Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auta od GM se pěkně rozpalují

Největší světová automobilka General Motors stahuje zhruba 1,8 milionu vozů, aby opravila elektrickou závadu. Firma to oznámila s tím, že zatím zaznamenala zprávy o 80 incidentech zahrnujících nárůst teploty, roztavené a doutnající součástky nebo plameny v systému zapalování a na hřídeli volantu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M

?
Rekl bych, ze cim slozitejsi auta, tim vice bude problemu.
0/0
8.2.2004 23:25

Šalis

Nissan Almera
Taky momentalne stahuji,a docela hodne vozu, nejake problemy se sledovacem otcek, meni je.
0/0
8.2.2004 22:56

Volvo

Volvomělo taky svolávačku
U volva byly problémy s "nízkým utahovacím momentem" u dvou matek, která drží stabilizátory předních kol. Údajně se to vada mohla projevit tím, že by se ozývaly zvuky zpředu a mohly by se objevit nepřesnosti v řízení. Tolik dopis od Volva. Jenže česky řečeno, matky mohly být málo utažené, a pak vám to mohlo v zatáčce hůř zatáčet, případně kola mohla upadnout úplně. HE HE od té doby co to převzalů ford je lepší kupovat starší modely, které jsou ještě made in Sweden.
0/0
8.2.2004 15:42

Tom

Závady plechových miláčků Vectra B
Prvni modely Opel Vectra B 1,8 16V(druhá generace) z roku 1996. Pořízeno nové - po nějakych 100 tis km se zaclo stávat, ze to obcas na krizovatce na volnobech chcipne. Opel Vectra B 2,0 16V r. v. 2000 (předpokladáme, že už jsou vychytány mouchy nového modelu z roku 1996) trpí stejným problémem. V autorizovaném servisu poruchu nedokáží identifikovat.
0/0
8.2.2004 14:10

ROman

Re:
Chybu na voze Opel Vectra B mohu potvrdit z vlastní zkušenosti. V servise bylo řešeno výměnou krokového motorku volnoběhu, který vydržel tak dalších 15-20.000 km a odešel znovu.
Příčinu této závady se nikdy servisu nepodařilo objasnit. Stále dokola se prováděla výměna krokových motorků. Jediná klika byla, že vždy odešel ještě v záruce na díl.
  
0/0
8.2.2004 20:33

Neo

Re:
Zažil jsem stejný problém. Diagnostika odhalila vadný snímač otáček vačkového hřídele.
0/0
8.2.2004 20:38

Luki

Re:
Vlastním model OPEL VECTRA B 2,0 16V r.v.1998, najeto cca 150 tis. a stejný problém. Ještě lépe, jeden den funguje bez problému, druhý den má snahu "chcípnout" na každé druhé křižovatce.Počítač ovšem hlásí vše bez závad.CHA CHA
0/0
13.2.2004 9:29

Mojma

Re:
No, tak presne tohle dela i moje Felicie Combi s Bosch Monomotronicem chcipe pri rozjezdu a taky jen nekdy, divny, a diagnostika taky nic nehlasi. Zlatej karburator ve 120tce:o)). Osobne bych to tipoval na problem s lambda sondou, ktera ma mozna i stejnyho vyrobe, ale moc o tom nevim. Vetsinou se to stava, kdyz je motor studenej, taky mam mozna blbej snimac na plynu, protoze mi to obcas nepridava rovnomerne, ale v servisu tvrdi, ze je vsechno OK
0/0
14.2.2004 17:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.