Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se rodí phaetony

Jen málokterá automobilka našla odvahu k tomu, aby trvale otevřela některý ze svých výrobních závodů veřejnosti. Volkswagen to udělal a jeho prosklená továrna v Drážďanech je stále plná návštěvníků. I když je "otevřenost" továrny hlavně marketingovým tahem, prohlídka je velmi zajímavá. Školení průvodci prozradí hostům i řadu detailů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shorty

paráda
Tak ta továrna je stejně jak phaeton prostě parádní.....docela bych se tam někdy zajel podívat, jenom by mě zajímalo jestly se za tu prohlídku něco platí
0/0
17.1.2004 22:38

Ondra

Phaeton
Phaeton je první pokusem nabídnou vůz i v nejvyšší třídě. VW se vůbec snaží postihnout co nejvíce segmentů na trhu. Nemyslím si, že záměrem VW bylo lámat prodejní rekordy v třídě luxusních limuzín, ale prostě být přítomen, dát odpověď  zákazníkům na téměř jakýkoliv požadavek a zároveň se snažit říci, že VW není jen tak "nějaké auto". Názory na kvalitu, design jsou různé... osobně si nemyslím, že cokoliv od VW je nějak extrémně spolehlivé, ale ta auta ten dojem prostě vzbuzují. Jejich někdy až příliš konzervativní design se jim taky spíš vyplácí. Když sednu do VW, Audiny .. mám prostě pocit solidnosti. Nejlepším měřítkem úspěšnosti automobilky je, když dokáže prodávat poměrně hodně vozů a hodně na nich vydělávat. Podívejte se na prodeje VW a na jejich ceny. Ta auta jsou skutečně drahá, ale zákazníci jsou ochotni za ně vyšší cenu zaplatit. Proč? Je to image VW jako výrobce solidních aut. A ten se mu stále daří držet a nadále posilovat. Phaeton je jinak zajímavý vůz, osobně bych volil spíš Tuareg, V10TDi. Velké vozy se mi líbí ale jsou pro mě nepraktické. Potřebuji combi,  v současné době používám Audi a jsem zatím hodně spokojený. Jen mi chybí u Audi vůz typu Bmw X5, Allroad je jen tak na houby.
0/0
1.12.2003 11:00

Marián

Re:
Brašule si asi tak před třemi měsíci koupil jetou X5, je to dobrý auto, ale jen vypadá že je do terénu. Max ty houby a nebo polní cesta.
0/0
1.12.2003 12:59

Jirka

Re: Phaeton
Mohu se zeptat jaký vůz Audi nyní používáte ? Jak jste s ním spokojen ? Kolik km má najeto atd. ?
Chci si totiž kupovat vůz v super stavu - Audi A6 1.9 TDI - r.v. 1999, najeto 145 000 km. Myslíte, že je to dobrá koupě ? Po kolika km se tak vyskytnou problémy ? Jak dlouho tento motor vydrží ?
0/0
1.12.2003 19:50

Ondra

Re:
Sám používám Audi RS6 Avant (teda kombi), koupen byl jako předváděcí vůz z Německa. Má přítelkyně má nyní čerstvě dovezenou ojetinu Allroad 2.5 TDi. má najeto 54tis. Auto je v perfektním stavu, zatím bez jakýchkoliv závad... 54tis. je tak akorát dobře zajetý motor.  Zatím jsem velmi spokojený, i když uznávám že RS6 je svým způsobem vyjímečné auto, spokojensot je i s Allroudem. A6 jsou obecně poměrně trvanlivá auto, to samé platí o motorech 1.9 TDi. 145tis ale už nutí být poměrně obezřetný. Jestliže je vůz v superstavu jak říkáte a majitele znáte, respektive znáte jakým způsobem vůz používal, zaleží už jen na ceně. Cenově níž bude Passat, který v podstatě odvede stejnou službu, výš BMW 520d. Motory TDi mají běžně životnost 350tis km, samozřejmě i zde záleží na tom jak kdo auto používal. S tím po kolika kilometrech se vyskytnou problémy bych byl opatrný, nejde to jednoduše říct. obecně u A6 s 1.9TDi problémy začnou dříve u motoru, táhel náprav.
0/0
2.12.2003 9:39

Jirka

Re: Audi A6
Ještě mám nabídku na VW Passat, r.v. 2001, najeto 80 000 km, vč. pravidelného servisu za tu samou cenu jako Audi A6 Avant.
Ale stále mi to Audi připadne kvalitnější a celkově i lepší než Passat.
Ještě k těm kilometrům, dle mých dotazů na techniky v Audi mi říkali, že tyto motory (TDI) vydří většinou více než benzinový. Dodávají je i do užitkových vozů, kde je spolehlivost na prvním místě. Říkali, že do min. 300.000 km Audi A6 jezdí bez jakéhokoliv problému. Úplná životnost motoru je prý min. 500 000 - 750 000 km.
Pouze u té mé navrhované Audi A6 - chce to výměnu (do roku) ramen (je tam vůle), ale což u opotřebovaného vozu standard.
0/0
2.12.2003 16:30

Ondra

Re:
Ramena náprav stejný problém jako Passat.... já npsal táhla ale myslel jsem to samé. Přece jen jsem dovozce a ne mechanik a přiznám se s víc jak tříletými vozy příliš zkušeností nemám. Osobně bych volil Passat. I když ty vozy jsou si technikou velmi podobné, jenže auto se musí i líbit. A6 není rozhodně špatná volba. V Audi dostanete její image, o něco hodnotnější materiály ale jinak úroveň zpracování je srovnatelná. V užitkových vozech mají motory snížený výkon a důraz je kladen především na životnost to je pravda, v osobním autě je životnost samozřejmě nižší.
0/0
2.12.2003 18:23

joža

Re:
bla bla bla filcka 1.6 v garáži, co? buď chodíš do školy jako já a nebo makáš někde ve státním, jinak nevím, kde bereš čas na bezduchý plácání. na A6 by ses musel jinak otáčet.
0/0
3.12.2003 14:01

Vedeni

hnus
Phaeton je predrazenej hnus, stejne jako vsechnz ostani auta z konecnu. Je to takova navonena bida.
0/0
1.12.2003 10:10

Herodes

SUPER
Tak si představuji službu zákazníkovi.U nás přeci jenom pokulháváme,u nás dáváme přednost zaplacení zálohy na dodávku,která přijde třeba za měsíc.Učme se.
0/0
1.12.2003 8:27

SEBA

Paráda
0/0
30.11.2003 20:45

Rony

Mazel
Všem přeji se povozit v tomto voze.Tento vůz vlastním a jsem velice spokojen.Vyzkoušel jsem více luxusních vozů německé výroby,ale Phaeton je z nich nejlepší.
S pozdravem pěkného dne Rony
 
0/0
30.11.2003 20:41

mike

větší passat
Je to krásný auto, bude velice málo prodejné, stejně jako Superb doplatí na PODOBNOST s levnějším modelem (Octavia, Passat). Je to do extrému dotažený německý šetřivý koncept používat totožné kompnenty v koncernu a brzy  to zruší...  P.S.mám Passata a koupím si nového, pokud budu v kategorii Phaeton ( a může se to stát) NIKDY si nekoupím VW! Spíše Audi nebo Mercedes .
0/0
30.11.2003 8:35

Yaroukh

???
Nic ve zlym, ale to P.S. je docela zmateny. (Nebo mam zatmeni - ctu to potreti a porad mam pocit, ze si to protireci. :o)
0/0
30.11.2003 18:32

yoz

Re:
Asi takhle, kdyz budu mit na do 700-800 litrů, tak Passat, kdyz budu mit pres 2 mega, tak tadeji BMW, pac ba phaetonu ty 2 mega nebudou videt a kazdej si to zameni s passatem za par kacek. Je to sice blbost, zjistil jsem, ze pro me je treba lepsi Peugeot 607 nez Mercedes E Classe. A to je o 300 litrů levnější, což je třeba P206 nebo Corsa pro přítelkyni. Ale je to jen můj subjektivní názor, vím že mercedesáři se do mě obují, ale mě fakt 607 příjde lepší jak Éčko.
0/0
1.12.2003 8:53

yoz

Re:
jak tak koukám, tak se mi po ránu ještě pletou písmenka, no jo ráno a ještě pondělí, ach jo. ale hlavně že jsem v pořádku dojel do kanclu.
0/0
1.12.2003 8:56

Frupper

Re:
Jo, to je fajn, že tramvaj neměla zpoždění...
0/0
17.12.2003 2:02

yoz

Re:
na to že měla zpoždění, tak seš tady docela brzo
0/0
17.12.2003 6:51

JFK

kolik by stál
zajímalo by mě kolik by phaeton stál, kdyby kolem něj nebyl takovýhle humbuk
0/0
30.11.2003 8:00

bleuchat

phaeton
Nejsem sice WV fanatik spíš naopak , ale musím přiznat že Phaeton je celkem fajn.
0/0
29.11.2003 23:25

Tom

Děs
Nechtěl bych u auta za 4,5 Mega stahovat okýnka stejnýma čudlikama jako ve fabce... Phaeton je neprodejná hrůza...
0/0
29.11.2003 15:12

Bob

Re: ?
;To auto je bomba a ta továrna je nádherná.
0/0
29.11.2003 21:42

r

Re:
plne souhlasim, auto za par mega a cudliky na okna jsou uplne stejne s autem pro socialy...:-)) a to plati stejne i pro VW, Audi i SEAT...:-) zkratka tolik zakazni priplaci jen za oznaceni na zadnich dverich...:-)))
0/0
29.11.2003 21:51

Inkvizitor

Re:
Phaeton je nadherny auto a resit nejaky cudliky u dveri je podle me blbost. Co byste na nich chtel mit - zlate okraje, diamantove stredy a lejzrove podsviceni? Ja si teda u aut vsimam jinych prednosti...
0/0
29.11.2003 22:27

aha

Re:
No, me se ty same cudliky u Octavie rozbyly, tak bych cekal ze Phaeton osazuji lepsimi komponenty - asi ne uplne.
0/0
30.11.2003 0:18

jorda

Re:
mne + rozbily
Asi do nich ryjete vidlema.
0/0
30.11.2003 16:08

aha

Re:
mas pravdu (pardon, mate pravdu), jsem pako a v diskusich cestinu neresim, ale i tak je to neprijemna zkusenost - o obsah tady jde snad predevsim
doporucuji zmenit lokal sefe - http://www.poezie.cz/ :-)
 
0/0
1.12.2003 0:17

Phoenix

Re:
Asi to v pripade tech cudliku blbost je, ale kdyz mel koncern VW problem s koncernovymi zamky, ktere sly velmi jednoduse odvrtat, a bylo to celym spektrem od Fabie az po A8, tak to uz bych pak jako pruser videl. Ted uz to sice nejak porichtovali, ale stejne je ten zamek opet koncernovy dil.......
Jinak, ta tovarna musi byt fakt bomba, asi bych tam nekdy zajel. Co se tyka Phaetona - uvnitr super, zvenku se mi moc nezda zadek - C sloupek mi prijde dost zvlastni a neprilis povedeny. Ale to je jen muj nazor, ktery nemusi kazdy sdilet. Kazde auto ma sve......
0/0
30.11.2003 7:50

Sociál

Re:
...80% obyvatel ČR tvoří sociálové, kteří jezdí Škodovkama a autama do 400000,-Kč?to jsem nevěděl, že sociál se pozná podle auta...protože ta jediná elita, jezdí v bavorácích, audinách a jinejch autech nad "mega"... 
0/0
30.11.2003 9:44

Richard

Re:
já bych to upřesnill: ti co jezdí ve Fábiích jsou bezdomovci, ti co mají Octávie tak jsou nezaměstnaní a sociálové, v Passatech a Superbech jezdí jen závistivá a neschopná lůza, která si nedokáže vydělat na pořádné auto...
0/0
30.11.2003 14:17

Michael

Re: So that I am homeless :-)))
So that I appear to be homeless :-)))))
0/0
30.11.2003 16:50

CBK

Re:
Pokud anglicky neumis, tak ji nepouzivej, vole!
0/0
30.11.2003 17:46

spaldings

Re: No tak
mu to napiš, jak je to správně :-)) Ať se přiučí. You appears to be clever-clever:-))
0/0
30.11.2003 18:09

noname

Re:
teda koukám vyj ste tu fšichni angláni jak brno
0/0
1.12.2003 17:24

elephantus

Re:
Shut up asshole!!
0/0
1.12.2003 11:04

aha

Re:
Hmm ...
a Ty jsi letadlo, vid ?
 
0/0
1.12.2003 0:18

miriii

Re:
A co ty. Ty jsi se zmohl na jakou plečku? Vsadím se, že ti s Passatem natrhnu prdel kdekoliv a kdykoliv. A to jsem obyčejná socka, lorde.
0/0
4.12.2003 17:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.