Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus RX 300 - off road nebo business class?

První generace luxusního SUV se trefila do noty zejména severoamerické klientele. Druhá generace se hodlá výrazněji prosadit i na evropských trzích. Má k tomu ale předpoklady? Jaký je nový Lexus RX 300? hodnocení iDNES 4,3/5 VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TYR

Mark Levinson
Je v high - end technike pojem ako Lexus u aut. Autori by si mohli zistit, ze sa to nepise Mark&Levinson, ani ako na stranke oficialneho predaju značka Levinson. (prekladaju Mark ako znacka, nie ako Marek) Znacku Mark Levinson vsak myslim nevlastni sam pan Levinson, ale Harman Kardon. On je sefkonstrukter v zn. Cello a Red Rose Music. Ale aj tak je jedna z najlepsich v high-end audiotechnike.  Nielen u radia vsak ma neintuitivne a blbe  tlacidla. To je jej charakteristicky dizajn. Vnutri je vsak dokonale precizna a vyborne reprodukuje zvuk. Poznate niekto zvukovo lepsie autoradio?
0/0
30.7.2004 16:41

Clayton

asi jsme každý jeli jiným Lexusem...
Vážená redakce, nemohu s Vámi souhlasit. Musíte si uvědomit, jakou cenovou třídu posuzujete a nehodnotit to jako běžnou škodovku. Uvádíte že: "...Silnou stránkou vozu je akustická pohoda, která v interiéru panuje nejen při volnoběžných otáčkách, ale i při běžné jízdě. Odhlučnění motoru je na špičkové úrovni..." Není. Motor je nejslabší stránkou tohoto auta. Jednak je dost špatně odhlučněný a to nejen pokud jej budete srovnávat např. s osobními auty obdobné cenové kategorie jako např. BMW 530, ale kupodivu na frak dostane i od svého příbuzného, Land Cruisera s benzínovým motorem 4.0. Pro tak těžké auto je motor navíc slabý, subjektivně to auto prostě moc nejede.  Jinak to není špatné SUV, nicméně o jeho koupi bych uvažoval až s motorem 4.0 (pokud někdy vymyslí, jak by se tam vešel...)
0/0
22.2.2004 1:26

PK

Jak za to muzete chtit 2.2 millionu?
Zapomneli, ze dolar uz neni za 40?
0/0
21.2.2004 5:46

Dobry Vojak Svejk

RX 300 ??????????
Tak za prve novy model neni RX 300 ale RX 330 a za druhe si nemuze ani CICHNOUT k Infiniti FX 35 a vubec uz ne k FX 45!!!!!!
0/0
20.2.2004 17:46

luki

Re:RX300,RX330
Tento model od Lexusu se dělá v  v motorovém provedení 3,3 a 3,0. Motor 3,3 není určen pro evropu,jelikož nesplňuje přísné evropské emisní předpisy.Ale pár se ze států určitě dovezlo individuálem..Jedná se o totožný nový model.
 
 
0/0
21.2.2004 10:22

Skyline

Re:
Bud pises neco, cemu nerozumis, nebo bohapuste lzes. Lexus pro USA (tedy s motorem 3.3) splnuje normu U-LEV (tedy Ultra Low Emission Vehicle), coz je nejprisnejsi svetova emisni norma, platici v Kalifornii. Tim padem splnuje i nejprisnejsi evropske normy s velkou rezervou ,dokonce i ty, ktere jeste neplati.
0/0
27.2.2004 11:05

šmoula

Re:
Lexus RX 300, je nový model stejně jako lexus RX 330. Třistatřicítka je model pro ameriku vybavená motorem 3,3, kdežto pro Evropu je určena verze 330 s motorem 3,0. Už to chápeš ty odborníku.
0/0
23.2.2004 17:43

šmoula

Re:
Pro Evropu je určena verze 300 - sorry za překlep
0/0
23.2.2004 17:44

luki

Lexus má záruku 3 roky
Zase chyba pánové "pisálkovití".Pro vás 5*zjišťuj a jednou napiš!!!  
0/0
20.2.2004 15:37

Vrrm

něco tady stojí v garáži
jestli máš 1MEGA tak ti starší RXo prodám. A že to není auto do terénu? Není to sice Hummer, který v té garáži bude na konci léta stát, ale když člověk umí, tak se s ním dá projet řeka, velice drsné lesní necesty a další. Rozhodně zvládá víc než jen polní cesty!
0/0
20.2.2004 7:45

Zdenek

Pekne
Pekne vozitko... Mit ty 2MEGA tak bych do nej sel:)
0/0
20.2.2004 0:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.