Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Golf: vyšší cena, výborné jízdní vlastnosti

hodnocení iDNES 4,4/5 Od 20. února se v ČR prodává nový Volkswagen Golf. Pátá generace oproti předchozí opět povyrostla, interiér poskytuje mnohem více prostoru a nabízí tak dostatek pohodlí i cestujícím na zadních sedadlech. Největším trumfem novinky z Wolfsburgu je však podvozek. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivo

Golf 5
Mam golfika 5, 1.6 FSI a je super. Hlavne si cenim servis VW. Nie je to moj prvy VW. Pri starom Vente bol servis 101%. Tu bude tiez. To sa s japoncami porovnat neda.
0/0
12.7.2004 12:07

Kryštof

speciál
Chtělo by to spíš auto, které dokáže eliminovat naše značně hrbolaté vozovky a VW obecně hrboly moc neeliminuje. Pak by to chtělo menší žravost, abychom našim mocipánům necpali zbytečně moc penez do kapsy a šetřili životní prostředí. No a pak by to chtělo nějakou rozumnou cenu - spíš srovnat platy s EU. Subjektivně se mi zdá, že Japonci jsou na tom po všech stránkách lépěji.
0/0
20.4.2004 14:42

marek

ahoj
koukám s nadšením na golf V. přiznám se, že mám teď VW polo, ale až ho splatím, zase půjdu do VW a vyberu si nového golfa. to už vychytají všechny mouchy, bude ho mít už i víc lidí. Prostě věřím Němcům, vím, že jsou to teď koncerny, ale přímo označení VW mi dává jistotu, že dojedu....jsem konzervativní, takže VW mě ulovil do konce mého života. Srovnávám nabídky ostatních značek a co se týká výbavy a zpracování vede VW. Ale proti gustu žádné námitky. hezký večer
0/0
19.4.2004 19:11

Mefisto

Divne auto
At koukam jak koukam, je  to auto takove divne. Interier se i nelibi vubec, ale to je vec nazoru. Dirv byl Golf konkurent Focuse, ale dneska bych nezavahal a sahl po Fordovi. Nejak v tom VW technicky zaspali.
0/0
23.3.2004 20:40

Hans

Re: To bys tomu dal
To se mi ani nechce věřit, že by jsi šel do Focusu. I samotný Ford přiznal, že se nepovedl... Te´t po faceliftu se to zlepšilo, ale pořád to je Focus... Jezdím pravidelně se dvěma Focusy v rámci rodiny a je to nic moc. Spíš těžce za jakýmkoliv Golfem to je trvalka.Focus to je Pocus...Mj. ovládání dveř - centrál vadná, elektrika zkratuje,orig.radio - fuj..zpracování prumer,vrže v něm všude, v zatáčkách nic moc, motor slabý atd... Je pravdou, že Focus by chtěl být Golf ...Ale to je blbost!!! Kup si Focuse a uvidíš !!!
0/0
25.3.2004 9:13

Ďábel

Také mám zkušenost
Bez ohledu na všechny příspěvky zde tvrdím z vlastní zkušenosti, že je Golf výborné auto. Zkusil jsem více aut, ale poslední tři roky už jenom VW. Logicky jsem před týdnem opět při pořízení nového auta šel do Golfu. Je sice dražší, i přes slevu byl přes půlku, ale mám klid. Manželka má také svého Golfa a nemůže si ho vynachválit. Vyděláváme solidně, tak proč si to neužít. Všiml jsem si, že řada mých známých a přátel v poslední době houfně přešla od různých i japonských značek k VW. Proč asi?
0/0
8.3.2004 10:26

Pavel

Golf V.
Myslím, že různí přispěvatelé se snaží preferovat svou oblíbenou značku a tím buď pomlouvají nebo vynášejí do nebe. Seděl jsem v tomto autě a je opravdu velmi kvalitně uděláno a jízdní vlastnosti jsou dobré. Interiér se někomu zdá strohý, ale dle mého názoru plně vyhovující. Auto hodnotím hlavně podle funkčnosti a ne dle parádiček okolo.
0/0
7.3.2004 18:06

Cihon

Re: Konzument
No jo, jen mi prijde trochu drahy, takovej konzumni sr.ac z umely hmoty. A taky se mi nelibi, jak jsou si vsechna auta v tyhle tride, co az do ted vypadala docela good podobny jak vejce vejci - Corrola, Civic, Golf, 307,...hruza a des....
0/0
18.3.2004 9:14

jacin

Re:
no to je právě kravina s tou umělou hmotou. Ta mne právě na Golfech nejvíc fascinuje. je měkká, hebká a velice příjemná na dotek.
0/0
18.3.2004 21:56

Hans

mám zkušenost!!
Neodolal jsem nabídce Golfu IV  a zakoupil model Generation za 479 tis. Až na boční Airbagy a d.o.centrálu má opravdu vše. Golf V v této výbavě stojí cca o 100 tis. víc a není to žádný velký rozdíl. Řekl býych, že VW zkouší nachytat zákazníka jak už je u ní zvykem. Časem však pochopí a cena klesne či něco přidají apod. Jinak vlastnil jsem i Civica - motor super, rezatěl po 4letech, poruchovost vyšší apod. To Golf je opravdu lepší. I když se taky porouchá /mě odešlo čidlo ABS). Příště zakoupím A3 ta vypadá a je  opravdu lepší. Mazdu 3 nebrat!!
0/0
5.3.2004 8:40

Seremed

tož
to je bída, že se mi chce brečet.
0/0
4.3.2004 0:54

Radek

Interier Hruza
Mysim, ze z prilozenych fotek musi kazdy videt, ze ten interier je opravdu lacina hruza.  S cenou na urovni Audi A3 dle meho nazoru nemuze konkurovat ostanim vozum ve sve kategorii, natoz samotne A3. Nebo najde se nekdo komu se tento interier libi?
0/0
29.2.2004 16:39

revo

Re: hlásím se
Mě se hodně líbí. Seděl jsem v něm a prolezl ho od kufru po střechu a bral bych ho všema 10ti.
0/0
1.3.2004 14:52

tempe

co to je za hnus?
Hoši hoši,kdo chce super svezení v autě stejné třídy,tak Mazda M3.To je uplně jiná papaja,než německá obluda:-)Kdo jednou zkusí Japonce,tak se ani za němcem neohlédne.Mě už nebavilo jezdit pořád do servisů,tak sem kopil Mazdu a už ji nezměním.Až trapně bezporuchová,což se o Golfu nedá říct ani omylem.
0/0
29.2.2004 6:48

šinkanzen

Re: tak tak
Jo jo, další rozumnej člověk, co ví, že kvalita a spolehlivost nerovná se jen kvalitně zpracovaný interiér(ve kterým stejně začne rachotit, přesto že na volantu je znak VW).
Jinak.... nedávno jsem viděl ceník VW a zhrozil jsem se - new Golf s 2,0 TDI(nevím přesně, v jaké výbavě, ale to je fuk....) za cca 750 tisíc!!!!! Chtěl bych vidět toho "Vencu", co dá za Golfa tři čtvrtě mega!!!???!!! Já vím, někdo namítne, že to má TDI, slušnou výbavu, ale stejně.....pořád je to jenom Golf, nižší střední třída, o nic lepší než konkurence....... dát o 30 tisíc víc, už by se někdo mohl vozit v novým Accordu s tím novým dieselem a každý soudný člověk musí uznat, že to už je lákavá nabídka - střední třída, motor, spolehlivost, jízdní vlastnosti,......
0/0
1.3.2004 10:21

revo

Re: nevím, nevím
Golf v základu stojí 414 000,- a má: ABS, 6x airbag, elektriku, klima, rádio s CD..... Za kolik to bude u Civicu? Samozřejmě, pokud vezměš našláplou možnost, tak budeš vysoko. Já ale třeba preferuji výbavu přem motorem a tak bych si do novýho Golfa dal navíc akorát další dveře (bez problémů je vydyndám zdarma) a vahřívání sedaček. A jsem na cca 425 000. A opravdu by mě vůbec nelákal jakejkoli japonec. Spolehlivost - nebudu se hádat. Tabulkově lepší. Ale mě spolehlivost v řádu 0,1-0,9% opravdu nebere. A jak vidíš kolem sebe ("nekvalitní VW") má u nás cca 2/3 trhu . Takže se znovu ptám a čekám na odpověď - proč si u nás ty japonce nikdo nekupuje?
0/0
1.3.2004 15:09

Mejla

Re: Jako obvykle musím
trochu poopravit ta čísla, pane Revo, protože Vy s nimi žonglujete jak kouzelník s míčky.
Takže VW má u nás za loňský rok 5.11% trhu, celá VW group 56.14%. Ale toto je debata o VW Golf, takže nevidím důvod, proč sem zatahovat VW group s u nás dominantní Škodovkou (47.73 %). Samotného Golfu se loni prodalo 1828 ks a ve své třídě je na 5. místě. No a Japonců se celkově prodalo 8,98%, což je 13 418 vozů - takže jaktože si je "nikdo" nekupuje? Já jsem toho svého taky neukradl, přísahám!
Takže počkejme na čísla na konci roku, pak budeme moudřejší, jak si nový Golf vede na trhu.
A ještě otázka - jak se nejlépe "dyndají" slevy na prodejci? S kalašnikovem v ruce? , nebo stačí jen mírná forma nátlaku?
0/0
2.3.2004 9:46

revo

Re: ahoj Mrjlo
1, VW jsem do diskuse zatáhl proto, že bylo opět řeč o japonské kvalitě a konkrétně o tom, že je to hrozně důležitý (což, dle prodejů není).  Navíc, pokud sečteš prodeje všech koncernových vozů od VW u nás, na kolika procentech seš? (patří sem i Škoda, aha!) Myslím, že i Fábie má větší prodejnost (a podle toho soudím, že lidem více vyhovuje), než všichni japonci dohromady .
2, co se týče dyndání - ni kuře zadarmo nehrabe, pane Čupero! (vlastně Mejlo). Vzhledem k tomu, že mám od prodejce koupený Audi, dostanu od něj slevu i na VW.
0/0
2.3.2004 13:58

Mejla

Re: Ale vždyť ty prodeje jsou přesně popsaný
v tom příspěvku, na který reagujete, tak si ho přečtěte ještě jednou, už je opakovat nebudu . A opět říkám - toto je debata o Golfu, netahejte sem prodeje Fábií, co to má co společného? O prodejnosti značky Škoda se nemá cenu v Česku bavit, aspoň tedy já se o to s Vámi nikdy nepřel. Prodeje Golfu za rok 2003 nejsou nijak tragické, ale ani nijak neoslňují (např. Golf 1828 - Corolla 926).
A co týče dyndání - nevěřím Vám, že po koupi jednoho Audi Vám udělá prodejce automaticky slevu na VW, notabene když je už teď v akci klimačka. To byste musel jó vážený zákazník a brát hodně vozů, nebo by ten dealer na tom musel být dost špatně a chtěl prodávat za každou cenu i s nulovou marží. Ale i takoví se možná najdou.
Apropó - myslel jsem si, že máte Fiata Barchettu a to Audi je služební, nebo se snad pletu ?
0/0
2.3.2004 14:41

revo

Re: ok
To, že Fabia má něco společnýho s Golfem tady tvrdí jiní.... .
Co se týče prodejce: 1, měl jsem 4 roky Polo, pak jsme do rodiny koupily nový Polo. Navíc za to, že chodím do servisu tam kam chodím vděčí prodejce mně a ne firmě. Takže jsem pro něj asi vážený zákazník...  Ale možná je v Audi standart, že tě pozvou na každý představení novýho modelu spojený s rautem, zábavou ... Taky je u mýho prodejce standart, že tě pozve na dení kurz bezpečná jízdy do Vysokýho Mýta. ROvněž testovací jízdy na letišti....Taky je standart, že dostáváš Audi magazín (pravda, je to reklama), ale tebe bude stát na stánku prachy. A propos - jak vypadá takovej "Honda, Toyota a spol. magazín?" Existuje vůbec? Pak je taky standart prohlídky na jaře a v létě za kilo atd... A na závěr: když se mi po dvou a půl letech podrbal kompresor klimy, ten můj prodejce domluvil u výrobce 70% slevu na novej..... Seš si jistej, že po záruce to pro tebe třeba jiná automobilka udělá?  
0/0
2.3.2004 16:05

revo

Re: prodeje
A k těm prodejům - tuším že v posledním AutoTipu - byla tabulka prodejů u nás za rok 2003. A  pokud ses podíval kolik se prodalo vozů  za celkově za rok a kolik vozů Škoda, VW, Audi, Seat...tak došels k závěru, že silně přes 70%.... .
0/0
2.3.2004 16:10

Mejla

Re: na ta čísla prodejů
se koukněte asi o půl stránky výše, jsou to oficiální data Svazu dovozců automobilů, link je www.sda-cia.cz. Nevím, odkud Autotip bere údaje, nebo jste se musel splést, ale prodej VW group byl 56.14%, což má do "silně přes 70%" přece jen daleko.
Ale proč VW group? Boha jeho, toto je debata o VW Golf, tak se bavme o VW Golf, někomu se líbí, někomu ne, to je snad normální. Ale Golf "kope" za VW, tak do toho přestaňme montovat prodeje Fábií a Octávií a zaměřme se na to, jak si vede Golf proti Focusu, Mégane, Astře, 307 atd atd. A najednou zjistíte, že to není nic moc - páté místo, rozhodně díru do světa neudělal. Možná to spraví tento nový model, to nikdo neví, ale zatím to nevypadá zas tak slavně.
Jdu spát, howg .
0/0
2.3.2004 19:35

revo

Re: tak tudy cesta nevede
Ráno moudřejší večera... Tak příště se snad domluvíme lépe.  
0/0
3.3.2004 11:31

Mejla

Re: Tak tak, ráno moudřejší večera,
ale musíte si taky přečíst, na co reagujete. Vím, že tady debatujete s půlkou přispěvatelů a čestně hájíte prestiž VW group, ale tuto debatu se mi zdálo, že jste fakt poněkud mimo. Takže zase někde jinde a polepšete se .
0/0
3.3.2004 14:33

revo

Re: asi tě zaškrtím
Já jenom nemám v ruce ty prodej, co jsem viděl. Ale počkej! Jak na to přijdu tak tě proškolím....
0/0
3.3.2004 14:45

jj

Re:
Ty musis byt tim Audi opravdu hodne zaslepeny. Samozrejme, ze Honda magazin existuje, dostavam jej 4x rocne. Samozrejme ze me prodejce zve na raut pri predstaveni jakehokoli noveho modelu, samozrejme existuji jarni a podzimni prohlidky zdarma, bezchybny servis, zapujceni nahradniho auta po dobu trvani garancni prohlidky...Akorat nevim, jestli bych dostal 70 procent slevu na dily - zatim jsem za dva roky nemel moznost to vyzkouset - zadne jsem nepotreboval.
Jeste k tomu Civicu - zakladni model 3D 1.4i 66KW stoji 399 000,- - vybava temer shodna se zakladnim Golfem - chybi jen okenni airbagy a radio ma jen kazet. prehravac. Klima je za 25000,-. Takze cena stejna - motor nesrovnatelne lepsi, to same plati o podvozku.
 
0/0
3.3.2004 16:52

Seremed

Re:
to si dobrej, skoro nejlepší
0/0
4.3.2004 0:58

šinkanzen

Re:
Proč??? Protože bohužel 2/3 lidí žije v domnění, že VW je kvalitní "držák" jen proto, že ze všech stran slyší, jak úžasně zpracovanej interiér mají. A taky slyší to, jak jsou příšerně drahý náhradní díly na Japonce, což není zas tak pravda - rozdíly nejsou tak velký a ty japonský opravdu vydrží víc, takže se ten rozdíl dá se říct smazává. Oni si z toho ale vyvodí, že si radši koupí evropský auto, který přece musí být super, když ho má tolik lidí. A pak se diví, když se to začne srát a co chtějí za pálky v servisech..... A v dnešní době by mě už taky vadilo, jakej zájem mají o VW zloději.
Jo a ta výbava v new Golfu je fakt dobrá, ale..... ta klima je jen dočasná, až skončí akce, vysolíš za ni dalších 35-40 tisíc nebo kolik. A pořád si stojím za svým, že 1,4 je na Golfa málo(to samý na Octávku II). 
0/0
2.3.2004 10:02

revo

Re: nesouhlas
Nesouhlasím. Mám zkušenosti s Mazdou 323 a všechno na ni bylo dražší, než na A3. A to nemluvím o VW Polo, se kterým jsem taky jezdil. Pro ilistraci: nárazník Polo cca 7000, MAzda 12 000, přední skol A3 12000, Mazda 16000. To jsou ceny z autorizovaných servisů, možná ti to Petr Franta při použití dílů z vrakálu udělá levněji. Nevím.  Jinak miluju ty týpky, kteří jsou osvícení a ví, že lidi okolo jsou ze 2/3 neosvícení. Nejseš třeba Jehova? Ti taky ví vše nejlíp....  
0/0
2.3.2004 14:03

šinkanzen

Re:
Hele ty chytrolíne, nenapsal jsem, že ty díly jsou levnější, ale že mezi cenama není takovej rozdíl! A já myslel díly, který se prostě mění kvůli opotřebení. Nárazník měníš po havárce a přece si nekupuješ auto podle toho, kolik dáš za nárazník, kdybys to náhodnou někde rozstřelil o strom, nebo snad jo?!? Takže vzhledem k tomu, že se jedná o výjimečnou událost, kterou někteří ani nezažijí, nepřijde mi rozdíl 4-5 tisíc zas tak velký. Když už přijde bouračka, tak je každý rád, že přežil a prostě počítá s tím, že to bude mastnější než výměna oleje a destiček a je mu tak nějak jedno, jestli to bude stát 25000,- nebo 29000,-...... mmchd....Bourá jen blb....
0/0
3.3.2004 11:06

revo

Re: aha!
Takže do tebe někdo vletí a ty seš ten blb? Aha.
Já jsem zatím měnil čelní sklo u všech aut se kterýma jsem jezdil. Možná to bude tím, že za rok ujedu cca 40 000 a pravděpodobnost rozbytí je asi větší než u té většiny co ujede za rok 15 0000.....
 A na závěr - ceny za prohlídku u Mazdy a současné A3 byly na stejné úrovni. Jedinej rozdíl - Mazda servis po 15 000, Audi po 30 000. Takže ročně cca 7000 doma...
0/0
3.3.2004 11:36

coyote

Re:
Nevím co teď řešíte, bourá jen blb! Takže vás nabourá blb a on nebo jeho pojišťovna cálujou ne? O tom že bys byl blb v tý situaci nepadlo slovo, jen sis jí na to vztáhnul. Mj. pro případ havárek existuje i pojištění havarijní, nejenom povinný ručení... apropos u novýho auta bych si nedovolil nemít havárko
Jo a na sklo je v povinným ručení připojištění a takovej Allianz ti zacvaká rozbitý sklo (dají se připojistit i všecky) klidně jedno denně (vlastní zkušenost). Pravda třeba u Český se  cukaj už když je to podruhý za rok  
Takže ty ceny nárazníků a věcí co se nejvíc ničí bouračkou neřeším, to platí pojišťovna nebo blbové co bouraj
0/0
27.4.2004 16:15

Ferdyš

Re:
HAHAHA! Zadní dveře zdarma!!!
A i kdyby, k čemu by ti byly, když se dozadu stejně víc jak notebook nevejde...? Ten tam můžeš klidně dávat oknem.....
0/0
2.3.2004 10:38

revo

Re: super názor
Nechtěl bys psát články o autech? Hodně bych se asi nasmál. A ty perfektní argumenty "dozadu se nevejde ani notebook". Super. VW musí hodně mrzet, že takovej boháč a inteligent si jej nechce koupit.
0/0
2.3.2004 14:06

Ferdyš

Re:
Ty zadní dveře ti do tvýho golfa zdarma vyříznu rozbruskou. Jinax mě dost pobavil, už tě vidím, jak škemráš v autosalónu, aby ti přidali jednu řadu dveří......!!!
0/0
2.3.2004 15:24

revo

Re: podle sebe soudím....
Každej nemusí chodit škemrat..... . Ale je pravda, že když tam přijde uhrovatej student co přijede v MHD, asi mu nic jinýho nezbyde....
0/0
2.3.2004 16:13

Ferdyš

Re:
Zatímco ty jsi asi boss automobilového průmyslu, před kterým prodejci VW padají v tiché hrůze na kolena a zdarma nabízejí další a další páry dveří do vystavených golfů...
 
Ještě nějakou, prooooosím......
0/0
3.3.2004 11:40

revo

Re: takže trefa do černého
Uhrovitý studentík....
0/0
3.3.2004 15:09

Ferdyš

Re:
Jenže týhle anekdotě by se smál i ten uhrovitej studentík!
Ještě nějakou..........
0/0
3.3.2004 18:16

revo

Re: nepovídej
Já jsem s Mazdou 323 SDN najezdil cca 25 000 a absolutně nic to ve mě nazanechalo. Neříkám, že špatný - říkám nemastný - neslaný. Toť vše.  No, prodeje ukáží....  
0/0
1.3.2004 15:01

Japonská kvalita?

Re:
Mám zkušenost se služebním japoncem Nissan Terano cena přes 1,1mil,ale kvalita nic moc.PO 1roce porucha orig. rádia , centrál. zamykání a teď v zimě netopí.Nevěřím těm řečem o jap.kvalitě a to nemluví o nudném designu.
0/0
2.3.2004 7:24

Tom

Kdo to fotil?
To jsou příšerný fotky! Předpokládám, že nefotíme v IDnes na nějaký automaty, takže si zkuste manuálně nastavit expozice, chce to trochu víc clonit a nebo to nefotit proti světlu. To jsou fotky jako z dovolený typu máma u palmy nebo táta se opaluje. Fakt hnus.
0/0
27.2.2004 12:56

Pivlis

Uniformni design
Taky mi to designove prijde jako obslehnuta 307 nez ze by byla tak podobna Golfu IV. Coz je v tehle tride dnes pravidlem (az na Oktavku). Cena je bezna VW, tedy vyssi. Snad alespon nebudou "vybavove balicky" jako u ctverky, kdy si clovek musi koupit i to, co nechce, aby dostal to, co by rad.
0/0
27.2.2004 10:37

Ondra

Už to není to pravé
Golf se mi vždycky hodně líbil, bohužel už to není to pravé, vzhled vozu připomína 307, opět vyšší cena... za to už pomalu zajímavější pořídit si novou A3.
0/0
27.2.2004 10:09

DaM

Jizdni vlastnosti?!
Pratele, minulou sobotu jsem mel moznost testovat tohoto noveho Golfa (motor 1,9 TDI). Bohuzel musim konstatovat, ze v aute s horsim podvozkem jsem uz dlouho nejel. Pri jakemkoliv zabrzdeni vuz totalne plaval po silnici, pri prujezdu zatackou byl extremne pretacivy. Sorry, ale tenhle Golf nebrat, pokud se nechcete i pri normalni jizde nekde zabit. PS: Ujel jsem s nim cca. 120 km po dalnici i po hodne rozbitych silnickach, takze vim, o cem pisu.
0/0
27.2.2004 10:01

Švajc

Re:
Měl jsem taky možnost testovat nového Golfa a musím přiznat, že autor článku má naprostou pravdu. Podvozek je excelentní. Jestliže se vám nový Golf rozplavaný, asi jste jel v exempláři po kreštestu, nebo nevíte co mluvíte. Golf 5 je moc dobrej, pořád to není Civic ale němci si dali pořádně záležet. Škoda jen té fádní karosérie a vysoké ceny
0/0
27.2.2004 10:39

DaM

Re:
Jen dodam, ze jsem byli ctyri ridici, vsichni se zkusenostmi z mnoha aut. Pokud tvrdite tak, jako autor, ze podvozek je excelentni, pak nechapu, proc tento Golf vubec nesedi na silnici a je pretacivy. Nami testovany exemplar mel najeto sotva 2 tis. km. Ve zkratce: pohodlny interier, prumerny motor, zoufala trakce.
0/0
27.2.2004 17:20

Autoň

prachy
Fádní auto za zaváděcí cenu 415000 třídvéřák se základním motorem 1.4 16V 55kW, rozvorem menším než konkurence a zrychlením na 100 za 14,5 s. Poté má stát v této nejlevnější verzi 440000 Kč. Tak se opět vzdalují nové modelové řady o 80000 oproti předchozím. Nějak to ty naše 500 Eurové platy nemohou dohnat. Cena je tu už naprosto stejná jako v SRN, kde je plat 2800 E, tak jsem zvědavý, kdo to bude kupovat? Kartel výrobců a prodejců už také najel na stejné ceny za model v téže třídě.
0/0
27.2.2004 9:27

bubu

Re:
Prumerny plat v Nemecku je 1400 éro. 2800 maj zacinajici manazeri
0/0
3.3.2004 17:18

ProDriver

Golf
Vzhled opravdu nic moc, ale vzhledem k tomu, že je na podvozku, který má i Audi A3 se kterým sem jel, může to být docela bomba.
0/0
27.2.2004 9:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.