Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jak se rodí phaetony

Jen málokterá automobilka našla odvahu k tomu, aby trvale otevřela některý ze svých výrobních závodů veřejnosti. Volkswagen to udělal a jeho prosklená továrna v Drážďanech je stále plná návštěvníků. I když je "otevřenost" továrny hlavně marketingovým tahem, prohlídka je velmi zajímavá. Školení průvodci prozradí hostům i řadu detailů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Shorty

17. 1. 2004 22:38
paráda
Tak ta továrna je stejně jak phaeton prostě parádní.....docela bych se tam někdy zajel podívat, jenom by mě zajímalo jestly se za tu prohlídku něco platí
0 0
možnosti

Ondra

1. 12. 2003 11:00
Phaeton
Phaeton je první pokusem nabídnou vůz i v nejvyšší třídě. VW se vůbec snaží postihnout co nejvíce segmentů na trhu. Nemyslím si, že záměrem VW bylo lámat prodejní rekordy v třídě luxusních limuzín, ale prostě být přítomen, dát odpověď  zákazníkům na téměř jakýkoliv požadavek a zároveň se snažit říci, že VW není jen tak "nějaké auto". Názory na kvalitu, design jsou různé... osobně si nemyslím, že cokoliv od VW je nějak extrémně spolehlivé, ale ta auta ten dojem prostě vzbuzují. Jejich někdy až příliš konzervativní design se jim taky spíš vyplácí. Když sednu do VW, Audiny .. mám prostě pocit solidnosti. Nejlepším měřítkem úspěšnosti automobilky je, když dokáže prodávat poměrně hodně vozů a hodně na nich vydělávat. Podívejte se na prodeje VW a na jejich ceny. Ta auta jsou skutečně drahá, ale zákazníci jsou ochotni za ně vyšší cenu zaplatit. Proč? Je to image VW jako výrobce solidních aut. A ten se mu stále daří držet a nadále posilovat. Phaeton je jinak zajímavý vůz, osobně bych volil spíš Tuareg, V10TDi. Velké vozy se mi líbí ale jsou pro mě nepraktické. Potřebuji combi,  v současné době používám Audi a jsem zatím hodně spokojený. Jen mi chybí u Audi vůz typu Bmw X5, Allroad je jen tak na houby.
0 0
možnosti

Marián

1. 12. 2003 12:59
Re:
Brašule si asi tak před třemi měsíci koupil jetou X5, je to dobrý auto, ale jen vypadá že je do terénu. Max ty houby a nebo polní cesta.
0 0
možnosti

Vedeni

1. 12. 2003 10:10
hnus
Phaeton je predrazenej hnus, stejne jako vsechnz ostani auta z konecnu. Je to takova navonena bida.
0 0
možnosti

Herodes

1. 12. 2003 8:27
SUPER
Tak si představuji službu zákazníkovi.U nás přeci jenom pokulháváme,u nás dáváme přednost zaplacení zálohy na dodávku,která přijde třeba za měsíc.Učme se.
0 0
možnosti

SEBA

30. 11. 2003 20:45
Paráda
0 0
možnosti

Rony

30. 11. 2003 20:41
Mazel
Všem přeji se povozit v tomto voze.Tento vůz vlastním a jsem velice spokojen.Vyzkoušel jsem více luxusních vozů německé výroby,ale Phaeton je z nich nejlepší.
S pozdravem pěkného dne Rony
 
0 0
možnosti

mike

30. 11. 2003 8:35
větší passat
Je to krásný auto, bude velice málo prodejné, stejně jako Superb doplatí na PODOBNOST s levnějším modelem (Octavia, Passat). Je to do extrému dotažený německý šetřivý koncept používat totožné kompnenty v koncernu a brzy  to zruší...  P.S.mám Passata a koupím si nového, pokud budu v kategorii Phaeton ( a může se to stát) NIKDY si nekoupím VW! Spíše Audi nebo Mercedes .
0 0
možnosti

Yaroukh

30. 11. 2003 18:32
???
Nic ve zlym, ale to P.S. je docela zmateny. (Nebo mam zatmeni - ctu to potreti a porad mam pocit, ze si to protireci. :o)
0 0
možnosti

JFK

30. 11. 2003 8:00
kolik by stál
zajímalo by mě kolik by phaeton stál, kdyby kolem něj nebyl takovýhle humbuk
0 0
možnosti

bleuchat

29. 11. 2003 23:25
phaeton
Nejsem sice WV fanatik spíš naopak , ale musím přiznat že Phaeton je celkem fajn.
0 0
možnosti

Tom

29. 11. 2003 15:12
Děs
Nechtěl bych u auta za 4,5 Mega stahovat okýnka stejnýma čudlikama jako ve fabce... Phaeton je neprodejná hrůza...
0 0
možnosti

Bob

29. 11. 2003 21:42
Re: ?
;To auto je bomba a ta továrna je nádherná.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...