škoda peněz
škodofky jsou všeobecně sráče. Pokud někdo někde tvrdí něco jiného (vč. různých řebříčků tuv atp.), buď autům vůbec nerozumí nebo je placeným reklamním agentem škodofky.
Jděte si stoupnout do autorizovaných (o neautorizovaných ani nemluvě) servisů do fronty a poslouchejte, co vše se na škodofkách může vy ..... Pravda, už to není klasické DoDo, teď už "dodělej v servisu" (za pěkný peníz, hlavně po záruce).
Něco jsem si schopen udělat na své felicii sám, ale žasnu nad tím, jak někdo mohl u některých dílů tak překomplikovaně něco vymyslet. Vždyť i žigulíci vycházející ze 40 let starého Fiatu (italská produkce je v civilizovaném světě navíc považována za symbol nekvality) mají mnohé věci na lepší technické úrovni, pravda, chybí tomu šmrnc poslední doby.
O závadách na své Felicii i na Felicích mých známých jakož i o Fabiích v práci a drahé údžbě bych mohl napsat knihu. S vyspělým autem navštíví známí servis 1 x za dva roky na prohlídku, zaplatí méně. Já se svou Felicií 1 x ročně na prohlídku, kdy si ještě donesu vlastní olej Mogul (autorizovaný servis trval na Shellu nebo Castrolu s tím, že ho tam dávají už v provovýrobě. Když jsem si toto ověřoval přímo v Boleslavi a zjistil, že to není vůbec pravda, servis najednou dovolil tam dávat český, mnohem levnější olej, navíc pro roční proběh cca 8 000 km plně vystačující) a platím víc, než známý u Renaulta, kde mu dávají dražší Total. Kromě toho další návštěvy na odstraňování neplánovaných poruch, na které si sám netroufnu.