Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

V Číně umějí kopírovat všechno. I automobily

Před osmi lety se myšlence, že by Číňané - proslulí svou schopností okopírovat takřka cokoliv - začali padělat také automobily, šéf čínské pobočky Volkswagenu Martin Poste jenom smál. "Auta nejsou hodinky nebo kompaktní disky. Jsou moc složitá a je příliš obtížné je kopírovat," tvrdil tehdy Poste.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

neuveden

14. 1. 2004 15:12
Nazor
To vite ze nas berou na hul a drou nam kuzi ,ceny za ktere prodavaji automobily jsou priserne  predrazene a lide z automobilek jsou preplaceni v platech treba takovej reditel fran. renaulta bere neskutecne mnozstvi penez a za co?Vzdyt ani nevi co s tim.A lidi v automobilkach totez.Manzel pracoval pro francouzskou tovarnu Renault za mesicni plat 80.000kc cisteho!! a to pracoval pouze na obyc.stroji na ktere neni potreba ani zadny diplom.Skoda ze to nemuzeme udelat jako cinani.Jaky z nich maji strach WV a ostatni.Jsou posrany az za usima aby neztratili jenom ten nejaky jen.
0 0
možnosti

Kohout

12. 1. 2004 17:20
Jetta = Bora v USA a na některých jiných trzích
0 0
možnosti

Ondra

12. 1. 2004 11:53
Podivný článek
Mám pocit, že článek je opět špatně napsaný a navazuje tak na sérii článků na iDnes obvyklých. Myslím si, že na obrázku není model Jetta, ale Bora. Jetta se vyrábí jako výběhový model evropské verze s pozměněnou maskou a drobnými úpravami...např. FAW i jiní výrobci. Určitě se najde někdo, kdo uvede správné informace, že to bude "novinář" z iDnes si ale rozhodně nemyslím.
0 0
možnosti

marko

15. 1. 2004 14:47
Re:
Bora se v číně prodává pod zn. Jetta
0 0
možnosti

Pepa

11. 1. 2004 22:16
Čínskej Passat
Číňan přemejšlel jak vydělat, pak si všimnul Bory a ukradnul to Volkswagenu včetně výrobní linky a fabriky na motory. Jóó kucí z Mladý fronty jsou borcí. No to bych se z Vás p....l.
0 0
možnosti

DuPe

11. 1. 2004 19:40
Nesmysl
To je taková blbost, že jsem si málem pozvracel počítač, když jsem to četl. Všechny (upozorňuji VŠECHNY) "kopie" jsou ve skutečnosti originálem a všimněte si, většina vozidel momentálně vyráběných v Číně se již v mateřských automobilkách nevyrábí. Je to jeden ze způsobů, jak zúročit již vyřazené nerepasované výr. linky, malinko si přivydělat na zajímavých trzích atd. Každopádně velký omyl autorů článku.
0 0
možnosti

Mino

11. 1. 2004 21:21
Re:
kam ze to chtela Skoda presunou vyrobu felicii, na Ukrajinu nebo do indie? Pred casem se neco takoveho psalo ....
0 0
možnosti

Driver

11. 1. 2004 18:14
ceny motorizací
Víte, že silnější motor má nižší výrobní náklady než slabší? Tak proč platim za silnější víc? Vždyť třeba 1.4 a 1.6 VW jsou prakticky bez rozdílu, až na velikost díry pro písty. Vče ostatní vyjíždí ze stejné výrobní linky a je jedno, zda to půjde do 1.4 nebo 1.6. Akorát nás škubou.
0 0
možnosti

Mino

11. 1. 2004 21:19
Re:
"Velkoobchdni" cena aut (nerikam primo vyrobni) je o mnoho nizsi, protoze v Nemecku se prodavaji tzv. EU-auta. Je to vlastne auto, dost casti nemecke, koupene pres Dasnko nebo Holandsko. Tam se plati totiz o 20-30% vetsi dane, ale pri vyvozi je zase tyto dane vrati, tzn. auto stoji mene o techto 20-30%. Jinymi slovy automobilka prodava do ruznych zemi stejna auta za dost odlisne ceny, ale "na krame" stoji skoro vsude stejne. VW mel vloni celkem problem a dostal tusim 95 mil EUR pokutu za tyto praktiky od EU. No a nemecky prodejce aut chce svych 30% take, takze auto "EX-WORK" stoji cca 50% toho, co je napsano navyloze.
0 0
možnosti

Kamil

11. 1. 2004 4:25
I u nás
I u nás by mohli vietnamci začít kopírovat auta. Ty jsou neúměrně předražovány na úkor konečných zákazníků. Pro automobilky není problém vyrobit automobil o 1/3 levnější a s delší životností (např. plechy). Jenomže automobilky dělají "bussines" a tak nám nezbývá než plati, platit a zase platit...
0 0
možnosti

Tom

11. 1. 2004 9:40
Re:
Kde jsi přišel na názor, že automobilky umí vyrobit auto o 1/3 levněji? Umí, ale to by chyběly peníze na vývoj nových vozů, nákupy technologií a jiných potřebných investic, které se nakonec promítnou ve finální ceně výrobku. Pokud by tomu tak nebylo, tak by jsi se ještě dneska chodil dívat k prodejci maximálně  na Favorita v nějaké akční úpravě - ale stál by možná cca 180 tis.    
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...