Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Alfa Romeo 156 Crosswagon - italská kráska v plné polní

Alfa Romeo 156 už sice také není nejmladší, je ale stále krásná. Loni prošla omlazovací kůrou. Italové však stále přemýšlejí jak ji zatraktivnit. Při vymýšlení s čím vyrazit do Ženevy si uvědomili, že třída SUV je z hlediska italských automobilek "pole neorané" a bylo by škoda ho přenechávat jiným.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

m

..

Tož teho Krosvagóna bych aji chcél..akorát to asi nebude tak dobré kros jak vostatní ...to je furt asi duchem sporťák totok ne? 8-o

0/0
6.9.2007 17:12

PETR

ALFA

ALFA 156 2,4JTD JE SUPER

0/0
13.3.2007 10:55

david smejkal

moje budoucí auto
0/0
29.2.2004 14:55

Ondra

Udělat z Alfy SUV ???
Alfa 156 a obzvlášť Sportwagon, jsou pohledné vozy. Ale do bláta mi nějak nesedí, Alfa je přece jen auto pro lidi kterým se skutečně líbí, preferují sportovní vzhled a jízdní vlastnosti před uživatelským komfortem a praktičností. Právě díky praktičnosti a používání auta vůbec bych si nemohl nikdy Alfu pořídit, i když jsou to auta velmi pohledná....
0/0
25.2.2004 8:44

Pavel

Re: wanna
Tohle auto se kupuje srdcem. Je vidět, že jsi vůbec nepochopil Alfu, jinak bys tady nemohl psát takové bláboly
PS: a na to,že ta tvoje je taková "plečka" jí dáváš pěkně draze. Zamysli se nad sebou.
0/0
25.2.2004 8:11

Wanna

Re: pláču....a zamýšlím se nad sebou...
0/0
25.2.2004 9:24

Mejla

Re: a co?
už jste něco vydumal?
0/0
25.2.2004 10:13

Wanna

Re:
ne, jen mě napadlo, že bych jí (156) někomu mohl střelit laciněji....
0/0
25.2.2004 14:35

Mejla

Re: však jo,
střelte ji do "áček", ti jsou jak smrt, taky berou všechno ...
0/0
26.2.2004 11:08

bastard

konečně
Konečně to ti taliáni pochopili, takové kvalitě výroby potřebují záložní hnanou nápravu. Co kdyby, jen teoreticky, jedna náhodou urezatěla nebo nedej bože na víku od kanálu upadla.  
0/0
24.2.2004 16:08

Wanna

Re: jóóó
0/0
25.2.2004 9:20

Paolo

Re: konečně
Vzhledem k stupiditě Tvého příspěvku soudím, že jezdíš v nějakém opravdu supr autě. Že by Felda?
0/0
30.9.2004 22:17

like.n0.other

Re: Re: konečně

sam jezdi urcite fabii 1,2HTP, jemu italska kralovna silnic (cti alfa) urcite nic nerika

0/0
29.9.2007 13:05

Tomas H

Ackoli nejsem priznicem italskeho designu, tak
musim rict, ze
Alfa Romeo 156 Crosswagon
je opravdu hezka
0/0
24.2.2004 15:27

Wanna

Re:
a muzu vedet jakeho designu jste pane priznivcem?
0/0
24.2.2004 15:44

maty

156
uz ne cuore sportivo ale LA BELLEZZA NON BASTA, ALFA JE JEDNO Z NEJHEZCICH ITALSKYCH AUT NA SVETE
0/0
24.2.2004 15:13

Wanna

Re:
me se vic libi Fiat, treba takova Multipla....  
0/0
24.2.2004 15:47

maty

Re: wanna
To me taky...........
0/0
24.2.2004 16:36

Wanna

Hezká.....
ale trochu zaspali dobu...jezdim klasiku 1.8 T.S., maže 220 km, sedi jak pribita ale jinak sra.ka
0/0
24.2.2004 11:24

Stavi

Re:
Jak zaspali dobu? Jedná se přeci o čtyřkolku se špičkovým motorem druhé generace 1,9JTD MultiJet-16v,110kW.Alfa156CROSSWAGON je auto do nepohody-prostě nádhera!!! 
0/0
24.2.2004 11:44

Wanna

Re:
to auto je postaveny na 6 let starym podvozku ,ten motor taky neni zadna slava, je hlucnejsi a ziznivejsi nez ma konkurence v podobe nemeckych soudruhu , je to proste nacincany hezky auto s mizernou technikou   
0/0
24.2.2004 13:40

Stavi

Re:
Je vidět,že jste úplně mimo a chybí vám základní informace. Motory JTD-MultiJet jsou naprostá dieslová špička-je to systém COMMON-RAIL s elektronikou MultiJet(vícebodové vstřikování nafty)což překonalo systém PD(čerpadlo-tryska)používaný v motorech koncernu WW.Právě proto jsou tyto MULTIJETY úspornější a výkonější!!!Podvozek je přepracován protože se jedná o čtyřkolku!!! Jinak motory JTD MultiJet jsou na našem trhu krátce ,takže tvrzení o žízni a hluku nejsou na místě
0/0
24.2.2004 14:17

Wanna

Re:
ok, presvedcil jste me  moje srdce take tluce CUORE SPORTIVO!
0/0
24.2.2004 14:32

pan chytrej

Re:
dieslova spicka? Na to zapomen!! Dieslova spicka je z nemecka a v soucasnosti je to trilitrovej diesel od BMW s vykonem 200kW a priznivou spotrebou. Nechapu proc reagujes na poznamku o nemeckejch autech asociaci s VW. Kolega asi myslel auta  a ne VW.
0/0
25.2.2004 3:34

Stavi

Re:
Dieslová špička v současné době jsou prostě motory typu Common Rail s elektronickým systémem MultiJet bez ohledu na obsah!!! Všechny něm. automobilky používají systém PD(týká se dieslů).Jinak vstřikování typu Common Rail,který používá většina výrobců je patent techniků Fiatu.Ćao
0/0
25.2.2004 9:24

revo

Re: commonrail
Pokud se nepletu, je Common Rail dodáván Boschem. Ten je italskej? Trošku to popletls, ne?
0/0
25.2.2004 15:25

maty

Re: common rail
Asi takhle-ten system vymysleli ve FIATU a za pomoci bosche sli do seriove vyroby .JTD motory nemaji opravdu konkurenci-zatim.
0/0
25.2.2004 21:31

revo

Re: argumenty
Aha. Takže italové - teorie, převedení do praxe - němci. Chápu. Vzhledem k italské "kvalitě" je to rozumný.. . Motory TDi PD nemají konkurenci - na dlouho.
0/0
26.2.2004 9:49

Maty

Re: jtd diesel----REVO
NECHAPES vubec nic!!!!!!fiat croma 1,9 turbodiesel z roku 1987 mel jako prvni na svete diesel s primym vstrikovanim.V roce 1989 ho nazvali common rail a delali v italii ale aby mohl byt celosvetove uspesny tak na jare roku 1994 za kooperace s Robert Bosch G.m.b.h (diky elektronickym soucastkam)ho zavedli spolecne do seriove vyroby.FIAT byl prvni na svete kdo udelal "Diesel budoucnosti".JTD motory jsou silne,vykone,tiche a hlavne maji minimalni spotrebu.
 
0/0
26.2.2004 15:07

Stavi

Re:
Je to tak-naprostý souhlas!!!!!
0/0
27.2.2004 10:34

revo

Re: jasně....
První 2 motory "turbodiesel" byly uvedeny na podzim roku 1989 a to Fiatem a Audi. Fiat byl nevím co, každopádně to Audy byl 5ti válec.  Nehledě na to, že veškerý umění Fiatu končí u cca 2,5l na rozdíl od VW, dělajícím 4,0 a 5,0.
0/0
1.3.2004 15:24

m

Re: Re: jtd diesel----REVO

není komon rajl běžná železnice? ;o)

0/0
6.9.2007 17:13

RENÉ

Re:
Pánové, vidím, že Vaše znalosti o CR a PD systémech jsou nic, než moc. CR systém byl navržen v Magneti minarreli a Fiatu, bozděj byl přizván BOSCH. V současné době CR dělá již několik  firem - Delphi, Siemens, Bosch aj. To, že PD je nejlepší, jsou pouhé názory teoretika - PD má značně omezené rozdělení vstřikovací dávky, je hlučnější a hlavně dražší, ale je schopno dodat větší vstřikovací tlaky oproti CR - až 180MPa (200MPa)-to ovšem nejnovější generace CR dokáže také. PD nachází uplatnění hlavně u náklaďáků, z osobáků ho používá pouze VW, o žádné jiné automobilce nevím.
0/0
27.2.2004 22:19

maty

Re: myslis
myslis asi magneti marelli ne??????
0/0
1.3.2004 0:25

m

Re: Re: myslis

;-D;-D8-o;-D

0/0
6.9.2007 17:13

revo

Re: nebráním se
Od začátku tvrrdím, že plácnot: to a to je nejlepší nejde. Tvrdím, že pokud jde o hluk, není na tom TDi nejlépe. Ale taky tvrdím, že PD potažmo TDi má větší výkon, krouťák a spotřebu při stejným objemu. Pro mne tedy lepší vlastnosti. Toť vsjo.
0/0
1.3.2004 15:28

Stavi

Re:
Jenom pro informaci:označení PD(česky čerpadlo-tryska)je jeden ze systémů vstřikování nafty-zatím jednobodové,oproti systému Common rail s elektronickým zařízením MultiJet,který je schopen ve zlomku vteřiny provést až pět vstřiků.To pochopitelně znamená ze stejného obsahu vyšší výkon,nižší spotřebu,lepší kroutící moment atd.!! O motorech s obsahem 4 nebo 5l se nemá cenu vůbec bavit,protože pro normálního smrtelníka jsou prostě nedostupné!!Každá automobilka používá z obchodního hlediska jiné označení přeplńovaných dieslových motorů,např:JTD,TDi,HDiatd.!!!ČAO
0/0
2.3.2004 13:40

revo

Re: jasně
A proto má Seat motor 1,9 s výkonem 150 PS. Sorry, ale aspoň občas si přečti nějakou tabulku.  
0/0
3.3.2004 16:01

Stavi

Re:
Tabulky znám-není problém.Dostat z motoru o obsahu 1,9l 150PS není žádné umění-stačí upravit geometrii lopatek turba.Tady jde o elektronický systém vícebodového vstřikování nafty MultiJet,který je svým technickým řešením pro motory tohoto obsahu na naprosté špičce!!!
0/0
4.3.2004 13:39

DDD

Re: (pan chytrej
Ty jo to je fáro . Můžu kvuli nemu chcipnout . Je to auto s nejlepsim motorem NA SVETE !!!!!    
0/0
2.3.2004 14:54

revo

Re: nesouhlasím
Alfa je bezpochyby nádherný auto. Ale rozhodně nesouhlasím, že dělá lepší diesely než VW potažmo Audi. 1,9 TDi PD - 150 PS v Seatu Toledo. POkud se nepletu, v Alfě umí "pouze" 130 PS. Pak nový 2,0 TDi v Audi - 140 PS. 320 Nm....Nemluvě o 4,0 TDi nebo 5,0 TDi..... Takže - motory od Fiatu jsou super, ale na špici prostě nejsou.  BMW 320 nebo 530 taky nemá u Fiatu konkurenci.....
0/0
25.2.2004 9:09

a_r

Re:
U te 1.9 se pletete - 1.9JTD 16v se dela 140PS a 150PS (305Nm). Pak je tu 2.4JTD 10v se 150PS a 2.4JTD 20v se 175PS(385Nm) - 0-100km/h za 8.3s, maximalka 225km/h. Na diesel slusne. Na autorevue jsem nasel nahrany zvuk toho starsiho 2.4JTD : http://www.autorevue.cz/Images/1209/alfa156.mp3
To se s traktory od VW koncernu neda srovnavat.
0/0
25.2.2004 9:46

Stavi

Re:
Nejde ani tak o to kolik se z kteréhokoliv obsahu vydupe x PS jako o použitou techniku a znovu opakuji, že v současné době je technika systému MultiJet ta nejlepší
0/0
25.2.2004 10:05

revo

Re: tvůj názor..
Ti nemůžu upřít. Máš na něj právo. Nicméně motoristické časopisy (konkrétně AutoTip) mají názor jiný. Jako špičku vývoje považují systém PD. A to se ještě chystá PD II. generace se zvýšeným výkonem a sníženou spotřebou. Nicméně - můžeme se hádat do nekonečna "co je lepší". Je asi třeba si říct, co je priorita. Pro mne je to: výkon, krouťák, spotřeba. A v tom VW nemá konkurenci (v omezené míře pouze BMW). Třeba preferuješ "hluk" a tišší motor je pro tebe lepší.
0/0
25.2.2004 15:21

Mejla

Re: zdravím vás, pánové,
doufám, že si užíváte příjemný den. Nechci vám zasahovat do debaty o nejlepší diesel na světě, jenom připomínám, že existuje anketa "engine of the year" na serveru www.ukintpress.com, která již pár let vyhlašuje podle objemu ty motory, které udělaly na porotce na celém světě ten nejlepší dojem, a potom jakýsi "nejlepší motor" na světě. Já vím, je to jenom anketa, ale tak či onak může mít vypovídající hodnotu.
Takže za rok 2003, objem 1.8 - 2.0 litru, vynechávám benzín: BMW 2.0, Fiat 1.9 JTD, Alfa Romeo 2.0 JTS. Objem 2.0 - 2.5 litru: PSA 2.2 HDi, VW 2.5 TDi. Objem 2.5 - 3.0 litry: BMW 3.0, MB 2.7. Pana Revo určitě potěší, že VW 5.0 litru V10 vyhrál v kategorii nad 4.0 litry a celkově je na druhém místě.
Pokud vás zajímají celkové výsledky, tak nažhavte browsery a běžte na to!
0/0
26.2.2004 10:37

revo

Re: dík
Máš to u mě .
0/0
1.3.2004 15:32

Maty

Re: engine of.....
No to je hezky ale nesmis zapomenout ze fiat nevyrabi ani jedno tereni auto jako je Touareg a ani limuzinu jako je Phaeton!!!!!proto maji ty Vw 5litry.
0/0
1.3.2004 22:58

RX 8

Re: Re:
Ty vole nemecky auta maj motory ............ mam AR 2,4 jtd sportwagon 230 km/h je to hmmmmmmmmmmmm cuore sportivo
0/0
30.9.2004 16:07

Wagonek

Re:
No já jsem se svou spokojenej, 156 jsem měl čtyři roky, motor 1.9 JTD, nalítáno 185 tisíc a teď jsem si pořídil 2,4JTD Sportwagon a zatím taky spokojenost. O žadným dneska novým autě bycj nenapsal, že je to sra.ka, páč ty už se dneska nedělaj. Jo jesli máte nějakou starou z osmdesátejch let, tak to jo, ale dneska je už všechno dobrý. Aspoň z mý zkušenosti.
0/0
24.2.2004 13:17

Wanna

Re:
gratuluji, bohuzel jeste vlastnim 156, r.v.98, najeto 115 000 km a to auto je na rozpadnuti, lituji budouciho majitele  a to ze se dnes sra.ky nedelaji jste me nepresvedcil, napr.BMW rady 3 pocinaje rokem vyroby tusim 99?
 
 
0/0
24.2.2004 13:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.