Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Octavia bude nová i uvnitř

Nová Octavia, kterou zatím škodováci ukazovali jen zvenčí, skrývá řadu novinek také uvnitř vozu. Nové prvky lze najít jak v interiéru, tak v technických vymoženostech obstarávajících pohon vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jarin

Nova Octavia
Myslim ze bych do ni sel. Celkem je mi jedno jak auto vypada. Dulezity je pro mne jak je bezpecne a jak se ovlada. To jestli ma svetla hranaty nebo kulaty je z hlediska uzitkovosti stejne na dve veci. Pro mne je i soucasny kombik slusne komforni auto, jen by nemusel byt tak hlucny (TDi)
0/0
9.2.2004 10:24

kokzo

???
Muzete mne vysvetlit odkud mate ty fotky? na skodovackych servrech nic takoveho neni. TO mate tak nadaneho grafika ? A nerikejte ze to mate exkluzivne kdyz to nemaj ani nemci!
0/0
5.2.2004 19:12

krata

Re:
Ty fotky maj normálně od škodovky, kromě idnesu jsou třeba i v poslednim čísle autotipu.
0/0
5.2.2004 22:24

Jrin

Můj nazor
Tak na to, že je to škodovka, nevypadá to špatně, trochu to připomíná Volvo S40, jenže když to koupím v základní výbavě, tak to je nic moc a když si připlatím, tak jsem už na úrovní Volva, který je minimálně o půl třídy větší. Tak nevím, když jsem u tety ve Švýcarsku, tak tady prodávaj i Fábie snad jen v plný výbavě. Nějakýho Juniora s popundeklovejma nárazníkama jsem tady ještě nezahlíd, všechno to jsou 1,4 16V. A s cenama jsou tady na úrovni jako u nás doma Matiz.
0/0
4.2.2004 8:42

lakis

Re:Octavia v. S40
Nemyslím si, že máš pravdu, volvo S40 je stejná třída jako octavia a to nejen rozměrově ale i cílovou skupinou zákazníků. Jenomže Volvo začíná s cenou na 600 000 Kč a za ty prachy bys měl už slušně vybavenou octavii! A co se týče matize tak je nemůžeš vůbec srovnávat, protože tam montují maximálně litrovej motor....
0/0
4.2.2004 19:48

Dan

Re:
no jasne lakisi! golf s nafouklou karoserii a levnym interierem je ve stejne tride jako S40. nic proti oktavii nemam ale takovahle zaslepenost me vazne prudi. vsude ve svete je skoda konkurenci korejcu a japoncum jen v cechach ma spousta lidi pocit jak uzasny je to vozidlo. proste za (relativne) malo penez hodne mista, na kvalitu a materialy se az tak moc hledi - ferovka pro masy.
0/0
5.2.2004 0:32

BOBO

Re: x
Změnil jsem job a tím i služební auto, takže z Citroenu Xantia jsem přesedl do Octavie. Moje práce je teď sice lepší a zajímavější, ale co se týče auta. Xantia mě přišla lepší. Už jen kvůli tomu prostoru, fakt je to auto co se týče velikosti na úrovni focuse, 307 nebo meganu.
0/0
5.2.2004 9:03

luka

Re:
rozumis autum jako koza petrzely chudaku!!
0/0
6.2.2004 17:13

Alík

Re:
Ty hňupe jeden víš Ty vůbec neco o autech??? Jak můžeš porovnávat kvalitu materiálů? zpracování? víš o tom snad něco? děláš u nějakého dodavatele že jsi tak chytrej???!!! Golf se kvalitou materiálů natož zpracováním ani nepřibližuje!!! A je opravdu hodně moc rozdílných dílů mezi Octavií a Golfem! Zpracováním je Octavia daleko daleko před Golfem...
Nekomentuj něco čemu nerozumíš a běž si raději hrát s angličákama
0/0
7.2.2004 16:24

risa

koment
co to tu placate ..vy umelci .. zadnej z vas nema vzdelani  ani talent natoz v poradku iq hodnotit neco takoveho jako je  design auta z jedne ci dvou fotografii tady uverejnenych.;
0/0
3.2.2004 22:46

Smash mouth

Re:
To víš, že ne ty moulo  já jsem jenom debilní potenciální klient, který má přijít, vytáhnout půl mega za tenhle oldtimer a doma na gauči si pak medit jakej jsem to udělal kauf. Pro info .. sám sem si pořídil oktošku v 97 na 3 roky, ale jak jsem již níže řekl ... škoda si moc zahrává s věrností tuzemských klientů  ...takže min pro pár následujících let je pro mne forbidden
0/0
4.2.2004 9:17

dsd

dsds
0/0
3.2.2004 18:40

smash mouth

Faux pas!
Je to do nebe volající drzost a doufám, že se to škodě vrátí. Doposud jsem jí fandil, ale to je pryč. Tenhle FACELIFT prohlásit ,po skoro 8 letech, za novej model je neuvěřitelná drzost, vyměnit lampy a poštelovat tapecírunk......good luck guys. Spoléhat na nějakou národní hrdost nebo já nevím na co ... rozum fakt zůstává stát. Kdyby s tímhle přišli před 4 lety a řekli hele nováci tady máte "facelift" OK, žádnej problém. Asi se pánové zapoměli podívat jak to vypadá v jinejch fabrikách, když se teď dělá novej model. To není o konzervativnosti .. jakej skok byl mezi jednotlivejma generacema golfů, pežoustů atd...U nás v rodině už škodolak nechci ani vidět. čus
0/0
3.2.2004 16:26

jjk

Re:
Souhlasim!!!!!!!!!je to jen e jen pouze mirny facelift.Ale vzdyt nemusime chodit daleko VW s Golfem 5 je to samy co udelali s octavkou.Z Golfa 4 udelali facelift a hned je to dalsi generace.To kdyz zustanu u nemcu tak opel astra se pekne predelal a v testech casopisu auto bild vitezi prave nad Golfem 5.Takze koncern vw at se jde zahrabat.
0/0
3.2.2004 17:22

svobodny obcan

Re:
Absolutni nesouhlas. Octavie 2 je NOVY MODEL. Ma novy podvozek a je to celkove nove navrzene auto. Navrh karoserie vychazi z osvedceneho nadcasoveho designu predchoziho modelu. Je ovsem doveden do dokonalosti - veskere krivky a proporce jsou dokonale vyladeny.
Jenze lide s nizkym estetickym citenim to nevidi. Neumi vnimat jemnou krasu. Potrebuji sok. Jsou to stejni lide, kteri sleduji akcni filmy a nikdy neoceni psychologicky film.
0/0
3.2.2004 23:53

Tom

Re:
No já do kina chodím na filmy, kde se nás sejde třeba sedm, např. Špína Londýna nebo Pravidla moštárny. Jsem prostě víc na ty festivalový filmy, ale Megane II se mě líbí víc než nová Oktávka. Takže to bude asi v něčem jiným.
0/0
4.2.2004 8:17

Alík

Re:
Nemá smysl se dohadovat s hňupama co jen kritizujou. Nikdy nepochopí ani princip jak auto vůbec funguje natož jak vzniká. To auto je přesně takové jak Škodovka chtěla aby bylo. Je to opravdu super auto, ještě budou závidět
0/0
7.2.2004 16:29

Klára

= to šunt
Jak zvenčí, tak i vevnitř - hnus. Tvrdohlavá strohost němců - kdy se  jim tento konzervatismus již vymstí? VW má problémy s prodejem, tak asi chce, aby ho měla i škodovka.
Někdo tu psal o srovnání se 105. Proč nesrovnávat? Historie se nesmí zapomínat! V tomto případě však asi  105 měla povedenější palubní desku než co předvádí nyní ve fabiích počínaje přes superblba až po octávku jak starou tak novou konče.
Někdo si tady vychvaluje fabii. Jestli s ní ještě nemusel do opravy, tak nejspíš má exportní kousek nebo se v tom tolik nevyzná. Pak mu v servisu samozřejmě nic neřeknou, počkají, až uplyne záruka, a pak bude tvrdě cálovat. Ono není moc dobré, když má škodovka náklady na záruky. Tak se to vhodně promyšlenou politikou odsunuje na později ...
Mne již několik modelů škodovky nechala jak se říká ve štychu a proto na škodovku nedám dopustit. V tom záporném slova smyslu! V zahraničí má furt pověst levné konzervativní značky z východu. Koukněte se, kdo si v cizině takovou mrchu s  podbízivou  cenou koupí: důchodci, rodiny s malými dětmi, páprdové v čepicích atp. Určitě ne ti, co chtějí být in... Proč se škodovka nepodbízí i u nás? Levná česká, polská, ukrajinská či slovenská  pracovní síla tomu nahrává!
0/0
3.2.2004 12:29

xxx

Re:
Existuje nějaká studie, která dokazuje, že nejvíc škodovek si v cizině pořizují důchodci, rodiny s malými dětmi a páprdové v čepicích?Jestli ty si, Kláro, nevymýšlíš. A srovnání se stopětkou? Kláro, Kláro...
0/0
3.2.2004 12:39

Total Schade:-):-)

Re: Návštěva psychologa ti pomůže...
Ty už jsi byla ve vnitř?Možná tak v Kosmonosích. Každej má právo na svůj názor ,ale ty vyloženě plácáš nesmysly. Kup si auto tvojeho srdce, hlavně aby jsi byla IN , poradím ti Micru...Śkodovka není totiž pro snoby a pražáky....
0/0
3.2.2004 15:44

svobodny obcan

Re:
Jsou lide, kteri by nosili boty spickou dozadu. Jen aby upoutali pozornou a byli in ... Ty patris bohuzel, mezi ne. Lituji te.
Uvnitr budes asi pekny hnus, i kdyz zvenci asi in ......
0/0
3.2.2004 23:57

bob

Re:
Zkus laskavě přemýšlet, než něco napíšeš. Měl jsem Octavii, za 3 roky jsem najel 150000 km, bez problémů (pouze benzín, olej, gumy a obvyklá výměna dílů). Žádné "exportní" auto, normální klasika. A že to auto kupuje např rakouská policie, tak to má asi jen pro to, aby utratila peníze jejich daňových poplatníků, že ano. Nebo snad jsou rakušáci takoví tupci jako ty ? A jestli chceš být in, tak choď pěšky nebu si kup kolo.
0/0
5.2.2004 9:46

aspin

kvalita
Nevím jaké zkušenosti máte se Škodovkami, ale já jsem jezdil často s mnoha značkami (Francouzi, Japonci, Korejci) a obě Škodovky co jsem měl byly nejméně problémové co se týče poruchovosti. Nikdy mě nenechaly ve štychu, což se například o Renaultu rozhodně říci nedá (ten byl nejporuchovější). S Fabíí mám za 16.měsíců najeto 30.tis. km a v servisu jsem byl zatím jen vyměnit olej. Pokud se podíváte do přehledů spolehlivosti za první pololetí r.2003, tak zjistíte, že Fabie je druhým nejspolehlivějším autem ve svém segmentu (v Evropě). Pokud budete srovnávat dnešní Škodovky s Š105, tak vážně nevím co tím sledujete (pokud nepatříte mezi skupinu lidí, na které platí přísloví: "kdo chce psa bít, hůl si vždy najde" a kterým se dělá před očima rudo, když slyší slovo Škoda).
0/0
3.2.2004 10:45

šinkanzen

Re:
Jeden dotaz - chceš říct, že ti Japonci měli víc poruch než Fábka, nebo že tě snad nechali ve štychu?!?!
0/0
3.2.2004 11:21

Douce

Re: xxx
Tak se podivejte na http://news.auto.cz je tam hodnoceni spolehlivosti aut 4-5 let starych a odkaz na spolehlivost aut 1-3 roky podle nemeckeho TUV. A hledejte Skodovku az okolo 50. mista, kdyz si za tu kvalitu nechava tolik priplatit.  Japonci jsou bezne pred ni a najdou se i, svete div se, i Francouzi!
0/0
3.2.2004 13:43

Maverick

Re:
No ono zalezi, jak se ta tabulka vyhodnoti, ze. Kdyz si prectu ten text nahore, tak tam se pise, cituji: "4-5letá Škoda Octavia je lehce nadprůměrná s 9,8% vozů s vážnou závadou". Potom rozdil mezi takovym 20. mistem a 50. mistem je cca 3 procentni body. Takze pokud bych se ja jakozto potencionalni kupec vozu teto kategorie ridil pouze touto tabulkou, tak na tom Octavia rozhodne neni spatne, jak by se na prvni pohled mohlo zdat z Vaseho prispevku. Opravdu dopurucuji ctenarum si tu tabulku projit a udelat si vlastni nazor.
0/0
4.2.2004 21:52

x

Re: aspin
Naprosto souhlasím, mám fabku od IV.2OO2, najeto 40 tis. km, za celou dobu prům. spotř. 5,5 l,v servisu jsem byl pouze na I. garančce, další výměny oleje doma,používám ji denně do zaměstnání, na dovolené po Evropě. Z celého srdce přeji komu se nelíbí jiné auto, ja jsem naprosto spokojen.  A ty řeči o hnusech na čtyřech kolech, do toho bych ani nesedl, kdo to kdy viděl -má rozšířená světla na opačnou stranu - co k tomu dodat!
0/0
4.2.2004 16:17

Mira

Nic necekaneho
Dle meho nazoru se jedna o celkove nevyrazne nove auto. Tim nerikam, ze to bude spatne auto - ale rozhodne Skodovka nicim neprekvapila ani nesokovala. Je to proste jedno nove auto z mnoha (novy golf, astra, ted prijde focus....) a Skoda patri dle meho nazoru k tem mene sokujicim znackam. Myslim ze strategove Skody sli cestou minimalniho rizika - predchozi generace Oktavky byla dosti uspesna, tak ani nemeli duvod provadet razantni zmeny(co se tyce designu) - Stara Oktavka vydelala firme spoustu penez a kazda razantnejsi zmena by predstavovala velke riziko snizeni zisku a toho se vsichni manageri boji jako cert krize. Vybrali si segment trhu, ktery oslovuje konzervativni zakazniky a na tomto segmentu byla "jejich" Oktavka uspesna. Kdo hleda "emotivni" auto, tak toho Skodovka asi tezko uspokoji.
0/0
3.2.2004 9:28

Lib

Hmm
Pripada mi to stejne divny jako stavajici model, hlavne ty budiky se abnormalne nepovedly, to sem doufal ze vymeni
0/0
3.2.2004 7:37

pepan

špatný
0/0
2.2.2004 21:22

annannas

Škodofka dotoho
Myslím, že mužem být všici češi rádi, že vyrábíme alespoň takle slušný auta. Buďme na českou škodovku (i když velmi ovlivňovanou německým vlastníkem) hrdý.
0/0
2.2.2004 20:27

Daňový soumar

Re:
Škoda - nomen omen
0/0
3.2.2004 10:43

Dan

Re:
annnannasi, me skodovacky auta nijak neprekazej i kdyz jsem rad ze s nimi jezdit nemusim ale vubec nevim proc bych na ne mel byt hrdy. je to kus plechu na  ctyrech gumovych kolech - jako kazde auto. jsou i vyrobci jejichz produkty maji daleko vetsi charakter. skoda je jen velmi velmi pragmaticky vyrobek stredni tridy coz vypliva z toho ze ta fabrika nema na to aby postavila vic produktu a cilila na uzsi cilove skupiny. fabia i octavia jsou charakterove podobne vozi ktere se lisi jen cenou=velikosti a snazi se oslovit co mozna nejsirsi skupinu zakazniku - coz ne naprosty opak napr. Renaultu nebo Alfy.
0/0
5.2.2004 0:44

Pietro

Schade
Me se teda nova octavia vubec nelibi a souhlasim s redaktory z casopisu Auto bild,kteří jsou zklamani vzhledem octavie.I nemci kteří to co je od vw tak miluji,nyni hani octavku ze je to pouze drobny facelift a ne druha generace.Jsem tež velice zklaman.Skoda ma opet jeden z nejhnusnejsich designu ala VW.
0/0
2.2.2004 18:50

Total Schade:-):-)

Re:
To že to haněj je jedinej důvod , musej to hanit aby se prodával Golf V Jinak ti mohu říci , že Němcům co měli dočinění s novou škodovkou v pilothale , tak jim spadla brada až na zem .Tato oktávka byla hotová už někdy před třemi roky , a výroba záměrně bržděna ,aby vyjel dřív pětkovej Golfik.Počkej si na oficiální statistiku po ročním prodeji, kolik Němců si ji koupí.Až se kterákoliv značka bude tak dobře prodávat jako stará oktávka po osmi letech , tak se mi ozvi....
0/0
2.2.2004 19:27

Pietro

Re:
Ale to je mi uplne jasny ze se octvka bude i v nemecku dobre prodavat nebot za malo penez tam dostanou nemeckou kvalitu!!!Ja jsem chtel jen napsat že design nemeckych automobilek se mi vubec nelibí snad až na bmw a nejakej mercedes.Kam se nemci z Vw  skody audi  atd.hrabou designove na italsky automobilky.
0/0
2.2.2004 20:55

Total Schade:-):-)

Re:
Víš, ona oktávka v Německu není úpně nejlevnější ,zhruba v cenách italských automobilek , jenže na rozdíl od Italů se oktávky a fábky dobře prodávaj to mi je divný když jsou na tom Italové designove tak dobře ..Kup si tedy bávoráka , nebo meďoura,ale spíš si myslím že jsi obyčejná socka , která jezdí s ojetým fiatem..Jinak úroveň tvojeho vystupování je dítěte předškolního věku , keří rádi plazej jazyk , aniž by věděli čemu..Trubko!!!!!!!
0/0
2.2.2004 22:12

Rokba

Re:
Ono se většinou v každé zemi nejlépe prodávají domácí výrobky. A Škoda je v podstatě německá. V Itálii se zase prodává víc fiatů. Btw: Nemyslím si, že by ve fiatech musely jezdit nutně socky. Já například bych v kategorii malých vozů raději zvolil Fiat Punto v základu za 250 tisíc, ale i tak kupříkladu s palubním počítačem, centrálem nebo elektrickými okny, než Fabii Junior za 230, které chybí i volant - takže tolik o té sockovatosti.
0/0
3.2.2004 11:57

Total Schade:-):-)

Re: Když to bereš takhle....
Ona se škodovka prodává dobře i ve Velké Británii a nebudeš mi doufám tvrdit , že je to Anglická automobilka .Před několika lety , není to zase až tak dávno, se škodovce smáli , vymýšleli na ni vtipy a dnes to je třetí nejoblíbenější značka ...Mimochodem , nikdy jsem nikomu nevnucoval , aby jezdil ve škodovce , ale jsem rád , źa příspěvky řidičů, co jezděj zahraničními auty a oni sami říkaj , zlatá škodovka ....Teda většina....
0/0
3.2.2004 15:56

jjjk

Re: HNUSNA OCTAVKA
Fiat ale neni jen z italie,ja mel na mysli i napriklad lancii,alfu ktere se nikdo nevyrovna ale taky ferarri a jina dela z italie.U nas se moc neprodavaj- proc???Asi proto ,ze tyto auto nejsou pro socky ale pro lidi kteri maji vkus ale i tučny konto.Takze ty TRUBKO si kup ojetou oktavku a delej machra.
0/0
3.2.2004 15:25

smash mouth

Re:
Tak já se ozývám :-) Hele, když se tak dobře prodává, tak proč se škodovka nemůže poslední 2 3 roky hnout s prodejema na objemy který by ráda? Prototže už teď ždíme maximum .... a nepovídej mi tu něco o tom že celej trh stagnoval ... jiní odvážlivci (Rendl - i když je to šáda apod.)s prodejema rajzovali stagnace nestagnace.
0/0
3.2.2004 16:32

Alík

Re:
No to auto nebylo hotové před 3 rokama, ale před 2 rokama jela 1 stavební řada pak je ještě 2. a 3. SŘ a poté teprve PVS, nyní jede 0. série a za nedlouho je SOP. Zase netřeba to přehánět
jinak je ale pravda že zase VW udělalo to co se čekalo. Původně mělo auto vyjět 08/2003 ale pak že není podvozek a bla bla bla najednou Golf vyjel a Škodovka nemohla. Klasika. 1.5. by myslím měla jít Octavia do prodeje...
jinak pro všechny když je tak špatná tak loni v Německu Fabia měla o několik tis. aut než třeba P206 a o 10 tis. víc než Octavia... myslím 46 a 36 tis. to mi nepřipadá málo ne?
další věc je že Škodovka sice jede podle VDA, ale VW přijme i to co Škodovka ne proto chytrolíni když o tom nevidíte tak nedělejte chytrý !!!
0/0
7.2.2004 16:37

www.KamPoMaturite.cz - letošní

Nebýt to škoda, tak nad tím nikdo nevzdechne.....
Nebýt to škoda, tak nad tím nikdo nevzdechne.....je to trochu nuda a chtělo by to nějaké vychytávky, které tam nejsou...
www.KamPoMaturite.cz - letošní řešení přijímacích testů
0/0
2.2.2004 18:31

Iceman

Klasika
Design interieru je klasický německý = slabý. Volant je jak už někdo zmínil otřesný. Kastle je slátanina z různých aut jiných značek. Chybí tomu nápad. Ale ten ve Škodovce posledních 50 let prostě není.....
0/0
2.2.2004 18:29

Pozemstan

Kdo si to koupi?
Bez pouzdra na destniky!!!
0/0
2.2.2004 18:02

wolf

Fotografie interieru
To jsou fotky v množném čísle dost s nadsázkou. Připomíná mi to, když tu byl tenkrát slavně ukázán roomster se všemi výřezy a všechno to bylo z jedné fotky. Kolik fotek bylo potřeba na všechny ty detaily? Asi jedna, že? Hmm, tak to jich moc nemají.
A ještě jedna věc - dobré je to srovnání se starým interiérem z obdobného místa. Zřejmě sami víte, jak málo prostoru má spolujezdec pro nohy, pokud není odsunut dozadu. Tak si musí natáhnout nohy, kvůli tomu šuplíku, jinak se tlačí do kolen. Doufal jsem, že to bude lépe vyřešeno, ale z té fotky to moc nevypadá. Možná o trochu jo, ale jak říkám, mám obavy, že toho místa pro spolujezdce tam bude stále málo, pokud se neodsune dozadu. Ale to už hrozí, že vzadu až tak slavné s prostorem to nebude, nebo si myslíte, že to nějak rapidně naroste?
Jinak si myslím, že podle uveřejněných fotek je pěkná, ale to je věc názoru a nikomu ho nenutím.
0/0
2.2.2004 17:32

Warťan

Pozdrav designérům Škody peněz za to!
Můj názor na novou Octavii je takový: Poloviční Volvo S 40- prolisy dveří, poloviční Merecedes E a Audi A6- zadní světla, Poloviční Bugatti- přední maska a kapota a poloviční Škoda 105 S, model 76- kvalita všech Škodovek od r. 1964.
 Zdaleka si nezaslouží pojemnování po starých, prakticky nerozbitných autech zn. Škoda a L&K. Jsem si vědom, že se stanu terčem všech, co vlastní vozy Fabia Junior, Octavia RS a červeňoučké Fabie RS se širokými koly a Xenonovými výbojkami, ale je to pouze můj názor na značku, která si jistě zaslouží (nejen) lepší designéry. Alespoň změna, když se většině "moderně" smýšlejících lidí ta ehm. Octavia líbí...
0/0
2.2.2004 17:23

mark

Re:
ja souhlasim s tebou
0/0
2.2.2004 21:03

NN

???
Pekne budiky a otrasny volant. Co dodat...
0/0
2.2.2004 17:08

Sketch

Docela hezke
Jsem zvedav na dalsi fotky z techto mi prijde "kaplicka" moc mala-uzka, doufam , ze bude alespon ve velikosti stavajici octavky. (vubec se mi nelibi ty male, ala opel astra ci seat leon) Zajimava bude i cena(doufa, ze ji moc neprepali).  Dalsi auto budu vybirat mezi Octavkou,Passatem, Superbem ci Volvem 60/40.
0/0
2.2.2004 16:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.