Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Micra “R” a milý brouček? Spíš nadopovaný dravec!

Malé městské vozítko od Nissanu svým nevinným výrazem a vypoulenými světlomety uchvátilo především ženy-řidičky. Aby si na své přišli i adrenalinoví motoristé z mužské části populace, rozhodla se japonská automobilka experimentálně postavit pořádně ostrou verzi. Už jen parametry výkonu 265 koní a kroutícího momentu 250 Nm, které dvoulitrový motor poskytuje, slibují mimořádný zážitek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

shun

kw ??
Nemam nic proti kW (naopak), ale rika se, ze kW ma mikrovlnka.....auto ma kone !!
0/0
27.11.2003 16:56

PME

Re:
koně jsou pro ženy a čtenáře společenských časopisů, technika zajímají kW !!
0/0
19.12.2003 18:32

Carlos

Pěknej trhač asfaltu, ale...
Tahle micra vypadá opravdu slušně. I ty jízdní vlastnosti jsou docela solidní, i když musíme brát v úvahu, že micra je opravdu mrňous. Ale přece jen bych asi dal přednost Civicu Type R, kterej podává sice horší jízdní výkony (zrychlení na 100 km/h za 6,5, maximálka 235 km/h), ale v pohodě se do něj poskládají čtyři lidi. Ale jinak se mi micra vážně zamlouvá. Obávám se, že horší to ale bude s bezbezpečností... Nemáte někdo info?
0/0
26.11.2003 18:43

NovoCZ

Koně
to je super, porad přepočítávat archaické koně na KW, které se dneska všude používají, pro jejich oblibu u "znalců" kteří chtějí vypadat "in".
0/0
25.11.2003 23:02

Tom

Jaký koně?
Přesně, přestaňte už konečně udávat výkon v koních! Jednotky SI u nás už nějaký ten pátek platí! Když se podíváte kolem sebe, tak uvidíte, že všichni udávají kW .
0/0
26.11.2003 12:20

Socrates

Re:
Mně je to teda úplně jedno. Každý, kdo se zajímá o automobily si dokáže udělat okamžitě představu o výkonu, ať už má údaj v koních nebo v kW. A když si člověk není jistý, stačí jednoduchý přepočet:-)
0/0
26.11.2003 22:05

los-angeles

Re: vsichni??????
Teda nic proti,ale nevik komu rikas vsichni,protoze treba tady[USA] pro zmenu VSECHNY AUTOMOBILKY[i Japonske]udaveji vykon jedi ne v konich!!!!!To jen tak pro info!!!!!
0/0
13.12.2003 6:54

rosta

moje fáro je lepší
to nic není mám kastli od embéčka 1OOOM /kvůli krádeži)a motor s mustanga 457kW a věřte že má rychlost je 32Okm/h.
0/0
25.11.2003 22:03

Daňový soumar

Re:
To v ty kastli můsíš mít samý úžasný pocity...    
0/0
26.11.2003 10:19

ples

Ty vole to je dělo...
...stovka pod 5!! Kam se hrabou některé modely porsche, ferrari.... Bomba!!! Ve městě pohyblivé a lehce parkovatelné, nikdo ti ho neukradne, protože není "značkové". Mimo město...250ps na tunu? Jooooj...pěkný rachot
0/0
25.11.2003 20:53

Porky

Sila
256 koni ? S takovymhle vozitkem to teda musi poradne zametat ....
0/0
25.11.2003 19:23

benny

fakt pěkné
taky bych ho bral
0/0
25.11.2003 12:38

Jan žižka

nemá chybu
tak to je paráda! Zvenku možná malá ale natře to každému. Za jízdy se mluvit asi nebude, motor bude burácet po celým vnitřku. Ty kola s brzdama a blatníky mluví za vše. Zase něco pro sběratele nadupaných aut. Mít to  v garáži tak vyrážím jen svátečně ale když už tak pořádně provětrat...  Bral bych všemi deseti...a v tý červený... I  MICRA !
0/0
25.11.2003 10:37

kočanská

a cena ?
ta bude jistě také zajímavá...!
0/0
25.11.2003 8:56

ples

Re:
Clio sport stojí 1 300 000. Tohle bych typoval na 1 500 000...bohužel
0/0
25.11.2003 21:03

tomasino78

Re:
Malinko bych tě poopravil Renault Clio SPORT je verze s 2.0 litrovým motorem, která stojí něco kolem 700tis Kč .... to o čem mluvíš ty za 1.300.000,- je verze Clio Sport V6, která byť vskutku hodně nadupaná na tuhle kulatou potvůrku od Nissanu bohužel stačit nebude .... ale to jen tak aby byly detaily v pořádku  mějte se ...
0/0
26.11.2003 15:37

krigl

Řízení
Mě osobně by vadilo, že to má volant naopak. Jsem zvyklý při řízení sedět vpravo a řadit pravou rukou, na toto bych si nezvyk. Proč vymýšlejí takové novinky dávat volant na opačnou stranu.
0/0
25.11.2003 8:54

Yaroukh

Re:
Protoze v Japonsku se jezdi na leve strane s volantem na prave ... BTW nebyt Ady Hitleru, jezdili bychom take tak.
(A asi jsi chtel napsat, ze jsi zvykly sedet vlevo, ne? :o)
bye
0/0
25.11.2003 9:40

Honza

Re:
V Anglii se jezdi take nalevo - tam tuto lahudku totiz postavili (Btw, v Japonsku asi TESCO nemaji :-). A jinak je to fakt moc vychytane - v civilni verzi je ale Micra celkem dost osklive kacatko...
0/0
25.11.2003 13:35

Ing. Álois Gustavson

Sekvenční převodofka
...řekl bych ře se bude řadit "pádlama" pod volantem...
0/0
25.11.2003 14:02

FX

Tyčky
Nevím, fakt se v tom nevyznám, ale ty výstužné tyče mi přijdou dost slabé. A taky aby řídil spolujezdec je dost nezvyklé.  
0/0
25.11.2003 8:03

Mil

micra letadlo
A kde to ma kridlo na vzlet.A ma to igelitove pytliky az se spolujezdec pri zrycleni po...
0/0
25.11.2003 1:29

Honza

Re:
áááá Clio Sport V6 má "stájového" kolegu :-)
No já osobně se těším až bude nové Clio (tj. na koncernovém podvozku co dnes používá Micra) a jeho verze sport (myslím civilní dvoulitr, ne V6ku)
0/0
25.11.2003 1:39

martin

Re:
plácáš nesmysly!!!
0/0
25.11.2003 15:22

Honza

Re:
Jak plácám nesmysly? Ty asi nevíš, že Nissan je vlastněn Renaultem a podvozek současné Micry bude používat nové Clio, které bude představeno snad koncem příštího roku. Zde je tedy také jasné kde Nissan nabral inspiraci pro motor vzadu (R5 Turbo maxi, pozdeji Clio Sport V6).
No mě osobně láká víc "normální verze Sport" s dvoulitrem 124kw.... pro příští modelový rok bude mít 134 kw a to je fakt už hodně velkej nářez..
0/0
27.11.2003 11:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.