Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zvíře z Ingolstadtu - nové Audi A6

Majitelé skoroluxusních aut se dělí do dvou skupin: "klasiků", ti vyznávají umírněné tvary tradičního střihu a "futuristů", kteří mimo smyslu pro avantgardnost tvarů jsou rádi středem pozornosti. Automobilka se čtyřmi kruhy ve znaku se už nějaký ten pátek pokouší jít jakousi střední cestou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

polarniliska

Kam se to hrabe na mýho superba V6
rozuměj warťas s tuplovaným motorem ....
0/0
23.2.2004 9:25

t.g.m.@seznam.cz

toto tady jeste nebylo !
konecne brko ktere vi ze je brko!
0/0
21.2.2004 1:59

Sturky

Pěkné...
Prostě podařené auto...
0/0
20.2.2004 1:29

revo

jel jsem v tom!!
je to nářezový auto, asi tak stejně dobrý jako moje A3 1.6 v základní palbě.
0/0
19.2.2004 9:11

tam

Re:
Tak uz ti zase ta tvoje svela a neporouchatelna A3 jezdi? A jak si pochvaloval 1.2HTP? Opravdu "High Torque" ??????????????
0/0
19.2.2004 9:27

tam

Re:
... ja mam 330Nm a casto mi to pripadá slabý jako čaj
0/0
19.2.2004 9:29

revo

Re: ty ses nám právě probudil?
Já jsem si říkal, že tady už dlouho neprudils...Nepočůral ses nám z toho snu?
0/0
19.2.2004 9:28

bob

A6 a Passat
Moc pekny.Ale zajimalo by me jak se budoucim majitelum bude zamlouvat ze nova A6 vypada naprosto stejne jako novej Passat...... jediny rozdil je v bocnim prolisu dveri a zsdnich svetlech.
0/0
18.2.2004 14:24

revo

Re: nová Passat
Jax na to přišel? Já jsem viděl novýho Passata včera v AutoTipu a má podobnost s A6 asi jako novej Accord. Máš nějakej problém ho rozeznat od současnýho Passatu
0/0
18.2.2004 15:56

bobek

Re:
Pod kapotou bude Passat oproti A6 dost jiny. VW a Audi se "rozesli" a kazde bude na jine platforme (alespon to takhle pred casem psali). Tzn. A6=motor podelne, Quattro ma Torsen. Passat dostane OPET motor napric (jako drive do cca 1996), 4Motion bude s Haldaxem. To znamena, ze cely predek a zaveseni bude jine. Plechy na venek jsou si podobne ....
A jeste neco: VW nema rado Audi a naopak, celkem mezi nime je vnitropodnikovy boj. Jako firma dodavame obema (software), tak zaslechneme casto reci na adresu tech druhych ....
0/0
18.2.2004 22:37

aha

FABIA RS + Superb
Nemohu si pomoc, ale predek je jasne okopirovanej z FABIE RS a interier do znacne miry vychazi ze Superba.
0/0
17.2.2004 21:57

Petr V.

Re:
COZE? To si delas prdel, ne?!! Videl jsi uz nekdy Fabii RS nebo Superb uvnitr? Asi ne, co?
0/0
17.2.2004 22:45

jarda

Re:
co ty ses to za magora ?????
0/0
23.2.2004 20:50

Dan

A6
No přiznám se, že mě nová A6 zatím nenadchla. A to nedám na Audi dopustit, nová A8 i A3 jsou perfektní. Ale je těžké porovnat se stávajícím modelem, ten je pořád nádhernej, mám tu čest ho vlastnit. Špatná nebude, chce to ji vidět ve skutečnosti. BMW i Éčko jsou pořádně nadupaný.
0/0
17.2.2004 20:49

Havran

Hnus
Totální hnus, aspoň ta maska
0/0
17.2.2004 19:47

magicjolly

Re:
no mozna by pomohlo jinam umistit SPZku a hned je to o necem jinem i kdyz porad to bude vypadat o dost draveji nez stavajici A6 ale to je dobre vzdyt jinak vypadaji vsechny audiny skoro stejne a uz to byla nuda
0/0
18.2.2004 8:28

Jan Spaleny

Nadherne auto
Je to nadherne auto. Je dokonce hezci nez nova Oktavie a urcite nejhezci ve sve tride.
Ovsem pristrojova deska se mi libi u nove Octavie II vic.
 
 
0/0
17.2.2004 19:02

jarda

palubní deska
Jen pro zajímavost. Palubní deska pro toto auto se vyrábí v Čechách, v Mladé Boleslavi.
0/0
17.2.2004 18:42

Přemek Plovoucí Podlaha

Vypadá dost dobře....
Myslím, že vypadá dost dobře a že dost  zatřese s prodeji BMW 5 a MB E classe. Audi se poslední dobou jenom zlepšuje, jen tak dál........
0/0
17.2.2004 16:14

T.

Re:
Komu jde o "hvezdu" nebo "vrtuli" na kapote, ten si ji take koupi, i kdyby Audi se zbytkem sveta bylo sebelepsi. U aut teto cenove kategorie hraje (v cizine) daleko vetsi roli prestiz znacky, nez vlastni kvalita. Medour neznamena vzdy jen to nejlepsi, ale je to DRUHA nejprodavanejsi znacka v Nemecku! Proste mit "znacku" je nade vse, doslova "über alles". Audi ma pozitivni historii jen 10 let (co ho koupil VW), coz je dost malo, i kdyz technicky jsou na spici...
0/0
18.2.2004 13:15

šinkanzen

ujde...
Interiér - BOMBA!!!!! Podle mě dělá Audi jedny z nejhezčích interiérů. Samozřejmě je rozdíl mezi základní verzí a Audinou v plné palbě.
Ale ten design zvenku - to je jak trochu výraznější facelift. Základní silueta je pořád stejná - vím, dosavadní A6 byla úspěšná, tak proč to měnit, ale ta změna mohla být větší. Jinak motory budou asi dost dobrý(čekám, že do půl hodiny se tu na diskusi objeví "revo" a bude zas pět ódy na 5,0l TDI a podobný obludný motory), ale rozhodně to není můj favorit mezi autama této cenové kategorie. I takový "éčko" má něco do sebe. BMW 7er je hnus fialovej, ale spousta lidí asi skousne ten nepovedenej design a koupí si to jen proto, aby mohli říct, že mají BMW. Mmchd.....když už jsem u těch "dobrých" aut, v posledním vydání zprávy německých zkušeben TÜV nevyšly bavory a audiny zas tak dobře. Např. "trojka" BMW mezi 1-3 letýma autama někde na 96. nebo kolikátým místě - no nezlobte se na mě, ale za ty prachy bych chtěl i nějakou spolehlivost a ne jenom image!!! To i spoustou lidí zatracovaná oktávka je o cca 50 míst před ní!!! Vím, čím víc elektroniky v autě, tím větší náchylnost k poruchám, ale když na to nemají, ať to do těch aut necpou!!!!!!!
0/0
17.2.2004 14:52

revo

Re: tryskomyš
....simsalabim - už jsem tady. A pěju ódy ne na 5l 10 válců nýbrž na motor 4.0 TDi 8 válců. A zeptám se tě jenom na jedno - jel si v něm (nemyslím tím motor, ale A8 s tímto motorem) j? No tak! Takže si to vyzkoušej a pak blekotej něco o obludných motorech. No, ale třeba jezdíš v Unu 1,0l a jsi spokojenej. Neberu ti to.
0/0
17.2.2004 15:08

šinkanzen

Re:
Ty seš ale kouzelník, byls tu dřív než jsem čekal:o)
Chápu, jízda s tímto motorem tě nadchla, ale řekni, chtěl bys v tom jezdit denodenně do práce, po městě,....... vždyť pořizovací náklady jsou nehorázný, hlavní výhodu nafťáků(spotřeba) tyto motory taky nemají, jen kultivovanost a přebytek točivýho momentu. Ale pokud se chceš vozit svižně a přitom úsporně, bohatě stačí turbodiesel, tak 2 - 2,5 l. Např. novinka u Hondy Accord(2,2i) - ušetři si práci a nekritizuj Hondu, byl to jen příklad. A na ty kecy typu "jakou odpověď mají Japonci na např 5,0 TDI od Audi" se vykašli - to je mletí o hovnu. Stejně tak bych se mohl zeptat, co má Audi spolehlivějšího(mmchd, jednoduchá odpověď - NIC!!!)
0/0
17.2.2004 15:27

revo

Re: spolehlivost
OK. Já se klidně přiznám: 1, nechtěl bych živit motor 4,0 TDi. Stačil by mi v pohodě ten 2,0. Nicméně si trvám na tom, že žádná japonská automobilka nemá konkurenční diesel.   2, Audi nemá nic spolehlivějšího, než Honda (i když - včera jsem koupil AutoTip a tam je tabulka spolehlivosti do stáří 3 let a konkrétně moje uprděný A3 je hodnoceno jako nejspolehlivější z modelů Audi a je za ním i pár japončíků, takže bych ti mohl jmenovat, co má Audi spolehlivějšího než Honda)... 3, neznám nikoho, kdo si kupuje auto podle tabulky spolehlivosti. Ty snad jo? Kdyby tomu tak bylo, tak by se snad nemohlo u nás prodávat víc Audin než Nissanů a Hond, ne?
0/0
18.2.2004 11:00

Mejla

Re: zase Vás musím opravit
pane Revo, a činím tak s potěšením. Takže ad 2) není to uprděné A3, ale A2 a taky se s tím Němčíci hnedle chlubí. Budiž jim přáno - až to bude poněkolikáté za sebou jako u Toyoty, tak uznám, že má Audi ve spolehlivosti něco do sebe. Ad 3) Prodeje v ČR za rok 2003:  Honda 1620, Audi 1831, Nissan 2236, Mazda 2453, Toyota 4157. A ještě ad 1) - kolik že je vlastně povinné ručení za motor 4 nebo 5 litrů? Na to abych si vzal snad ještě jedno zaměstnání!
0/0
18.2.2004 14:01

revo

Re: souhlas
Mejlo dík . Povinné ručení třeba na 8 litr je pro info stejný, jako na 2,5 litr. Jestli se nepletu, je tam pouze ta spodní hranice nad 2,5 a vršek není omezenej. A po pravdě - mluvil jsem s pár maníkama, co A8 vlastní a opravdu nikdo z nich neřešil, kolik stojí PR. Většina má leasing měsíčně cca 45 000, takže jestli z toho je 1000 nebo 12000 PR je moc netrápí..... . A s tou A3 tě beru za slovo a zítra ti předložím auta, který jsou až za ní.  Navíc: Mazda, Honda, Nissan...to je stejná kategorie (co do skupiny  "spotřeních" aut) jako VW nebo Škoda. Kolik se jich prodalo? Takže Audi i přesto, že patří do segmentu luxusních aut má stejný prodeje, jako spotřebky Hondy a spol. Spíš to chce porovnat s BMW a MB. Kdo je na špici?
0/0
18.2.2004 16:08

Mejla

Re: Segment luxusních aut?
S tím PR máte pravdu, nad 2.5 litru je to už jedno a činí to asi 11 500,- Kč ročně. A kdo má na to, aby platil měsíčně leasing 45 000,- Kč, ten to fakt neřeší - souhlas. Já zase musím smutně povzdechnout - proč k nim nepatřím i já? Co se týče tabulek spolehlivosti, znám je dobře, A3 je v lehkém nadprůměru.
Ale opět budu polemizovat - co je to segment luxusních aut? Jestli máte na mysli segment typu A8 - BMW 7 - MB S, tak tam se A8 prodává dobře a je na čele, to souhlasím.
Ale např. u nás zdaleka největší segment malých vozů a vozů nižší střední třídy, tam Audi A2 a A3 na čele nejsou, ani náhodou.  A řekl bych, že tady se točí největší peníze co do prodejů vozů. Z prachatých snobů u nás asi žádná automobilka nevyžije.
A jeden zásadní nesouhlas - co to je spotřebka Honda? Stejné auto jako spotřebka Audi nebo spotřebka BMW! Proč pořád žijete v domnění, že Audi (potažmo Němci) vyrábí něco nadpozemsky dokonalého? Je zvláštní, že německému Autobildu nedělá potíž srovnat "spotřebku" Accord s "božským" A4 a říci, že Accord je prostě lepší a levnější, tečka. Vždyť ti Němci si to uvědomují, jak jim Japonsko a Korea šlape na paty a jak ve "spotřebkách" je často i předhání. Proč třeba v USA je Accord na čele prodejů ve své třídě a A4 se s ním nemůže rovnat? (pokud chcete, hodím Vám linky pro ověření). Jsou ti Američani tak neskutečně blbí a nedokáží ocenit tu šílenou kvalitu vozů Audi a proto raději kupují japonské spotřebky? Proč už tedy japonské a korejské vozy dávno nezmizely z trhu, když jsou podle Vás ve srovnání s německou produkcí tak neskutečně zaostalé?
A srovnání Audi - MB - BMW? Audi 1831 - MB 1833 - BMW 1152 prodaných vozů loni v ČR.
0/0
18.2.2004 16:59

revo

Re: ahoj Mejlo
Co se týče spolehlivosti jedna moje ověřená teorie - "nikoho" to nezajímá. Schválně se zeptej třeba v Renaultu, kolik lidí co tam příjdou zajímá postavení třeba Megane v tabulce TUV....  Takže se konečně odpoutej od toho, že všichni studují tabulky spolehlivosti a pak valí pro Toyotu. Nakonec (ty to udeš vědět) - kolik se loni prodalo Toyot? A kolik "pleček" Škoda? Stačí takhle?
Segment luxusních vozů? Co třeba značka jako Jaguár, MB, BMW, Audi, Lexus, Porsche..... Nebo máš opravdu pocit, že třeba Toyota patří do stejné skupiny jako MB? Ale no tak....Už i ti japonci si to uvědomují a založili pseudoznačky typu Lexus a spol. Kdo si koupí Toyotu za 2 mil? Asi tolik lidí, jako Phaetona.... . Tím máš jasnou odpověď od tvých oblíbených Japonců - cítíme, že Toyota nemá punc luxusního auta, tak ztvoříme novou značku.
Co se týče nejprodávanější třídy u nás - nestačí ti více jako poloviční podíl na trhu koncernu VW?  Proč se snažit prodávat více A3? Audi nemá potřeby být prodávanější, než Octávia...
A na závěr - Audi, MB, BMW, nebude nikdy prodávanější, že Accord (v té třídě). Stejně jako nebude nikdy prodávanější LAmbo, než Porsche. Zkrátka - ne vždy jsou prodeje cílem. Proč by jinak Ferrari udělalo omazenou sérii Enza?
0/0
19.2.2004 10:15

Mejla

Re: nemám to s Vámi lehké,
to musíte uznat. No tak dobrá - spolehlivost nechme bokem, dejme tomu že je stejná u Japonců stejně jako u Němců.
Ale: prodej Toyota versus Škoda? To snad ani nemyslíte vážně! Toyota je světová dvojka, gigant s ročním prodejem 6.78 mil. vozů, Škoda je lokální výrobce s prodejem 0.45 mil. vozů. Proboha je mi jasné, že v ČR a asi i ve většině okolních zemí bude mít vždy lepší prodeje Škoda, to mi nemusíte pořád zdůrazňovat, až tak blbý nejsem . Ale znovu to říkám - prodeje v ČR o ničem nevypovídají, světově jsme kapkou v moři, vždyť se tady loni prodalo cca 150 tisíc vozů. Pro srovnání - jenom letos v lednu prodala Toyota v USA cca 144 tisíce vozů.
Ale: segment luxusních vozů. Nevím, proč Vás tak fascinuje, stejně jako já na to nemáte, ale budiž. Ano, tady je to o prestiži, o ničem jiném. Pokusy typu VW Phaeton a Daewoo Chairman nedopadly dobře. Většina Japonců sem nezasahuje s výjimkou Lexusu, který si ale vede nadmíru dobře. Pochopitelně opět ne tady, tady je to faux-pas jezdit v japončíku, to by Vás ostatní snobi strhali jak veřeje u vrat. Ale v USA je Lexus v prodejích opět daleko před evropskou konkurencí, Amíkům asi nevadí, že je to "jenom" Japonec. Pokud Vás to zajímá, na US serveru www.caranddriver.com je srovnání "luxury sedans", tak si počtěte!
Ostatně: při troše demagogie bych mohl s vážnou tváří tvrdit, že jediné luxusní auto je Rolls-Royce a nějaké pseudoznačky typu MB a Audi mne nezajímají. Co je to vlastně pseudoznačka, jak ji poznáte? Každá firma musí být jednou založena a to, že Toyota je na trhu teprve 46 let oproti více jak stoletým jiným značkám o ničem nevypovídá. Maximálně o tom, jak vzali svět útokem a jak jsou dobří.
Ne vždy jsou prodeje cílem - fajn. Ale nesmí se to přehánět. Ale o tom zas jindy. Mějte se!
0/0
19.2.2004 11:31

revo

Re: není to lehký
Já vím.  Ale já se odreaguju při " slovních soubojích" na netu a v reálu nejsem takovej prudič..... .
Škodu a Toyotu jsem srovnával vycházeje z toho, že oba žijeme v ČR. A možná jsem zaostalej čecháček, ale jsem rád, že žiji v ČR a vůbec v Evropě. A soupeření Evropa vs. zbytek světa beru jako motor, co žene dopředu vývoj. Takže na tom vydělávájí všici...
Co se týče luxusních aut: řekněme, že Jaguár je dost luxusní, ne? A já ti říkám, že na jetýho Jaga mám. Ale mám v životě jinačí priority, než jezdit v Jagu.... Navíc - nikdy neříkej nikdy....
A co je to pseudoznačka? Zkusím to naopak: jak na tebe působí vyslovení Ferrari, Lamborghini, Maserati, Porsche, Fiat, Lancia...? Já osobně zavřu oči a vzpomenu si na éru před těmi 40, 50ti lety a smekám klobouk. To byly nádherný auta. Navíc - ruku na srdce - řekněme, že máš 2 mil na stole pouze na auto. Chtěl bys 10 let starý Ferrari, nebo sebelepší současnou Hondu, Toyotu, Nissana, Renaulta (míněni tím sporťáky)? Nebo ještě jinak - otázka: (třeba od ženy, nebo malýho děcka):"v  čem jezdíš?". V Accuře....Co to je? Nebo: Ve Ferrari... Ve Ferrari?! Každý malý díte i žena ví...(dámy prominou). Prostě pojem. Honda? Není špatná, ale co?  Já prostě beru auto jako neco víc, než motor, kastle, cena.
0/0
20.2.2004 9:17

Mejla

Re: S první polovinou musím 100 % souhlasit!,
ale s tou druhou budu (jako obvykle) zase trochu polemizovat.
No ano, před 50-ti lety to fakt byly pecky, a pan Saichiro Honda teprve vyrobil svůj první automobil. Ale jak už říkal major Terazky, "čo bolo bolo", terazky je rok 2004 a vše je jinak. No tak dobře, já tedy zavírám oči a povím Honda ..., a není to zas tak špatný! Např. tři tituly mistra světa v F1 pro A. Sennu, nespočet titulů v moto soutěžích, pozici největšího výrobce benzíňáků na světě. Vybaví se mi třeba S2000 a unikátní dvoulitr s výkonem 240 koní (a Vaše otázka - kdo mi nabídne v tomto objemu bez turba víc?) a taky třeba supersporťák NSX, který si nezadá s Ferrari (tady je potřeba říci, že v Japonsku není dovolena výroba sériových aut s výkony motorů nad 280 koní, což kazí dojem při srovnání např. s 515 koníky od Ferrari ). A kdybych měl ty 2 melouny a musel je utratit za sporťák, tak fakt beru ten NSX! Proč 10 let staré Ferrari? Jenom kvůli tomu znaku na kapotě a zvuku značky?
A jsme u té Vaší poslední věty, v tom je to asi celé ukryto. Pro mne je auto skutečně jen a jen spotřební věc, navíc nepříjemně drahá. Bohužel nejsem arabský šejk ani český tunelář, a tak (asi podobně jako dalších 95 % českých nešťastníků) preferuji co největší kvalitu za co nejmenší peníze. A tady mám neodbytný pocit, že mi Japonci (nemluvě o Korejcích) nabízejí víc než evropská konkurence. Až zbohatnu a stane se ze mne snob, potom budu jistě dbát o prestiž a kupovat jen "salonfähig" výrobky. Do té doby bohužel musím preferovat jen ten poměr cena/výkon.
A toho Jaga Vám přeji, jsou to hezký auta, sám tady několik potkávám. Je to jako pohled na pěknou holku, rozhodně lepší než na Škodu 120 .
0/0
22.2.2004 19:00

revo

Re: souhlas
Teda s většinou tvých názorů. Ale s tou kvalitou...spíš nabízí korejci a japonci za míň peněz víc obestavěnýho prostoru. Ale uznej - dá se porovnat řekněme Mazda 3 v nej... výbavě s A3 v nej... výbavě? Nedá. A tak můžeš pokračovat dál - Mazda 6 - A6....atd. atd. Prostě špičkový verze BMW, Audi , MB jsou někde jinde. Samozřejmě i cenou. To nepopírám. Jinak se měj a zase příště - ahoj.
0/0
25.2.2004 15:48

šinkanzen

Re:
No, u nových aut se na to možná moc nehledí, ale kdo kupuje ojetinu, určitě ho zajímá(nebo by mělo), jak je právě ten jeho vyhlídnutý kousek spolehlivý.
A vlastně i u novýho auta by to mě osobně zajímalo - kdo by chtěl hned po uplynutí záruky "bydlet" v servisech?!?!
0/0
18.2.2004 14:39

revo

Re: souhlas
..mělo by. Ale znovu opakuji: koho to doopravdy zajímá? Já nikoho neznám. Zrovna tento týden bereme do firmy novýho Ranaulta. A myslíš, že někoho zajímalo, jaký místo v tabulce spolehlivosti zaujímá? Nezajímalo....Navíc loni v prosinci jsme prodali Polo z roku 96. Za celou dobu (cca 130 000 km a denodenní provoz) jsme na něm měnili pouze výfuk za cca 3500 a přední kotouče za cca 8000). A kde je v tabulce spolehlivosti? Další příklad. Kamarád před cca 3 měsíci koupil 1 rok starou Corrolu. Najeto cca 15 000 km. Víš jak dopadla po týdnu ježdění? Při odjezdu z kina se jim rozsvítila neznámá kontrolka a auto museli odvézt na odtahovce do servisu.....A kde je Corrola? Hodně vysoko....Takže já osobně beru raději zkušenosti lidí z okolí, než tabulky.   
0/0
18.2.2004 16:17

Mejla

Re: zase Vás musím opravit
pane Revo, a činím tak s potěšením. Takže ad 2) není to uprděné A3, ale A2 a taky se s tím Němčíci hnedle chlubí. Budiž jim přáno - až to bude poněkolikáté za sebou jako u Toyoty, tak uznám, že má Audi ve spolehlivosti něco do sebe. Ad 3) Prodeje v ČR za rok 2003:  Honda 1620, Audi 1831, Nissan 2236, Mazda 2453, Toyota 4157. A ještě ad 1) - kolik že je vlastně povinné ručení za motor 4 nebo 5 litrů? Na to abych si vzal snad ještě jedno zaměstnání!
0/0
18.2.2004 14:57

Honza

Moc pěkné
No, z venku to skoro vypadá jako něco mezi Oktávkou a Superbem.
0/0
17.2.2004 14:18

Jack

Re:
No to jo, dočista oktávka!!
0/0
17.2.2004 15:53

Luke

Re:
Oktávkou? protři si oči
0/0
17.2.2004 19:06

Jan Jakub Ryba

Re:
Spis ta predni maska pripomina Alfu Romeo.
Ovsem Audi neni italsky brak s designem pro trotly. Audi je Audi
0/0
17.2.2004 20:58

revo

Re: nerad to dělám, ale....
Asi jsi v životě nejel s Alfou, že? Nevím, co je na vozech jako 147 a 156 brakoidního. Nicméně Valter Da Silva, kterej v současnosti dělá pro větev Audi (Lambo a Seat), přešel od Alfy, takže tam podoba může být. A design Alfy je bomba.
0/0
18.2.2004 11:37

Jenicek25

Audina
Hmmmm, tak tohle se Audině opravdu povedlo. Dynamický design, skvěle vypadající interiér i exteriér. No, mít kolem dvou melounů, tak určitě bych věděl, za co je utratit. Audi je prostě klasa. Závidím všem, kterým bude říkat "pane".  
0/0
17.2.2004 14:10

Atom

Moc pěkné
Vždy jem miloval BMW a zatracoval Audi - musím uznat, že nová A6 je super jak zvenku, tak zevnitř. Pětkové BMW je oproti tomu docela korejec :-((( - Zvenku nic moc a uvnitř neútulný a ty dvě kapličky na přístrojovce - docela děs... Moc se mi u této A6 líbí vnější design ( dynamičnost ), nepůsobí usedle jako u současný a uvnitř to působí super.
0/0
17.2.2004 13:58

Driver

pěkné
Moc hezký, ale bohužel mi to neřiká pane.
0/0
17.2.2004 13:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.