Diskuze
BMW 6 s plátěnou střechou
Děkujeme za pochopení.
Obdivovatel
BMW a krvave bouracky
Tom
HaHa
Je super, že existují tyto diskuze. Kde jinde si můžete léčit svoje komplexy obyčejnejma žvástama o tom, jak jste super a vaše kára taky. Jste k smichu. A teď věcně: To BMW vypadá mooc super... ( je to přeci diskuze o BMW 6 ? )Martin
Re:
No konecne se tu pise o BMW 6. Podle me to musi byt ukrutny delo, pac jsem pul roku jezdil se BMW 745iL a to ma steny motor a dobrou pul tunu navic. Presto jelo uzasne a tahlo uz od spoda jak v risi snu.Revo
Re:
a kdo jedinej má biturtbo, co hošánkové. Jedině Audi, počkejte, až si pořídm Audi S3, to Vás všechny natřu. Jel jsem v tom, držel se nás Renault 19, jenže jak přišla dálnice, tak jsem to odšlápl a chlapeček mizelv dáli. Chtěl asi závodit, páč když jsem jel pohodovou 180 kou, tak nás předjel, ale jen co se narovnala zase dálni, byl jsem king.Autista
Revo je redaktor www.blazen.cz
Daewoo Matis je přímý konkurent Audi A6 Všuderoadnikamnedojel. Tak a teď mě Revo s Polarní liškou Vendulou třeba rozcupuj!Vendula
Re: v pohodě
proč bychom tak činili holoubku? Matýsek je náhodou pěknej a řada potencionálních zákazníků jistě tráví bezesné noci nad těžkou volbou Matis versus A6 4.2Vendula
a je to tady zase
Aneb několik několik jedinců dodnes nosících filaové sako a vykřikujících "jedině BMW" (nebo jedině SONY, jedině prestižky a jedině do Chorvatska). Hoši, hoši - to, že se o auta moc nezajímáte vám nikdo nemůže vyčítat, ale proč vydávat za pravdu něco, o čem nevím prakticky zhola nic. BMW je bezpochyby super auto, zrovnatak je Mercedes a zrovnatak je Audi - vyrábějí velice srovnatelné vozy a jejich modelové řady spolu krásně korespondují. Nebylo tomu vždy tak, ale Audi je naprosto rovnocennou konkurencí výše uvedených značek a jak BMW tak Mercedes budou první kdo to přiznají. Pokud byste sledovali odbornou literaturu, nebo v televizi zahraniční testy (což vy ani jedno nečiníte - jinak byste nemohli takhle blábolit), tak byste věděli, že pravě vozy těchto tří značek se často proti sobě staví do rozsáhlých testů (Audi vyhrává zrovna tak často jako BMW a Mercedes). Někdo zde píše dokonce o tom, že Audi se nemůže srovnávat s Jaguárem - jak jsi na tohle přišel ty Jouzo? Jaguár se polepšil, ale stále za těmito třemi pokulhává (to už je na tom oidstatně lepší Lexus - přinejmenším kvalitou). Tudíž mládenci, rada do života a netýká se to pouze aut - pokud se chci o něčem odborně vyjadřovat, tak je dobré o tom skutečně něco vědět. V opačném případě budete pro smích. Jinak ke kabrioletům - pěkné ale... vyšší cena, vyšší hmotnost, nižší tuhost kastle, nižší bezpečnost. Čest práci embéčkovým expertůmRevo
Re: dík
Má stejnej názor. Netvrdím, že Audi dělá lepší auto než je toto BMW. Nedělá žádný auto v této kategorii. Toť vše.uku
Fabia RS
Nemohu si pomoc, ale Fabia RS je daleko lepsi. Fakt dobre sedi v zatackach a je zrychleni je vazne uzasne. Navic ta spotreba.Zeus
Re:
Ace2
střecha
Jako asi každý si musím položit otázku proč má za tyhle peníze střechu z hadru, když veškerá myslitelná konkurence (AUDI není konkurence) má pevnou skladací (Mercedes SL, Lexus SC, Cadillac XLR) Zkusí mi to někdo vysvětlit ? Když budu chtít cool auto s hadrem místo střechy tak si koupím nového Brouka v cabriu a budu minimálně stejně cool jako s tímhle BMW sic asi nebudu zjevně tak rychlej.Revo
Re: konkurence
Ať se ti to líbí, nebo ne, většina lidí (až na pár zdejších odborníků, tebe nevyjímaje) Audi jako konkurenci BMW bere. Můžeš s tím nesouhlasit, může se ti to nelíbit, ale to je tak všechno, co proti tomu naděláš.... . Nicméně jsem měl možnost jet v A4 cabrio (mimochodem je v prodeji i jako S4 - tedy s motorem 4,2 V8 a máš pravdu, že BMW nemá v tomto segmentu na S4 konkurenční auto...) a to má 3vrstvou střechu. Takže hluk uvnitř je stejnej, jako s klasickou střechou. Navíc ti plátěná zabere asi tak 1/3 toho, co plechová...A tak jaksi pocitově plátěná střecha na cabria patří...Jiná věc je životnost. To bude asi horší...Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...