Diskuze
Golf: vyšší cena, výborné jízdní vlastnosti
Děkujeme za pochopení.
Ivo
Golf 5
Mam golfika 5, 1.6 FSI a je super. Hlavne si cenim servis VW. Nie je to moj prvy VW. Pri starom Vente bol servis 101%. Tu bude tiez. To sa s japoncami porovnat neda.Kryštof
speciál
marek
ahoj
koukám s nadšením na golf V. přiznám se, že mám teď VW polo, ale až ho splatím, zase půjdu do VW a vyberu si nového golfa. to už vychytají všechny mouchy, bude ho mít už i víc lidí. Prostě věřím Němcům, vím, že jsou to teď koncerny, ale přímo označení VW mi dává jistotu, že dojedu....jsem konzervativní, takže VW mě ulovil do konce mého života. Srovnávám nabídky ostatních značek a co se týká výbavy a zpracování vede VW. Ale proti gustu žádné námitky. hezký večerMefisto
Divne auto
At koukam jak koukam, je to auto takove divne. Interier se i nelibi vubec, ale to je vec nazoru. Dirv byl Golf konkurent Focuse, ale dneska bych nezavahal a sahl po Fordovi. Nejak v tom VW technicky zaspali.Hans
Re: To bys tomu dal
To se mi ani nechce věřit, že by jsi šel do Focusu. I samotný Ford přiznal, že se nepovedl... Te´t po faceliftu se to zlepšilo, ale pořád to je Focus... Jezdím pravidelně se dvěma Focusy v rámci rodiny a je to nic moc. Spíš těžce za jakýmkoliv Golfem to je trvalka.Focus to je Pocus...Mj. ovládání dveř - centrál vadná, elektrika zkratuje,orig.radio - fuj..zpracování prumer,vrže v něm všude, v zatáčkách nic moc, motor slabý atd... Je pravdou, že Focus by chtěl být Golf ...Ale to je blbost!!! Kup si Focuse a uvidíš !!!Ďábel
Také mám zkušenost
Bez ohledu na všechny příspěvky zde tvrdím z vlastní zkušenosti, že je Golf výborné auto. Zkusil jsem více aut, ale poslední tři roky už jenom VW. Logicky jsem před týdnem opět při pořízení nového auta šel do Golfu. Je sice dražší, i přes slevu byl přes půlku, ale mám klid. Manželka má také svého Golfa a nemůže si ho vynachválit. Vyděláváme solidně, tak proč si to neužít. Všiml jsem si, že řada mých známých a přátel v poslední době houfně přešla od různých i japonských značek k VW. Proč asi?Pavel
Golf V.
Myslím, že různí přispěvatelé se snaží preferovat svou oblíbenou značku a tím buď pomlouvají nebo vynášejí do nebe. Seděl jsem v tomto autě a je opravdu velmi kvalitně uděláno a jízdní vlastnosti jsou dobré. Interiér se někomu zdá strohý, ale dle mého názoru plně vyhovující. Auto hodnotím hlavně podle funkčnosti a ne dle parádiček okolo.Cihon
Re: Konzument
No jo, jen mi prijde trochu drahy, takovej konzumni sr.ac z umely hmoty. A taky se mi nelibi, jak jsou si vsechna auta v tyhle tride, co az do ted vypadala docela good podobny jak vejce vejci - Corrola, Civic, Golf, 307,...hruza a des....Hans
mám zkušenost!!
Neodolal jsem nabídce Golfu IV a zakoupil model Generation za 479 tis. Až na boční Airbagy a d.o.centrálu má opravdu vše. Golf V v této výbavě stojí cca o 100 tis. víc a není to žádný velký rozdíl. Řekl býych, že VW zkouší nachytat zákazníka jak už je u ní zvykem. Časem však pochopí a cena klesne či něco přidají apod. Jinak vlastnil jsem i Civica - motor super, rezatěl po 4letech, poruchovost vyšší apod. To Golf je opravdu lepší. I když se taky porouchá /mě odešlo čidlo ABS). Příště zakoupím A3 ta vypadá a je opravdu lepší. Mazdu 3 nebrat!!Radek
Interier Hruza
Mysim, ze z prilozenych fotek musi kazdy videt, ze ten interier je opravdu lacina hruza. S cenou na urovni Audi A3 dle meho nazoru nemuze konkurovat ostanim vozum ve sve kategorii, natoz samotne A3. Nebo najde se nekdo komu se tento interier libi?revo
Re: hlásím se
Mě se hodně líbí. Seděl jsem v něm a prolezl ho od kufru po střechu a bral bych ho všema 10ti.tempe
co to je za hnus?
Hoši hoši,kdo chce super svezení v autě stejné třídy,tak Mazda M3.To je uplně jiná papaja,než německá obluda:-)Kdo jednou zkusí Japonce,tak se ani za němcem neohlédne.Mě už nebavilo jezdit pořád do servisů,tak sem kopil Mazdu a už ji nezměním.Až trapně bezporuchová,což se o Golfu nedá říct ani omylem.šinkanzen
Re: tak tak
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...