Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Citroën C3 Pluriel: design okouzlil, jízda zklamala

Model Pluriel francouzské automobilky vychází z oblíbené "Cé-trojky". Má být jakousi reminiscencí na oblíbené "ošklivé kačátko" - model 2CV, který je poprávu považován za jednu z automobilových ikon 20. století. Po vizuální stránce je Pluriel bez chyby, ohromuje i svou variabilitou - jeho koupí zákazník dostane vlastně 4 auta najednou.

hodnocení iDNES 3,6/5

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Citroënář

Nevědomost neomlouvá
Po přečtení hodnocení panem Dvořákem mě napadla tato věta " Dvořák je debil a v autě jste nikdy nejel".Když neumí hodnotit auta,tak ať jde do prdele a nesere se do hodnocení automobilů. "Hele v naši ulici je pekárna a hledají pikolíka na zametání podlahy,tak se přihlas "
PS: Je velmi zajimavé,že zahraniční tisk hodnotil C3 velmi kladně,ale bohužel testy u nás dělají lidé,kteří jsou zaujatí,nebo nevědí o testování vozů vůbec nic.
 
0/0
22.2.2004 9:27

Michal

Re:
Souhlasím s víše napsaným!Michal C3
0/0
21.7.2004 14:55

Pavel

Design
je dost ošklivý, a to jsem si myslel, že výrobci aut už budou dělat hezký i malý auta, nejenom velký. Jinak francouzi jsou známí tím, že mají dobrý nápady, které neumějí dotáhnout do konce
0/0
4.11.2003 20:31

jakub

navrch huj, vespod fuj
neni to me hodnoceni, ale tak se clanek jmenoval jeste dnes odpoledne:-))))
0/0
4.11.2003 18:10

Dan

Re:
To je pravda. Opravdu ještě dnes dopoledne tam takový nadpis byl. Nicméně souhlasím s autorem. Sám osobně jsem měl možnost tento vůz otestovat a co se týká převodovky a vnitřního hluku (který je mimochodem obrovský i v případě zcela uzavřené karoserie a nad 120 km rychlostí se s tím vážně již nedá jet) má autor zcela pravdu. Na druhou stranu, pakliže řidič hodně ubere plyn a zařadí opravdu pouze bez plynu, jak se má, pak lze i s touto převodovkou dobře jezdit. I když o sportovní jízdě a rychlému odjezdu s křižovatky nemůže být řeč.
0/0
4.11.2003 18:22

Jarda

Autor - ignorant
Donedávna jsem se domníval, že ten kdo píše do novin by měl znát význam používaných cizích slov. No nevadí, třeba se to autor časem naučí ale kde jsou korektoři? Jak může někdo napsat takovou nehoráznost jako je slovo nejideálnější aniž by mu někdo řekl že je hňup?
0/0
4.11.2003 15:35

noname

Re:
hňup jste vy, doporučuji pročíst jazykovou poradnu ústavu pro jazyk český
Cituji (pro slovo nejoptimálnější, což je ovšem stejný případ):
Z pojetí, že ideál či optimum nebývají nikdy zcela dosažitelné, lze čerpat pro superlativ nejoptimálnější jisté oprávnění, totiž že by označoval něco, co se optimu nejvíc přibližuje, takže vztahové adjektivum by přešlo v jakostní (a ta se stupňují).
0/0
4.11.2003 17:57

Fanda

Sensodrive
Pan redaktor by si mel uvedomit ze Sensodrive neni automaticka, ale automatizovana prevodovka. To znamena ze auto nema spojkovy pedal a radi se takovymi "padly" u volantu. a to funguje naprosto perfektne. Zato "automaticka" poloha prevodovky obcas skube.
0/0
4.11.2003 12:53

app

Kachna
Mně se zdá, že Citrón pořád žije z pověsti svého věhlasného modelu "Kachna" a snaží se tomuto názvu přizpůsobit jízdní vlastnosti svých vozů.
Musím z vlastní zkušenosti říct, že se mu to skutečně daří na jedničku. 
0/0
4.11.2003 12:30

Sven

test ve Svedsku
Tak ja nevim, ale testy aut jsou asi dost subjektivni. Tohle naplsal vedsky casopis Aftonbladet kdyz testoval Pluriel, cituji:
Komfort :4 (max 5), 5+ za naprosto minimalni turbulenci, zadny jiny kabrio neni v tomto bode tak dobry jako Pluriel
Podvozek, rizeni:3 , v zatackach neni tak stabilni jako C3, prevodovka 5+
Tak ja nevim komu verit..... Ale zkusenosti mi rikaji ze Svedum.
0/0
4.11.2003 12:22

Přemek Podlaha

dobrý pokus, ale nechytí se,škoda
Můj příbuzný byl na školení mechaniků Citroen v jejich centrále v Průhonicích právě když Pluriel vyjížděl na světlo světa a měl možnost ho řídit. Jeho poznatky byly následující. Pevné díly střechy nesedí, auto se v zatáčkách kroutí více než konkurence např. 206CC, interiér vrže, F1 styl převodovka nepracuje dobře. Nešlo o žádné testování, ale pouhou projížďku po normální silnici. Když se potom dívám na cenu půl milionu, tak mě napadá tak deset jiných aut, které bych mohl mít.
0/0
4.11.2003 12:18

Petr

Nekorutí se cabria
Tak hele Mercedes SLK 220 se teda vůbec nekroutí. Tak POZOR :-))))
0/0
4.11.2003 12:10

Roman

Re: Chudáček
Koupit si SLK s motorem o obsahu 2,2 to je docela úlet. Po městě to ale určitě stačí ! 
0/0
4.11.2003 12:47

Cenzor

Cenzura
Lidičky,já jen psal,že najezdím moc moc kiláků a srovnával jednotlivý značky a nepustila mne cenzůra iDnes,kdy se tenhle stát už konečně podělá??? Ještě že na týhle skládce ČR,trávím minimum času. Dělám v německu a kdyby češi věděli jak o nás tam mluví...a mají pravdu. Jsme národ blbů.Viz iDnes. Stejně páni reportůrci z vás rejžuje skopčák a děláte za pakatel...
0/0
4.11.2003 11:43

Cenzor

Cenzor
Zázrak,iDnes uveřejnila můj názor!! Pane Havle díky za Vaši demoggraciji..... Nechtěli pustit můj obsáhlý komentář na téma kvalita aut...
0/0
4.11.2003 11:39

Cenzor

Cenzor
Hele,ty co mne teď rediguješ,ja Tě chápu,taky žiju z protěžování značek,ne teda auťáků,ale píšu pravdu. Nejdýl vydrží Honda Volvo a VW.
0/0
4.11.2003 11:38

Uwe Filter

Re:
VW? To už je dávno pryč. V současnosti již tradičně nejporuchovější německé vozidlo.
0/0
4.11.2003 14:33

Cenzor

Cenzůra
Brlm
0/0
4.11.2003 11:36

Cenzor

Cenzůra
Uff
0/0
4.11.2003 11:35

Miki

Znovu se projevil totální amaterizmus redaktorů
Myslím , že zkušení autíčkáři pochopili o co jde. Citroen ČR neposkytl zdejší redakci vozidlo na 3 měsíce a nepustil si žilou do reklamy. Výsledek jaký jste četli. V době kde není pochyb, kdo vede prim v automobilové technice i v motorech viz veškeré prodejní výsledky v celém světové produkci nebo v MS rally je blízko k vážnému zamyšlení pánů redaktorů jak dlouho si necháme dělat díry do hlav. V autech se pohybuji již 13 let profesionálně a každým rokem mám několik testování různých tříd vozidel a tedy vím o čem mluvím. Pokud pan redaktor nepřečetl návod k obsluze-což zásadně dělají-a vyřadil za jízdy do neutrálu nastanou přesně popisované problémy. U automatické převodovky by tento způsob vedl k destrukci!!! Které kabrio se nekroutí-neznám. Zatažená střecha- absolutní ticho-nesrovnatelné s klasickým kabrio. A jestli se Vám dostal takový kus do rukou, určitě to nebyl standart. Podvozek? Tak tady už soudnost pana redaktora překročila všechny meze. Rád se sním setkám ať mi předvede jak vlastně umí jezdit. Nechtěl jsem záměrně poškodit jiný typ vozidla o kterém psal v ideálech. Jinak mohu na závěr sdělit, že se senzo-drive převodovkou jsem najel 1200km a nenašel jsem chybu. V jednoduché konstrukci je věda a například v C2 je to úžasný zážitek všem doporučuji si u dealera Citroen domluvi zkušební jízdu. S Plurielem jsem absolvoval test v délce 2400km a vím tedy opět o čem píši. Jediný pazvuk jde z vozidla po kostkách když máte střechu v jakékoli pootevřené poloze kromě té poslední a je to dáno až přehnanou betelností konstrukce stahování. Složení střechy je krásné LEGO v délce 30 sec a tak nechci dál snižovat schopnosti pana redaktora. Když to zvládnou domácí paničky ... Všem děkuji za pozornost při čtení a plyne z toho ponaučení: nevěřte nikomu z médií a běžte vlastní cestou poznání. Vaše zkušenost je věc, kterou Vám nikdo nevnutil a pak je na Vás, jak postřehy zhodnotíte a které finesy jsou ty nej. Pro ty si pak Vaše auto vyberete. Jinak dobrou poznámku
0/0
4.11.2003 11:19

Kuba

Re:
Souhlasim s tim, ze redaktor byl tentokrat celkem prisny, ale ja s tim autem jel taky a diky tomu vim, ze nekeca. Je to sice hezoucky a roztomily auticko za kterym se spousta lidi otoci, ale jezdit s tim teda zadny poteseni neni. Musim ocenit odvahu a invenci, ale pokud to neni podporene kvalitou tak to v dnesni dobe nestaci.  Add kabrio co se nekrouti - kazde kabrio se v porovnani s autem s pevnou strechou krouti, ale Pluriel jde "do vrtule" i  v porovnani i  s kabriolety a na okresce mate pocit, ze vam palubka skoci do klina Add strecha - to skladani je v pohode, je to vcelku rychle, je tam hodne moznosti, ale je tam i aerodynamicky hluk a pokud se nechaji samostatne oblouky a strecha je zatazena, tak to vrze jako blazen
0/0
4.11.2003 11:39

Novák

Re:
Krásný P.R., pracujete v Citroenu co?? Můžete nám též napsat, kolik se těchto skvělých aut se v ČR prodalo?? To číslo zajisté všechny čtenáře ohromí:)). Podle Vašeho popisu auta věřím, že je sem importér nestačí dovážet, jaký o ně musí být zájem.
BTW: není to trochu nuda jezdit v jednom autě 3 měsíce?? (zvláště v Citroenu)
 
0/0
4.11.2003 11:47

dsfjnfds

Re:
Když statistiky prodeje, tak třeba ze švýcarska. U nás asi malá auta za půl mega moc nepůjdou. Za to si tady raději každej koupí reprezentativní sedan Octavia nebo Fabia.
0/0
5.11.2003 13:41

Driver

Re:
...tak řekl prodejce Citroënu.
Sám jsem měl možnost krátké projížďky s Plurielem i C2 a mohu říct že:
Pluriel je hrůza a děs, převodovka katastrofální, nrzdy děsné a celkové jízdní vlastnosti tragické. Opravdu neznám kabrio do kterého by tolik foukalo jako do Plurielu.
C2 je jiný kafe. Stejná převodovka, ale podle prodejce s jiným softwarem a je to znát - prostě parádní zážitek. Jízdní vlastnosti? Za tu chvilku co jsem s tim jezdil jsem nenarazil na nic špatného. Auto sedí, je živé a člově přesně ví co udělá.
Jinak naprostý souhlas s testem idnes.
0/0
4.11.2003 12:42

dan

Re:
Kdyz uz nam sdelujete, ze delate do aut, tak byste mel sdelit pro koho.
Pro VW
0/0
4.11.2003 13:29

Michael

Není tak špatný
Nevím, jestli pan redaktor s tím autem někdy jel. Já ano a můžu říci, že je to docela sympatické autíčko a jeho vlastnosti odpovídají ceně, za jakou se prodává. O kabrioletech něco vím, protože jedno "opravdové" cabrio vlastním. Chcete-li plnohodnotné kabrio do kterého nefouká a vejdou se tam čtyři lidé, musíte si připlatit a ne zrovna málo. Nechápu, jak se do Plurielu vejdou čtyři lidé. Zkoušeli jsme to a je to "těžká nouzovka" na pár kilometrů. O pohodlí nelze mluvit. S tím zavazadlovým prostorem taky nic moc. Zaráží mě, že pan redaktor nezmínil to nejdůležitější a to, že vyjíždět kamkoliv bez oblouků je dost riskantní. Budete li potřebovat zatáhnout střechu, tak to bez oblouků nelze. Je dost nepříjemné čekat někde pod mostem až přestane pršet.
0/0
4.11.2003 10:08

ProDriver

Re:
Další chytrák co nečetl text a přítom tu rozumuje. Kdyby sis to raději přečetl.
0/0
4.11.2003 10:33

Lenka

mě se líbí
Pluriel má sice podle autora článku mouchy, ale myslím si, že se výrobce vydal fajn směrem. Ne každý má na dvě auta garáž a peníze. Přesně něco takového bych brala, aby měla jízda šmrnc, dala se stáhnout střecha, dojet na dovolenou ….prostě autíčko nejenom na práci, ale i na hraní co se netváří studeně a nafoukaně. Tak jen tak dál, jo a milí výrobci, automata nechte pro staré pány do meďourů.
0/0
4.11.2003 8:34

Yaroukh

Re:
nekomu proste nevadi, ze se mu boty od vietnamcu do pul roku rozpadnou, nic proti takovejm lidem, kazdej podle svyho ... ale je dobre, ze se na takovy veci obcas upozorni
vzhledove je to moc tu-tu-nu-nu, takze asi vazne jenom pro zeny nebo baletaky; tot muj nazor
0/0
4.11.2003 9:28

Sonny1

Autorovi clanku
Nevim odkud autor bere informace o Plurielu, jestli z vlastni zkusenosti, ale FUJ tedy rozhodne neni.Vzhledem k tomu ze vlastnime verzi se slabsim motorem, tak vim o cem mluvim.Clanek ma spoustu nepresnosti a polopravd. Ostatne skoro jako vzdy. Napriklad autor tvdi, ze kdyz sundate strechu, kazdy se Vam dostane do kufru. To je sice pravda,ovsem pokud na kufr nepridelate plastovy kryt, ktery je v zakladni vybave. Dalsi vec, samozrejme ze do auta fouka, pokud jedete se strechou dole, to je celkem logicke. Ale jeli jsme s autem beze strechy vice jak 300km a  neni to tak hrozne, je slyset dokonce i to autoradio. Jizdni vlastnosti jsou celkem taky docela v pohode. Chapu, ze se auto nemusi kazdemu libit, ale takto ho zkritizovat...
0/0
4.11.2003 7:33

Stormer

Re:
Aspon si ten clanek precti nez budes priste blbe reagovat. Autor pise o motoru 1.6 s automatem, takze je jasny ze jizdni vlastnosti sou dost jiny nez u 1.4 manualu. To ze do auta se stazenou strechou fouka, to teda vubec logicky neni. A to ze neni slyset radio psal autor o jizde se strechou, ktera prave dela ten aerodinamickej zvuk, takze bez strechy ho asi fakt neuslysis
0/0
4.11.2003 7:45

Sonny1

Re:
A mas jeste neco tak chytryho????
0/0
4.11.2003 8:01

Cass

Re:
Jel jsi už někdy v normálním kabrioletu (ne v napodobenině Pluriel)? Mohu ubezpečit, že do  takového auuta nefouká.
0/0
4.11.2003 8:53

Yaroukh

Re:
A nebylo by spis na miste uznat chybu, Sonny1? :o)
0/0
4.11.2003 9:20

Sonny1

Re:
Chybu bych uznal, ale....  Jen jsem chtel rict,ze to auto ma samozrejme sve mouchy, ale kritika ze strany pana redaktora je neprimerena.S klasickym kabriem se to urcite neda srovnavat, protoze to neni prece kabrio. Jen se mi celkem libi a navic pomer cena vykon (myslim samozrejme to levnejsi) vyzniva dobre.
0/0
4.11.2003 12:28

mirek

Jizdni vlatnosti
Verit se temhle novinarum moc neda.
Nejel jsem v tom, ale kdo vi jak to s tou zadni napravou je, neni nahodou samoriditelna jak tomu je napriklad u Citroena ZX ? To potom, kdyz se s tim smejkne zatacka, tak to auto sedi, ale kdo na to neni zvyklej a nezna to, tak si mysli, ze mi ujizdi zadek.  Tak se v tom asi budu muset brzo svezt :-)
0/0
4.11.2003 1:47

Kuba

:-/
Taky jsem mel tu "cest" se s tim svezt. Sedal jsem do toho ze StreetKa a neda se to srovnat. Prevodovka skubaci, karoserie vrzaci, jizdni vlastnosti zabijacke...... dost otresny auto. StreetKa si aspon nehraje na to, jak je to super celorocni auto, ale to neni ani Pluriel. Kdyz uz bych sel do takhle maleho kabria, tak bych urcite volil Sreetku.
BTW - osobne mi pripada, ze vetsina francouzskych aut je delana v tomhle duchu - nahore huj, dole ......
0/0
4.11.2003 0:59

mirek

Re:
neni trosku scestny porovnavat Ford Ka a Pluriel??? To sou akorat tak velikostne trosku podobna auta, ale jinak nic.
0/0
4.11.2003 1:43

Kuba

Re:
No, tak uplne zcestny to zas neni, prece jenom jsou to obe mala auta (Streetka sice jeste mensi), ale ja to srovnavam proto, ze jsem mel moznost sednout ze Streeky do Plurielu a mam teda moznost primeho srovnani. Oboje melo 1.6 motor, s obojim jsem jel identickou trasu, takze nevidim duvod proc bych to nesrovnal.
Streetka je oficialne jenom 2 mistna, ale vyuzitelnost zadnich sedadel v Plurielu je tak maximalne pro psa. A asi by to musel byt Yorkshirsky terier :-))
0/0
4.11.2003 11:00

Viva Las Vegas, Baby!!!

jasně, je to humus
ještě stačí dodat "to Golf, Koktávka nebo Fabka, to je kára"...
 
 
hňupi
0/0
4.11.2003 0:01

Yaroukh

Re:
A proc by to mel nekdo dodavat? Proc je za kazdou kritiku jakehokoli francouzskeho auta kritizujicimu podsouvana slabost pro (ba dokonce nadrzovani) VW?
0/0
4.11.2003 9:23

Speedy

Pluriel
0/0
3.11.2003 19:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.