Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VW Fox - starého vlka střídá liška

Nejmenší Volkswagen - lupo už je lehce obstarožní a přestává stačit "mrňousům" od konkurence. Na pomoc vyráží lišák. Není to pouhá studie, která "vymete" pár autosalonů a hurá do muzea. Jde o hrdého nástupce lupa, který co nejdříve vtrhne do showroomů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jura

26. 1. 2004 16:18
Nerozumim
Já už těm novým autům nějak nerozumím, hlavně těm nejmenším. Design hrůza, hmotnosti enormně vysoké, motory zase na tu hmotnost slabé. Ach jo, kde jsou doby Fiata Uno turbo, ten byl 1300 a měl přes 100 koní ... A tak mě napadá - proč se teď už vůbec v této třídě nepoužívají turbomotory ? Kvůli životnosti ? Nebo ceně ? Je přece mnohem lepší motor s turbem než to VVT-i, přímý vstřikování nebo ostatní nesmysly co se teď do motorů montují.
0 0
možnosti

Paja

18. 1. 2004 18:08
Proti pandě to je bída
No když to porovnám s daleko menší Pandou,která má 5 dveří a spoustu místa,tak nemá nový malý VW zase šanci.
Ale to tisícovka má docela zajímavej výkon.Teď co spotřeba a hlavně co cena.
0 0
možnosti

Cueoqx

16. 1. 2004 23:59
Tragédie...
...kam to můj milovaný VOLKSWAGEN spěje....? Vždyť všechny nové VW vypadají jako nějaký Asiati... Golf V mi připomíná Almeru Tino (Hlavně přední lampy) tohle zase Getz.... Alespoň že ten interiér zůstal tošku německej. A Walter De Silva by mohl vymylet nové umístění a tvar prolisu pro SPZ tohle už je trošku okoukaný
 
...takhle přeci nevypadá Volkswagen.....
 
Kam se poděly VWčka jako (blahý paměti) Karmann-Ghia, Hebmueller Typ 1 Cabrio (který byly vysloveně krásný) anebo třeba pozdější Mk I GTi, Mk II, Scirocco (Ty už sice neoslňovaly krásou, ale spíš účelností a strohostí) I tu B6 jsem měl rád, byť byla až příliš technokratická a neosobní. ale tohle....
 
 
0 0
možnosti

Miquel-S4

13. 1. 2004 20:29
Kdy se zacne prodavat v Evrope?
Hledal jsem vic informaci o novem Lupu a http://www.autoimage.cz/novinky/2004-002-vw-plans.htm" target="_blank" rel="nofollow">podle tohoto clanku by se melo v Evrope zacit prodavat az v roce 2005. Jinak v tom clanku jsou docela zajimavy informace o tom, kdy budou uvedeny novy auta od VW a Audi. Kouknete tam.
0 0
možnosti

NovoCZ

11. 1. 2004 16:38
To jsou paradoxy
To tohohle prcka motor 1,6 dají a do Fábie ne ...
0 0
možnosti

Michal

10. 1. 2004 16:19
Lupo II
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Ar.asp?ARI=2494&CAI=2157" target="_blank" rel="nofollow">Tady jsou podrobnější informace o Lupu II (jako Fox se to v Evropě nebude jmenovat na sto procent). Mimochodem redakce idnesu asi nepostřehla, Lupo se pod názvem Fox prodává v Brazílii už delší dobu.
0 0
možnosti

X-men

9. 1. 2004 22:58
...jaksi mimo mísu
Myslím že frajeři z Golfsburgu už můžou kopat další hrob hned vedle Phaetonu....
Kdyby jste napsali, že se to dělalo v letech 1991 až 1995 tak bych na to i skočil
0 0
možnosti

Pepa

9. 1. 2004 16:32
Hnus ...
... jako vsechny VW
0 0
možnosti

Martin

9. 1. 2004 15:42
trochu Yaris...
trochu mi to připomíná Yaris...ale nic proti...ta oktávka ma zase připomíná trochu protáhnutím Lagunu....
0 0
možnosti

Dan

9. 1. 2004 21:48
Re: Jo, jo,
myslim si, že zlatým časům, kdy si VW koncern myslel, že je u nás v prodejích neohrožený už odzvonilo. Je to vidět, že mají strach z Japonců. Podíl na trhu ztrácejí a např. Toyota, či Mazda získávají. Evropa jim už nepatří. :-) Každopádně máš Martine pravdu.... Yarise si asi konstruktér tohoto vozu vybavil, když ho kreslil na prkně:-)
0 0
možnosti

Martin

9. 1. 2004 15:40
Konkurence kolínského auta.
No, vypadá to, že tu roste další konkurent Toyoty, která vyjede z Kolína. Upřímně řečeno, zajímalo by mě, jak bude vypadat. Prý to má mít velice sportovní a atraktivní design a tradičně dobrý litrový motor  Toyoty. To hold oni umí, dle Yarisu a jeho 1,0 VVT-i, na který zatím nemá ani jeden z konkurentů (1,1 P206, či všechny líné 1,2 z Fabie)
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...