Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kabriolety malé, velké, tlusté, tenké

Ženevský autosalon otevře své brány už za pár dnů. Jaro klepe na dveře a myšlenky na jízdu s větrem ve vlasech jsou stále přitažlivější. Kabriolety jsou kořením modelových řad automobilek a všechny se s nimi při každé příležitosti rády pochlubí. Ženevský autosalon určitě nebude výjimkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tvá máňa

Bože můj...
to zas psalo hovad.o -  Opel Tigra je "francouz", PT Cruiser se střechou je sedan atp...
0/0
19.2.2004 7:10

xpc

Re:
Sam jsi hovad.o, kdyz nerozumis tomu, co ctes. A HLUP.AK navic! cau tva mano
0/0
19.2.2004 8:49

Tvá máňa

Re:
vy hul ___ z m rd anče a nes e r __ se do věcí o kterejch víš peachu
0/0
20.2.2004 8:07

Karamelek

A co Fabia cabrio???
Kde je Fabia Cabrio? A co Lancia Fulvia? Nějaký Audi nebude?
0/0
19.2.2004 6:01

IDaho

Re: Fabia canrio..??
No takové hruzy nás snad ušetří :o)
0/0
19.2.2004 12:28

aifel

Re:
Taky doufám, ale TUDORu by to mohlo slušet, ale to by chtělo trochu odvahy, a toho se od Škodovky asi nedočkáme ...
0/0
19.2.2004 16:50

revo

Re: cabria....
No, vzhledem k tomu, že je na cestě šestka coupé, tak snad bude i 6ka Cabrio (Audi)...A co se týče Lancii Fulvia - to je nádherný cabrio! Opravdu přesně tak si představuji italský spider. Jen by to nemělo být na podvozku Barchetty, jako ta studie. Ten podvozek už nestíhá ani tu Barchettu.
0/0
20.2.2004 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.