 10. 2003 10:15
octavie :))
hehe musim se usmat, kdyz se nejaky skodovkarsky fanatik  snazi srovnat octavii s Saabem. Je to asi jako srovnavat dacii solenza s octavii :))) rozdil ve vybave bude podobny a o bezpecnosti ani nemluve. Je sice faktr, ze nove 9-3 tak nejak zapadli do sedivost stredni tridy, ale klasicka 9000 je proste reprezentativni auto. Ale je fakt, ze do oktavek tedka davaji za priplatek veci co byly v Saabu 9000 stgandard v roce 1989 :))) - napr. vyhrivani sedacek, nebo predpinani pasu :)))
0 0
možnosti

revo

8. 10. 2003 11:29
Re:
Nejsem sice znalec Saabů, ale jsem si jist, že pokud vezmeš nejnižší řadu Saaba a Škodu Superb, tak Superb je určitě: větší, má lepší motor, bezpečnější, komfortnější a podstatně lépe vybavenej. Takže si nepleť pojmy s dojmy.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...