Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dva nové Saaby: 9-7X a 9-2X

Modelová řada švédského výrobce kultovních automobilů se utěšeně rozrůstá. Premiéra dynamického hatchbacku nižší střední třídy 9-2X, je už na spadnutí a ze skicáků designérů se derou na světlo světa první obrázky středně velkého SUV označeného 9-7X.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pilat

Nejlepsi je Volha
Nejlepsi je Volha
Nejlepsi je Volha
To je spravna volba.
 
0/0
26.12.2003 19:22

Viking

no a co?
Saab byl vzdycky akorat vsem pro smich...tak ted je jeste vic!
0/0
25.12.2003 9:57

Roman

Re:
To říka KDO ...?
0/0
25.12.2003 11:23

Viking

Re:
to rikam ja...a stejne tak je to s Volvama - bohuzel! Mozna, ze ten predchozi prispevek vyznel negativne, ale bylo to mysleno spis jako povzdech nad tim, kam se svedsky automobilky dostaly...zlata era Volva 200/700 nebo Saabu 900 je uz ale holt pryc!
0/0
25.12.2003 17:44

Roman

Re:
A kam se dostaly? Osobně si myslím, že Volvo si svou osobitost dále drží i přes vlastnictví Fordem. (na rozdíl od jaguaru) Saab je i nadále originální..osobně dosavadní spolupráci se Subarem vítám. Otázkou je jak bude vypadat v budoucnu..
0/0
26.12.2003 19:20

Viking

Re:
no ja jsem zarytej Volvista a to co vyrabeji ted...uz jenom to, ze ty auta maj pohon prednich kol me dostava! Sice porad kazdej pozna, ze to je Volvo, ale nejak se ta "duse", kterou ty auta mely driv, zacina vytracet (a podobne si to myslim i o Saabu)...ale to je jenom muj subjektivni nazor ;-)
0/0
27.12.2003 0:21

Quad

Opel
To je hnus tydlety korporace. Nakonec udělá General Motors závodní Astru a do Imprezy začne montovat ty oplácký sračky.Fuj
0/0
19.12.2003 12:59

Re:
tohle mě taky S E R E !  a je mi z toho smutno . (trochu mimo-vona kvalita japonců šla taky dolu, jak se začly dělat v evropě)
0/0
19.12.2003 13:52

Rolf

Re:
Subaru se zaplaťpámbu až na malou výjimku v Evropě nevyrábí. Tohle mě ale sere...Subaru i Saab jsou skvělý auta,ale sprasit je tím,že se dá dohromady jedno s druhym je obludný. Impreza je auto pro lidi co nechtějí běžnou konfekci, Saab taky,ale když se teď bude stříhat jedno z druhýho tak se z toho konfekce stává. Už jsem slyšel i názor,že Saab 9-2X je Impreza s vyměnitelnou maskou. A něco na tom je. Fuj!!!! Smrt Globalizaci!!!
0/0
22.12.2003 13:22

Pajik

ehm
panove, pokud bude saab pokracovat v tradici, pak se ma jednat o zcela individualistickej vuz, o coz se asi snazili, ale nejak se jim to nepovedlo. holt, amici do toho kecaj a mistrum z trollhattanu zbyde jen vyplakany oko. to druhy oko bude nas-rany. saaba meli vzdycky lidi co si ho kupovali kvuli filozofii znacky. to ted pada. proste posledni klasickej saab byl 900 a nikdy uz to nebude ono.
vase reci o srovnani s volvem a subaru jsou na nic. kecat takhle muzete o skodofce, ale saaby vynechte
0/0
19.12.2003 12:36

donau

Re: Pajik
Súhlas. I keď kecať neprestanem. Nová 93 je  v porovnaní s kačacím zadkom hrôza.
 
0/0
19.12.2003 13:13

eklundos

Re: ehm
 naprosto souhlasím!
0/0
20.12.2003 10:21

roman

Re:
Poslední klasickej Saab 900?!? 9-3, 9-5 se Ti zdá málo individuální? Ostatně i 9-3 sport sedan jde svou cestou, jediné co mu mohou saabisti upřít je ten základní motor-bez přeplnovaní!! O dieslech v saabech ani nemluvím ty tam prostě nepatří. No a co se týče spolupráce se Subaru tak proč ne? Saab už dávno měl mít pohon všech kol a v podání od Subara získal to nejlepší co mohl.
0/0
21.12.2003 13:57

marcel

Re: poslední klasickej saab 900

Bohužel, poslední klasický a individuální saab byl 900 I generace. To auto vypadá jako živý tvor jako zvíře, tvrdě, nekompromisně, živočišně.

Dnes jsou saab infantilní vozítka, interiery už i u takové 9-3 nebo 900II generace vypadají jako dětská hračka, a ty moderní potahy sedadel - kočárková textilie....

K smíchu - všude samý plast a za ním člověk tuší lakýrku - podvod....navoněný a nafintěný podvod.

Jednoduchost a přitom obrovský luxus, nenápadnost a zároveň neotřelost, zvířeckost, neuvěřitelně útulný interiér i přes svou sporou vývbavu, genialita karoserie, neuvěřitelné finesy designu - to měla jen 900 a všichni starší série - 99 -96 atd. Vše vycházelo z jednoho prazákladu saabu 92. 900 je tak geniální a tak fascinující mj. i proto že člověk cítí že ten model doslova ,,vyrostl" a vyvynul se z předchozích - je to auto s dědictvím. Ovšem nová 900 II generace tu posloupnost zpřetrhala a vznikla z Opela - a je to znát.

.

0/0
12.10.2008 3:47

eklundos

Kentus
To Husa: No teda pánové, měli jste pravdu je to pěknej kentus.  .  
0/0
19.12.2003 9:25

HS

nizsi stredni trida
tak takove oznaceni me vzdy pobavi...:-)) Co je vyssi trida? Maybach? :-)
0/0
19.12.2003 8:14

DJ MACo

Hej!
Ved je to IMPREZA kombi!
0/0
19.12.2003 7:52

qwerty

Re: ne, je to Forester turbo s mezichladičem vzduchu a jiným kabátem
A znáš něco lepšího v třídě do 1 mil. Kč?
0/0
19.12.2003 12:58

Alík

Myslím si, že to auto se docela povedlo.
0/0
19.12.2003 7:39

pěkný
krásný auto, ta devět dvojka.  kam se hrabe volvo. jen se mi zdá že je to okopčená impreza kombi.
0/0
19.12.2003 7:26

uomo

Re:
Naneštěstí se ti nezdá..
0/0
19.12.2003 7:37

donau

Re: volvo
Treba si počkat na novinku Volvo v tomto segmente. Myslim že volvo bude vyzerat fantasticky.
0/0
19.12.2003 10:21

Re:
myslim že volvo se svými barokně-prasečími  tvary nevypadá fantasticky. jaká novinka? dyť je tu nová S40. poslední pěkný volvo byla 850.
0/0
19.12.2003 10:28

donau

Re: lu
Nuž na barokně - prasečí  tvary má každý iné kritéria. Chcem iba povedat že volvo ma v segmente v akom je aj saab 92 pripravený koncept ktorý vyzerá super. A samozrejme že to nie je volvo s40.  to že posledne pekne volvo je 850 spada tiež do kapitoly subjektívnycvh názorov.
0/0
19.12.2003 11:25

Re:
jo, sorry, je to jen subj. názor který nevnucuju, jenže, kdo má objektivní..?
0/0
19.12.2003 11:57

donau

Re: Lu
V pohode.
0/0
19.12.2003 12:39

Alfiere

Re:
Souhls! Černá 850ka T5 v kombíku je pastva pro oči.Sháním ho po všech bazech:-)) 
0/0
19.12.2003 14:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.