Diskuze

V Číně umějí kopírovat všechno. I automobily

Před osmi lety se myšlence, že by Číňané - proslulí svou schopností okopírovat takřka cokoliv - začali padělat také automobily, šéf čínské pobočky Volkswagenu Martin Poste jenom smál. "Auta nejsou hodinky nebo kompaktní disky. Jsou moc složitá a je příliš obtížné je kopírovat," tvrdil tehdy Poste.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

neuveden

14. 1. 2004 15:12
Nazor
To vite ze nas berou na hul a drou nam kuzi ,ceny za ktere prodavaji automobily jsou priserne  predrazene a lide z automobilek jsou preplaceni v platech treba takovej reditel fran. renaulta bere neskutecne mnozstvi penez a za co?Vzdyt ani nevi co s tim.A lidi v automobilkach totez.Manzel pracoval pro francouzskou tovarnu Renault za mesicni plat 80.000kc cisteho!! a to pracoval pouze na obyc.stroji na ktere neni potreba ani zadny diplom.Skoda ze to nemuzeme udelat jako cinani.Jaky z nich maji strach WV a ostatni.Jsou posrany az za usima aby neztratili jenom ten nejaky jen.
0 0
možnosti

Kohout

12. 1. 2004 17:20
Jetta = Bora v USA a na některých jiných trzích
0 0
možnosti

Ondra

12. 1. 2004 11:53
Podivný článek
Mám pocit, že článek je opět špatně napsaný a navazuje tak na sérii článků na iDnes obvyklých. Myslím si, že na obrázku není model Jetta, ale Bora. Jetta se vyrábí jako výběhový model evropské verze s pozměněnou maskou a drobnými úpravami...např. FAW i jiní výrobci. Určitě se najde někdo, kdo uvede správné informace, že to bude "novinář" z iDnes si ale rozhodně nemyslím.
0 0
možnosti

marko

15. 1. 2004 14:47
Re:
Bora se v číně prodává pod zn. Jetta
0 0
možnosti

Pepa

11. 1. 2004 22:16
Čínskej Passat
Číňan přemejšlel jak vydělat, pak si všimnul Bory a ukradnul to Volkswagenu včetně výrobní linky a fabriky na motory. Jóó kucí z Mladý fronty jsou borcí. No to bych se z Vás p....l.
0 0
možnosti

DuPe

11. 1. 2004 19:40
Nesmysl
To je taková blbost, že jsem si málem pozvracel počítač, když jsem to četl. Všechny (upozorňuji VŠECHNY) "kopie" jsou ve skutečnosti originálem a všimněte si, většina vozidel momentálně vyráběných v Číně se již v mateřských automobilkách nevyrábí. Je to jeden ze způsobů, jak zúročit již vyřazené nerepasované výr. linky, malinko si přivydělat na zajímavých trzích atd. Každopádně velký omyl autorů článku.
0 0
možnosti

Mino

11. 1. 2004 21:21
Re:
kam ze to chtela Skoda presunou vyrobu felicii, na Ukrajinu nebo do indie? Pred casem se neco takoveho psalo ....
0 0
možnosti

Driver

11. 1. 2004 18:14
ceny motorizací
Víte, že silnější motor má nižší výrobní náklady než slabší? Tak proč platim za silnější víc? Vždyť třeba 1.4 a 1.6 VW jsou prakticky bez rozdílu, až na velikost díry pro písty. Vče ostatní vyjíždí ze stejné výrobní linky a je jedno, zda to půjde do 1.4 nebo 1.6. Akorát nás škubou.
0 0
možnosti

Mino

11. 1. 2004 21:19
Re:
"Velkoobchdni" cena aut (nerikam primo vyrobni) je o mnoho nizsi, protoze v Nemecku se prodavaji tzv. EU-auta. Je to vlastne auto, dost casti nemecke, koupene pres Dasnko nebo Holandsko. Tam se plati totiz o 20-30% vetsi dane, ale pri vyvozi je zase tyto dane vrati, tzn. auto stoji mene o techto 20-30%. Jinymi slovy automobilka prodava do ruznych zemi stejna auta za dost odlisne ceny, ale "na krame" stoji skoro vsude stejne. VW mel vloni celkem problem a dostal tusim 95 mil EUR pokutu za tyto praktiky od EU. No a nemecky prodejce aut chce svych 30% take, takze auto "EX-WORK" stoji cca 50% toho, co je napsano navyloze.
0 0
možnosti

Kamil

11. 1. 2004 4:25
I u nás
I u nás by mohli vietnamci začít kopírovat auta. Ty jsou neúměrně předražovány na úkor konečných zákazníků. Pro automobilky není problém vyrobit automobil o 1/3 levnější a s delší životností (např. plechy). Jenomže automobilky dělají "bussines" a tak nám nezbývá než plati, platit a zase platit...
0 0
možnosti

Tom

11. 1. 2004 9:40
Re:
Kde jsi přišel na názor, že automobilky umí vyrobit auto o 1/3 levněji? Umí, ale to by chyběly peníze na vývoj nových vozů, nákupy technologií a jiných potřebných investic, které se nakonec promítnou ve finální ceně výrobku. Pokud by tomu tak nebylo, tak by jsi se ještě dneska chodil dívat k prodejci maximálně  na Favorita v nějaké akční úpravě - ale stál by možná cca 180 tis.    
0 0
možnosti