Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai Coupe: ve sporťáku a za hubičku

Zažít sportovní jízdu s rudým dravcem a nezaplatit přitom víc jak 650 tisíc korun? Tak právě to nabízí automobilka Hyundai se svým modelem Coupe. Prošel pořádnou designovou proměnou, dostal pod kapotu nové srdce a vyrazil do testu iDNES.

hodnocení iDNES 4,0/5

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rady

hyundai s-coupe r.v. 1993
Jazdil som na Hyundai S-coupe GT, rok výroby 1993, dostal som ho po otcovi keď malo necelých 9 rokov. Motor 1,5 turbo, 115 koní, 185 Nm, 940 kg, zrýchlenie na 100 za 8,2s. Auto jazdilo celých 10 rokov bez poruchy (jeden čas sa mi zasekávali otáčky na 3-4 tis a nechceli klesnúť, nikto to nevedel opraviť, ale keď z kóreje napísali v čom je problém, už sa to viac nestalo). Bolo to prvé auto a motor, ktoré vyvinul Hyundai sám... ale ako hovorím, jazdilo veľmi dobre celých 10 rokov. Neviem prečo ďalšie rady coupe išli výkonovo (čo sa týka zrýchlenia a pružnosti) dole...
0/0
10.8.2004 9:03

LUI

Moje skusenosti s Hyundai Coupe
Som vlastnikom Hyundai Coupe 2.0 FX z roku 1997, ojazdeny a som vcelku spokojny. Motor treba vytacat a podradovat, ale o tom je ta zabava zo sportoveho auta, pri podradeni si s nim v pohode trufnete akekolvek auto predbehnut a malokto vam bude stacit(0-100 je za 9.2sek co je vcelku dobre), pri normalnom jazdeni zozere 8l priemer. Vzhladovo je stale skoro najlepsie auto vobec a to aj po 7 rokoch, ho vela ludi povazuje za nove. Pravda, tiez dost vrzgaju plasty v interiery a aj hlucnost je vyssia, ale zas auto je velmi stabilne v zakrutach a bocny vietor, to je co? V zakrutach vacsinu aut dobieham a musim takmer vzdy pribrzdovat, hlavne za minivanmi. Nevyhodou je dost zly vyhlad, hlavne v kolonach, kedze nevidite pred vyssie auta. Najspokojnejsi som ale s kufrom, auto ma 3 dvere, takze do kufra po sklopeni zadnych sedadiel nalozite trebarz aj chladnicku. Na to proste ziadne klasicke 4-dverove auto nema (cordoba,fabia4d a podobne, aj keby bol obiem kufra 2nasobny). Este nikdy nesklamalo, staruje uplne bezproblemov aj pri -20 aj servis sa da zvladnut.
0/0
6.2.2004 13:20

tomasino78

To auto je v pohodě
Nehodlám tu na jedny auta nadávat a jedny pozvedávat nad ostatní, ale fakt je ten, že v tomhle autíčku jsem měl možnost jet jako řidič i jako spolujezdec a byť sám vyznávám úplně jiný typ aut, tak tohle mě opravdu mile překvapilo .... ke Korejcům jsem nikdy neměl moc blízko, ale klobouk dolů .... tichý, pohodlný, příjemný interiér, jede to docela slušně, ale je fakt, že motor by mohl přidat ..... shrnuto podtrženo za ten peníz slušná kárka a svý fandy si určitě najde, takže Vám, kdo si udělátu tu radost přeju hodně šťastnejch a beznehodovoejch kilometru a ať slouží
0/0
18.11.2003 16:49

Duncan Idaho

Je to ..
pěkné autíko, ale motor by mohl trošku přidat, osobně se přiznám že jezdím v Hondě Accord coupe z roku 96 - podle někoho starej klump, ale jsme prostě mlafdej člověk a na více nemám - jak na lepší auto tak na servis levnějšího. ten accord má klasicekj 2.2 16V atmosférák, bez jakýchkoliv uprav ( není to v-TEC ) a má základu svých 110kW - nutno podotknout ž tatp generace Accordů nebyla brána jako "sporťáky" ( 0-100 za 8,2, max 218 ) ale jako Luxusní kupé ( na svou dobu skutečně luxusní ) a tto plně splnuje. Myslím že tak nějak to bylo asi původně myšleno i u této Hyundaye, akorát že nakonec ubrali na luxuxsu a přidali sportovní vzhled. Myslím že to byla špatná volba. Od vozu s takovýmto vzhledem bych čekla lepší sportovní výsledky, možná, kdyby tam byl silnější motor, už by se ten podvozek nezdál tak OK .. Nechci pomlouvat, můj názor.
0/0
18.11.2003 13:12

Patre

Zkušenosti - měl jsem Kulatou verzi s 2.0 z r.1997 a teď i nové 2.0, mohu tedy mluvit ze zkušenosti
Čili; kulaté byl můj první "sporťák". Seděl jako přibitý, brzdy skvělé, spolehlivost taková, že servis jsem viděl pouze při 15 tisícových prohlídkách a jeho úrověň byla o třídu výš, než u WW, kde jsme měli Pasáta. Nemluvě o třetím autě v rodině -  Mitsubischi Carisma v plné výbavě, kterému se v servisu skutečně líbilo. Kupátko jsem dojezdil v klidu a pohodě do 140 tisíc a předal dál v rodině. Nyní má 180 a točí jako hodiny. K jeho motoru, souhlas s těmi, kteří by jej chtěli trochu "nadupanější". Určitě by to tuneři uměli, ale nazachytil jsem žádnou rozumnou nabídku.
K Novému kupátku; mám 2.0, natočeno 36tisíc a spokojenost. Motor trochu lepší, auto se nekroutí a spotřebuje trochu míň. Čili spokojenost.
Jo a pokud jde o kufr - ukažte mi sporťák, do kterého se vejde full back golfových holí a serepetičky na víkend?
Z druhé strany -  motor jde zaplynem nad 3000, světla by si zasloužila xenony a bezpečnost as skutečně nemá 5 hvězdiček.
Čili každého volba. Je to auto pro člověka, který jezdí sám nebo "skoro sám", má rád svižné svezení a je mu jedno, co si kdo myslí.
 
0/0
14.11.2003 10:26

revo

Re: barchetta
Já dám kompletní golfovej set i s botama do kufru Barchetty....  Nicméně: za 595 000,- se dá dneska koupit BMW Compact ve srovnatelné výbavě s motorem 1,8 a 130 PS. Není to žádný letadlo, ale vevnitř je více místa a jízdní vlastnosti? Nevím, s Coupé jsem nejel, ale jsem si celkem jistej, že bude podvozkově horší, než BMW. Takže závěr: nevím kolik přesně stojí Coupé, ale mám pocit, že někde k těm 600 000,- ne? No a pokud si nikdy nejel v Compactu, tak se svez a pak zase napiš. Jsem zvědavej na tvoje pocity po svezení.
0/0
14.11.2003 11:15

Sysel Polní

Re:
No tak já jsem v něm třeba jel, zrovna v té nejslabší verzi za 599.000,- (316ti) a moc mě to auto nepřesvědčilo. Je sice pravda že BMW potřebuje na zajetí trochu víc km (byla to předváděčka) ale i tak jsem nad tím autem přestal uvažovat. Takový na mě zanechaly dojem pocity po svezení...
0/0
14.11.2003 16:40

revo

Re:
Tak pokud tě nepřesvědčilo BMW, tak to už ti neporadím. Asi pak Ferrari nebo něco z té kategorie aut...
0/0
16.11.2003 17:42

Sysel Polni

Re:
Nejdříve si přečti všechny moje příspěvky níže a pak kecej kraviny. Nebudu se opakovat. Pokud ale víš o nějakém Ferrari za 600 tisíc tak dej vědět.
0/0
17.11.2003 11:30

revo

Re:
Vím o BMW Compact za 595 000,- s nesrovnatelnýma vlastnostma. Ale asi tomu ani já a ani novináři nerozumí......
0/0
18.11.2003 16:35

PATRE

Re: BMW
Bavor za 600k je fajn, ale je to 16 tistovka, musí se dost točit a zadní pohon mi prostě nesedí. No a také jsem měl pocit, že skutečně sedím v nejlevnějším autě značky. Čili určitě ne špatné, ale čekal jsem víc.
0/0
18.11.2003 15:53

revo

Re:
Jen tak na okraj - 316 je o objemu 1,8 l. Takže trošku pochybuji že víš, o čem mluvíš. A já bych raději jezdil v nejlevnějším Ferrari, než v nejdražší řekněme Hondě.....
0/0
18.11.2003 16:44

tomasino78

Re:
Je to tak, musim se přiklonit k Revovi, Compact 316 je opravdu 1.8  a pro toho kdo psal, že se musí dost točit .... je fakt, že jede líp ve vyšších otáčkách, nicméně i na tuhle verzi dělá společnost C.A.T. Tuning ladění (bohužel nevím přesně co všechno laděj, ale určitě čip, vačky, výfuk atd ...) který vyjde jako celej paket na 5tis kč a výsledek je +30 koní a to už je docela slušný že??? Koukal jsem a hledal tuning na Hyundai a světe div se nenašel jsem (mluvím teď o certifikovaných tunerech) nemluvím o domácí dílně i když ta je kolikráte lepší než lecjakej renomovanej servis .... možná by si pánové od C.A.T.u mohli vzít tohle vozítko do parády a ještě se budeme divit ...
0/0
18.11.2003 17:00

Patre

Re: BMW 316 - pravda, je to 1.8 ale to jsem zjisti až nyní zpětně dotazem.
Skutečně jsem měl za to, že je to 1.6. Ale tim spíš by měl být cítit krouťák v nižších otáčkách . Je pravda, že soudit ze 100km je trochu rychlé, ale na základní pocit mi to stačilo. Tedy je to tak, že si bohužel musím trvat na původním, tedy čekal jsem víc.  Je to image? Nebo jiným stylemjízdy se zadní nápravou?
0/0
19.11.2003 13:15

Patre

Re:
Au, chyba vlastní -  1.8. Sry
0/0
19.11.2003 13:16

revo

Re:
Koukám, že tu 1,8 nějak nedokážeš překousnout....
Já osobně jsem neměl vůbec pocit, že jedu s zadokolkou. Možná na sněhu, nebo při jízdě na hraně. Nevím. Kamoš má Volvo s náhonem na zadek a jde zase do BMW, takže to asi nebude taková hrůza.
0/0
20.11.2003 8:15

Patre

Re:
Nejde o překousnutí. Když dám nepřesnou info, tak to uznám.
Předek / zadek - toť věčná otázka.Pro mne je zadek ve finále, čili na hraně, vodě , nebo sněhu hůře předpovidatelný a ovladatelný. Jezdím dost a ne pomalu, bez nehod a prostě ten zadek necítím jako stabilní. A je to tím silnější pocit, čím je to auto silnější. Ale to je určitě věcí citu, zkušenosti a preferencí.
Ke kupátku; včera mi jeden s 2.0 Octavia chtěl dát školu na Cukráku směrem nahoru; předjetí, na brzdy a odpich. (na tamní 50). No, po odřazení o 2 stupně, byl zakrátko za mnou. As mu  to nebylo úplně jasné. Faktem  ale je, že nechápu, co si ten človíček potřeboval dokazovat. Jenom byl nebezpečný sobě i okolí.
 
0/0
20.11.2003 10:16

Libor

pěkné svezení
Doporučuji vyzkoušet, fekt dost dobrý!!!
0/0
14.11.2003 9:27

chozik

herka
je to normalni lina herka a ne sportak, 105 kw z dvoulitru je normalni ostuda, dyt i 1,8 jinych beznych aut maj vetsi vykon, fakt by se meli u huyndaie stydet, a autor clanku jak by smet....za 650 litru je to smejd nejvyssiho kalibru, ktery si muze koupit jen fakt bl..bec!!!! az z toho vytriskaji nejmene 132 jako u oktavky RS, tak se muzem dal bavit, zatim cus
0/0
13.11.2003 17:34

tibor

Re:
Tak to mam opacny nazor.Motorove je to standart,Ale jizdni vlastnosti me dostaly...fakt to dobre jede,na korejce je to dobre udelany auticko,ktere si sve priznivce naslo a to je dulezity.Za ty penize a stou vybavou nesezenu nic podobnyho,i citroen xsara vts je drazsi a to neni opravdove kupatko,ze?Sam mam vtr-ko tak vim co kecam.Proste se mi tohle kupatko libi
0/0
13.11.2003 20:48

Diesel

Re:
Na to ze je to atmosferak je vykon slusnej. Oktavka RS ma preplnovani turbodmychadlem, takze zrovna tyhle dva motory se moc porovnavat nedaji.
0/0
13.11.2003 22:08

mac

HHH
škoda že nemá Hyundai tak silnou značku.To je fakt.Auta od nich jsou ale perfektní. Je známé že za málo peněz nabízejí širokou výbavu.Měl jsem accenta-bez problémů.Na nové nemám a tak sem před nedávnem koupil Lantru 1.6 16 V. Elektrony, snížená nízké gumy, vypadá super,a sedí neuvěřitelně.To je tou šířkou kol, ale žere pod 8. a za 119 000? No nekup to. Jezdil sem v escortu rv. 1997 cena tak 150 000bez úprav, octavii rv. 1998 nad 200 000. Z toho plynou jasné výhody Hyundaie.
0/0
13.11.2003 16:04

revo

testy
Nechci být za skeptika, ale v ostatních testech jsem četl něco jiného... Že auto je hezké pouze na pohled, ale po usednutí je to kroutící se vydechlina.... Tak nevím, nevím. Sportovní auto má mít v prvé řadě sportovní vlastnosti a pak až výbavu. V tomto naprosto žeru Speedster od Opelu. Okna na kliku, zadní náhon..pravda, cena dvojnásobná, ale sporťáky si člověk nekupuje kvůli kufru a klimatizaci...
0/0
13.11.2003 15:31

Havirov Devils ! ! !

EU
všicí ste Lojzové  
0/0
13.11.2003 15:24

MArtin

To radši Octavia RS
Teda nic moc,to radši bych koupil Octaviu RS,která je jen o cca 50 tisíc dražší,ale má pět míst, 180 koníků,mnohem lepší Mk.....
0/0
13.11.2003 12:37

VENDULA

Re:
Pět míst? Opravdu? A máš na mysli k sezení.... nebo k stání?
0/0
13.11.2003 14:02

Marián

Re:
Korejský auta nemusím, ale škodovkáři mě příjdou jako docela dobří srandisti. Ale už je mě jasný, proč dehtová oktávka je nejrychlejší auto na D1!
0/0
13.11.2003 15:56

Honza

re:
Jel jsem v předchozí verzi Coupe a teď v téhle poslední a musím říct, že Hyundai udělal velký pokrok. Po první jízdě v novém Coupé -  lépe odhlučněný interiér, nic neklepalo a nerezonovalo ( v předchozí verzi ano), hezčí interiér, mnohem nadupanější a tišší motor, hlavně je to znát při vyšších rychlostech (160kmh a víc - zkoušeno pouze na německých dálnicích). Auto mělo plnou výbavu, v černé kůži a s navigačním systémem od VDO s hlasovým výstupem. Celkový dojem z jízdy byl víc než dobrý. Pro ty, kteří ohrnují nos, doporučuju projet se, rázem změní názor.
0/0
13.11.2003 11:24

FrNedobrota

Je to kraksna !
Soused to má a po dvou letech se tam šťoural v podvozku - celé zavěšení je lacinej plech, všecko to rezaví jak kočičák !  Levné matroše, prostě takový vopras, odpovídající ceně tak 350 tisíc ! To není sporťák ale "balítko" na hloupé osmnáctky !
0/0
13.11.2003 11:24

weorinwegr

Re: c
Takova prijemna zabavicka s hloupou 18nactkou neni vubec spatna pro nejakyho mlsnyho kocoura v kristovych letech ...
0/0
13.11.2003 11:54

FrNedobrota

Nó !
Na to jsem nepomyslel !  No ale mám zkušenost, že i když mám 37 let tak ty mršky jsou i na klasický S-ko Mercedes ! A v S-ku se "zábavičkuje" mnohem pohodlněji !
0/0
13.11.2003 12:38

Flat-Vamp

Re:
Nejlepsí je to v maringotce, vole.
0/0
13.11.2003 14:11

FrNedobrota

PRDLAJS !
Nejlepší je to u mě ve vile u krytého bazénu, nuzoto !
0/0
13.11.2003 14:47

Jimmi

Re:
Vlastníš nevěstinec....? A jak často si telefonuješ se Standou Grossem?
0/0
14.11.2003 9:19

Dante

Chci ho...
S tím šestválcem a v automatu.
0/0
13.11.2003 11:09

jacobi

Hyundai Coupe
Mám tohle auto ve 2,7 a veškeré výbavě, kterou nabízejí, včetně křídla a vyhřívaných sedadel v kůži. Mám ho proto, protože jezdím z 95% sám a vadilo mi tahat s sebou prázdnou limuzínu (pět let jsem jezdil Passatem...). To coupe jezdí krásně. Jsem spokojený.
0/0
13.11.2003 10:43

revo

Re:
Tak to ti závidím. Přesednout z Passatu do Hyundaie a být spokojený.... Fakt jsi šťastný člověk. Já pokud sednu do auta, který celý vrže a má interiér jako dětská hračka, hodně rád se vracím do svýho... Pravda je, že jsem jel jenom s Lanosem a Lantrou. Možná je na tom Coupé lépe...
0/0
13.11.2003 15:41

dan

zajimava moznost
Jako auto treba pro manzelku  - proc ne?
0/0
13.11.2003 10:31

Socrates

Nic moc, ale jsou i horší alternativy
Sporťák, který zrychlením a maximální rychlostí nijak moc nepřevyšuje například notoricky známé Passaty TDi 130k, nepovažuju za pořádný sporťák. Design je podle mě povedený, ale motor - to je asi nejslabší článek. Zajímavá je však cena. Už jen kvůli ní si toto auto své příznivce určitě nachází. 
0/0
13.11.2003 10:27

Kaarel

Škoda
Pánové, nějak  nechápu averzi vůči lidem, kteří jezdí škodovkou. Aniž bych se chtěl někoho dotknout, není to tím, že se těšíte na to, až si budete moci koupit žihadlo ojeté za polovic, a kdejaký škodovkář např. s Octavií 1,8T má podobné zrychlení jako tohle vozítko pro dva, a navíc je to plohodnotné vozidlo a ještě k tomu koupené jako NOVÉ?
0/0
13.11.2003 10:17

Jimmi

Re:
Nechci se příliš vyjadřovat k autům zn. hyundai, které vůbec neznám, a nikdy jsem v nich neseděl. Ale něco málo jsem už najezdil třeba v té oktávii a musím konstatovat, že použitý podvozek z golfa nestačí ani na základní motor 1.6, natož na nějaké silnější verze. Pokud navíc něco težšího hodím do kufru, začíná být toto auto už značně špatně ovladatelné při vyšších rychlostech. Tabulková hodnota zrychlení, výkonu atd. prostě zdaleka není vše.
To samé platí pro fábii RS a podobná zvěrstva.
0/0
13.11.2003 10:55

Tomik

Re:
A ve Fabii RS uz jsi sedel? A v jakem dalsim zverstvu jsi jeste sedel? Povez nam k tomu vice, anebo radeji se ani nevyjadruj...
0/0
13.11.2003 10:58

Jimmi

Re:
Seděl jsem ve fábii. Dobrý vozítko do města. Nikdy by mě nenapadlo z toho dělat "sporťáka". Ještě nějaký dotaz?
 
0/0
13.11.2003 11:32

FrNedobrota

tak, tak !
"Ropák RS" - no to je zvěrstvo ! Ti trotli, co si to koupí si snad myslí, že mají nějaké ferrari, přitom mají tak leda krabicoidní nákupní tašku, co do ní natvali trošku silnější motor z traktora !  
0/0
13.11.2003 11:32

BouchačP

Re:
No ty seš ale chytrolín... Fabia RS je uplně o něčem jiném než si tvůj zkrslej mozeček předetavuje! Dej pokoj normálním lidem co si zde chcou popovídat a nepiš.
P.S. PROSÍM
0/0
13.11.2003 11:57

FrNedobrota

ko,ko,ko ...
Hele, nech ten internet a hned se vrať do třídy, tvá "češtin" potřebuje opravdu ještě dopilovat ! Nic si teda "nepřeDEtavuju" a ani nepředstavuju, protože ropnej "rallye sport" jsem nikde na soutěžích neviděl ! Takovou plečku bych nekoupil ani manželce, protože bych se za ní musel stydět ! Hlavně že to má na zeleno natřený třmeny !
0/0
13.11.2003 12:54

BouchačP

Re:
Jo vyhráls! Máš poslední slovo... Ahoj Ubožáku
0/0
13.11.2003 14:27

revo

Re:
Tak nám prozraď, v čem manželka jezdí...  Stejně se nezmůžeš ani na Feldu, tak proč tady filosofuješ o RS-ku za 500 000,-? Seš legrační
0/0
13.11.2003 15:37

DeDust

Re:
Tak hele, ted si tu CHTEJI popovidat CESI o poradnych autech, tak si kecni do sveho diesel zihadla a v oblaku dymu zmiz nekam na pole...
0/0
13.11.2003 14:40

rad

Re:
Pokud si chceš psát o pořádných žihadlech, tak nevím co děláš tady. K Vašim dohadům. Asi tady není moc inteligentních lidí, jinak si ty příspěvky nedovedu vysvětlit. Proč zatracovat jednotlivé auta? Každý je pro určitou skupinu lidí.Co kritizujete Fabii? Ta si přece na sporťáka nehraje a s cenou 500  tis. ani nemůže.Někdo se rád sveze po levnu( 5l) se slušným výkonem. Ti co mají navíc  tady samozřejmě budou kdákat, tak ať si koupí třeba TTčko za 1 500 000. A ti nej. ho zatratí a budou vychvalovat jen káry nad 2 melouny. Mimochodem k té fabii.Zvuk má fakt hezký. No nic to je nadlouho
0/0
13.11.2003 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.