Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Daihatsu Ai: nejmenší z nejmenších

Krabička od sirek na čtyřech kolech jménem Ai bude podle všeho brzo brázdit ulice japonských velkoměst. Při pohledu na čtyřmístné "skoroauto" pozorovatel neví, jestli se po něm má pídit v autosalonu, nebo v hračkářství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bobek

a nejen to...
...taky nejohavnejsi z nejohavnejsich. Vetsinou se udrzim, ale tohle uz je fakt sila.
0/0
15.10.2003 10:09

lamka

spalovaci motory ?
Proc zase spalovaci motory ? Jdete uz s tema smradlavyma masinama nekam ...
0/0
13.10.2003 23:29

username

noname
proč ne, je to prostě nákupní tažka typu smart. Otázkou je tedy cena. Co se týče bezpečnosti, myslím, že pasivní uvnitř nemusí být špatná (tipuji 2-3 hvězdy), horší to bude s bezpečností chodců, tam to bude nula, protože čumák je de-facto vertikální zeď.
0/0
13.10.2003 17:23

rekl

Ha, ha
Ještě variantu se 3 koly, prosím prosím, my rádi humorné autičko.
0/0
13.10.2003 15:20

kasr

Velorex
Jinou úlohu než velorex nemůže sehrát. Ale to by muselo stát max. 98 nebo 99k aby se někdo u nás někdo chyt na dvoumístnou cenu a koupil to. Jinak se Japoncům z daihatsu divím, asi už jsou z poloviny skoupeni Toyotou, mazdou a hondou, a jsou na kolenou, že takhle blbnou. Proč by si relativně bohatý japonec kupoval takovoudle sračku? Vyvážet se to za normální ceny taky nedá. Ale co bychom chtěli po nevýznamné a neznámé značce, s kvalitou to bude asi něco mezi dacií a ladou.
0/0
13.10.2003 15:16

fucik

Re:
no uznavam kvalitou atp je to v evrope nahovno, ale zhruba pred 5ti lety sem byl v Tokyu a tam by se to celkem hodilo (neda se pouzivat ani metro jak je narvano)...
0/0
13.10.2003 17:26

CZ

Re:
Protože relativně bohatý japonec není až zas tak bohatý (daně jako prase) a protože relativně bohatý japonec chce zaparkovat občas i blíž než 5 km od zaměstnání (a to je občas moc i na nissan micra :)
0/0
13.10.2003 22:35

HSBC

Nesmysl
Chápu záměr výrobce,ale podle mě je tohle autíčko bez šance nějak hromadně se uchytit...
0/0
13.10.2003 14:59

Sch

V euroNCAP max. 2 hvezdy
Vzdyt to nic nevazi, i Smart je vyrazne tezsi nez 570 kg. Kvalitni bezpecnostni prvky jsou proste tezsi. A take tam budou velka pretizeni pusobici na posadku.
0/0
13.10.2003 12:27

Tomas

Bohuzel jiz na nasem trhu neni....
To je snad jedine dobre :-) Vzdyt to jsou... (aha, abych nepomlouval) ... rekneme ze zrovna tohle auto bych si tedy nekupoval, akorat kazi japonsku jmeno. Toyta, Honda, Subaru... To jsou dobra a spolehliva auta, ale Daihatsu... Ehm... To uz rovnou Kia nebo Daewoo (i kdyz to se mozna pod kridly GM zlepsi)
0/0
13.10.2003 12:03

Driver

Re:
evidentně o Daihatsu nic nevíš - je to moc spolehlivé auto.
0/0
13.10.2003 13:10

Phoenix

Re:
Nechci se nejak Daihatsu zastavat, asi jako kazdy z takovychto vyrobcu mel nebo mozna i ma nejake potize, ale jak vysvetlite, ze v Nemecku se bez problemu prodavaji? Nevim, proc to skoncilo u nas, ale rozhodne to neskoncilo v "civilizovanem" svete.
0/0
14.10.2003 13:09

Karel P.

hm
0/0
13.10.2003 10:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.