Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mazda Ibuki - pošle MX 5 do důchodu?

Jeden z nejoblíbenějších "kabrioletíků" všech dob, který se za 14 let (premiéru měl v roce 1989) výroby stačil stát legendou, se možná dočká nástupce. Mazda MX5 (na neevropských trzích pojmenovaná Miata) stále oslovuje milovníky jízdy s větrem ve vlasech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marusja @ Dusja

Vendula
původní Miata byla super hlavně z jednoho důvodu (mimoto, že byla pohledná) - měla totiž pohon ZADNÍCH kol, což je u laciného (relativně) auta dneska nevídaná věc. Ohledně toho nového - já vím, že tam spěje budoucnost, ale mě ty různé hybridy a vodíky prostě neberou... Asi stárnu
0/0
21.11.2003 14:04

Havirov Devils ! ! !

EU
BOMBA  
0/0
21.11.2003 8:46

Dal

Co???
Nejak nechapu, proc se oslavuje to, ze ma to auto nadrz a tlumic vyfuku vzadu - krome trabanta a starych skodovek je nadrz pod sedadly zadnich spolujezdcu - tedy v zadni casti vozu - naprosto normalni vec - je tam z duvodu bezpecnosti - je to nejbezpecnejsi misto ve voze. A tlumic vyfuku ma vzadu taky uplne kazde auto... Jinak MX 5 samozrejme prima auticko :-)
0/0
21.11.2003 7:49

Jan

Re:
Á pán je znalec
0/0
21.11.2003 8:19

Daňový soumar

Re:
Ale řešení z Puchbanta, nádrž přímo nad motorem, taky mělo svoje kouzlo...        
0/0
21.11.2003 11:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.