Diskuze
Škoda Felicia po devíti letech
Děkujeme za pochopení.
Ghostrider
Felicia
Podla mna je felicia fasa auto, osobne mam kus z roku 1999 1,3 50kW, proste klasika, motor nic moc, je spolahlivy a zatial sa nekazi, 5-te dvere, ani naznak hrdze a s autom jazdim pravidelne. Ak mate stastie na dobry kus, nedate na nu dopustit. Je vzdy lepsie dat 120 000Sk za Feliciu ako za nejake stare Mondeo alebo Daewoo. Skoda je proste skoda.:
škoda peněz
:
škoda peněz
Lukin
Felda po devíti letech???
To už snad ani nemůže být auto,když po 5 letech tam je jedna závada za druhou.Kromě toho všeobecně platí,že malá auta zdaleka tolik nevydrží,ať už je to Škoda nebo ne.A Felicia rozhodně malé auto je.Radek
Felda versus Renault Clio
Kamarád má feldu, já clio, závady tak na stejno ( nic hroznýho ), ročník stejný, jede to tak asi stejně, akorát, že on pořídil o 39 000 Kč dráž , RadekMichal.
Felicie,vlastní brutálně těžký řízení,to ve Favoritech jde lehounce,jako kdyby vlastnili servo.
Mám Felicii r.v.1999 takže nový model,1.3,40 kw,a musím říci,že je to vcelku uspokojivé auto,ale za strašný peníze,Ale co mě nejvíce štve je odporně těžké řízení a rychle hnijící kastle.Na tyto dvě věci se Felicie vůbec,ani trochu nechytá.Když mi známý zapůjčil Favorita r.v.1988 tak já jsem byl teda unesený,tím nádherným prožitkem z jízdy,Favorit v kabině byl o něco ještě tišší,než Felicia,řazení stejné,ale řízení ani náhodou,z něho jsem byl doslova unesený,že u mé Felicie o 11.let novější jde řízení strašně těžko,a sednu do Favorita(jinak shodné auto,lišící se tím že je novější,jinak shodné motory,skelet karosérie a pod.)a řízení i celkový prožitek z jízdy byl lepší ve Favoritu r.v.88,než ve Felicii r.v.99,hlavně to neuvěřitelně lehké řízení ve Favoritu mě šokovalo,já jsem myslel že má servořízení a když řekl,že ne,tak jsem mu nechtěl věřit,protože to jde,tak lehounce,jako kdyby to mělo servořízení ! Takže zde jsou důvody proč půjde Felicia do pr. co nejdříve a já si koupím auto ještě lepší než jsou Felicie,koupím si totiž Favorita.A řízení ve Felicii 1.6 je úplné peklo,je to ostuda Felicií,a za nic moc nestojí na těžké manévrování volantem i ostatní Felicie tedy 1.3 motory.Tomča
Re:
No ty seš ventil, místo pětiletýho auta pořídit patnáct let starej střep. A proč pořizovat škodovku, na trhu jsou desítky modelů, stačí si jen vybrat. A ty budou mít ten posilovač v základu.Fell
Felda
Ja nedam na Feldu dopustit. Mam trumfa 2000, kombika a parada. Je v nejsirsi vybave, takze elektronika, airbagy, lednicka, klima, ...fakt supr vybava. Kufr, ten je vybornej, kam se na nej serou naky Mercedesy... Je fakt, ze mit kratkou, tak bych ji tak nechvalil. Na dalnici 170 jede krasne, samozrejme ne do kopce, ale jinak po rovince a tak, pohodicka. Muj rekord je asi 190, to me vyprovokoval nejakej profik v Peugeotu, ale to nemel delat :-) No a co to vlastne je ten rez? Ne me je teda lito tech lidi s temi starymi Feliciemi, ktere fakt reznou, ale diky bohu, ze ty nove to uz nedelaj. A za ty 4 roky(75tkm), ani jedna oprava! Jen kazdorocne olej,... Fakt paradni normalni auticko!Nikolaj
Felicie
Pepa
Re:
až budu mít na mercedes S a jeho servis tak se taky budu divit že někdo jezdí v trabantu. Co kdybys byl tak hodnej a přispěl ???rudyj.zabijak
shrnutí
Chápu, že Felicie není ani zdaleka nejlepší auto a přesto jsem si ho před rokem koupil. Mám v ní 1,9D, protože jsem vsadil, alespoň u motoru na zahraničního výrobce. Je to ročník 1996 a než sem s ní začal jezdit já, byla garážovaná (což bylo poznat, žádná koroze), bezporuchová není, za ten rok co ji mám, jsem měnil 5 rychlostní kolečko v převodovce (125tkm), tesnení pod hlavou&pístní kroužky&sací ventily (145tkm). Začíná mi reznout zadní blatníky v okolí lemu kol, jinak je auto naprosto v pohodě. Nyní mám najeto 150tkm. I můj známý, majitel menšího servisu, jí může vynachválit, i přesto, že ze mně není moc nadšen, jelikož k němu moc často nejezdím. Na dálnici se nad 175 nedostanu, při 150 se už klepe volant, což mi ale při mých obvyklých 130 nevadí, jediné co mi víc schází, je slabá akcelerace a tah do kopců. Servis je levný (dohromady zatím za 11000), tudíž si na tuto "ojetinu" opravdu stěžovat nemůžu. Jinak pro ty, co se tu hádají. Každé negarážované auto začne po třech až pěti letech reznout, obzvláště v místech, kde bylo třeba bourané. Fiaty reznou po ještě kratší době... Čím silnější motor, tím větší spotřeba... S turbem klesá životnost a pod. doporučuji některým chytrákům si uvědomit několik těchto základních pojmů, protože 300 koňovou 1,3 znám jen z vozů Mazda RX7. Každý ať jezdí tím, co mu vyhovuje a na co má, hlavně ať ubyde debilů, kterých je u nás víc, než kde jinde...(z vlastní zkušenosti) Naši čeští "milionáři" jsou i přesto, že nemají být na co namyšlení (jelikož 95 procent z nich jsou zloději a tuneláři), nesmírně arogantní i na silnicích. Ignorují naprosto vše, včetně základní morálky a slušnosti.pravyidnes
felicia
Mame dve felicie combi. Byli vyrobeny stejne v 96 roce. Maji i stejne najeto 100.000km. (+-1000 km)Jedna je 1,3 50 kw (Bosch)a druha 1,9 D. Kdyz porovnam ty dve auta, tak je na tom lip ta 1,3. Ma min zavad, tim padem levnejsi servis a je min zkorodovana nez ten diesel. Podle me ta felicie nebyla stavena na motory diesel. Ten motor je tezkej, coz se podepisuje na brzdach.pravyidnes
Re:
jo, jeste jsem mel moznost se svezt s fabii 1,2. Prekvapilo me, jak byla ziva, na to ze to byla jen 1,2. Ale oproti felici tam bylo malo mista.Octavian
Co máte proti škůdkám?
Co máte proti Škodovkám? Mám Octavii RS, 1.8 Turbo 132 kW, s maximální výbavou, rok stará, garážuju si jí a nemůžu si stěžovat ...Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...