Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Accord diesel: 140 koní a 340 Nm

Honda Accord dostala zbrusu nový turbodiesel, který není zajímavý pouze tím, že se jedná o první diesel vyvinutý automobilkou Honda. Za pozornost stojí i hodnoty, které tento agregát vykazuje. Dynamikou jízdy se tak dieselový accord hrdě hlásí k ostatním automobilům japonské značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krakonos CDN

Honda
Panove a damy , asi to je nejlepsi malej diesel na trhu , sem heavy duty diesel mechanik a doufam ze se bude prodavat i v Canade a USA , sem mel moznost se s tou Hondou svizt , prevodovka a razeni je perfect , rek bych ze 4 je vo trosku delsi nez bych si pral , ale slo vo prototyp a tak nevim esi gear ratio Honda zmenila , 100 KM/H na  5 prevodovej stupen je malo , motor se necha vytocit a vubec neprotestuje , lots of power , tocivej moment je fakt velkej a muzu rict ze jakymukoliv dieselu vod VW  ta Honda ujede , pomerne dobre delany auto a sedi to na silnici jak prisity , nevim esi je ladenej podvozek zvlast pro USA a Europskej market , Americkej benzinak Honda Accord se me zda na Europsky silnice trochu mekka , svez sem se v VW Passat a na Hondu to nema , to je fakt a rek bych ze ani na benzinovej ctyrvalec vod  Hondy ktera dava do Accorda i V6 ((a to je teda brko ))tak designers z VW by se mohlo vod Hondy znovu ucit , pohodlny sedacky , krasne ucelne resena pristrojova deska , a moc co u VW nenajdete a ty detaily , krasa jak sou provedeny na Accordu , ten diesel v Honde Accord je moc peknej a bude to drzak , taky  tichounky a na spotrebu lepsi nez Pasat .Uz aby tu Hondu  sem do Canady dovazeli ...........
0/0
1.2.2004 7:26

Tom

Re:
Nesmysl Honda nešahá VW ani po kotníky 1,9 TDi má 150 PS a 320 n.m jinak proč berou japončíci vstřikování od německého BOSCHE???
Tak co vyvinuly???
0/0
13.4.2004 21:31

ondra

k životnosti moderních TDI
, Sám mám VW 1,9 TDI, 96 kw. Díky šestistupňové převodovce se nepřetáčí ani když jedete opravdu rychle. Ale nevsadil bych si, že vstřikovače PD nebo třeba tenhle nový hliníkový motor Hondy vydrží 300.000 km jako staré dobré diesely i staré TDI. Mezichladič to ještě zachraňuje, přesto. Tlaky vstřikování velmi vysoké, tepelné namáhání také. Móda prodlužovat servisní intervaly. Podleméno jde už výkon, tohle všechno na úkor životnosti.
0/0
28.1.2004 16:45

Ben

Re:
Moje rec. Mam BMW 320D (150k, 2litry obsah=75/litr) a olej se meni po 22.000.Kolega ma 318D, coz je ten samy motor,jen se 115k a olej se meni az po 30.000km. Nemluve o VW. Vidim to uplne pritazene za vlasy setrit na oleji nejakou tu tisicovku, kdyz auto stoji pres melouna.
0/0
28.1.2004 19:15

Krakonos CDN

Re: No a ja si nemyslim
Ze vykon tohodle prvniho dieselovyho motoru vod Hondy bude na ukor zivotnosti , musel bys videt ten motor rozhozenej jako ja a pak bys moh posuzovat , sem ho videl v Japonsku po testech rozhazenej a mel pres 350 000 KM najetejch , se vo nej starej a vydrzi vo moc vic , tenhle Diesel u Hondy co sem videl dostaval vopravdu zabrat .
0/0
1.2.2004 7:38

Pepik

Je to pekny auto.
Ale, to zrychlení mě fakt nebere, za 9s? Hmm to já mám Hondu, která má zryclení na stovku za 3.5 vteřiny a to je pánové jiný kafe.
0/0
28.1.2004 16:11

2good4u

wooow
Ano diesel uz accord mel ale strasnej , tusim ze to byl rover. Nicmene tohleto je uplne jiny kaficko a muzu Vam rict ze nemecky kramy ala PASSAT apod se maji ceho obavat. Koneckoncu doted byl nejlepsi diesel v Mondeu a Mazde6 coz je temer identicky motor pochazejici od Mazdy. Uz se nemuzu dockat az se zacnou tihle krasavci prodavat trosinku ojety, protoze nove auto nikdy nekupuji.
0/0
28.1.2004 9:16

pavel

Re:
Tys urcite nikdy nejel v Passatu 2.5 TDI...
Ale 1.9 TDI / 96 kW urcite taky nebude spatnej (v tom jsem zase ale pro zmenu jeste nejel ja, pouze v Superbu se stejnym motorem a petikvaltem)
Jinak, VW nevlastnim, ve fanklubu zapsanej nejsem, a Accorda s novym dieselem bych klidne bral. A jeste radsi to Mondeo
0/0
28.1.2004 9:50

Ben

Re:
Mondeo se mi opticky moc libi, ale kvalita se hooooodne mizerna! JAko ruhe auto mam Nissana a po 150tis km jeste nikdy nic neselhalo.Honda bude urcite to same.
0/0
28.1.2004 19:20

ťaman

Re:
Naprosto souhlasím s tím, že Passat a spol. se má čeho obávat. Accord je sám o sobě špičkový auto a s tímto dieselem to musí být sakra parádní jízda!!!
Ale nějak se mi nezdá to, že "doteď byl nejlepsi diesel v Mondeu a Mazde 6" - Mondeo sám o sobě je nekvalitní křáp a nechápu, proč je u nás tak oblíbenej a žádanej. Designově se mi líbí, ale dobrovolně bych ho nekoupil. Daleko lepší se mi zdají být HDIčka, diesely od Toyoty a proti TDI vlastně taky nic nemám, i když VW a ostatní z koncernu jsou předražený káry, který mají lepší pověst, než si zaslouží.
0/0
28.1.2004 9:58

ruda

Re:
HDI, Common-rail od Bosche jedno jest, záleží jenom na programování elektroniky předvsdtřiků. U HDI Peugeotu mají odlišnou charakteristiku, protože potřebují zahřát filtr pevných částic, aby fungoval, tudíž je motor klidnější na rozdíl od čerpadlo tryska VW. Daň za to je o něco vyší spotřeba. Common rail dovoluje až 6 předvstřiků na jeden a snad má i větší budoucnost než diesely od WV. Uvidíme
0/0
29.1.2004 10:59

RENÉ

Re:
Nepleteš si to náhodou, že dovolí až 6 vstřiků? Jinak co vím, tak můžeš mít dva předvstřiky, jeden hlavní a jeden povstřik.
0/0
29.1.2004 22:00

ruda

Re:
Systém Common-rail podle odborné literatury dovoluje 6 různě načasovaných vstřiků najednou na rozdíl od Pumpe-Düse od VW (ten pouze 2).
0/0
30.1.2004 7:00

RENÉ

Re:
6 vstřiků už zní lépe, protože předvstřik, hlavní vstřik a povstřik jsou "trochu" odlišné věci. Ono taky záleží na verzi EDC, která je použita.
0/0
30.1.2004 18:07

Rat

Re:
Jojo ty novy v Mondeu jsou super, ty 18 staly za ho*no, doufam,ze se brzy tech zanovnich dockame, treba po kvetnu.:-)
0/0
28.1.2004 10:01

Ben

Re:
Motor v Mondeu by mel byt vyvinuty se frantikama dohromady. Jll jsem 2000km focusem 1.8 TDCI a bylo to super, skoro jak benzin. Osobne jezdim BMW320D a ten je dost tomu podobny.
0/0
28.1.2004 19:23

Ben

Re:
Technicky je mozna Honda lepsi. Bohuzel Nemec si nikdy nekoupi japonce, protoze jenom v nemeckem autu je ta kvalita! Je to uchylne, ale takhle uvazuje Nemec. Vim co mluvim, ziju skoro 10 let v Mnichove.
0/0
28.1.2004 19:18

Tom

Re:
Japonci chtěly kvalitu tak vzaly vstřikování od německého bosche a když se ten motor rozebere tak tam bude japonský akorát krycí plast na motoru
Japonci nikdy naftu neuměly
0/0
13.4.2004 21:37

Michal

Re:
mam takovy pocit ze ten 100kw diesel co je v mazde 6 pochazi od forda, nejdriv se daval do transitu, pak ho zacali montovat i do mondea. Je fakt skvelej, i kdyz to mondeo s nim jezdi o neco lip. Akorad se trochu obavam kvality, koneckoncum to vyrabel ford... jinak ta mazda 6 s nim nema chybu!
0/0
31.1.2004 13:39

Honda

Prvy diesel?
Pokial mna neklamu informacie tak accord uz diesel mala.
0/0
28.1.2004 9:01

Milan Jirouš - iDNES

Re:
Máte pravdu, ale tento diesel je první vlastní konstrukce Honda.
0/0
28.1.2004 11:31

Santa1

Článek o ničem
Kvůli takovým fundovaným novinářům padají výroky o žumpách...
Už i Velká Británie přistoupila na jednotkovou soustavu ISO. Koně patří do předminulého století. Výkon se uvádí ve wattech.
Motor samotný je konstrukčně na hranici současných technologických možností. Zatím se v minulosti vždy vysoký měrný výkon podepsal na mizerné životnosti jednotky. Necháme se překvapit.
Honda Accord je hodně podařené auto a osobně mě berou oba benzínové motory. Nový nafťák považuji spíše za experiment, ale možná se pletu.
0/0
28.1.2004 4:57

arkobad@centrum.cz

Re:
Na hranici moznosti? 2.0 TDI 16v od VW ma 136kW, do Seatu a Volkswagenu se jiz dost dlouho dava 1.9 TDI 110kW. Tak kde je ta hranice? Nedavno Opel predstavil 1.9 diesel 156kW.
0/0
28.1.2004 10:05

Lib

Re:
Jenze ten opel je tuning od OPC (firemni), je to presne Motor 1.9 CDTI ECOTEC Twin-turbo o výkonu 155 kW/212k a dava se do vectry GTS. Takze to moc seriovy nebude a navic CDTI jsou fiatovsky kamna :)
0/0
28.1.2004 10:19

arkobad@centrum.cz

Re:
No dobre, ale i 2.0 TDI 136kW, ci starsi 1.9 TDI 110kW maji merny vykon VYRAZNE vyssi nez "novinka" od Hondy a problemy neexistuji.
0/0
28.1.2004 10:32

arkobad@centrum.cz

Re:
A mimochodem, zas tak velky merny vykon oproti takovemu 1.8T 20v 165kW to take neni.
A opotrebeni je z velke zasti dano i otackami. Jenze tento (a kazdy jiny) diesel se bude nejcasteji pohybovat do 3000ot/min, kdezto benzinak se srovnatelnym mernym vykonem se bude tocit 2x vice.
Kdyby hrozila nizka zivotnost, nebyl by servisni intrerval u dieselove Hondy 20000km a u VW TDI az 50000km !
0/0
28.1.2004 10:09

Marťas

to snad ne
Tento "článek" by mohl zplodit kdokoli, kdo si přečte základní charakteristiku na domácím serveru Hondy. Buď je to hodně špatně zaplacená reklama nebo totální úlet autora článku, ostatně v této ani ostatních rubrikách idnes ani poprvé a rozhodně ne naposledy.
0/0
28.1.2004 1:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.