Diskuze

Škoda Felicia po devíti letech

K poslednímu dni loňského roku bylo v tuzemsku registrováno 276 342 vozidel Felicia s průměrným věkem šest let a 103 374 verzí kombi zhruba stejného stáří. Škoda Felicia a Škoda Felicia Combi se společně podílejí na parku osobních automobilů v České republice více než deseti procenty!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ghostrider

20. 3. 2005 13:03
Felicia
Podla mna je felicia fasa auto, osobne mam kus z roku 1999 1,3 50kW, proste klasika, motor nic moc, je spolahlivy a zatial sa nekazi, 5-te dvere, ani naznak hrdze a s autom jazdim pravidelne. Ak mate stastie na dobry kus, nedate na nu dopustit. Je vzdy lepsie dat 120 000Sk za Feliciu ako za nejake stare Mondeo alebo Daewoo. Skoda je proste skoda.
0 0
možnosti

:

21. 9. 2004 12:57
škoda peněz
škodofky jsou všeobecně sráče. Pokud někdo někde tvrdí něco jiného (vč. různých řebříčků tuv atp.), buď autům vůbec nerozumí nebo je placeným reklamním agentem škodofky.
Jděte si stoupnout do autorizovaných (o neautorizovaných ani nemluvě) servisů do fronty a poslouchejte, co vše se na škodofkách  může vy ..... Pravda, už to není  klasické DoDo, teď už  "dodělej  v  servisu"  (za pěkný  peníz,  hlavně  po  záruce).
Něco jsem si schopen  udělat  na  své  felicii sám, ale žasnu nad tím, jak někdo mohl  u  některých  dílů  tak  překomplikovaně  něco  vymyslet.  Vždyť i žigulíci vycházející  ze 40 let starého  Fiatu  (italská produkce je v civilizovaném světě navíc považována za symbol  nekvality)  mají mnohé věci na lepší technické úrovni, pravda, chybí tomu šmrnc poslední doby.
O   závadách  na  své  Felicii  i  na  Felicích  mých  známých  jakož i  o  Fabiích  v  práci   a  drahé  údžbě  bych  mohl  napsat  knihu.  S  vyspělým  autem  navštíví  známí  servis 1 x za dva roky na prohlídku,  zaplatí  méně.  Já  se  svou Felicií 1 x ročně na prohlídku, kdy si  ještě  donesu vlastní olej Mogul (autorizovaný servis trval na Shellu nebo Castrolu s tím, že ho tam dávají už v provovýrobě. Když jsem si toto ověřoval přímo v Boleslavi a zjistil, že to není vůbec pravda, servis najednou dovolil tam dávat český, mnohem levnější olej, navíc pro roční proběh cca  8 000 km  plně  vystačující)  a  platím  víc,  než  známý  u  Renaulta,  kde  mu  dávají dražší  Total. Kromě toho další návštěvy na odstraňování neplánovaných poruch, na které si sám netroufnu.
0 0
možnosti

:

21. 9. 2004 13:06
škoda peněz
ZÁVĚR:  ačkoliv  jsem  vlastenec  a  propaguji  koupi  čs.  zboží,  škodovku  jakoukoliv  už  do  baráku  NIKDY!!!!
Nehledě na to, že současná produkce škodovky je předražená a za peníze, co bych nacpal do Fabie, co má místo řidítek  volant  vč. airbagu, můžu mít značkový auto o třídu výš vybavené vším možným ve standartu bez příplatku. Ale to by s. Klaus musel splnit již před několika lety propagované  volební heslo ODS: mzda 20 000  a  výše.  A  jelikož  nejsu  v  ODS  ani  jinak  nekradu,  můžu  porovnávat  ceny  výbav  jednotlivých značek tak  leda  v  teorii...
0 0
možnosti

Lukin

22. 6. 2004 11:50
Felda po devíti letech???
               To už snad ani nemůže být auto,když po 5 letech tam je jedna závada za druhou.Kromě toho všeobecně platí,že malá auta zdaleka tolik nevydrží,ať už je to Škoda nebo ne.A Felicia rozhodně malé auto je.
0 0
možnosti

Radek

21. 6. 2004 20:31
Felda versus Renault Clio
Kamarád má feldu, já clio, závady tak na stejno ( nic hroznýho ), ročník stejný, jede to tak asi stejně, akorát, že on pořídil o 39 000 Kč dráž , Radek
0 0
možnosti

Michal.

5. 6. 2004 13:49
Felicie,vlastní brutálně těžký řízení,to ve Favoritech jde lehounce,jako kdyby vlastnili servo.
Mám Felicii r.v.1999 takže nový model,1.3,40 kw,a musím říci,že je to vcelku uspokojivé auto,ale za strašný peníze,Ale co mě nejvíce štve je odporně těžké řízení a rychle hnijící kastle.Na tyto dvě věci se Felicie vůbec,ani trochu nechytá.Když mi známý zapůjčil Favorita r.v.1988 tak já jsem byl teda unesený,tím nádherným prožitkem z jízdy,Favorit v kabině byl o něco ještě tišší,než Felicia,řazení stejné,ale řízení ani náhodou,z něho jsem byl doslova unesený,že u mé Felicie o 11.let novější jde řízení strašně těžko,a sednu do Favorita(jinak shodné auto,lišící se tím že je novější,jinak shodné motory,skelet karosérie a pod.)a řízení i celkový prožitek z jízdy byl lepší ve Favoritu r.v.88,než ve Felicii r.v.99,hlavně to neuvěřitelně lehké řízení ve Favoritu mě šokovalo,já jsem myslel že má servořízení a když řekl,že ne,tak jsem mu nechtěl věřit,protože to jde,tak lehounce,jako kdyby to mělo servořízení ! Takže zde jsou důvody proč půjde Felicia do pr. co nejdříve a já si koupím auto ještě lepší než jsou Felicie,koupím si totiž Favorita.A řízení ve Felicii 1.6 je úplné peklo,je to ostuda Felicií,a za nic moc nestojí na těžké manévrování volantem i ostatní Felicie tedy 1.3 motory.
0 0
možnosti

Tomča

22. 6. 2004 13:08
Re:
No ty seš ventil, místo pětiletýho auta pořídit patnáct let starej střep. A proč pořizovat škodovku, na trhu jsou desítky modelů, stačí si jen vybrat. A ty budou mít ten posilovač v základu.
0 0
možnosti

Fell

26. 5. 2004 21:07
Felda
Ja nedam na Feldu dopustit. Mam trumfa 2000, kombika a parada. Je v nejsirsi vybave, takze elektronika, airbagy, lednicka, klima, ...fakt supr vybava. Kufr, ten je vybornej, kam se na nej serou naky Mercedesy... Je fakt, ze mit kratkou, tak bych ji tak nechvalil. Na dalnici 170 jede krasne, samozrejme ne do kopce, ale jinak po rovince a tak, pohodicka. Muj rekord je asi 190, to me vyprovokoval nejakej profik v Peugeotu, ale to nemel delat :-) No a co to vlastne je ten rez? Ne me je teda lito tech lidi s temi starymi Feliciemi, ktere fakt reznou, ale diky bohu, ze ty nove to uz nedelaj. A za ty 4 roky(75tkm), ani jedna oprava! Jen kazdorocne olej,... Fakt paradni normalni auticko!
0 0
možnosti

Nikolaj

16. 5. 2004 22:52
Felicie
Divím se vám, že vůbec někdo může jezdit v takovém vraku. Osobně jezdím Mercedesem S, rok výroby 2001 a naprostá spokojenost. Žádné technické závady, absolutní spolehlivost, něco jako rezivění vůbec neznám a to ho negarážuju, ale parkuji normálně před domem. Zvládne s ním jezdit i manželka, údržba minimální, akorát jednou za rok zajedu do servisu a vymění mi olej, vodu do ostříkovačů atd.. Co jsem poznal za tři roky ježdění -poměrně pravidelného- tak má jen dva nedostatky, první je, že se nedostanu nad rychlost 250 kmh tady u nás mi to nevadí, ale když jedu třeba do Německa, tak mě to docela štve. A druhá věc je takové hučení větru a celkový trochu rámus, když přesně překročím rychlost cca 200 kmh. Což je zvláštní protože do rychlosti dvě stě je to naprosto tiché a není slyšet motor.
Toť má zkušenost.  Jednou jsem jel taxikem -felicii- a bylo to otřesný zážitek. Ani jsem nechtěl domyslet, kdybysme s tím vrakem nabourali někam do sloupu. Hrůza.
0 0
možnosti

Pepa

17. 5. 2004 14:28
Re:
až budu mít na mercedes S a jeho servis tak se taky budu divit že někdo jezdí v trabantu. Co kdybys byl tak hodnej a přispěl ???
0 0
možnosti

rudyj.zabijak

26. 4. 2004 17:13
shrnutí
Chápu, že Felicie není ani zdaleka nejlepší auto a přesto jsem si ho před rokem koupil. Mám v ní 1,9D, protože jsem vsadil, alespoň u motoru na zahraničního výrobce. Je to ročník 1996 a než sem s ní začal jezdit já, byla garážovaná (což bylo poznat, žádná koroze), bezporuchová není, za ten rok co ji mám, jsem měnil 5 rychlostní kolečko v převodovce (125tkm), tesnení pod hlavou&pístní kroužky&sací ventily (145tkm). Začíná mi reznout zadní blatníky v okolí lemu kol, jinak je auto naprosto v pohodě. Nyní mám najeto 150tkm. I můj známý, majitel menšího servisu, jí může vynachválit, i přesto, že ze mně není moc nadšen, jelikož k němu moc často nejezdím. Na dálnici se nad 175 nedostanu, při 150 se už klepe volant, což mi ale při mých obvyklých 130 nevadí, jediné co mi víc schází, je slabá akcelerace a tah do kopců. Servis je levný (dohromady zatím za 11000), tudíž si na tuto "ojetinu" opravdu stěžovat nemůžu. Jinak pro ty, co se tu hádají. Každé negarážované auto začne po třech až pěti letech reznout, obzvláště v místech, kde bylo třeba bourané. Fiaty reznou po ještě kratší době... Čím silnější motor, tím větší spotřeba... S turbem klesá životnost a pod. doporučuji některým chytrákům si uvědomit několik těchto základních pojmů, protože 300 koňovou 1,3 znám jen z vozů Mazda RX7. Každý ať jezdí tím, co mu vyhovuje a na co má, hlavně ať ubyde debilů, kterých je u nás víc, než kde jinde...(z vlastní zkušenosti) Naši čeští "milionáři" jsou i přesto, že nemají být na co namyšlení (jelikož 95 procent z nich jsou zloději a tuneláři), nesmírně arogantní i na silnicích. Ignorují naprosto vše, včetně základní morálky a slušnosti.
0 0
možnosti

pravyidnes

16. 2. 2004 14:42
felicia
Mame dve felicie combi. Byli vyrobeny stejne v 96 roce. Maji i stejne najeto 100.000km. (+-1000 km)Jedna je 1,3 50 kw (Bosch)a druha 1,9 D. Kdyz porovnam ty dve auta, tak  je na tom lip ta 1,3. Ma min zavad, tim padem levnejsi servis a je min zkorodovana nez ten diesel. Podle me ta felicie nebyla stavena na motory diesel. Ten motor je tezkej, coz se podepisuje na brzdach.
0 0
možnosti

pravyidnes

16. 2. 2004 14:45
Re:
jo, jeste jsem mel moznost se svezt s fabii 1,2. Prekvapilo me, jak byla ziva, na to ze to byla jen 1,2. Ale oproti felici tam bylo malo mista.
0 0
možnosti

Octavian

17. 12. 2003 22:42
Co máte proti škůdkám?
Co máte proti Škodovkám? Mám Octavii RS, 1.8 Turbo 132 kW, s maximální výbavou, rok stará, garážuju si jí a nemůžu si stěžovat ...
0 0
možnosti