Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nabídka ojetin roste, čeká se rekordní dovoz

Tolik ojetých aut jako v letošním roce se do země ještě nikdy nedovezlo. Jen za první tři čtvrtiny roku jich lidé a firmy přivezli 112 tisíc. Pokud příliv vydrží, což se podle odhadů obchodníků dá očekávat, padne letos rekord.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

miluna

bubu
hele přepálenýho tady jezdí tak půlka :-) a s tim rentgenem hahaha
 nejhorší je že většinou o něčem rozhoduje člověk co ví kulový h.....
0/0
24.12.2003 21:28

TDi

pozor
AAA nemaj moc dobry ...
0/0
24.12.2003 1:32

Kryštof

všechno špatně
V naší zemi se vše dělá jen napůl.  Pak z toho vznikají kuriozity do nebe volající. Už by chtělo vše srovnat, žádná přechodná období, 14 let je docela dlouhá doba. Srovnat ceny, platy, podminky.  Težko může Čech kupovat nové auto, když si musí zajistit bydlení, které je pomalu dražší než v EU. Nízké platy neodpovídající EU, házení klacků pod nohy, když si Čech jde půjčit peníze do banky(hypotéky, úvěry,půjčky).  Obrovská byrokracie, neprůhlednost, podvody, zkorupované vše na co se člověk podívá. Např. i "t.z.v. značkové opravny" - kde má člověk pocit, že ho chtějí oškubat jak slepici.
0/0
22.12.2003 11:39

skrivan

stari vozoveho parku
Ja bych byl rezervovany, co s tyce toho stari, nebot kdyz jako necham zlikvidovat 20 let starou 120ku a koupim za par penez treba 8 let stary auto, ktery je v mnohem lepsim stavu a hlavne tak strasne nesmrdi, to jako nas vozovej park zestarne? Co to je za pocty? Sami oficialni dovozci novejch aut by se nad tim meli zamyslet, vzdyt i oni muzou dovazet starsi auta - to jim totiz nikdo nezakazuje, jen jsou proste lini jako vsi a radsi na to jdou lobbingem pres ruzne vyhlasky.
0/0
21.12.2003 16:09

Rado

Koupě ojetiny pro vlastní potřebu...
Bude (a už teď je) naprosto elegantní. Mám auto, které za pár elt doslouží, do opravy se mi nebude chtít vrážet. Papíry mi zůstanou. Co udělám? Vypravím se s SPZkama pod paží do rajchu, kde si vyberu stejný TYP auta (měl jsem Golfa, beru Golfa) a pro jistotu barva by měla s papírama sedět. Na ročník bych nebral až tak zřetel, jestli máš papíry na Hondu Civic 1995 ještě na pátou generaci a koupíš rv 1999 generaci šestou, je to putna, v letech 94-5 se ty generace lámaly, dále se to prolínalo podle typů kastle apod, nehledě na to, že existují různé verze do různých zemí... Takže stejný tap y barva, v rajchu nacvaknu svoje značky a jedu bez jakýchkoli poplatků domů. Hraniční kontroly, pokud by nebyly úplně odboourány budou zřejmě fiktivní, takže se na číslo káry koukat nebudou (a ruku na srdce, komu se na něj koukají dnes) a doma v klidu přehodím štítky káry, motory se už neevidují. Pokud mám, jako že asi jo, papíry ze stávajícího auta po evidenčce, jsem vysmátý.....
0/0
20.12.2003 15:02

R.R.

Re: Další socka..)
Takže další socka... :-)
0/0
20.12.2003 20:44

Socka

Re:
Taky se t239m
0/0
20.12.2003 21:42

Socka

Re:
Chtěl jsem napsat taky se těším.Blbá klávesnice česká,sorry.
0/0
20.12.2003 21:43

tomas

Re: pohodicka to bude , ale...
brzo ma byt STK za cca 2.000 Kc a bude jeji povinnost kontrolovat rentgenem / ultrazvukem svary a strukturu materialu v okoli cisel kastle. Nic ti ale nebrani udelat oficialni vymenu kastle ( celyho vozu ) legalni cestou za par stovek na magistratu + v pripade min beznyho auta cca 3000 Kc ofic. dovozci za formalni potvrzeni, ze nova "kastle" je kompatibilni s typem auta.
0/0
21.12.2003 10:45

Rado

Re:
Za 2500 bude STK bez RTG :-)
0/0
21.12.2003 18:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.