Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Golf přijíždí na český trh

Automobilka Volkswagen uvádí v těchto dnech na český trh dlouho očekávanou novinku Golf V. Vůz bude ihned po uvedení na trh k dispozici ve tří nebo pětidveřovém provedení a pohánět jej bude jeden z pěti zážehových nebo tří vznětových agregátů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jozef

Golf V

Je to valmi vydareny voz , kto pochybuje a ma pocit  preplacania, v ponuke je plno iných brakov. vyborna kombinacia cena/uzitkove vlastnosti, mam ho doma.   

0/0
25.11.2006 15:53

Jozef

Golf V

Je to valmi vydareny voz , kto pochybuje a pocit preplacania, v ponuke je plno iných brakov. vyborna kombinacia cena/uzitkove vlastnosti, mam ho doma.   

0/0
25.11.2006 15:51

REVO

NĚMECKÝ ŠUNKY NEBRAT!!!!
TAK A JE TO .........
0/0
25.3.2004 7:42

holhas

Z pětky mám smíšené pocity...
Byl jsem na předváděčce a s pětkou se svezl.Nemusím komentovat kvalitní zážitky,je super.Jen mně trochu zaráží design,předchůdci pětky měli víc ke sportovnějšímu vzhledu a nezaměnitelnosti s konkurencí.Připadá mi,že pětka trochu zklouzává designově ke "standartním tvarům normáních aut od konkurence".Čtyřka má přeci jenom výraznější tvary (sportovnější)...Jinak je pětka určitě pěkná,až na ní budu mít,tak si pro ní půjdu :-)
0/0
24.3.2004 20:41

Petr V.

Uz to neni ono
Byl jsem na predvadecce a jedinej docela peknej byl cernej model, kterej se tak nejak odlišoval od ostatnich. Jinak teda sorry, ale i jako zarytej priznivec nemeckych aut bych asi radeji sel do peugeota 307, ktery ma v sobe kupodivu daleko vice te drive proslule nemecke masivnosti. A nebo spise si poseckat a uz to dosetrit na Passata. Pokud tedy nevyplzni i toho.
0/0
17.2.2004 16:28

EnderW

Konkurence...
No za ty peníze... to se snad zbláznili, ne? To by musel být hodně zaslepený fanoušek VW, aby vyhodil půl mega za takovou "botu"...
Zkuste se - hezky bez emocí, čecháčství a proněmeckého nadšení - podívat na nové Daewoo Lacetti (http://www.daewoo-ostrava.cz/lacetti.asp), prostudujte si výbavy, motory a ceny... Auto s italským designem, tříletou zárukou, větším rozvorem než Golf nebo Astra, super výbavou a motory od GM (= to, co má Opel) za 339 000,- je podle mě rozumná cena pro český trh, podívejte se na průměrné příjmy... Koupit si Golfa, tak se průměrná česká rodina zadluží do konce života (nehledě na předražené náhradní díly a doplňky).
0/0
17.2.2004 11:01

T.

Re:
Golfa si koupi ten, komu nehraje roli zaplatit o "stovku vic ci min".  Golfa koupi clovek, co chce Golfa a nic jineho. Vetsina naroda vsak musi koukat, kolik uzitku za urcite penize dostane. Ty si pak koupi auto typu Daewoo. Tim ale nerikam, ze je to spatne auto!
0/0
17.2.2004 12:07

revo

Re: představy
To jsou, chlapci, pouze vaše představy. Pokud to budeme brát podle prodejů (Mejlo kontrolu, prosím), tak zrovna koncern VW má v naší zemi nadpoloviční většinu. Podle tříd: malá auta - dejme tomu že Getz se dobře prodává (jakýho tam má taky konkurenta: Twingo, Matiz), další třída: rozhodně vede Fábia, Další třída: rozhodně vede Octavia, další třída: rozhodně vede Superb.... Vše beru jako srovnání vašeho báječného Daewoo a Hyundi vs. VW potažmo Škoda. Dokonce pokud vezmu luxusní značku koncernu VW - Audi, tak ve svých kategoriích má větší prodeje, než Dawoo. Čím to? Jsou u nás ti lidi tak hloupí, že pořád i 14 let po revoluci, kupují "předraženou" Škodu a spol.? Není to spíš tprávě tím, že čech dvakrát obrátí každou korunu, než ji vloží. Ona cena není ne vždy to hlavní. Ne každý je tak bohatý, aby si mohl kupovat levné věci...
0/0
17.2.2004 13:09

Mejla

Re: Částečný souhlas, částečný nesouhlas
Souhlas: VW Group měla loni v Česku 56.14 % trhu, takže skutečně jasný vítěz. Nesouhlas: pokud to "očistíme" od domácí značky Škoda, což je kategorie sama pro sebe, tak už ta čísla nijak bombastická nejsou: VW 5.11% (4. místo), Seat 2.08% (11. místo) a Audi 1.22 % (16. místo).
A co se týče Korejců - pořád jdou nahoru, jako ti mloci v Čapkově díle Válka s mloky. Pokud ji znáte, tak víte, že mloci taky zpočátku nebyli nic moc, nikdo je nebral vážně, ale nakonec vzali vše útokem ... A např. ten Getz porazil Polo (2837 oproti 2111). Ostatně Hyundai brzy postaví (na Slovensku nebo v Polsku) továrnu a tím ještě dále zlevní.
Co mě na této debatě nejvíc zaujalo byl článek o odstávce výroby Golfů kvůli nezájmu kupujících. Pokud je to pravda, potom je to možná první varování. Ale nevím, počkejme si na další vývoj.
0/0
17.2.2004 15:26

Ďábel

Re:
Ztotožnuji se s tímto názorem naprosto a bez okolků. Sám jsem měl od roku 95 Golfa III a bez problému slouží ještě dnes. Nicméně jsem minulý týden koupil opět Golfa tentokráte IV, nového a i když jsem si mohl ušetřit přes 100 prutů, tak raději volím drahého Golfa, protže i za pět let to pořád bude Golf, kdežto Hyundai a Daewoo už nebudou tím co jsem koupil minulý týden.
0/0
24.2.2004 8:18

holhas

Re:100% souhlas!
Taky vlastním pár let trojku golfa a nemůžu si pomost,když srovnám nové auta stejných značek o mnoho let mladších,golf je prostě golf a neokouká se....
0/0
24.3.2004 20:21

Petr Svítek

Re: Konkurence...
zkuste to radši na www.chevroletgm.com.
0/0
1.11.2004 12:14

Kryštof

za 100000 beru
Za 100 000,-  bych ho bral, ať je takovej nebo makovej.
0/0
16.2.2004 11:05

Mc

Blitka
Je to ještě větší blitka než nový VW Octavia.
0/0
15.2.2004 20:00

holhas

Re: ?!
Blitka?! Myslím jen,že prostě na takový auto nemáš,tak kritizuješ.... (Určitě vlastníš Š120 že? :-))))
0/0
24.3.2004 20:26

J.

Boj Octavistu & Co.
Skoda byla vzdy extrem - maly rozvor, velka kastle. Stejne je to s nazory - jedni ji miluji za hrob a rikaji, ze neni lepsi auto, druzi je nenavidi, jak tridniho nepritele. V postate ale idealni auto neexistuje, vsechno se s..re, neco vic, neco mene, tem ma lepsi to a ten zase ono. Takze je jedno, v cem jezdite, vzdy to stoji za ....
0/0
13.2.2004 14:45

Petr V.

Re:
No to tezko kamarade. Servis Skodovky je totalne otresnej. Co ti na VW vymeni v zaruce nebo si te primo pozvou na vymenu chybne soucastky, tak u Skody se to bere "pripad od pripadu". Kdyz te tady vyprudi otresne a zlodejske servisy, po kterych se toho vice se*e nez je opraveno, tak s VW muzes jet na spickovy servis do Nemecka, se Skodovkou sice taky, ale pokud vim, tak ty se tam odvazi rovnou na vrakoviste .
0/0
17.2.2004 16:33

revo

moje A3 klekla
já se snad zblázním, když mi jiprodávali, tak říkali že e to nejspolehlivější auto ve svý třídě a teď z ničeho nic stojí!!!!!!! to je katastrofa. A navíc jak náhradní vozidlo mě dali fabii kombi s 1,2 HTP, to je děsnej motor proti mý nadupaný 1.6. já se snad picnu
0/0
13.2.2004 11:14

Ogares

Re:
chachahcha
0/0
13.2.2004 11:21

J.

Re:
Nejspolehlivejsi ve sve tride je Toyota. Kdyz Ti prodavali A3 a rikali neco o spolehlivosti, tak Ti lhali.
0/0
13.2.2004 14:02

Zkuseny

Re:
Nejspolehlivejsi auto ve sve tride je Octavie
0/0
13.2.2004 14:20

Frantík

Re: vážně???
A na tos přišel sám, nebo ses musel ještě s někým radit???
0/0
13.2.2004 14:31

Zkuseny

Re:
Ne to je vlastni zkusenost, Frantiku.
BTW, jak ti jezdi tvoje Dacie ?
0/0
13.2.2004 19:28

J.

Re:
... nebo te chteli otestovat, jak bude "chodit" Octavka II s motorem 1.4 tim, ze Ti dali Fabku s 1.2
0/0
13.2.2004 14:33

revo

Re: tak tobě stojí?
Tak si vezmi Leo a utíkej na záchod. Hodně štěstí!
0/0
15.2.2004 20:15

TDi

Nová
Dacie taky neni špatná?
0/0
12.2.2004 19:41

J.

Re:
Mel jsme pred 12 lety Dacii, motor jeste original Renault, uz tenkrat jsem ji koupil za pouhych 5.000Kcs (tenkrat jeste Kcs) a za rok jsem s ni najel as 25.000km. Sice se to dost sypalo (mela anajeto asi 100.000km), ale kdyz jela, nasvou dobu to bylo pekne svezeni. No a pak jsem ji za 20.000Kc prodal, takze opravy me nic nestali, jen benzin ...
0/0
13.2.2004 14:38

Radek

Interier je velka bida!
Videl jsem ho dnes na vlastni oci a interier je proste hruza. Dira na horni strane palubni desky jako "odkladaci prihradka" atd. Ten interier je horsi nez v Polu. Ve vsech prospektech ukazuji interier z verzi za cenu kolem 1.000.000 Czk (klimatizace, navigacni system, kuze atd)., ale to co dostanete za nejakych 600-700 tisic je fakt bida. Myslim ze a stejnou cenu muzete mit uz Audi A3 nebo lepe nesrovnatelne levnejsi Peugeot 307, Opel Astra a Mazda 3..
0/0
12.2.2004 14:14

Octavian

Re:
Nebo jeste lepe - Octavii II.
 
PS: S tou francouzskou srackou 307 jsi to snad nemyslel vazne !
0/0
12.2.2004 17:57

mex

Re:
S tou fasounskou srackou ochcavii II jsi to snad nemyslel vazne !
0/0
12.2.2004 22:54

VITA11

Re:
jestli srovnáváš 307 plast nalakovanej na "draho" stříbrno jak o pionýra z modelářského kroužku tak prosim.Ale v koktávce bude aspoň normální interier.
0/0
12.2.2004 22:59

haha

Re: Viva France
pořád lepší nalakovanej plast než trakař od VW. A oktávka normální interiér, hm ohoblovaná fošna a do ní dvě díry na výdechy a kaplička s přístroji, tak tomu říkám designerskej počin. ale ještě že tam jsou držáky na pití, člověku v oktávce vysychá v krku, páč si připadá jako na poušti.
0/0
13.2.2004 8:43

Frantík

Re:
O jaké sračce to mluvíš?!?! Náhodou....307 je v kombinaci s HDIčkem hodně v poho autíčko!!!! Prostorný, pohodlný, motor patří ke špičce.....
0/0
13.2.2004 13:41

Zkuseny

Re:
No kamosku si tu sracku 307 koupil, je to vice v servisu nez na ceste a rve si vlasy, ze nesel do Octavie. Mohl mit auto a ne franticke jezditko.
0/0
13.2.2004 19:31

Mates

STOP
Z nemeckeho tisku:
Tisice pracovniku VW dostanou mimoradnou celozavodni dovolenou-duvod??Velmi nizka poptavka po novem Golfu 5.
Ani se nedivim to auto jsem videl v rakousku na vlastni oci a uplne jsem se lekl co to je za hnusnou predelanou ctyrku ale ono ejhle byla to nova petka.No fuj
0/0
12.2.2004 1:13

Mates

Stop
Z nemeckeho tisku:Tisice pracovniku VW dostanou mimoradnou 4denni zavodni dovolenou-duvod:Velmi nizka poptavka po novem Golfu v.
Ani se nedivim to auto je hnus videl jsem ho na vlastni oci a myslel jsem si ze jede nejaka divna ctyrka a ejhle on novy Golf 5.
0/0
12.2.2004 1:09

svobodny obcan

Golf vs Octavia
V jednech nemeckych novinam jsem cetl , kratky clanecek s dvema fotkama: nova Octavie a novy Golf.
V clanecku se psalo asi toto: "Nova Octavie je hezci, vetsi a levnejsi nez novy Golf. Koupi si tedy nejaky blazen Golf jen proto, ze je to Volkswagen ?"
0/0
11.2.2004 22:12

P.

Re:
No budes se divit, ale v Nemecku si plno lidi koupi VW jen kvuli tomu, ze Skoda je z vychodu a jen to, co je nemecke, je dobre. Jo to styl uvazovani a take ukazat sousedum, ze na to mam a ne z nouze nejakou Skodu, byt postavenou ze stejnych dilu. U nas je to mnohdy naopak (deformace z drivejska).
0/0
12.2.2004 10:03

Svobodny obcan

Re:
Divit se nebudu. Nabubrelou nemeckou mentalitu znam. Ja jsem jen citoval clanek z nemeckeho tisku.
0/0
12.2.2004 10:19

Lisa2

Hned bych ho brala
0/0
11.2.2004 17:15

DEA

55kW na 2 litry???
.... za 7.500 ročně...  tak je celkem hustý.... hlavně na to, jak je u nás počítáno povinné ručení. Řekl bych, že je to nejmenší výkon vzhlem k danému objemu, co se vůbec vyrábí.
0/0
11.2.2004 16:41

Tom

Motory FSI - drahý provoz
VW benzínové motory FSI papinkají jenom 98 oktanový benzínek skoro za tři pětky litr. Jsou náchylné na kvalitu benzínu a provozně nákladné.
0/0
11.2.2004 14:33

fero

Re:
a ten bude papat o nova Octavia, hehehehehe
0/0
11.2.2004 18:12

JK

Re:
To nie je pravda do FSI mozes liat  aj 95-ku.Moze dojst k nepatrnej zmene vykonu a spotreby.Tak to pise katalog VW Touran pri motoroch 1,6l FSI .Ten katalog je z Francie.www.volkswagen.fr
0/0
11.2.2004 21:26

revo

Re: přesně tak
Stejně jako můžeš do normální 1,6 dávat 91 Natural. Motor má čidlo klepání a automaticky se na tento benzín přenastaví. Akorát má vyšší spotřebu a menší výkon. Takže je otázkou, jestli je výsledný efekt co k čemu...
0/0
12.2.2004 9:24

Golfista

Zlatá IV
Mám třetím rokem IV., když jsem jí viděl poprvý, tak jsem taky ohrnoval nos a říkal si zlatá trojka. Takže si taky zvyknu, ikdyž mě to připomíná mix 307, Corroly, Civicu, korejců, no prostě mišmaš. Ale nějaký pěkný kola 18", spojler, mračítka, dozadu pořádný křídlo a bude to zase mazel.
0/0
11.2.2004 13:46

Ferda mravenec

Re:
Když tam dáš ty mračítka a trochu pošteluješ tachometr, rázem můžeš i s 55kW jet přes dvěstědvacet, nebo se mýlím.....?
0/0
11.2.2004 14:02

Golfista

Re:
věř tomu, že 96 kW těch 200 v pohodě udělá.
0/0
11.2.2004 15:11

Ferda mravenec

Re:
Jasně. A když dám na 96kW mračítka (a pošteluju tachometr) tak to pojede 250!!!
0/0
11.2.2004 15:54

Golfista

Re:
Závidíš, co že nemáš na nový, viď? No tak to je mě Tě líto, ale musíš víc pracovat.
0/0
12.2.2004 7:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.