Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

HSC - superHonda možná už příští rok

Superřidiči čekající na superauto se možná příští rok konečně dočkají. Honda se rozhodla opět zčeřit vodu v segmentu "adrenalinových vozů" a představila více než 300 koňový sporťák HSC. I přesto, že se prozatím jedná pouze o koncept, je možné vytušit, že právě takhle by mohl vypadat nástupce nesmrtelné Hondy NSX.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petr

Japonsky junker
Jak se nekomu muze libit japonsky vuz.Jedine co japonci umi,je skopirovat nemecky vuz.
0/0
7.11.2003 9:17

Lowrider

Re:
To si snad ze mě děláš prdel, ne? No to snad neni ani možný,  takhle mi hnout žlučí.. Chceš snad říct, že honda, nissan a ostatní japonci jsou kopie VW? Bueeechechecheche
 
Vlastně jsi mě dost pobavil, díky
che che che che
0/0
11.11.2003 10:22

mirekS.

Re: Japonsky junker
Noo, kdyz uz jsme u toho kopirovani... tak vic nez kopie nemeckeho vozu mi to prijde jako kopie ferrari...pokud je mi znamo to snad nemecke jeste neni...;-)
0/0
20.7.2005 2:06

Martin

Re: Japonsky junker
Petře jste naprost, naprostý to slovo ještě nevymysleli, ale jste naprostý naprostý, tři tečky.
0/0
20.7.2005 9:27

Petr

6/11 - VCERA jsem jel 270 s 350z
na dalnici mezi lipnikem a olomouci, nastesti jsem mel volno. testovaci jizdy poradal nisan.cz, pana na sedadle spolujezdce jsem se ptal jak kristof, jeho odpoved byla: kristof radar hlasi: stribrne zetko s prazskou spz 270!!! kristof pokladni odpovida: jo, uz tu byl .  vice na www.350z.cz
0/0
7.11.2003 8:05

Wizard

Super!!!
Už začínám šetřit!!!
0/0
6.11.2003 15:50

Subarista

Jsou lepší a levnější auta
Je to moc pěkný, ale se Subaru WRX STI Prodrive, nebo Mitsubishi EVO VIII, budou minimálně stejně drahé, a jízda těchto odvozených aut od rallye speciálů bude jistě mnohem brutálnější a to hlavně na hodně klikatých cestách.
0/0
6.11.2003 13:49

DaM

Re:
Subaru WRX STi je na o neco malo vyssi urovni nez Civic Type-R, ale s timhle se rovnat absolutne neda, at uz se jedna o zatacky nebo dalnici. Podivej se na nejaky videa s NSX (na netu je jich dost) a pochopis - napr. Ferrari 355 prohralo s NSX sprint i jizdu na dost klikatem okruhu...
0/0
6.11.2003 14:12

Matus

Re: Nechcem poucovat, ale...
Nechcem poucovat , ale Subaru WRX je len o trochu lepsie ako ten tvoj Civic, ale v ziadnom pripade WRX STi.... Porovnavas neporovnatelne... To su dve uplne rozdielne auta.
0/0
6.11.2003 14:37

Speedy

Re: Re: Nechcem poucovat, ale...
Vy jste blumy, už i to obyčejný wrx je přeplňovaná čtyřkolka, kdežto type-R je akorát trošku do sportovna vyladěná honda. Neříkám, že je to špatný auto, ale s wrx to srovnávat nemůžeš. Krom toho z nadupanejch dvoukolech je podle rally jezdců lepší ford focus rs a nebo peugeot 206 RC,
0/0
20.7.2005 8:04

Houn

v koloně jsou si všichni rovni
Moc pěkný fáro, ale chtělo by to prostor, aby si člověk užil rychlost a akceleraci. Dálnice v Německu také bývají ucpané a u nás je jedno jestli popojíždíte v koloně se Škodou 105 nebo s takovýmhe žihadlem. Navíc tě nějakej Land Rover nacpe pod svůj podvozek a jakej jsi byl!
0/0
6.11.2003 11:18

Milan K

Re:
Nechci rozumovat, ale IMHO je velký omyl že neměcké dálnice jsou stvořené pro velkou rychlost. Jistě neomezená rychlost je príma, jenže problém je v tom čem píšeš - pro velké rychlosti (230 - 300 km/h) nejsou pro častou hustotu provozu ideální. Osobně při zkoušení nových vozů na civilní silnici volím dálnice v jižní Francii na Španělsko a následně Španělsko - dle mých zkušeností až na vyjímky velice kvalitní povrch  vozovky a přijatelný provoz (pozor na policajty ve Španělsku)
0/0
6.11.2003 14:51

jarod Versailles

Re: Davaj si pozor
Vo Francii minuly tyzden dali do prevadzky niekolko desiatok novych automatickych radarov.5 dni=9000!!!! pokut za prekrocenie rychlosti.Apropo s tym Spanielskom dufam ze si nemyslel trasu z Madridu do Sevilla.
0/0
6.11.2003 19:26

Betos

Nadherny vuz!!
0/0
6.11.2003 9:51

Pepin

prima
No, muzes s tim vyjet treba do Nemecka. Se Speedsterem, Hondou Civic TypeR i Alfou GTV jsem udelal 220 a s Jaguarem R (4,2 litru, 400 koni) asi 235-240, takze se to i u nas da, ale je fakt, ze ne vzdy a vsude. I kdyz jsem blazen, nejsem hovado. A po zkusenosti sprave s novym Civicem R si myslim, ze tohle bude hodne, hodne divoky. A to jsem bohuzel jeste nemel moznost vyzkouset Hondu S2000.
0/0
6.11.2003 9:10

Milan K

Re:
Já bych to tak nedramatizoval - 220 km/h u nás po dálnici jezdím i já s Vectrou 2.2 Benzín - 250 km/h se snesitelně dá jet např se Sabikem 95 Aero ... Dle toho kolik aut takhle jezdí nejsem ani zdaleka sám ..
0/0
6.11.2003 14:46

olda

Re:
Ja tu moznost mel a byla to parada, dva dny v raji :)).
0/0
12.11.2003 19:10

sebevrah

kdy to bude?
Super hračka, kdy to bude k mání? P.S. Sháním rč na stavebko...
0/0
6.11.2003 8:54

Fanda

Co s tím?
A k čemu tenhle výkon je? Po dálnici můžu max. 130 km/h. Když to někdo riskne tak těch 200 km/h udělá, ale vyšší rychlost jak 200 je na našich dálnicích blbost. Zrychlení se určitě bude hodit. Jinak jako kočkolap to bude určitě super.
0/0
6.11.2003 8:54

dan

Re:
u nas se rika babolap a my sprostaci rikame nekdy i kundolep...
0/0
6.11.2003 17:32

Rat

GB?
To je pro GB, nebo v Japonsku se jezdi vlevo, nebo jen nekdo zase prevratil fotky? :-(
MOc udaju tu zrovna uveeno nebylo.
0/0
6.11.2003 6:39

Mr.Lotus

Re:
Fotky jsou OK, v Japonsku se jezdí vlevo. Jinak auto je krásný a vůbec bych se nezlobil, kdyby takhle nová NSX vypadala. Dost dobrej je ten zadek.
0/0
6.11.2003 6:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.