Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

I na policistu lze zavolat 158

Za poslední rok se staly desítky případů loupeží a přepadení, při kterých byli zločinci převlečeni do policejních uniforem. Stejnokroj použili nejvíce v případech, kdy potřebovali zastavit auto. Jak tedy na silnici rozeznat skutečného policistu od loupežníka?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tarzan

Razantní řešení
Tak jako si stát hlídá bankovky(jejich padělání) musí si zákony ohlídat i neoprávněné užívání státních znaků (policejních obleků, průkazek, atd.) a neoprávněného uživatel "odměnit" a to velmi tvrdě. Takže jen pouhé zneužití policejní kombinézy by lumpovi vyneslo např. 15 let a k tomu by semu připočítali další hříchy. Bude-li lump vědět dopředu, že pouhé zneužití policejní kombinézy je už za 15 let a to ještě nic jiného neproved, jsem naprosto přesvědčen, že zneužití bude ojedinělé a půjde páchat přepadení radši ve svém obleku. Stát je jen o málo menší lump než ti praví, protože toto nechce řešit.
0/0
7.1.2004 13:09

asisemhospolkla

test
anebo musis odjet bez zastaveni pred diskoteku.
pokud za tebou darmozrouti vylezou, nejsou pravi a muzes ujet!
0/0
6.1.2004 9:50

Lib

Rada
Chtel bych radu od redakce, co kdyz zastavim a on na me zamiri pistoli. Nez tuknu na mobilu jednucku tak mam zaflakany auto od vlastniho mozku.
0/0
5.1.2004 15:09

Pitris

Re:
...a teď kdo to vyčistí, že... to už v článku nenapíšou..  ..a tak je to se vším
0/0
5.1.2004 17:24

havean

Re:
mate  pravdu,to je ale ceska cvejkovina ,ten pisatel asi bude
0/0
5.1.2004 21:02

migaloo

...
Tenhle clanek je svym zpusobem desna volovina, ale na druhou stranu odrazi hroznou soucasnost, v ktery tady ted zijeme. Ja jen doufam, ze posledni roky lidem dostatecne otevrely oci, a ze u dalsich voleb smetou tu chatru ruzovou, ktera do znacny miry nahrava do karet tomu bordelu co tady je. Preci "ryba smrdi od hlavy" a tahle uz je v takovym rozkladu, ze ten smrad musi loupat asfalt na silnicich jak pernik.
0/0
5.1.2004 14:50

lars

ten článek
je fakt dost na h****. Rady k ničemu! Když budu ujíždět tak mne zastřelí ať je pravý nebo falešný, mobil není pov. výb. auta. No prostě článek z Mladé Fronty jako vyšitý. A nechápu proč je na půl stránky popis jak má policajt vypadat když by stačilo par fotografii (i to dnes už internet umožňuje) a k nim popis.
0/0
5.1.2004 14:08

Honza

Arogance
Naše policie je ve většině případů arogantní a naprosto neprofesionální. Mnohokrát se mi stalo, že jsem byl stavěn hlídkou na stanici autobusu atd...Jednou dokonce po vzevrubní prohlídce vozu, kdy policista nic závadného neobjevil, radostí poskočil, když našel na čelním skle tečku po odlétnutém kamínku." Co s tím budeme dělat....?" tázal se v očekávání, že mu dám na pivo. Když jsem se zasmál a podotkl, že ať si kldně vezme techničák, neboť auto bylo týden před tím na tech.kontrole a tam prošlo, znejistěl, a po chvíli mě pustil.Tak se na ně musí !
0/0
5.1.2004 13:33

josef

Re:
tak to jsi mel stesti. policajt si vzdycky i na aute po STKcku vzdycky najde a me takova naprosta blbost stala technicak. a duvod? vezl jsem domu opileho spolujezdce a byl hlucny, nic vic. policajtum se ale nelibilo ze ja nepil (asi spolehali jak si na me smlsnou a ono nic) a tak si to proste museli vynahradit....
0/0
5.1.2004 17:00

Patrik

Majaky
Je pravda, ze nad tema majakama sem se taky celkem pobavil.
Je pravda, ze majaky by mely byt predevsim VIDET, a je jedno, jestli budou zelene,modre,nebo zlute. Je pravda, ze nejlepsi by asi byla kombinace Cerveno modry majak, plus nejaka pridavna oraznova svetla, a do toho klidne stroboskopy ve svetlech. Ale je pravda, ze by to napred musel nekdo dat do zakonu, a to by se pak zase zacali bourit (teda aspon myslim) nemocnice, ze museji vlozit nemale penize do "modernizace" sanitek, takze on se asi clovek nikdy nezavdeci vsem.
P.S. Ale jeste se mne nestalo, ze bych prehledl blikajici sanitku. Mozna mam jenom stesti :)
0/0
5.1.2004 13:23

Robert

Re:
Těžko můžeš vidět co jsi přehlédl...
0/0
5.1.2004 13:54

migaloo

Re: ...
On totiz normalni clovek za volantem nemuze sanitku, hasice nebo policajty, ktery houkaj jak zbesily prehlidnout. To muze udelat jen debil, nebo nalitej debil popr. poslanec (poslanec = nalitej debil) nebo taxikar!!!
0/0
5.1.2004 14:30

Janek Jankovič

158
Po zavolání na 158 mi okamžitě vynadali, že volám na tísňovou linku a že je ostatní problémy nezajímají,že mám napsat na Inspekci min.vnitra. Mám pocit,že Policii tady v tom státě rušíme,že k nám jako občanům přistupuje jen jako k dojné krávě.
0/0
5.1.2004 12:52

aha

Re:
Kuli cemu jsi tam volal ?
0/0
5.1.2004 13:20

JanekJankovič

Re:
Přesně kvůli stížnosti na policajta,který mě opravdu buzeroval kvůli ničemu. Měl prostě radost,že může dělat problémy. Kontrola výšky dezénu na půl roku starém autě,to samé s lekárničkou,zastavil mě asi na dvacet minut na Strakonické,zbytečně jsme zabrali pruh a vytvořili kolonu. Problém by(dle mého odhadu z jeho uštěpačných poznámek) v mém drahém autě a nižším věku,než byl onen policista.Doporučoval bych policistům psychotesty se zaměřením na komplexy a pocity méněcennosti. Tyto dvě choroby totiž jsou v "rukách"policie šílená zbraň,proti které není obrany.
0/0
5.1.2004 14:30

noname

Re:
Policista ma sve ukoly, tezko je muzete hodnotit. Psychotesty vylouci opravdu hodne osob. Bohuzel ne vsechny, ale to vidime vsichni. Tisnova linka, jak nazev napovida, jest urcena lidem, kteri jsou v tisni. Opravdu se na mne nezlobte, ale VY jste v tisni nebyl, Vas telefonat povazuji za neopravnene pouziti teto linky v dobe, kdy mohl byt nekdo skutecne v nebezpeci. Mel jste si dojit na inspekci MV, kde by Vam radi nabidli zidli i kafe. Kvalitu inspekcnich dustojniku nam asi hopdnotit neprislusi . 
Takze komplexy mate patrne take, protoze jinak byste sve emoce drzel na uzde.
0/0
5.1.2004 17:49

Janek Jankovič

Re:
Ubezpečuji Vás,že komplexy netrpím, jen se prostě chovám sebevědomě, jako se chovají slušní lidé ve světě ( na západ od našich hranic) . O tom, že policista má své úkoly naprosto nepochybuji, pokud je zvládá,nebo se o to aspoň snaží, je vše v pořádku. Osobně znám dva policisty z jiných složek, než "dopraváky" a dal bych za ně ruku do ohně. Problém ale nastává v okamžiku, a průběh této diskuze tomu nasvědčuje, kdy policista zastaví auto a v okamžiku, kdy zjistí, že není za co pokutovat, se prostě mstí. Zažil jsem to já, mí kolegové a pár lidí v této diskuzi. V okolních státech se za tísňovou linku považuje č. 112. O tom, že z naprosto nepochopitelných důvodů se u nás zavádí několik let, zřejmě víte. Pokud jsem v situaci, kdy si potřebuji okamžitě stěžovat na jednání policisty, zavolám na 158, nezajímá mě, že jiné číslo nejsou schopni uvést do provozu. V mnou popisované zkušenosti mi dokonce ten policista odmítl ukázat číslo schované pod žlutou vestou. Kvalitu inspekčních důstojníků mi právě přísluší hodnotit. Protože jsou to oni, kteří slouží mě, ne já jim. Vaše reakce přesně zapadá do šedivého průměru nesebevědomých lidí, kterých je u nás, k mé lítosti, většina. Vše si necháte líbit, ještě omlouváte vzniklý "bordel" a  nadáváte mě, který se chová normálně - rozuměj jako sebevědomý občan státu. Vaši poslední větu komentovat nebudu, slušní lidé se takto neurážejí.
0/0
6.1.2004 11:06

Karel

Re:
směji se frázi s tou kontrolou dezénu na půl roku starém autě - no a co, že mám půl roku staré auto, když jsem trubka a mám tam sjetý gumy.
0/0
5.1.2004 23:54

Janek Jankovič

Re:
Jednoduchá úvaha Vám prozradí, že na nově zakoupeném vozu vyjíždím z autosalonu na nových pneumatikách, čili s novým vzorkem. Za šest měsíců prostě nenajedete tolik km, abyste sjel vzorek pod přípustný limit. Takže by to chtělo rychleji přemýšlet,než psát.....
0/0
6.1.2004 11:10

medved

Re:
Von může, koupil si koktávii a byl z toho tak hotovej, že gumoval při rozjíždění silnici aby všem ukázal že je největší frajer
0/0
6.1.2004 23:04

Beny

Dle advokatni komory...
ziskal jsem informaci, ze Vam stoprocentne projde, pokud napr. v noci budou policiste chytat na neosvetlenem miste, ze muzete odjet a to do mista nejblizsiho mistu, kde Vas chteli zastavit a kde je sluzebna policie, kde mate povinnost se ohlasit. Anebo muzete zavolat, ale obe varianty jsou OK.
0/0
5.1.2004 12:15

migaloo

Re: ...
Jo to jo, ale to by museli hlavne zakony a vsechny predpisy znat prave policajti, ktery jsou za uplatnovani zakonu placeny. Dnes, kdy jejich pravni povedomy je hodne diskutabilni by to mohlo dopadnout tak, ze ti v lepsim pripade prostrelej pneumatiku, nebo poskodej auto, v horsim pripade ti prostrelej palici! Ruku na srdce, kdyz budu chtit dojet na nejblizsi stanici v miste, ktery neznam (tzn. budu hledat pol. stanici), tak je budu mit asi za zadkem.Kdyz se budu opravdu bat, ze nejsou pravi, budu chtit ujet, pri tom se da predpokladat, ze prekrocim rychlost v obci (tezko nekomu budes ujizdet 50km/h, nota bene nasranejm fizlum). Pak kdyz prijedu k te stanici, tak nez stacim cokoliv vysvetlim mi za pouziti "hmatu a chvatu" nasadej klepeta a posadej do bane. Par hodin si me budou vychutnavat, co jsem si to dovolil a nakonec mi minimalne napari peknou pokutu (kterou bych puvodne treba vubec nemel platit). Je to prave o tom, ze tu nejsou obecne platna pravidla pro takove pripady a hlavne, ze policajti sami casto neznaj pravni normy a neumi je uplatnovat v praxi!!!
0/0
5.1.2004 14:39

asisemhospolkla

Re:
anebo musis odjet bez zastaveni pred diskoteku.
pokud za tebou darmozrouti vylezou, nejsou pravi a muzes ujet!
0/0
6.1.2004 9:39

AT ZIJE CESKO CESKO ))))))))

Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)))))))))))))))))))))))))
0/0
5.1.2004 12:04

d.u.k.e

návod
podle mě, dal autor možným pachatelům přesný návod jak postupovat, aby to oběti nepřipadalo podezřelé!!! a pokud si ještě dobře vzpomínám na předešlé akce K1, K2 tak tam policajti byli i bez aut a nebylo jich málo?? byli snad falešní??
0/0
5.1.2004 11:53

Jan Kolář

Celý článek je neuvěřitelná pitomost.
Radí se vytočit číslo 158. To by ale musel být povinnou výbavou auta i telefon (samozřejmě, že jej někteří mají). Už vidím, jak někdo zastaví četníkovi, zamkne se a začne telefonovat. Číslo 158 je do krajského ústředí, odsud to přepojují na operační obvodu a chvíli to trvá. Jak např. řidič, jedoucí v noci může vědět, kde se přesně nachází? Lupič lehce vyrazí okno a pro telefonistu si sáhne! Když budu ujíždět, aktivní četník mi přinejmenším může prostřelit kola, pokud se netrefí do mne. Celý článek je velká pitomost, rady k ničemu a vždy to odnese řidič.
0/0
5.1.2004 11:48

Jan Kolář

Celý článek je neuvěřitelná pitomost.
0/0
5.1.2004 11:36

John

Tak si to zkuste !!!
Těm kdo se domnívá, že mu něco z toho článku pomůže, tak ať to někdy zkusí policajtům udělat. Uvidíme, jestli nebude litovat, že jim nevěřil. Myslím si že proti tomuhle není ochrana a že každý by měl doufat, že žádného podvodníka nepotká. A to že se nedodržují interní policejní předpisy ohledně oblékání je taky pravda takže nějaká identifikace podle oblečení je zcestná. Nepředpokládám, že by někdo nepoznal uniformu, která se dneska už nepoužívá. Paní v tigře je mi líto, měla prostě smůlu, ale rozhodně si nemyslím že by byla hloupá, že nepoznala falešného policistu. Silný řeči typu jim ujedu a podobně jsou jenom řeči, nevím jaký paragraf se na to vztahuje, ale dá se to kvalifikovat jako maření služebního výkonu a nikdo vám na to, že se jim ten policista nezdál pravý neskočí. To by pak každý zloděj tohle mohl říkat a budeme tady za chvilku jak v americe, samá honička). Řešení není jednoduché, ale jedno se udělat dá. Nejezděte v drahých autech, nebo žádných (autobus snad neukradnou :-)), náklady přepravujte po železnici a ti ostatní holt musí snést to riziko, že je můžou přepadnout falešní policisté. Zdar
0/0
5.1.2004 10:11

elév

Re:
Nazdar.;o)
0/0
5.1.2004 11:28

migaloo

...
Myslim, ze problem je v tom, ze u nas policajti nemaj dany takovy jasny pravidla jako treba v USA. Nejakou dobu jsem tam byl, hodne jsem jezdil (prakticky denne) a mel jsem moznost videt policajty nebo state troopers (highway patrol) v ruznych situacich. Zasadni rozdil je v tom, ze tam policajt je vzdy upraveny jak ze zurnalu a maj danny pravidla pro ruzne typy zasahu. Pokud chytaj na dalnici, tak stoji policejni auto ve strednim (dostatecne sirokem) pruhu nebo za krajnici a kdyz treba zmeri nekoho, ze jede neprimerene rychle nebo, ze jede jako prase, tak se za nim vyda pusti vystrazna svetla na aute a hrisnik musi zastavit na nejblizsim moznem vhodnem miste.Policajt si v aute podle SPZ prolustruje, zda auto neni kradeny, zda nema propadlou SPZ, jestli ma zaplaceny a kdo ma ridit auto.Teprve potom jde za ridicem a provadi kontolu dokladu.V pripade pokuty vytiskne na miste uredni vyzvu k uhrade pokuty do 30 dnu (v pripade nezaplaceni jde vytecnik OKAMZITE pred soudce!), kde je uveden presne prestupek, kdy, kde a jak se stalo, cislo policisty apod.A to vse zvlada jeden clovek!U nas policajti kolikrat vypadaj, jakoby vypadli krave z huby, jako nejaky balici!Pokud v USA delaj akci ("krystof"), ze nekde zastavujou (ve meste) hrisniky, tak je tam zpravidla nekolik pol. aut. Auta maj vzdy cisty a s pustenymi vystraznymi svetly. Proste tam by bylo hodne obtizny si "hrat" na benga.Co mi z toho vyplyva? Ze ten uslintanej ministr vnitra Sranda Gross by mel za nase penize konecne neco rozumnyho delat! Treba zavest jasny pravidla pri silnicnich kontrolach (vzdy na viditelnem, prehlednem miste, pouze s pouzitim sluz.vozu s pustenymi vystraznymi svetly apod.). Hlavne by meli mit obcane moznost, v pripade podezreni, ze policejni hlidka prave nesplnenim techto pravidel neni "prava", beztrestne pokracovat a zastavit az na rusnem miste, ktere bude aspon trochu zarucovat, ze nejde o podvodniky...
0/0
5.1.2004 10:10

migaloo

Re: ...
...vim, ze to zni treba jako utopie, ale dokud nebudou policajti u nas mit takovou dostatecnou duveryhodnost u obcanu, pak by mela byt dana jasna pravidla pro obe strany. Vcera me nejvic pobavilo ve zpravach, ze ridic sanitky, ktery ma cervenou houkacku a ne modrou (dle predpisu), tak muze dostat pokutu 1000 Kc a vsem je jedno, ze dle tvrzeni prave lidi, kteri je pouzivaji (sanitky, hasici...) je cervena lip videt nez modra (napr v desti ci mlze) a bude se to muset pripadne resit zmenou zakona, pokud k tomu bude vule poslancu. Opet "objevujem ameriku". Je to tu jak v Kocourkove! Opet musim zminit USA.Tam kdyz jede policejni auto nebo hasici nebo sanitka, tak nemaji zapnute pouze vystrazna svetla (cervena+modra+cervena), ale jsou propojena vsechna svetla na aute (blikry,potkavacky,brzdovy...) a vsechny blikaji ve stroboskopickem rezimu. Takovy auto nelze prehlidnout ani ve tme, ani v desti, ani v mlze!Je to jednoduchy a ucelny.Kdyby tady ty parchanti vladni urednicky, bohate placeny z nasich dani opravdu mysleli na lidi, jak co zlepsit a nevymysleli kraviny, tak by tu takovy clanky vubec nemusely vychazet. Mnoho veci by bylo logickych a obecne prijimanych bez jakychkoliv debat.  
   
0/0
5.1.2004 10:23

jirka

Re:
migalo nejsi trosku mimo ? myslis ze cisty auto a nazehlena unifprma vse vyresi ? a pak chces merit rychlost a pustis si pri tom majaky aby te kazdej videl kilometr daleko a srovnal rychlost ? di do haje s celou svou obdivovanou amerikou
0/0
5.1.2004 12:08

Ondra

Re:
Vůbec není mimo, policisté mají být vidět. A to i při měření rychlosti. Podstatou práce dopravní policie by totiž měla být především prevence tzn. snaha především předcházet nebezpečným situacím i porušování silničního zákona. Nikoliv vybírat pokuty, ty jsou sice postihem ale nijak nezabrání např. aby řidič projel vysokou rychlostí nebezpečným úsekem. Policisté by tedy měli být vidět. S tím co migalo napsal 100% souhlasím.
0/0
5.1.2004 12:32

marek

Re:
policajti, kteri ti budou merit rychlost, na sebe samozrejme neupozorni, na druhou stranu ale pochybuju ze by te ti sami chteli zastavit... na to maji o 200 metru dal kolegy, a ti at maji klidne majak zapnuty...
0/0
5.1.2004 13:00

migaloo

Re: ...drahý...
...Jirko. Bud v klidu. Pred celou Amerikou jsem si na prdel nesednul. Jen jsem chtel rict, ze specialne policajti ve sluzbe by meli mit uroven! Jak co se tyka uniformy a upravenosti, tak stavu jejich auta a hlavne jejich profesionalniho pristupu a vystupovani k nam, tedy obcanum. Bohuzel ty sam svou reakci dokazujes jak jsi mimo. Jestli se ti vic libi buzerace, typu zamaskovanejch umolousanejch fizlu, ktery te buzerujou za cokoliv a kdekoliv, tak se odstehuj treba na Ukrajinu nebo do Beloruska, tam si toho uzijes az az...jako drive za bolsevika tady. Policajti by meli byt zvlast na silnicich i pri mereni dobre videt a klidne blikat na cely kolo. Vzdyt snad neni nic lepsiho nez prevence. Vzhledem k tomu jak tady lidi jezdi jako prasata a kolik je tu nehod a mrtvych je myslim mnohem ucinnejsi kdyz vsichni budou podelany a budou dodrzovat predpisy, protoze treba kazdou chvili uvidi policajty. Sice je hezky, kdyz jsou policajti s radarem schovany v civilnim favoritu pod maskovaci plachtou, jak jsem je nekolikrat videl treba u Cukraku a vybiraj penize za pokuty na celkem nesmyslnym miste. Namisto toho by mohli "strašit" na mnohem nebezpecnejsich usecich, kde jsou nehody daleko castejsi. Za penize, ktery vyberou uz nikdo nikomu zdravi ani zivot nekoupi. V prvni rade by meli sami policajti zacit dodrzovat predpisy a jit prikladem! Opet dva z mych zahricnich postrehu: v USA nevidis za volantem auta nepripoutanyho policijta a kdyz jedou tak neprekracuji povolenou rychlost (a ver, ze si nikdo nedovoli jakkoliv vybocit z rady). Na zaver perlicka: na vlastni oci jsem pri vjezdu do jedne vesnice videl na stat vedle silnice auto sherrifa jako kdyz meri rychlost. Vsichni automaticky v tomto useku zpomalili a vjizdeli do vesnice primerenou rychlosti. Pak jsme uplne nahodou zjistili, ze ten sherrif za volantem je vyrezanej ze dreva a ma originalni uniformu. Ucinek byl vsak 100%!
0/0
5.1.2004 14:26

kejml

Jsou to kecy, benga držej při sobě
Předjelo mne ve městě policejni auto minimálně 100kou. Bez majáku. Volal jsem 158 a nahlasil i SPZ. Bylo jim to jedno a řekli mi, ať pošlu poštou stížnost na Inspekci MV. Smrt policajtům!
0/0
5.1.2004 9:22

lukas

Re:
No to je normální, ne? Přestupky či trestné činy policistů vyšetřuje inspekce MV.  Dokazování je horší (sám nevím, jak to řeší). Ale vem si to naopak. Ten policista jede 50 a 100 ho předjede blázen. No a pokud nemají důkaz (foto či video), tak jim řekne nashledanou a pokračuje dál.
0/0
5.1.2004 11:27

Honza

Re:
Přesně tak. Až na to, že to "nashledanou" mě přišlo na 1000,-Kč. Bylo to tak: zastavili mě s tím, že jsem jel na jižní spojce v Praze 100km/h. Já na to,že dobrý,uznávám,ale rád bych viděl fotku,nebo nějaký záznam. Zrudnuli oba dva vzteky a pak to začalo.Skoukli auto,bylo nový,čistý,blejskalo se.A jeli: Studování SPZ,jestli není propadlá technická (auto mám třičtvrtě roku,kupoval jsem ho jako nové),studování lékárničky,náhradní pojistky,snažili se mě dostat na al-kola většího roměru,než se jim líbilo,no šílený. Nakonec jsem byl pokutován za nesprávně upevněnou reg.značku. (to ještě platila starší vyhláška),fakt je,že to bylo jen za 200,-Kč. Dal jsem jim je a smál se jim. To máme skvělou Policii pro lidi.....
0/0
6.1.2004 18:50

medved

Kdyz bych mel vystoupit,
tak bych vystoupil s krochnou v ruce a vyzval bych ho tak se pohybuje hooodne pomalu a predem bude hlasit co hodla delat. Napr. poooomalu vytahnout sluzebni prukaz. Pravy polda by nic neriskoval a maximalne by z toho bylo jen nejaky bububu. Falesny by se asi zkusil dostat ke zbrani a zemrel by....
0/0
5.1.2004 8:35

pepa

fakt dobrej navod pro podvodniky
aby vedeli,co si maji na sebe vzit.myslim,ze sehnat-nechat si udelat policejni odznak a obstarat si vestu s napisem POLICIE v dnesni dobe neni potiz. Viz. zastreleny ridic kamionu,zlodejem nafty ktery mel pistoli od policisty.Zastavit,stahnout trosku okno a zadat informaci na 158ce se rovna sebevrazde.Takovy postup radite lidem?lepe nezastavovat a nechat se dojet policejnim autem se zapnutym majakem.Stale jsem ale nepochopil,proc POLICIE zastavuje bezduvodne vozidla a potom neco hleda aby dala pokutu.nic se nezmenilo.horsi nez za vlady KSC.dobry den preji. 
0/0
5.1.2004 3:22

Martin

Re:
Souhlasim s tim, že zastavit je blbost, zamčené dveře mi moc nepomůžou, prostě mě zastřelí skrz okénko. Navíc řidič kamionu škvírou v okénku na policajta stejně nevidí. Pokud bych měl podezdření, pojedu dál. Pokud jsou to opravdu policajti, pojedou za mnou v policejnim autě. To už se schání hůř než uniforma, i když ani to neni problém.
0/0
5.1.2004 3:54

martin2

Re:
hosi, nevim co zajimaveho vozite v aute, ale pochybuju, ze by po vas nekdo hned strilel skrz okenko.
tady snad slo "jen" o ty kradeze aut/vybaveni lidi, kteri z toho auta slepe vylezli (viz pani v tigre) a od toho te to volani na 158 ochrani, ne?
krast a vrazdit je nastesti porad jeste velkej rozdil i pro vetsinu hazlu
0/0
5.1.2004 8:42

Georgik

Re:
Ty si asi z vlady KSČ moc nepamatuješ, viď??!!??!!
0/0
5.1.2004 8:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.