Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Corsa 1.3 CDTi: malý, ale výkonný diesel

hodnocení iDNES 3,8/5 Opel Corsa jistě není třeba dlouze představovat. V průběhu ledna však přišel na trh se zbrusu novým turbodieselem o objemu 1,3 litru, který slibuje nejen nízkou spotřebu, ale i nízkou sazbu povinného ručení. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek

Clio versus Corsa
Nějak pisateli článku uniklo, že Renault Clio má v základní výbavě ABS a boční airbagy, což v porovnávací tabulce chybí a velmi to tím zkresluje porovnání těchto automobilů. 
0/0
23.3.2004 13:37

kočka

corsička
Nějak mi to uteklo dříve. Mají zabudovaná čidla v zadním nárazníku, zejména při parkování by se to hodilo, nebo jen za příplatek?? Tohle jsem se nedočetla na webu opelu. Díky za odpověď.
0/0
16.3.2004 9:54

kočka

corsička
0/0
16.3.2004 9:52

danny

Focus
dva "nejvýraznější prvky" vnějšího designu jsou obšlehlé z Forda Focus, v opelu v posledních letech nejsou schopni vymyslet hezké auto, vše zkončilo u předposledního modelu Vectra, pak to jde z kopce...design Focusu je prostě bomba, 6let starý design a v prodejích drtí novinky jako 307, Golf, Xsara, atd.
0/0
10.3.2004 19:09

dadak

zjuste
zkuste Opek Agila taky s motorem 1.3CDTI za 327.000 i s manualiním klima/ABS za 20000 s koženým paketem/
0/0
29.2.2004 13:33

Rejpal

Corsa Prima s plnou výbavou do 320 tis. Kč.
ABS, clima, 2 AB s motorem 1.0 l se spotřebou kolem 5 l.  No nekupte to za tu cenu, když jsem předtím neměl 4 roky poruchu a najel 120 tis. Km.
0/0
29.2.2004 10:29

zbenda

vybava
tak tomu rikam vybava... za prachy co by stalo z toho udelat poradny auto bych si koupil nejaky solidni auto.
0/0
29.1.2004 15:57

ABS

ABS
Corsa 1.3 je vybavena standardně ABS páni redaktoři...
0/0
29.1.2004 12:10

Smart

Smart
Hmm.., ale za sveha Smarta bych to nevymenil, vpredu mam vic mista a dozadu bych se se svymi skoro 2 metry stejne nevesel..
0/0
29.1.2004 11:29

freestyler

Opel
Každý Opel sype popel!!!!!!
0/0
29.1.2004 11:09

Rejpal

Re: Nenechte se zblbnout hloupými připomínkami neznalých.
Jrzdil jsem s Cordobou, pak Nissanem Maximou, pak Corzou a teď Almerou. Jako nejsympatičtější pro volný čas byla Corsa a teď v důchodu lituji, že jsem přešel na Almeru. Tam, kde s Nissanem zůstanu v závěji viset, Corsa suverénně projela. Za 4 roky jsem neměl poruchu a díky její ceně jsem se ji nebál nechat i v problémových čtvrtích  některých českých měst. Je vidět, že jsi Corsu ani pořádně neviděl, jinak bys nepsal takové pí.oviny.
0/0
29.2.2004 10:24

Martin

Re: Re: Nenechte se zblbnout hloupými připomínkami neznalých.
Můžu Ti říct, že na služebních corsách včetně 1,3CDTi jezdím přes 5 let a více než 200.000 km a musím říct - jsou to strašný auta, který bych si v životě nekoupil. Nejenom, že jsem byl každou chvíli v servisu, ale jízdní vlastnosti zde popisované jsou mi k smíchu. Opel = hnus.
0/0
5.2.2005 21:36

abcd

poklice
Si kupte poklice
0/0
29.1.2004 9:45

Lib

Re:
Dival sem se, 15ky stoji necelych 800 :)) jo znacek blesku je drahej, ale takovej skodvackej znak ... za ten priplacite u 14tek az na necelych 900 :))) [vsechno za kus]
0/0
29.1.2004 9:59

STIman

170m/h
to je tedy delo, skoro jako moje Impreza STI, ale nevim, jestli by mi s tema 170 metry za hodinu nenatrhla pr..l. Je videt ze v IDnes jsou sami technicti antitalenti, meli by chodit alespon do sedmicky na zakladku.
0/0
29.1.2004 9:31

Lib

Re:
Pan je velkej kluk co ma subaru, tomu se NIKDY preklep nestane ... (jestli to nebude tim, ze sotva kdy neco vubec napise)
0/0
29.1.2004 9:56

revo

Re: malej tank
Jestli to nebude tím, že musí každých 350 km dotankovat, protože při spotřebě 18l/100 km dál nedojede......STi by mohlo soupeřit ještě s RX-8 v závodě "kdo míň ujede na plnou nádrž". Vzhledem k nesmyslné spotřebě těchto aut by to byl velice vyrovnaný souboj...
0/0
29.1.2004 10:38

Milan Jirouš - iDNES

Re:
Za překlep se omlouváme, již je opraven.
0/0
29.1.2004 10:49

karlos

Re:
Jetse jedna mala chybicka, v clanku je vmax 170km/h a v tech.tab. 165km/h
0/0
29.1.2004 10:53

stanley

fiat
není to ostuda, mít v NĚMECKÉM voplu italský motor, co, páni redaktoři ?
0/0
29.1.2004 8:31

Lib

Re:
Ani ne. To by pak musela byt ostuda mit v ceske fabce nemeckej 1.9T(S)DI, nebo mit ceskou oktavku na podvozku nemeckyho golfa atd atd. Opelu proste dyzly nejdou a proc by mel davat naky nehorazny prachy do vyvoje kdyz to muze za levnejsi peniz vzit od jinych, kteri to mah vychytany? Btw opel je sice nemecky, ale stejne je to uvintr samej dil s napisem GM ;)
0/0
29.1.2004 8:42

limach

Re:
Inu, u Fiatu umí nejen benzínové motory, ale i diesely a ten, v originálu 1.3JTD 16V MultiJet, je prostě špička. Němci ho jistě velmi rádi použili, zvlášť když Aliance GM s Fiatem se rozjíždí na plné obrátky.
0/0
29.1.2004 9:49

Stavi

Re:
Naprostý souhlas-Fiat má v současnosti nejlepší diesly-bohužel zde působí německá loby a tak není nejmenší zájem o těchto motorech vůbec informovat!!! 1,3JTD 16V + 1,9JTD-16V MultiJet-103kW jsou naprosté špičky!!!Jenom pro informaci-vstřikování typu "CommonRail" je vynálezem techniků Fiatu!!! Tyto motory pracují ve vozu roku-Fiat Panda(1,3JTD-MultiJet),Fiat Stilo+AlfaRomeo156(1,9JTD-MultiJet).
0/0
29.1.2004 12:06

Karel

Astronomická cena
Nijak oslnivá dynamika, nijak zázračná spotřeba, šílená cena. Kdo najezdí těch alespoň 25tkm ročně, aby se mu to po pěti letech vrátilo si koupí radši něco většího. Asi proto se corse moc nedaří.
0/0
29.1.2004 5:42

GOD

Re:
Tak dynamika, no nevim, ale nepredpokladam, ze je to  auto na zavodeni. Vidim to spis jako auto pro manzelku nebo tak. Nicmene cena je podporena kvalitou, manzelka ma prave Corsu, uz sedmiletou a bez jedine zavady nebo naznaku problemu. A nejezdi zrovna malo.
0/0
29.1.2004 9:07

Ritchie

nebyli jste první
První byl zřejmě Vladimír Dolejš , asi před dvěma dny sem ho viděl se s touhle corsou prohánět , ale je pravda že kecat umíte . Tohle bylo fakt levný - říkat že jste první když nejste . Klesáte .
0/0
29.1.2004 0:49

Milan Jirouš - iDNES

Re:
Testovaný vůz je první novinářskou Corsou 1.3 CDTi v ČR. Před začátkem našeho testování měla najeto 12 km. Není možné ihned vydat test, je třeba brát ohled na další články a témata.
redakce
0/0
29.1.2004 10:58

Ritchie

Re:
A je možné že p.Dolejš ve svém pořadu testoval nenovinářskou verzi ? V případě že ano , proč čekáte na novinářské verze ? Je nějáké cenové zvýhodnění , nebo něco podobného ? Tohle není útok , jen mě to opravdu zajímá - jak to chodí při testech a vyjednávání aut . atd .....
0/0
29.1.2004 13:55

Milan Jirouš - iDNES

Re:
Je to tak, že dovozce novinářům vůz nabídne nebo si redakce zažádá o automobil, který chce testovat. Samozřejmě, že je možné testovat vůz z jiného zdroje, ale to se stává jen zřídka.
Testovaný Opel Corsa byl jako první předán redakci iDNES a to již začátkem ledna. Z toho plyne, že teď s ním může jezdit p. Dolejš nebo někdo úplně jiný. Jedna věc je vůz otestovat a napsat o něm článek, druhá věc je hotový článek vyvěsit na web. O načasování rozhodují další témata, která by odložením mohla ztratit na aktuálnosti.
0/0
29.1.2004 17:13

Zdenek

`
BTW: jinak jsem byl prvni
0/0
29.1.2004 0:12

Zdenek

Cena
Auto je pekne, vsechno je pekne.... jenom ta cena...
Za temer 350 tisic tak male auto, ktere nema ve vybave NIC (temer), se mi zda velmi premrstena cena.
 
0/0
29.1.2004 0:11

Janka

Re: Cena
Aj auta sa uz predsa kupuju, ked su zlacnene. Ja som si objednala tuto corsu 5 dv. enjoy (trochu lepsia vybava) za 395 000 sk (322 000 kc). Ako moje prve auto je podla mna ako stvorene prave pre mna - mladu zenu.
0/0
29.1.2004 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.