Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Maserati nebo Lamborghini? Kupé nebo kabrio?

Ženeva žije automobily, každý z nás si zde najde to pravé auto svých snů, svých potřeb. Do oblasti těch snových patří dva zástupci italské automobilové školy. První z nich je žhavá novinka s nářadím boha Neptuna na kapotě. Druhému koluje v útrobách býčí krev.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

etj

Maserati
Maserati delalo vzdycky dobry aenta... Ja osobne jsem nejvic udelanej zaë stareho Quattroporte.. Doufam, ze si nekdy poridim...:)
0/0
10.4.2004 12:13

vs

hustý
0/0
4.3.2004 7:52

Sicuro

MASERATI ne Octavie nebo Subaru
A koho zajima Octavie RS nebo Impreza.
Reknete si to.
MASERATI
nezni mi to jako Octavie nebo Impreza.
0/0
2.3.2004 8:53

Wanna

Re: Ale podobně to zní...
motor, kola, volant, šajtrpáka...:-)))
0/0
2.3.2004 8:56

Tom

Re:
A impreza zni rozhodne lip nez Oktavia RS. Rok jsem mel Audi TT s 1.8T, tusim ze je to stejnej motor co v RS a bylo to nic moc, za to impreza pohon 4x4, o sto koni vic a navic nezamenitelny image. Hold to maj japonci vychytany.
0/0
2.3.2004 11:07

STIman

hmmmmm, nic moc za ty prachy
Se svou upravenou Imprezou STI (400k/400Nm) delam 1000mDA za 21s a 0-100km/h za 4.5s, jen maximalku mam nizsi, kolem 265km/h, ale dal jsem za ni ve Svycarsku (ojetou) jen 14.000EUR a upravy si udelal sam v mem servise, dily cca za 150.000Kc. Na okruhu v pohode stiham Porche Carrera 996 GT4, i GT3 i turbo a nepotrebuji k tomu  7.5 milionu..., navic mam normalni auto i pro cesty do prace, ale je to "jen" japonec.
0/0
2.3.2004 8:38

sused zavis

Re: subaru
A za par tisic kilometrov bude tvoj preturbovany stvorvalcek v pi.. .
p.s. Ale hlavne ze stihas.
 
0/0
2.3.2004 8:41

Wanna

Re: a MACH 3 jsi už předjel?
0/0
2.3.2004 8:42

Honza

Re:
Tyyy jofka, jeste by sis tam moh dat takovy ty blikacky, stroboskop, nebo jak se tomu rika.
0/0
2.3.2004 8:50

Wanna

Re: :-)))
a obrovský křídlo aby neuletěl...
0/0
2.3.2004 8:53

revo

Re: spotřeba
Asi za sebou taháš vozík na další nádrž s benzínem, že? Nedivím se, že Subaru nikdo nekrade. Za prvním rohem by mu totiž došel benzín . Opravdu můj sen....
0/0
2.3.2004 9:22

Tom

Re:
Mozny to je, pac jsem videl na DSF test seriovyho Lanceru (270 kobyl) a na 30ti kilometrovym okruhu (starej Hockenheim tusim ze to byl) byl MIsak o 2 vteriny pomalejsi nez GT2. A to je co rict.
0/0
2.3.2004 11:14

Dell

Re: Právě
Sportovní auta mají Italská jména.
0/0
2.3.2004 20:22

revo

Re: přesně tak...
     
0/0
3.3.2004 11:03

Luke

Re:
Je na tebe nejaky kontakt? Mail, ICQ ? Zajimaji me jiste detaily tech uprav .. ssc@volny.cz (8582214)
0/0
4.3.2004 18:15

Wanna

A smutný je,....
že jim budu se svou Octavii RS stíhat, neřkuli jim natrhnu pr.el
0/0
2.3.2004 8:23

Luk

Re:
s RS stihame vsemu..doufam, ze ji mas cernou...na 17kach!!!:-)
0/0
2.3.2004 8:26

Wanna

Re: Samozřejmě, jak to ale ku.va víš?:-))
a na zpětném vnitřním zrcátku se mi ještě houpe růženec...:-))))
0/0
2.3.2004 8:32

HeyHall

Od ty doby ....
Od ty doby co Lambo prevzala Audi (VW), tak stoji za prd ...
0/0
2.3.2004 7:54

revo

Re: nepovídej!
Pravda je, že ta italská "kvalita" vzala za svý.... Měl jsem tu možnost, prohlídnou si Murcielágo v salonu Audi těsně před tím, než šlo ke kupci. Jenom takovej detail - žlutou nití obšitý sedadla a palubka - bez jedinýho kazu. U původního Lamba nerealizovatelný. NAkonec - podívej se z blízka třeba na Ferrari 355 - já ho prolezl od střechy po podlahu a takovým stylem odfláklý zpracování jsem naposledy viděl u Una.....A to Ferrari sakra žeru!  
0/0
2.3.2004 9:33

Patrik_

:)
Nářez, hustá masáž :)
0/0
1.3.2004 22:07

LaRosse

Re:
Hezký by to bylo, ale na výkon a vzhled předražený, přecejenon 7 500 000 Kč...
0/0
1.3.2004 23:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.