Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chrysler Crossfire: harmonie těla a duše

hodnocení iDNES 4,9/5

Charismatický dvoumístný retro sporťák od Chrysleru je přesně tím typem vozu, který budí respekt a především nebývalou pozornost, kdekoliv se ukáže. Crossfire svou roli auta pro řidiče - sportovce, který se však nechce vzdát pohodlí, hraje více než dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Don Benini

BMW Z4 x Chrysler Crossfire
Uvazuji o koupi supersportovniho kabrioletu, a rozhoduji se mezi BMW Z4 s nejsilnejsim motorem (3000ccm) a Chrysler Crossfire (verze kabrio). Se sportovnimi auty mam nulove zkusenosti (kdysi davno jsem jezdil ve stare Toyote Celica, ale to se nepocita;)). Dokaze mi tu nekdo z vas odpovedne poradit. (Ovsem nekdo, kdo uz alespon v jednom z mnou uvazovanych aut nekdy sedel a nesoudi vse podle sve Fabie RS;)) Dekuji
0/0
8.9.2004 17:15

Pilat

Crossfire
kdyz me to chytne  he he
tak ma milovana vidi muj vlastni crossfire he he
 
0/0
26.12.2003 23:58

Bohumil.Stejskal

maybach
Ja chci maybacha! Nedate mi penize?
0/0
26.12.2003 23:22

justman_

motorizace
  Trosku jsem si to auto uz take prolezl,protoze je to tady v USA prece jen trosku odvazny a nezvykly design.Zvnejsku pusobi vcelku povedene,materialy v interieru by mohli byt vsak kvalitnejsi.Technika bude pravdepodobne OK (MB),jen se mi nejak nepozdava samotna motorizace.Pro evropske trhy bude mozna vykon dostatecny,ale pro USA by melo byt pouzito definitivne neco vitalnejsiho,nez nez motor s vykonem a kroutakem shodnym s prumernym am.rodinnym sedanem... .
0/0
22.12.2003 6:24

Jarda

Re: motorizace
Počkej si do léta,začnou vyrábět kompresorem dopovaný motor od AMG,a Výkon bude 330 koní.Předpokládaná cena v čr je okolo 1.7mil.A to,že má výkon pruměrného amerického sedanu je pravda,ale váha,převodovka a aerodinamický odpor jsou jinde,takže srovnávat Crossího s rodiným autem asi nemá žádné opodstatnění...
0/0
22.12.2003 9:55

Jarda

Z350 proti Crossi
Vážení jsem dobrý zákazník Daimler- Chrysler a přesto jsem se dostal v září na testováni Z350 do Německa.Byli to dva dni intenzivího zážitku a nadšeni z Nissanu.Vyborny ve všech režimech,ale jeho charisma je proti crossimu na nule...Motor 350Z ma nepochybně víc koní a řízení je o něco přesnější,ale měl jsem možnost řídi crossfira jak v manuálu,tak i automatu.Rozdíl ve výkonu motoru,vzhledem k nižší hmotnosti Chrysleru je nepozorovatelný a řízení nikdo z nás amatéru objektivně neposoudí...Je mi 29let,a sportauto chci už rok,dlouho jsem řesil jestli utratit za Z350 nebo crossiho,na Mazdu jsem ani nepomyslel,protože má oproti minule generaci ubohý design a nulový krouták.Váženi,vyhrál Chrysler a v na duben ho mám objednaný,jako hezký darek ke 30tinám.  
0/0
16.12.2003 21:59

revo

Re: gratuluji
Taky bych bral si ke třicátinám koupit kárku snů..... Hodně šťastných km.
0/0
17.12.2003 10:01

slimák

Re:
Taky bych si rád koupil už něco, bohužel už k 40tinám. Cokoliv nového. Nikdy žádné nové auto jsem si doposud nekoupil. Akorát nevím jak. Stačilo by i obyčejná Oktávka nebo i Fabie, a nemusí být ani RS, ani vytuněná. Až budete někdo vyhazovat už ojetou plečku, tak mi řekněte, a může mít najeto třeba i 100.000 km. Přece se nebudete pachtit s nějakou starou plechovkou už 5 let starou. Děkuji všem milionářům zde. Zdraví slimák. 
0/0
17.12.2003 14:51

lukinoo

hmmmm
Je dobrý, včera jsem si ho koupil.
0/0
16.12.2003 16:50

stréc Jura

ošklivost
mě se nelíbí, já bych ho nechtěl
0/0
16.12.2003 15:02

Revo

trošku soudnosti
Proboha proč se neustále dokolečka hádáte, pokud někdo ředne Fabia RS? V příspěvku o BMW za 2,6 mil. někdo řekne, že Fabia RS ho vydrtí a poak dalších 20 petrolínů se o tom 2 dny hádá. Proč reagujete na takovej blábol? Když tady napíšu: Trabant je bezkonkurence, Crossfire nehrozí tak mi to taky budete vymlouvat? To je neskutečný. Nicméně je pravda, že autor těch příspěvků o Fábii RS se musí sqěle bavit...
0/0
16.12.2003 10:42

Socrates

Re:
Je to přesně tak. Ti, co do diskuze přispívají se dají rozdělit zhruba do tří skupin, Ta první jsou ti, co píší vysloveně blbosti, nesmysly či vulgarismy. Druhá skupinka jsou lidi, kteří se vyjadřují věcně, korektně a jejich názory jsou většinou přínosem. Třetí skupina jsou takzvaní provokatéři. Takový provokatér napíše třeba: Mám vytuněnýho Golfa, kam se hrabe Fabia. A VŽDYCKY se najdou hlupáci, kteří mu na to skočí a začnou argumentovat jakej je Golf šmejd, vymýšlet si, kolik mají koní pod kapotou, jak jim to jede na dálnici a koho kdy předjeli. A náš provokatér se mezitím skvěle baví
0/0
16.12.2003 11:20

kendy1

Re:
Já toho vytuněnýho Golfa ale fakt mám a kámoš má tu filcku Fabii a kam se na mě hrabe.
 
0/0
16.12.2003 13:16

kendy1

Re:
Já toho vytuněnýho Golfa ale fakt mám a kámoš má tu filcku Fabii a kam se na mě hrabe.
 
0/0
16.12.2003 13:22

Revo

Re:
Samozdřejmě že na Audi nemá, neboť motor 1.6 je velice precizní a pak ta dvouzónová klimatizace, to je parádá. Navíc audi je audi, prostě top značka, 1. audi, pak dlouho nic, pak mercedesy, volva, jaguáry bavoráci, alfy a pak zase dlouho nic no pak zbytek evropy , pak zase mezera, sem tam japonec a nakonec korejec
0/0
16.12.2003 13:27

polarniliska

Re:
tak to je naprosto věcný korektní příspěvek fundovaného odborníka. děkuji
0/0
16.12.2003 13:28

polarniliska

Re:
Pravá polární liška se pozná podle R vlevo od přezdívky. To znamená, že jsem pod touto přezdívkou registrován. Vymysli si něco svého.
0/0
16.12.2003 13:44

POLARNÍ VLK

Re:
Já myslel, že podle kožichu.
0/0
16.12.2003 14:19

revo

Re: chudáček
Dík za radu. Koukám, že náš trouba už nemá co dělat a tak se pokouší vydávat i za jiný....Myslím, že tímto skončil....  
0/0
16.12.2003 14:59

revo

Re:
a nebo teprve začal! Zítra si totiž mám jít pro své Audi do servisu. Výměna řídícího počítače vše vyřešila, tak to nechám ještě chipnou a na sněhu na mě nikdo nebude mít!
0/0
17.12.2003 6:46

Tydyt

350Z
Mam pocit, ze redakce nejak zapomela u konkurence uvest Nissan 350Z .... ten si totiz Crossfire strci do kapsy a zezmoula. Je to stejna kategoria a zaroven nizsi cena. Vubec netusim co tam dela predokolna 147 GTA ????
0/0
16.12.2003 9:15

Driver

Re:
Tak se koukni pořádně: je to GTV ne gta
0/0
16.12.2003 10:06

Meeca

Re:
A to vadí, že to není GTA ale GTV? Nissan 350Z ji zostudí tak jako tak. Myslí, že srovnávat Crossfire s Alfou nižší střední třídy (ukamenujte mě) není zrovna profesionální, souhlasím s Tydytem, že ve srovnání chybí 350Z, který by z něj vyšel nejlépe.
0/0
16.12.2003 13:31

král já první

Re:
driver tím chtěl říct, že se tam mluví o alfě GTV, což je úplně jiné auto než 147 GTA. Takže crossfire s GTA vůbec nesrovnávají.
0/0
16.12.2003 16:11

Elsin

Re: 350Z
Moje řeč. 350 je výbornej sporťák za překvapivou cenu. Měl jsem Primeru, teď mám Maximu a musím říct, že jsem s Nissanem dost spokojenej. Třeba někdy přijde na řadu i 350Z ........ TT,Crossfire nebo GTV bych si nikdy nevybral, kdybych se měl rozhodovat mezi tímto a 350. Snad ještě tu S2000, to je fakt autíčko pro pobavení.
0/0
16.12.2003 21:42

Mikeš

Testy na N-24 dopadly špatně
 vypadá super, ale jeho ovládání bylo popsáno redaktorem jako "schwammig" jinými slovy, málo precizní řízení než by si sporťák zasloužil, menší stabilita. Brždění bylo v testu o cca 1 metr delší než u nového sporťáku od Nissanu. Honda RX8 byla o třídu lepší v ovladatelnosti. Chrysler má dobrý zátah, je to ale amerika a tak se i chová (i se spotřebou SUPER benzínu 12-15 litrů pokud ho šetříte :) kdo by to ale sledoval, při té ceně :)
0/0
16.12.2003 8:52

Yaroukh

Re:
Honda RX8 ... ?
0/0
16.12.2003 9:07

ace2

Re:
Já nevím, negativně reagovat na spotřebu, je to motor Mercedesu a kdyby to byl nový Mercedes tak na spotřebu nikdo neštěkne. Ke všemu je to spotřeba úplně normální a kdo chce jezdit za levno, tak si koupí Lupo. Třeba Mazda RX8, má stejnou a v dálničním režimu ještě vyšší spotřebu než Chevrolet Corvette :) a nikdo o Japonský nabubřelosti nemluví. Ke všemu když už někdo postaví sportovní auto, od kterého se čeká sportovní jízda, tak očekávám, že si za ten sportovní příplatek taky připlatím :) Ke všemu Crossfire je pro ty zákazniky co chtějí luxusí sportovní auto a cokoliv japonskýho nesnesou. S Crossfirem člověk může na obchodní jednání s Nissanem obtížně :) Crossfire si budou kupovat managerové jako své druhé auto k MB či Audině..
0/0
16.12.2003 18:59

revo

Re: co to
Slyším? MAnažeří jezdí v MB nebo Audi? Ještě nedávno jsi tvrdil, jaký je to Audi plečka a najednou sám připouštíš, že je to alternativa k MB? Seš nějak z těch vánoc naměkko.....
0/0
17.12.2003 10:05

Ace2

Re:
Jo jasně AUDI je plečka, ale beze sporu je to executive car. Ke všemu pro managera na nižší pozici je to jakási vizitka polečenského postavení. Junioři začínají na Passatech, senioři pokračují na AUDI protože si myslí že si polepší...:) a až se z nich stanou CEO, tak už vědí jak to na svědě chodí a koupějí si něco lepšího než jen náhražku luxusního auta. Crossfire má styl, eleganci a hlavni si drží tvář serioznosti. Nedávno jsem viděl v Praze toho Nissana, bezesporu je to povedené auto, ale oproti Crossfire to vypadá jako hračka pro mladé středoškoláky (alespoň ty v USA :))
0/0
20.12.2003 19:48

FX

Divný
Přijde mi to jako Mercedes s kastlí Chryslera. Tím samozřejmě nemyslím, že by to bylo špatný auto, ale mohl by to být víc Chrysler. To zelený podsvícení do červenýho interiéru se mi zdá trochu divný, ta barevná kombinace.......  A nevím, proč tam nedali to dělený sklo. Možná by to trochu překáželo ve výhledu, ale vypadá to super originálně. A tohle auto si přece lidi nekoupí kvůli praktičnosti, že?!
0/0
16.12.2003 8:02

Ehow

Pekne, ale ...
Auto je to pekne, ale osobne zastavam nazor ze ridic FABIE RS si uzije vetsi legraci. Fabia je opravdu hodne obratne a svizne auto a navic se domnivam ze jeji design je daleko vyspelejsi.
Mam ji, takze vim co rikam.
0/0
16.12.2003 0:28

Iceman

Re:
Fabie RS je v porovnani s timto autickem jen ubohy zebrinak. Fakt si pobavil!
0/0
16.12.2003 2:27

Carlos

Re:
Doufejme chlapce, ze to byl vtip. Moje zena ma Fabii do mesta a bojim se do ni vlezt. Vzdycky me pobavi parta internetovych nadsencu, kteri nekde videli obrazek skodovky. Mimochodem je to jako kdyby si srovnaval Mercedes Benz SLK AMG a VW Passat 1,9 TDI.
0/0
16.12.2003 7:56

polarniliska

Re:
Srovnávat Crossfire s Fábií samozřejmě nelze a onen pisatel musí být trochu pomatenej a mluví tak jen proto, že je to RSo je nejlepší co zatím vyzkoušel a nemá dostatek fantazie, aby pochopil, že jsou auta, která jsou úplně jinde, ale zajímalo by mě, proč se do Fabie bojíš vlézt. Samozřejmě není tak bezpečná a výkonná atd. jako auta nad meloun a o několik tříd výš, ale mezi podobně velkými auty patří, ač se spoustě lidí nelíbí, ke kvalitativní špičce a srovnávat ji lze jedině s auty ve stejné třídě.
0/0
16.12.2003 9:46

Tom

Re:
Vtipálku, jinej přední a zadní nárazník a trošku silnější kamna pod kapotou nikdy neudělají z nákupní tašky alespoň trošku sportovní auto.
0/0
16.12.2003 7:59

FX

Re:
V RS jsem nejel, ale myslím, že srovnávat jí s tímhle Chryslerem je fakt trošku od věci.
0/0
16.12.2003 8:03

Mikkin

Re:
Fabka ereso neni spatny auto, nicmene neprevysuje jen trochu nadprumerne 2 litrove turbodiesely (dyt co je vlastne jinyho?)... Ale osobne bych ji dal prednost pred touhle tipickou americkou nabubrelosti... nezkrocena sila s chlemtavou spotrebou... A designove je to asi fakt jen pro milovniky retra
0/0
16.12.2003 12:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.