Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Peugeot 307 CC – lev salónů

Na sklonku loňského roku uvedla automobilka se lvem ve znaku na náš trh čtvrtou karosářskou variantu oblíbeného modelu 307. Po bok hatchbacku, kombíku a luxusního kombi SW se zařadil kupé-kabriolet.Z 307 CC je odvozen i rallye speciál pro seriál mistrovství světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mts

atmosferak vs turbina
Me fascinujou ty trubky co srovnavaji TURBOdiesel s ATMOsferickym benzinem :o))
Budto turbo s turbem nebo atmosferak s atmosferakem. Vezmi nepreplnovanej benzinak 2-litr a srovnej ho s 2-litrovym dieselem. Tak ten naftak krome toho ze coudi a je hlucnej nic jinyho nepredvede. Jezdi za min, to je pravda – ale zase stoji vic. Pokud si kupuju auto za ¾ mega a vys, tak uz mi snad nejaka stovka za stavu zily nepotrha :o)))
0/0
22.1.2004 10:38

alf

Re:
Rekni mi proc nesrovnavat atmo benzin s turbo dieselem? Jde o to, co je bezne... Jde o to, ze diesely se preplnuji mnohem lepe, nez benziny (nemusi se tam hlidat konstantni pomer paliva a vzduchu), proto je vyhodne delat je preplnovane, a proto se taky tak bezne delaji. U benzinu to zas tak super neni, a proto se benziny vetsinou delaji nepreplnovane... A proto je taky srovnani preplnovaneho dieselu s atmosferickym benzinem podle mne naprosto v poradku.... Oprav mne, jestli se pletu.
0/0
27.1.2004 16:53

Tom

Re:
Jasně, já se taky dívám jestli to má 150 koní nebo ne. A jestli je to hnaný turbonaftou nebo benzínem, to je mě jedno. Na vyblbnutí je lepší samozdřejmě benzín, ale na delší trasy nafta. Mám Peugeot 406 2,0 HDI - 110 koní, po dálnici to jede dvě kila stejně jako dvoulitrová banzínová 206. Ale ta je zase na vyřádění, na okresce proti tomu nemá žádná turboropa šanci, ale je jasný, že na maximálku mě některý turboropáci v pohodě dostanou. IKdyž mezi náma, jet v tahu delší dobu po D1 je skoro nemožný.
0/0
28.1.2004 12:46

Kamika

příští týden je moje :-)))
Ahoj, jak Vás tu tak čtu, jste úplní odborníci. Dva měsíce mi trvaly než jsem si ji vybrala. Asi to nemá jízdní vlastnosti sportovního auta, ale je božská. A3 je proti tomu nesmííírná nuda a fabie...ještě větší:-))
0/0
21.1.2004 16:33

JIRKA

CABRIO KOMENTÁŘ
K  TOMU  ALE  ABYS  NAŠEL  POŘÁDNĚ  V  ČESKU  MG  TF   MUSÍŠ  ALE  NA  SEZNAMU  DÁT  DO  VYHLEDÁNÍ   CELÝ  NÁZEV  TŘEBA : MG  TF  135   PAK  SE  TI  ZOBRAZÍ   DOST  ODKAZŮ .   TO , +YE  ALE   MG  TF   VZHRÁLO   CABRIO  ROKU  2002   JSEM   ALE  NEVĚDĚL !!!!!!!!!!
0/0
15.1.2004 18:07

JAN

C A B R I O
P E U G E O T  307CC   J E   S I C E   HEZKÝ  AUTOMOBIL  ,  ALE   C A B R I O   M Á   B Ý T   S   P L A C H T O U    A   P O K U D   T O   J D E   T A K   R O A D S T E R !!!!!!  S Á M   VÍ M   O   Č E M    M L U V Í M    M R K N Ě T E    S E   N A   O C E N Ě N É    C A B R I O    N O V É    MG  T F    A  T O   J A K    N A   C R A S H    T E S T Y   T A K   N A   P O R O T U   O C E Ň U J Í C Í    E S T E T I K U   A   D E S I G N    A U T  .  T E N T O   B R I T   V Y H R Á L    N A   C E L É   Č Á Ř E   -   P R O T O Ž E   V Í T R   N A D   H L A V O U   J E   N A D E   V Š E   A   T R A D I C E    80 L E T   C A B R I Í    J E   U N I K U M !!!!  N E   N A D A R M  O    M Á   MG  S L O G A N  " LIFE IS TOO SHORT  NOT  TO !!" / R O Z U M N E J  CHÁPE BIMBAS  BERE  SLOVNÍK../   Z A J E Ď    S I   N A    SEZNAMU  NA  ODKAZY  NA  M G    T F  
0/0
15.1.2004 17:51

Plukes

Britney Spears
Mne se tohle auto moc libi, ale je to neco jak Britney Spears. Proste to je modni zalezitost, ktera je fakt nadherna, ale proc v tom nejezdi treba James Bond, ze jo. Chapu, ze se na me tedka vrhne banda chutraku z teto diskuse; jen chci rict, ze to auto je nadherny, ale za par let na nej vsichni zapomenou.
0/0
13.1.2004 12:52

zodiac

Re:
jo jo, je to jako s britney, chtěl bys, ale nikdy ho mít nebudeš
0/0
14.1.2004 18:40

karoten

Re: Dyzajn
Mně se tohle auto strašně nelíbí, je hnusný, hnusný ,HNUSNÝ. Vizáž jako vosa v útoku, jenom černý tykadla scházej a kusadla v nárazníku -fuj! Kapota vůbec vypadá jako mutující vetřelec, co se nevejde pod ty plechy...teda FUJ eště jednou  
0/0
28.4.2004 14:20

00307

pražskej frantík
Hoši,už jen to že ste otevřeli tuhle diskusi znamená že se vám ta francouzska líbí.Mám toho "luxusního kombíka" jak to tady někdo navrch nazval v 2.0 HDI,250Nm.Silný to moc není ale ten zátah při 2000 ot. je fakt centrifuga.To je dobrý ale kvůli tomu se tyhlecty auta přece nekupujou.Ta moje je krásná,má užitnou hodnotu,výborně variabilní uvnitř,interiér jako v obýváku a navíc se můžeš kochat kde co lítá díky průsvitný střeše.Jo a ještě je v tom dost elektronickejch pomocníků ať už se to týká pohodlí nebo bezpečnosti.To CC je navíc k tomu pěkná kočkolapka , a toho místa nad hlavou...
0/0
13.1.2004 0:59

Zátah

No nevím...
I v té nejvýkonnější verzi to má jen 200 Nm, což jsou jen dva Favority. Fabia RS má 320 Nm a navíc se dá přečipovat na 400. A to je pak ten pravý zátah!! Kdo v tom jel, ví o čem mluvím.
Výkon mě moc nezajímá - ten se využije jen při maximálních otáčkách a přiznejme si, jak často ho využijem a jak často a jak dlouho jezdíme při 7000 s-1. Ale krouťák, ten se pozná hned jakmile sešlápnem plyn a narve nás do sedadel. Při (téměř) jakýchkoliv otáčkách.
0/0
12.1.2004 17:45

masinka

Re:
Kroutak tvy Fobky RS se rychle vytrati v prevodovce ty LAMO!
0/0
12.1.2004 21:54

costas

Re:
Nesmysl, ta 6-ti stupnova prevodovka je naprosto f pohode.
0/0
12.1.2004 22:02

masinka

Re:
LOL
0/0
12.1.2004 22:18

Zátah

Re:
No, částečně máš pravdu - tím, že benziny mají nejvyšší krouťák až ve vyšších otáčkách, tak můžeš použít nižší rychlostní stupeň, při kterým ti ten motor víc točí a krouťák je "míň naředěnej" převodovkou než u dieselu, kterej má při svým maximu vyšší rychlostní stupeň - a tak se k tomu dieselu aspoň trochu přiblíží. To ale znamená neustále vytáčet motor - a takhle rozumnej člověk nejezdí. Nejkrásnější na turbodieselech je to, že pokud si to člověk v klidu kloktá na rozumnejch 2000 otáčkách a v momentě se rozhodne předjíždět, pak stačí jednoduše sešlápnout plyn, kdežto u benzinu to vždy nutně znamená vytočení motoru - tedy podřazení.
0/0
12.1.2004 22:37

Lib

Re:
Budiiiiiiiicek, zase srovnavame jabka a hrusky? Dej do toho sportovniho dvoulitru turbo (stejne jako ma tvoje milovana fobie RS) nebo te fabce to turbo vem. Pak srovnavej. Asi by ti hodne spadl hrebinek ;)
0/0
13.1.2004 8:48

Tlama

Re:
Ale nejprv té Fabii uřež střechu. Pak bude dojem z toho dieselu dokonalý...
0/0
13.1.2004 12:26

alf

Re:
Znova opakuju: Rekni mi proc nesrovnavat atmo benzin s turbo dieselem? Jde o to, co je bezne... Jde o to, ze diesely se preplnuji mnohem lepe, nez benziny (nemusi se tam hlidat konstantni pomer paliva a vzduchu), proto je vyhodne delat je preplnovane, a proto se taky tak bezne delaji. U benzinu to zas tak super neni, a proto se benziny vetsinou delaji nepreplnovane... A proto je taky srovnani preplnovaneho dieselu s atmosferickym benzinem podle mne naprosto v poradku.... Oprav mne, jestli se pletu.
0/0
27.1.2004 16:56

Ste

Re:
No to je ale ovsem chyba! Protoze maximalni zrychleni je mezi maximalnim krouticim momentem a maximalnim vykonem! A to ze ta vec ma kroutak takovej a makovej je celkem nezajimave, zajimavy je prubeh obou velicin!!!!!
0/0
13.1.2004 16:12

revo

nevíš, o čem mluvíš....
Možná jsem divnej, ale vadí mi, že moje Barchetta je jen 1,8čka a má spotřebu 10l. Neznám nikoho, komu by spotřeba byla volná... Prostě nevíš, o čem mluvíš....  P. S. 206 CC mi připadá podstatně víc vyvážený auto. Ten zadní hrb (jenom pokud je střecha dole) mi přijde úděsnejj.
0/0
12.1.2004 12:26

sumik

super
to je paráda,koupím manželce a až nebude počasí na motorku nebo pojedem ve třech tohle cc to jistí.
0/0
12.1.2004 10:28

Revo

Re:
Audi A3 1.6 facelift s klimou je rozhodně lepší a hezčí.
0/0
12.1.2004 12:17

altrax

Re:
no to je hnus...
0/0
13.4.2004 16:57

Lib

Motorizace
... teda nic moc, kroutak moc navrchu, zrychleni nic moc (ale to nelze az tak posoudit kdyz neznam hmotnost) a celkem to papka (teda 1.6ka co zere skoro stejne jak dvoulitr, potes koste) ... samozrejme neplati pro sport verzi, tam je jedno co to zere hlavne kdyz to jede (ikdyz 9.4s to uz je jak supersport fabie rs :))
0/0
12.1.2004 8:06

Kocek111

Re:
Ubožáku, doma Ti stojí stará 100ka a budeš srovnávat tohle dělo s tou zhumusenou Fabií. Si asi upad, ne ? nakopal bych Ti Tvoji pr... ! K motorům se radši nevyjadřuj, když nevíš která bije, vole .
0/0
12.1.2004 11:05

Tom

Re:
Musíš být asi hodně omezenej, když Tě takhle silně vytočí názor nějakého jiného člověka... Od toho ta diskuze je. Zkus najít nějakej protiargument.....
0/0
12.1.2004 11:42

Lib

Re:
Nooo skoro, je to Vectra z 97ho, taky 2litr 16V a ma 100kW pri 5600 a tocak 190 pri 3200 s prumerkou ted v zime 7.2-7.5 A to je ten motor kapicku starsi ;) Takze jednoduse - aby ten pazout jel, musi se tocit, to sem chtel naznacit ... a proto sem taky ze svych uvah vynechal toho posledniho sporta, sporty se tocit musi a spotreba je kazdymu ukradena.
0/0
12.1.2004 11:59

Tom

Re:
To platilo na tohoho omezence, co hned nadával na Tebe... Stejnej motor mám v Astře a jezdí ďábelsky. To je asi tím, že je lehčí...
0/0
12.1.2004 12:51

Lib

Re:
Ja vim, sak podle threadu 'diskuze' sem odpovidal tomu R-egistrovanymu
0/0
12.1.2004 14:58

Tom

Re:
Kudla chlapi buď to leze, nebo to neleze, stejně to z toho nikdo nedostane, buď nepřesně ukazuje tacho a nebo to přesně nestopnete a když jo, tak se protočí kola, prostě bych neřešil jestli je tam kilo za šest nebo za osm vteřit, hlavně když to netrvá půl minuty. Mám v techničáku 6,2 ale fakt nevím jestli to zvládnu nebo ne. Ale jinak to vypadá na pohodu kára a s tou 1.6 je to skoro zadarmo. Navíc za ty prachy prakticky dvě auta. To de ne. Posledního kabrioleta jsem měl někdy v 96, to byla 205 CTI a od tý doby všem, co můžou sundat boudu závidím, tomu se nevyrovná ani Jaguar nebo S - Claase Mercedes s DVD, barem a dalšíma blbostma.
0/0
12.1.2004 15:57

A-37cc

Re:
Tahle 307cc je fakt nadherna, skvela atd... :)) Proste se mi desne libi! Ale tvrdit, ze Jaguar nebo S Classe.. se tomu nevyrovna je trochu ujety ne? :)) Nechci se nikoho dotknout!!   
0/0
12.1.2004 18:21

Tom

Re:
No já jen chtěl říct, že jízdě bez střechy se nic nevyrovná, ani když kabrio bude největší střep. Kdo neměl kabrio to asi těžko pochopí, ale jet bez boudy má něco do sebe. Nějak si tu jízdu víc užíváte.
0/0
13.1.2004 8:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.