Diskuze

Nová Evropa = nové ceny? Rozhodně neušetříme!

Se vstupem naší republiky do Evropské unie mají autachtiví Češi plnou hlavu otázek. Vyplatí se koupit auto teď, nebo počkat až do Evropy vstoupíme? Už nyní je v některých případech výhodnější dovézt nové auto ze zahraničí. Natož pak až odpadnou některé z celních formalit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

HONZA

5. 2. 2004 23:30
C E N Y A U T V E V R O P Ě
JA PRAVDA ŽE  INDIVIDUÁLNÍ DOVOZ I V RSN  JE  NA  ÚROVNI  CCA 22%  Z  CELKOVÝCH  PRODEJŮ  V  ATOSALONECH  V  SRN.  A  PROČ  PROTOŽE  NĚMEC  UMÍ  POČÍTAT.  V  ČESKU  JE  PROBLÉM  TEN  ,  ŽE  TZV.  DOVOZCI  POCHYBNˇYCH  JMEN  DOVÁŽELI  DO  ČESKA  BOURANÁ  AUTA  A  AUTA  S  POCHYBNˇYMI  PŮvody   A  AUTA  S  PŘETOČENÝMI  KILOMETRY  ZA  PODFAKTUROVANÉ CENY .    ALE  TO  KOUPĚCHTIVÝM  ČECHŮM  STAV  NIKDY  NEVADIL  -   HLAVNĚ HODNĚ  PLECHU  ZA  MÁLO  PENĚZ . 
ČECHŮM  BY  SEDĚLO  ŠLAPACÍ KOLO  A  KAROSERIE  OD  BMW  !!!!!!!!!! 
KDYŽ  CHCETE  UŠETŘIT  ZA  AUTOMOBILY ,  DOVEZTE   SI   JE   SAMI ,   NE   VŠICHNI  V  EU   JSOU  GRÁZLOVÉ   JAKO   V   ČR . CENOVÉ  MAPY   A  JINÉ  CENOVÉ  INFORMACE  NA              http://www.AUTOTRIUMF.CZ" target="_blank" rel="nofollow">http://WWW.AUTOTRIUMF.CZ
0 0
možnosti

JIRKA

5. 2. 2004 22:11
C E N Y A U T O M O B I L Ů V E U R O P Ě !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VÁŽENÍ  ČTENÁŘI ,   JELIKOŽ  V  EVROPĚ  SE  JIŽ  ÍC  MAJÍ SHODNÉ GARANCE JAKO AUTA  PRODANÁ  V  ČR.
 
POKUD  NĚKDO  BUDE  MÍT  ZÁJEM  JAKOŽTO  PŘEDSTAVITEL  ČESKÉ ASOCIACE PRO NEZÁVISLÝ DOVOZ AUTOMOBILŮ DO ČR  A  ČLEN EVROPSKÉ ASOCIACE  NEZÁVISLÝCH OBCHODNÍKŮ AUTOMOBILY , SÍDLEM V BRUSELU /  UPOZORŇUJI , ŽE NEMÁME COKOLIV SPOLEČNÉHO S JAKÝMIKOLIV  JINÝMI ČESKÝMI SVAZY JAKÝCHKOLIV DOVOZCŮ / MOHU  ZODPOVĚDNĚ PROHLÁSIT , ŽE  U  MNOŽSTVÍ  AUTOMOBILŮ  LZE TYTO  NOVÉ  AUTA  ZAKOUPIT   LEVNĚJI  NEŽ  V  ČR  O  STATISÍCE  KORUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
TOMU  SE  MOŽNÁ  NĚKDO  PO ČESKU  BUDE  BRÁNIT  , ALE TAKOVÁ  JE  REALITA.  JAK  PÍŠU , POKUD REDAKCE PONECHÁ TENTO  PŘÍSPĚVEK , JAKO  ZÁSTUPCE NEOBCHODNÍHO  SDRUŽENÍ ,  ALE  SDRUŽENÍ  ZÁJMOVÉHO POSKYTNU  ZÁJEMCŮM  KONKRÉTNÍ CENOVÉ  SROVNÁNÍ  AUT  V  CELÉ  EVROPĚ !!!!!!  
SVOJE DOTAZY  SE ZPĚTNÝM TELEFONEM NEBO FAXEM MŮŽETE ZASLAT NA  FAX :  251611202 nebo I TELEFON .  KAŽDÉMU PŘEDÁM  KONKRÉTNÍ ROZDÍLY CEN .  NE VŽDY  MUSÍTE  VĚŘIT  " ČESKÝM  ODBORNÍKŮm"  i v  těchto případech !!!!!!!!!!!!!!
 
NĚKTERÉ ČESKÉ SPOLEČNOSTI NA ROZDÍL OD JINÝCH BUDOU    S N I ˇZ O V A T    C E N Y    U  A U T O M O B I L Ů    Z    K O R E J E ,  U S A   a   J A P O N S K A   O  V Í C E   N E Ž    10%  O
0 0
možnosti

iRI2

2. 2. 2004 19:06
DPH
Nejsem si jist, ale v EU je udajne mozne odpocist DPH pri nakupu jakehokoliv vozu k podnikani - neni nutne montovat trapne pricky. Vi o tom nekdo neco ?
0 0
možnosti

TM

2. 2. 2004 17:01
Přečetli jste si článek po sobě?
Jak jdou dohromady věty:
"Už nyní je v některých případech výhodnější dovézt nové auto ze zahraničí. Natož pak až odpadnou některé z celních formalit."
a
"Už nyní jsou ceny automobilů v ČR pod průměrem cen v Evropě." ?
 
0 0
možnosti

Tom

2. 2. 2004 12:20
Raději Getz
Po vstupu do EU výrazně zlevní Korejci, takže s Fabií srovnatelný Getz bude za cenu nižší o několik desítek tisíc Kč než tuzemský konkurent. Možná potom Škodovka vyrobí první jednoválcový auto na světě a tím by mohla při zachování současných vysokých marží konkurovat i shora uvedeným Korejcům. Haha.
0 0
možnosti

Jenicek25

2. 2. 2004 12:24
Re:
Getz už je o dost levnější dneska. V posledním SM testovali Fabii 1,4 TDI a Getz 1,5 CRDi, a vyhrál to getz, hlavně díky tomu, že pokud srovnali cenu obou aut při stejné výbavě, byl getz o 84.000 Kč levnější !! A přitom je všemi parametry velmi podobný fabii, co se týká jízdních výkonů, prostoru a má hezčí design. Fabia je sice technicky vyspělejší a má nižší spotřebu, ale za tu cenu je to dost drahé vozítko.
0 0
možnosti

CuoreSportivo

2. 2. 2004 11:30
Ceny
Cena je dána nabídkou a také poptávkou. Prodejci si nemohou myslet, že se vstupem do EU mohou s odvoláním se na nesmyslné argumenty že v EU je tak a tak se jednoduše ceny zvednou. To pak mají mozečky našich vládních představitelů, kteří si také myslí, že vyšší cena (= vyšší daň) znamená vyšší příjem a z toho plynoucí vyšší zisk. Vše má své hranice. A vyšší ceny (záleží o kolik) budou zcela jistě znamenat pokles prodejů. Ten bude dán i zdražením PHM, tedy dle mého názoru nic nenahrává tomu, aby se zvyšovaly ceny bez příslušné odezvy.
0 0
možnosti

aj

2. 2. 2004 13:48
Re:
Ceny nahoru pujdou, protoze uz ted ma spousta automobilek v EU ten problem, ze kdyz je nekde nizka vstupni cena (treba NL), tak pak spousta lidi v Nemecku nakupuje auta tam, kde je levneji, tedy v NL, a tim prichazi automobilka o zisk. Takze planuji proste vstupni cenu postupne srovnat, aby byla vsude stejna, coz znamena, ze pujde mirne dolu na drahych trzich a nahoru na levnych.
0 0
možnosti

sam

2. 2. 2004 10:50
Itálie
Koupil jsem si novou Octavii v Itálii,tabulekové ceny jsou stejné jako u nás,ale s tim rozdílem, že v Itálii vám dají u VW na Škodu slevu 10-11% oproti list. ceně bez rozdílu typu a jeho ceny.U nás mají prodejci Škody jistý kšeft,tak proč zlevňovat?
0 0
možnosti

potrefená koza

2. 2. 2004 10:09
chce to vlastní automobilku
Ceny aut jsou pro naše zákazníky vyšroubované nahoru. To že v přepočtu máme nižší ceny aut než v zahraničí mě vůbec nezajímá, protože zde máme české platy-které vůbec neodpovídají EU. Je několik možných variant - buď  vše předělat ala vzor EU ihned, nebo postavit fabriku na auta vlastní-pouze pro domácí trh a za ceny odpovídající kupní síle obyvatelstva. Dosavadní stav je zatím takový, že zde jezdí 15 leté vraky, zamořující ovzduší a životní prostředí, nebezpečné, s vysokou spotřebou. Náhradní díly totálně předražené, že si auta není možno ani opravit.
0 0
možnosti

CuoreSportivo

2. 2. 2004 11:33
Re:
Bohužel je to ještě horší. Stále po našich silnicích jezdí asi 35% aut starších 25-ti let. A to už je katastrofa. Stále není vyjímkou vidět kouřící Trabant či Wartburg (nechápu, jak mohou projíte emisemi). No a škodovy typu 105, 120 to není vůbec žádná vyjímka. Takže souhlas - když evropské ceny, tak evropské platy.
0 0
možnosti

blaast

2. 2. 2004 9:35
Kompletnost informací
Jako tradičně slyšíme nářky těch, co by si rádi zvýšili marži. Co se dá očekávat od prodejců, že budou říkat, myslíme si, že ceny poklesnou? Rozhodně ne, dělají si prostě prostor a chtějí vytvořit dojem, že je to dále již neúnosné. Myslím, že také pozapomněli na nové vozy z Asie, kterým po vstupu do EU odpadnou vysoká cla, která jsou uvalována tady v ČR. Pochybuji, že o ten rozdíl si zvednou marži, spíš využijí tohoto faktu a půjdou s cenou ještě trochu dolu a ostatní "evropské" automobilky budou muset následovat. ... koho chleba jíš, toho píseň spívej, vážení
0 0
možnosti

Sven

2. 2. 2004 9:31
Dansko
Kdo ma zajem o nove auto po vstupu do EU at se podiva do Danska. Tam maji primo drasticky dane na novy auta a proto jsou tam nizky ceny bez dani. Tady ze Svedska se jezdi pro novy auta do Danska docela hodne. Ale opakuji nova auta ne ojetiny, tam je Nemecko bezkonkurencni. Za lonskej rok se dovezlo do Svedska pres 40 000 ojetin prevazne z Nemecka.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...