Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trepiuno - kulaťoučký fiátek

Hranaté cinquecento začátku 90. let dvacátého století je zapomenuto. Fiatovi designéři museli jít ještě dál, aby našli auto, které Italy chytne za srdce. Hledali a nemohli najít nic jiného než legendární "pětistovku". 500 je pro Italy od roku 1957 posvátným číslem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tecnic

Ritz- vs. Micra
Ahoj,pisu v navaznosti na Ritz - ala Fiat 500. Vzdyt je to obycejna Micra, Model 2000, ktera ma prilepenej jinej plastovej cumak. V roce 2001 jsem byl na Taiwanu a tam tehda jezdily Mikry, model 98, ktery taky mely jiny cumaky a pr*ele akorat nevim, ktery auto by to melo pripominat, to je proste jejich sikmooka specialita :-)
0/0
3.1.2005 15:02

maty

Bella machina
Nadherny auto opet italove ukazuji svetu ze umi delat nejhezci auta na svete od malych po luxusni kary.Jen doufam ze ta cena je jen pouhy dohad nebot to by se fiatka asi moc neprodalo max.jen v italii nebot tam jsou blazni do takovych miniatur.To samy dalsi nadherny vuz fiat idea by mel byt o par tisic levnejsi a hned by si ziskal i cesky trh.Kdyz slo stilo do prodeje stalo pres 400tis-coz je dost a ve fiatu vedeli ze je to chyba-udelali nove verze-levnejsi a dnes se super stilo prodava jiz za 320tis coz je v pohode.JEN AT SI FIAT POSPISI NEBOT NA ROK 2006 JE TO DOCELA POZDE.bella italia
 
 
 
0/0
19.2.2004 6:46

Lukáš

Jůůůůůůůůůůůůůůůůůů
To je uplne super vozitko...chci ho :o))
To sou kecicky...mam fiat punto a sem s nim maximálně spokojenej...
 
0/0
18.2.2004 19:35

seicento

Re: Jůůůůůůůůůůůůůůůůůů

Ja mam seicento a at si rika kdo chce co chce, tohle neni auto, to je VVV

0/0
2.5.2006 23:09

Geby

Hezkýýýý!!!
Je to opravdu pěkný vozítko.
0/0
18.2.2004 19:28

M-10 Wolverine

ferrárka
Když jsem byl před 10 lety v Itálii viděl jsem tam - světe div se za jeden den aspoň 10 ferrari. Mini se i u nás už vyskytuje dost často-je to hezké auto a když si vezmete že je to vlastně BMW tak se ani nedivím že se prodává. Zato NB je fakt hodně divné a předražené auto.
0/0
18.2.2004 19:12

M- Wolverine

Fiátek :)
namouduši na psí kuši na kočičí svědomí - je to opravdu Fiátek ! Po nepovedeném VW New Beatle a naopak setsakramentsky povedeném Mini Cooperu ( s mechanikou z BMW),tak trochu novou kachnou Citröen C3 se dočká reinkarnace i další kultovní vozítko. Jestli bude za dobrou cenu tak to bude bomba. Teď ještě vzkřísit Tráboša a už budou všechny !
0/0
18.2.2004 19:04

Petr

hmmm
Vypada to pekne!!! Kdyby jsem na to mel tak bych si to urcite koupil.
Fitat zacina posledni dobou docela dobre slapat konkurenci na krk, konecne mu lidi prestanou nadavat, ze dela spatne auta.
Akorat nevim, kde to berou ze dela spatne auta. No mozna parkrat slapl vedle, ale at mi nekdo ukaze automobilku, ktera ani jednou neudelala nepokazila nejake auto !!!!!
0/0
18.2.2004 18:04

Jan Pavel

Nejkrasnejsi
auto na svete!!ja ho chcu!
0/0
18.2.2004 14:39

Blabol_S

Das ist super car!!!
0/0
18.2.2004 11:12

king-henry

Re:
HOVÍNKO
0/0
18.2.2004 13:02

TOM

Re:
Ano, to jediné máš v hlavě, ale nebudem se ti kvůli tomu smát 
0/0
18.2.2004 14:49

Spolsky

Nějak na těch fotkách ale nevidím
ani patery dveře, ani chromované nárazníky ani další v článku uvedené věci. Buď ušlo něco mě nebo autorovi.
0/0
18.2.2004 11:12

Petr

Re:
Neco uslo Tobe. Precti si clanek znovu a pak se koukni sem - www.duesenbayern.com/
0/0
18.2.2004 13:43

Yenick

Krásný autíčko :-)
Už dlouho jsem nic tak hezkýho neviděl. Škoda jen, že si při tom vzpomínání na zašlou slávu u Fiatu (stejně jako u Wolksvagenu a Roveru) nevzpoměli také na to, že ta předlohy pro dnešní reminiscence byly tak úspěšné taky proto, že to byly jednoduché vozy za rozumnou cenu. Mám za to, že takovýto vůz v základní výbavě, bez fines typu klimatizace, LCD monitoru, osvětlení LED diodami, skleněné střechy (proč ne jednoduchá plátěná jako u původní Pandy?), elektoniky, atd. by byl hned s cenou minimálně o třetinu níže. Asi posledním takovým autem byla již zmíněná původní Panda. Stačí se chvíli toulat po netu, a zjistíte, kolik má po celém světě "ovners clubů" a kde všude se úspěšně prodávala. Obávám se, že v podobě, ve které zde byl nový Fiat představen, bude jen druhým až třetím vozem v movitějších rodinách, případně hračkou "zlaté mládeže, tak, jako například WV Beatle. Škoda
0/0
18.2.2004 11:09

king-henry

Re:
HOVÍNKO TO JE
0/0
18.2.2004 13:02

Aladin

Re:
Máš v tý hlavě taky něco jinýho než to hovínko?
0/0
26.2.2004 18:52

Kajetan11

Re:
Ja ji jeste mam, hec. A jsem maximalne spokojen. Ale po ty novy uz posilhavam.
0/0
18.2.2004 17:47

T.

fiatek
No, dost mi to pripada jako Nissan Micra
0/0
18.2.2004 10:33

jfxs

215 tis? no nekupte to.... :)))
Co je malé to je milé , nahodou vypadá dobře. Jen bych něl strach , že s takovým skrčkem zapadnu do nějakeho vytluku v našich "krásných" cestách a už bych z něho nevyjel.  .  ......kastl  nevim jak dlouho bys s tou dacii pojezdil to bych si radši byt tebou koupil koně...
0/0
18.2.2004 9:57

king-henry

Re:
HOVÍNKO NIC NEŽ HOVÍNKO
0/0
18.2.2004 13:03

kastl

3,3 m
Takovýto piďivůz za 215 tis? Nestačím se divit, kolik čtenářů by za to dalo i 300. Vždyť za 193 už máte Dacii!! A to je supervůz oproti tomuhle skrčku! Nezačnou tito blázniví "romantikové" vymýšlet ještě černobílé TV v designu LCD?
0/0
18.2.2004 9:20

T.

Re:
V Cechach se vse premeruje penezma. Ti, co zde pisi " ...dam i 300 ...." bud kecaj a delaj, ze maj na vse, co videj, nebo jsou opravdu tak v baliku, ze reci "... koupil jsem pritelkyni A4 quattro ...." apod. a ti kupujou "věc", protoze ji takovou chteji a cena je nezajima. Rekl bych, ze takovy se najdou, ale nebude jich zase tak moc. A ze by meli cas sedet cely den u iDnes a psat prispevky do diskuse, o tom silne pochybuju. Nebo mi to nekdo vyvrati ???????
0/0
18.2.2004 10:38

E.

Re: Re:
Velka pravda, pri prumernem platu 15tis hrubeho si prece muzem koupit novy auto za 500tis uplne kazdej :)) No a ti co takovej prumer si holt budem muset deset let pockat, az budou dnesni auta stat v bazaru par desitek tisic (mozna vic, inflace je nevyspytatelna)
0/0
10.9.2005 23:49

Opčan CZech

Fiat třiplusjedna
Krása .
0/0
18.2.2004 8:53

king-henry

Re:
OPČAN HLÁSÁ ,ŽE JE TO KRÁSA
HOVÍNKO LEDA
0/0
18.2.2004 13:04

piky

Re: Re:

Zdravím "opčana" King-hennryho, hovínko v ;-D, co to je za příspěvek?

0/0
5.10.2006 9:57

ptiger

nezlobte se
Nezlobte se na mě , optimisté, ale pokud bude tohle auto stát 300.000,- Kč., tak si klidně koupím tu Dacii. Tam se alespoň rodina vejde a stojí polovinu. je to hezký auto, ale za tu cenu si koupím třeba Kiu, kvelita práce stejná a je větší. Nic proti romantice, ale mě stále zklamal new beatle(starý brouk jsem zbožňoval, nový pro zlatou mládež mě zhnusil). mějte se.
0/0
18.2.2004 8:13

Libor

jako balzam na dusi
Přátelé, kdyz vidim takove dilo, je mi hned po vsech tech hruznych zpravach a blbostech poslednich dni,jak po slastne masazi. Vzdyt je to nadhera a italove se postaraji o to, aby se trh hybal. Vzdyt kolik lidi u nas je se starou petistovkou srdecne spjato. Tady takovy Matis nema vubec co rici.To je o koze a voze.
0/0
18.2.2004 8:04

Petr V.

smenarna iDNES
iDNES: mate euro za 26,80? Tak to si vezmu za dva miliony!
0/0
18.2.2004 7:38

Jaromír

Super
Tak to je konečně pořádný auto. Kdyby byla cena kolem 250000,- tak uplně dobrý. Jestli to udělaj tak se máme na co těšit
0/0
18.2.2004 7:24

Petr V.

Re:
jo a na co? Povidej? Za 250k nic potesujiciho nevidim, to by to muselo byt naslapnuty vybavou jako Nisan Micra. Jinak
0/0
18.2.2004 7:44

Mmm

No
Kdyby Fiat to dal za rozumnou cenu, tak ho tohle auticko muze postavit na nohy. 300 tis. a zaprasi se po nem a naklady maji mizive.
Jen tak dal Fiate...
 
0/0
18.2.2004 6:32

Tomage

Božííííí!!! :o)
Nádhera!  Co víc říct? Pokud se bude vyrábět a dovážet a cena bude rozumná (těch 215 K  by bylo super...), bude se prodávat jak teplý housky  Já bych do něj šel!
0/0
18.2.2004 6:12

Petr V.

Re:
Never tomu ze se bude kdovijak prodavat! Podivej se na Daewoo Matiz - cena pod 200k a nikterak velky zajem ze strany lidi. To si vazne kazdy trochu prisetri nebo lajzne o 1k vyssi leasing a koupi si Skodovku nebo jine vetsi auto! Aby se to prodavalo jak "teple housky" tak by musel byt nekde na 150k!
0/0
18.2.2004 7:50

Virusss

Re:
Co to srovnavas s Matizem  Matiz by se neprodaval ani za tech tvejch 150, bo je to S_H_I_T  
Tenhle krasavec je preci nesrovnatelne neco jinyho, trubko...
0/0
20.2.2004 8:14

magicjolly

pro italii jooooo
v  poho tam jich prodaji i za 400litru dost - mini cooperu tam jezdi snad nejvic co jsem kde videl a smartu taky takze neni co resit
0/0
18.2.2004 0:45

Milan K

Re:
Mluvíš mi z duše .. jedn by řekl, že SMART je italske auto .. vzdy¨cky cucim, kde se jich tam tolik bere .. a finacne zvyhodnene tam neni ani pujcky na nej nejsou nic extra :-))
Holt Italie :-)
CIAO
0/0
18.2.2004 0:52

maty

Re:
No nic proti ale smart patri pod znacku mercedes a vyrabi se v Hambachu,dela ho Magna ve Francii.Mas pravdu Smartu se v italii prodalo nejvice na svete nebot je to city car.Takze si myslim ze trepiuno ma u italu velkou sanci to same jako panda a lancia ypsilon.
0/0
19.2.2004 6:40

Petr V.

Re:
Co to meles prosimte? Ja sem v Italii kazdej druhej tejden pracovne a mini cooper jsem tam videl snad jen jeden a to byl jeste nejaky reklamni. Oni na tom Italove zas tak extra dobre nejsou!
0/0
18.2.2004 7:53

Petr

Re:
Schvalne jsem vykouk na 5 minut z okna: mini cooperi projeli 3, smarty sem po 10 prestal pocitat... Ono je ale fakt, ze ne vsude je to jako tady v milane. Muzu ti rict, ze tady na tom jsou docela dobre!
0/0
18.2.2004 10:14

king-henry

Re:
dneska jsem měl k obědu špagety.to je taky trochu Itálie,že?
0/0
18.2.2004 12:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.