Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Od

V osmdesátých letech minulého století došlo k zásadnímu zlomu v pojetí automobilů pro rallye. V tehdejší skupině B se na start mistrovství světa postavil tovární tým Audi se svým typem quattro a automobil s přeplňovaným motorem a především pohonem všech kol začal vládnout soutěžím mistrovství světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ondra

WRC
Ja sem to asi blbe formuloval. Urcite nejsu proti zruseni WRC - to by byl poradny krok  zpet. Ti stari dedci z FIA mne uz taky pekne serou. Mel sem na mysli udelat v rebublice souteze pro blazny, kteri maj hluboko do kapsy, ale chcou si taky vyzkouset, co je to jet rally. Ale ne zas neco ve stylu Ve stope valasske zimy, kde muzu prijet s cim chcu. Nejak tak sem to myslel. A este k svetovym rally - 43 vozu na Monte Carlu-neni to trochu malo? Nemolo by se to brat tak vazne. Dyt kolikrat je docela sranda pozorovat lidicky z konce startovniho pole.
0/0
9.2.2004 17:15

Speedy

Re:
No dyť jo Ondro, pro ty co se chtějí vyřádit za relativně málo peněz, je určenej českomoravskej pohár. Najdi si na netu rally Monte Pacov a tam už nějaký odkazy na tenhle úspěšně se rozvíjející pohár jsou.
0/0
10.2.2004 6:55

Ondra

Re:
Jo, dikec, to sem fakt nevedel. Nahodou stranky nevis?
0/0
10.2.2004 9:32

ProDriver

Re:
Jdi na www.cmpoharrally.cz - má to jen jeden háček - FAS se k ČMPR chová hůř než FIA k MS Rally , takže to už neni tak jednoduché jako loni (doporučuju diskusi na kterou tam najdeš). Je to finančně pro většinu lidí už neúnostné, takže ať žije Volný Pohár .
0/0
11.2.2004 11:37

nameless_one

WRC je krasna vec
...ale diky WRC si dnes takovych nkovych 14kil nikdo ani nefsimne.
0/0
9.2.2004 12:45

Speedy

Re:
Hele kamoš má enkovou Feldu, prachy shání těžko, vytáhne ji tak akorát dvakrát do roka, když se u nás jeden Horáckej sprit a pak na podzim horácká rally, jednou mě v tom autě vezl a to je fakt oničem, když ho natrhne mý seriový clio s trochu větším motorem.
0/0
9.2.2004 16:01

Ondra

WRC-pekne ale nedostupne
Na wrc je sice pekny pohled, ale je to vec silene nakladna a nelibi se mi snaha FIA tyto vozy prosazovat na ukor ostatnich. Vzdyt i u nas jezdi na rally cim dal min jezdzu- mladi kluci si wrc nemohou dovolit-a ta hrstka co na to ma-tam zas neni zarucene, ze na to maji i jezdecky. proto bychbyl pro vypsat v narodnim sampionatu jakousi ''volnou kategorii'', kde by bylo mozno startovat i se starsimi vozy - cim vic lidi jezdi-tim vetsi sance najit kvalitniho jezdce. Tot muj nazor. Dyt i s 10 let starym ackovym Favoritem si  jde pekne zajezdit.....
0/0
8.2.2004 13:33

Sedlář

Re:
A co teprv se škodou 130 LR ... :))
0/0
8.2.2004 18:18

Speedy

Re:
Ondro, to bylo myšleno jako fór, ne? Ikdyž ona Ti FIA brzo vyhoví, WRC zruší a až budou všichni jezdit s enkama tak budeš asi spokojenej, co? Ti co maj míň peněz, tak pro ty je určenej českomoravskej pohár, takže tam můžeš s těma desetiletejma fanoušema vesele řádit. A jinak bych řekl, že na rally je čím dál víc aut, hlavně těch dražších. Vždyť ve startovním poli je často víc WRC než enkovej čtrnáctistovek. Takže to taková bída asi u nás nebude.
0/0
9.2.2004 8:06

Martin

Vy nevíte jak se to píše?
.... nebo Mitschubishi Lancer..... Co je to za auto? To neznám.
0/0
7.2.2004 13:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.