Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Octavia: předpremiéra zklamala

Mladoboleslavská automobilka pocítila potřebu se s novou octavií pochlubit ještě před oficiálním uvedením na prknech ženevského autosalonu. Nejprve dlouhá doba tajnůstkářství a nezodpovězených otázek a nyní, jen pár dní před zahájením motoristické slávy přelomu zimy a jara, se snaží dohnat co se jen dá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ondra

svetova premiere ?? ceho ??
na zacatku programu to vypadalo zajimave, kdyz p.Kulhanek odhalil Octavii, cekal jsem nejake zabery z interieru, motor atd...ale ihned po odhaleni, se octavia uchylila do zadnich casti mola a vlastne uz o ni nebylo slyset, takze pokud prisel nejaky divak o pul hodiny pozdejs tak  nemohl tusit ceho se ta svetova premiera tyka a kdyz na to stejne prisel tak uz to auto nevidel...
0/0
3.3.2004 21:44

rave

dementní soutěž
nevím, možná jsem sám dement ..... ale jedna z otázek soutěže zněla : kolikátý poválečný model je byla stará Octavia ? .. ehm, Spartak, Felicia nebo Octavia, podle mě byla 2 nebo 3 ....
ví to někdo ? správná odpověď je prý 8. tak jak bylo v pořadu řečeno, ale mě to slovo poválečná poněkud svedlo ...
0/0
3.3.2004 15:40

AZNP

Simply clever
Co je to "Simply clever"? A " Simply never"? Já reklamu nevnímám, ale tady to flákaj jedno za druhým.  V  Bille označují "clever" "kvalitní" výrobky za nízkou cenu, ale co já vím od známých, tak to s potravinami nemá moc společného, je to vyhnaný "éčkama". Tak to bude taky nějakej šunt od škodovky?
Jinak již tradičně, nová Octavia je hnusná jako její sestra Fabia a Superblb. Za hodně peněz málo muziky. Škodováci si fanděj, ale  dosavadní modely se prodávají jen díky neustálým akčním slevám. Akce se dělají, když nejdou auta na odbyt, u škodovek ale akce probíhají hned po náběhu výroby. Trochu divné, že ... Ostatně, poslední statistiky hovoří o tom, že sice škodovka prodej vozů udržela, ale klesl ji zisk. Tzn., že už nemůže šponovat ceny tak, jak bývalo zvykem.  Přesto ve srovnání s konkurencí ze zahraničí a díky levné pracovní síle z ČR, ale i Poláků, Slováků, chtěj za ten šunt moc: A to se netýká jen nové octávky, ale i stávajících modelů. Jak budeme zachraňovat VW s nepovedeným golfem, který taky nejde na odbyt? Taky hned od začátku výroby má akční slevy. Aspoň v Německu, u nás to nesleduju.
0/0
3.3.2004 14:54

Ondra

Re:
nevim jestli jste znaly anglickeho jazyka, ale anglictina muze mit pro jedno slovo nekolik vyznamu a nemusi clever v Bille znamenat to stejne co clever v reklame na auto.
,,za hodne penez malo muziky,, - vy vite o nejakem levnejsim aute s takovou vybavou a takovym vnitrnim prostorem za takovou cenu ? Ja teda nevim a hlavne pokud by se nejake naslo, tak Octavie uz jsou v Cechach, ale hlavne i ve Spanelsku dosti zazita a odzkousena auta, takze i novy model Octavie se bude velice dobre prodavat.
Koukam, ale jinak ze se dcelkem vyznate v prodeji aut, v promo akcich jednotlivych automobilek. To co tu pisete, ze Skodovka musi delat promo akce hned od uvedeni sveho vozu do prodeje, je naprosta blbost. Jelikoz toto delaji vsechny automobilky, ktere uvedou novy vuz... Zkuste se jen tak nekdo poohlednout po par autosalonech a uvidite....
0/0
3.3.2004 21:39

mirroc

Trapná zábava na NOVĚ
V sobotu večer jsem, jako mnoho dalších, přilákán možností podívat se novou Oktávku zase po čase zapnul TV v hlavním večerním čase a byl jsem překvapen. Překvapen hlavně tím, co nám dokáže televize naservírovat v tzv. prime time za zábavu. Vydržel jsem to necelých dvacet minut, a z ostatních komentářů jsem pochopil, že jsem stejně o nic nepřišel. Opravdu se na tohle dokáže někdo dívat a bavit se tím? 
0/0
2.3.2004 11:10

Filip Poctivy

Octavia ne, Skodovka vubec ne a NOVA ? ale jdete ....
0/0
2.3.2004 9:11

adammo

IQ
IQ jenom 136 ???? to je tak opravdu spis do menzy a ne mensy ... kucharky si s tebou snad popovidaj ...
teda takhle nizky cislo, bych nepovazoval vubec za mozny,
octavia je fest nudna, ten predchozi kombik jeste sel,  tak treba novej bude taky lepsi, cus
0/0
1.3.2004 22:41

KingW

Re: adammo
Navštěvuješ vysokou školu, že jo? Nejspíš bych tě odhadnul na techniku, nebo něco s informatikou.
0/0
2.3.2004 8:36

Pavel

Ocatavia ano, NOVA ne!!
..... a tak nám zase "naše" TV NOVA ukázala jakou stupidní show je schopna vyprodukovat a při tom úplně zapomenout na hlavní věc (nová Octavia) kvůli které byla tato show dělaná. Opravdu nejsem hrdý na TV NOVA, ale zato určitě je mi velmi milé že nový krásný vůz je konstruován a vyráběn právě v Mladé Boleslavi
0/0
1.3.2004 19:51

corvette

Ochcavka je o nicem,
a tim padem mi udajne nizka (ja to nevidel) uroven "svetove premiery" prijde jako odpovidajici. Vzdyt uz jen ten design mi prijde jako kombinace stare ochcavky a Volva S60...
0/0
1.3.2004 18:30

škodovák.

Opravdu zážitek..
Dnes jsem poprvé seděl v nové oktávce ,která byla představena zaměstnacům tím nejlepším způsobem .Mohli jsme ji prolézt od předu až do zadu , jedinej kaz byl , že jsme se nemohli projet.Ono by se po hale ani nedalo.Čím vám mohu nahradit trapárnu ze soboty je , že se rozdělím o pár dojmů.Nemíním říkat jen klady , ale i to co se mi nelíbilo.Nelíbila se mi byrva vozu , která k nové oktávce neseděla , byla švstkově modrá .Myslím si , že tmavé barvy tomu autu nesvědčej..Viděl jsem jich již několik ,ale dnes jsem v ní seděl poprvé.Byla to šestnácka 75Kw provedení Klasik , ale zřejmně vylepšenej , protože měla rádio s kazeťákem , dva airbagy , šíbr,vyhřívaný zrcátka , elektrický stahování oken ve předu ,nastavitelnej volant ve dvouch osách,kotoučový brzdy vzadu,stavitelná přední sedadla pro řidiče.Překvapil mě prostor jak v předu tak vzadu , nemám strach , že by vzadu byli spolujezdci utiskovány , jak doposud..Byl to opravdu zážitek a zájemcům o novej vůz bych ji rozhodně doporučil, ale i těm škarohlídkům , co si škodovku nekoupěj již z principu , jim chci doporučit , aby si ji šly aspoň prohlédnout a vyzkoušet si ji při zkušebních jízdách..
0/0
1.3.2004 16:27

opas

Hmmmm
Škoda. Simply never.
0/0
1.3.2004 16:02

vokoun6

Re:
opas? Simply stupid...  
0/0
2.3.2004 19:04

Minako

Nabouraná show
Nízká poznámka dvojice rádobybavičů  o "nabourané" Adéle Gondíkové svděčila o tom, co všechno si čeští umělci nechají líbit kvůli honoráři (scénář psal D. Gondík). Zarazilo mne, že v tom okamžiku se nevrátil na scénu její tchán O. Brousek st. a jednu pánům v přímém přenosu nevrazil. A že se jen trochu přemýšlející účinkující na závěr neomluvili na nejapnosti a trapnosti divákům i automobilce. A je mi líto vedení Škody, že je ochotno přistoupit na pořad tak poškozující jméno firmy. Bylo to něco jako spojení Peříčka s přímým přenosem z Vatikánu.
0/0
1.3.2004 15:31

Al Bunda

Prokletí Octávii???
Mám dojem, že uvedení Octávie na trh vždy provází nějaké něštěstí. V případě předchozího typu to byla tragická nehoda Ludvíka Kalmy, tehdejšího gen. ředitele škody Auto.
V případě nového typu zase mediální katastrofa v podání dementní estrády TV Nova, která snad měla za cíl záměrně Octávii ztrapnit!?
 
0/0
1.3.2004 15:00

Jenicek25

Nova
Teda větší trapárnu jsem opravdu neviděl. Míval jsem Novu docela rád, ale to, co předvedla v sobotu večer, byla ubohost nad ubohost. Předpremiéra Škody Octavia, kde se o autě skoro ani nezmínili, kde se chudák muselo krčit v oblaku kouře v rohu. Zase to byla jen nechutná exhibice dnes už vyšumělých a často i trapných "hvězd šoubyznysu" (Petr Novotný  a spol.) Nečekal jsem smršť dat o nové Octavii, ani to, že ji budeme moci prolézt prostřednictvím obrazovky, ale byl to jen nefér způsob jak natáhnout lidi na sledování pořadu. Celkem se divím pánům ze Škoda-Auto a.a.s., že na to přispěli. Čekal bych reklamu na vyšší úrovni od značky, která má ve sloganu "Simply clever".
 
0/0
1.3.2004 13:19

KingW

co ještě chcete lidi
Nahodou mně se ta zábava na Nově líbila. Vždyť tam byl Got, Šporcl, Zagorová. Co byste ještě chtěli. Spívaj a hrajou moc pěkně. Akorát z toho auta sem moc neviděl ale to nevadí.
0/0
1.3.2004 13:07

Al Bunda

Re:
Ještě nám napiš jaké máš IQ, i když dle tvého vkusu se to dá celkem lehce odhadnout...
0/0
1.3.2004 14:52

KingW

Re: Al Bunda
IQ - věř nevěř mám změřeno v Mense  - 136. Jen jsem zkoušel kolik lidí se chytne. A je vidět naletěli ty nejchytřejší a hned začali urážet. I o těch to něco napovídá. Neumíte argumentovat jinak než urážkami?
0/0
1.3.2004 17:59

KingW

Re: Al Bunda
Jen jsem testoval, kolik rádobychytrých lidí mě začne urážet. P. S. IQ mám změřeno v Mense (to není studentská jídelna) a vyšlo mi 136. Mám důkaz. Teď urážej.
0/0
1.3.2004 18:01

dolon

Re:
IQ má vysoké podle toho jak spívá
0/0
1.3.2004 15:03

VITA11

Re:
ale ,ale pitomej ČJ, pravopis nemá s IQ co dělat . Na pravopiís jsou blondýny, ale prostorovou představivost......i,y ,s,z,a nefim co ..mldat
0/0
1.3.2004 20:05

fks

Traparna
Skodovce da  se rici, ze fandim, i na Novu se obcas podivam, ale tohle fakt neslo - prepnul jsem po 10minutach... (Cumely z toho jenom pod tlakem narvany prachy za zviditelneni na posledni chvili za kazdou cenu.)
0/0
1.3.2004 13:06

fero

OTÁZKA, PLS
MUZE MI NEJAKY, NOVE OCHCAVKY ZNALY, CLOBRDA FUNDOVANE RICT:
JE TO SEDAN NEBO NE????
JINAK NOVE FSI MAJI MOOC RADI 98 oktanu...
Diky
0/0
1.3.2004 12:30

Dix

Re:
Je to liftback.
Dix
 
0/0
1.3.2004 13:00

sidgarr

jenom déčko VW
je vidět, že jde jenom o výrobu, VW má zájmy v jiných značkách, škodovka je déčko, stejně tak i ošklivá; rozplývat nad ní se mohou jen zaplacení novináři v zaplacených článcích
0/0
1.3.2004 12:05

hh

Trapná show.
Prvně jsme se dozvěděli že se bude soutěžit o novou Octávii.Ale až pak řekli že jde o zapůjčení vozu Během pořadu řekli že se nebude telefonavat, pak řekli telefonujte.Ten první se dovolal tak rychle že si myslím že to bylo domluvené.Korubce bují všude.
0/0
1.3.2004 11:49

Martin

Šaškárna
Větší trapnost jsem dlouho neviděl. Bylo to pod úroveň jak Škodovky tak Novy. Skandovaný nucený potlesk jak na sjezdu KSČ bylo naštěstí to poslední co jsem  "show" viděl. Nemám totiž rád trapárny kdy se musím stydět za učinkující a pana Kulhánka a Čejkové mi bylo fakt líto.
0/0
1.3.2004 11:45

vokoun6

Re:
pod úroveň Škodovky to bylo, ale jinak zcela standardní dementní "show" ve stylu Novy
0/0
3.3.2004 18:58

Tom

Zase jsem to neviděl
Já byl pátek, sobota opět v trati a tak ani nevím, že se něco takovýho chystalo. Ale i kdybych to věděl, tak na Káju jak běhá kolem škodovky asi nikdy koukat nebudu.
0/0
1.3.2004 11:25

hector

Klobouk dolů...
...dávám před paní Čejkovou. Tedy jak ona umí "mlít pantem". Osobně nic proti Škodě, ale prezentaci tohohle typu si opravdu mohla odpustit. Vstávání ze sedadel při potlesku bylo opravdu k smíchu. Nakonec chci gratulovat  výherci, který nejenže věděl/tipoval správná čísla k otázkám, ale zjevně už také dopředu věděl co se skrývá za tajemným X. Spojení se studiem proběhlo tak rychle, až jsem žasl.
 
0/0
1.3.2004 10:37

Tom

facelit
,,Nová" Octavia je předraženým facelitem té staré, tak nebylo co ukázat. Šéfdesignér si asi dal dva panáky, koukl na starou Octávku a za deset minut byla na světě ,,nová". Vzhledem k jeho prohlášení, že je tento převratný vůz vozem pro příštích deset let asi nebyl moc střízlivý. Placená šaškárnoestráda byla zbytečná.
0/0
1.3.2004 10:00

PAVELK

Re:
Tak pane myslím že tuto poznámku jste si mohl odpustit jelikož nemáte pravdu v tom že Nová Oktávka je vlastně kopií staré. Na novém voze bylo tolik práce kterou jste za svůj život ani nemohl a ani ještě nestihl udělat.Všichni co se na tomto voze podíleli včetně mě moc dobře vědí co vše je jiného a nového, podvozek, brzdy, interiér materiály kompletní elektronika poslední generace. Prostě je na ní to nejlepší co dnešní technologie dovoluje uplatnit pro sériovou výrobu.
0/0
1.3.2004 12:40

aero

Re: seš nějak chytrej
Koukám, řty tomu nějako rozumíš...tak y občas obměním ve své výrobní firmě sortiment, al erozhodně to se s tím tak trapně nechlubím v TV...a nový model by měl opravdu vypadat trochu více odlišně...tohle lze jen ve škoda auto!
0/0
1.3.2004 14:51

Tom

Re:
nemohu si pomoci, podvozek je dovezený Golf z Německa, naše je jen chassi, elektroniku také nevyrábíme. Za obrovskou cenu, ačkoliv je vyráběná dělníky za pětinové příjmy oproti Německému mateřskému personálu, se nabízí uměle prodloužený vůz s malým rozvorem (2.57), líným motorem 1.4 55kW a prehistorickým motorem 1.6 75 kW 8V. Již jsem si koupil dva nové vozy (Felicia, Fabia), ale další auto od Škody za drahé peníze si již nekoupím.
0/0
1.3.2004 17:09

RomanC

Re:
Pane, souhlasím s Váma. Já mám novou Feldu 50kW za hodne dobre penize a jsem s ní v ramci svých prijmu spokojeny. Auto jezdi bez problemu. Chci rict, ze Felda a i snad jeste Fabia jsou od Skodovky posledni slusna auta za relativne malo penez. Nabizet Oktáfku s 1,4l motorem, s malým rozvorem, atd... za 400 000 promiňte mi všichni to je prasárna. Za ty peníze se dá pořídit spousta jiných sofistikovanějších wagenů a nikdo z vás nebude dělat pitomce.  Zlatej Ludvík Kalma, to byl dobry manažer, ale p. Kulhánek si může ty řeči o tom, že "škodovka už nedělá žádná levná auta" slušně řěčeno strčit za KLOBOUK
0/0
2.3.2004 11:33

Tomyš

Výherce...
...té oktávky znám a jestli on o sobě tvrdí, že je to chudák, tak já jsem čínskej Bůh srandy  Samozřejmě, nějakej boháč to není, ale má vysoce nadprůměrnej plat, to jen abyste nevěřeli všemu
0/0
1.3.2004 9:31

Fiend

Re:
 a myslis, ze se tam fakt dovolal nebo ze to bylo uz predem domluveny? Me to prijde predem domluveny a celkove jako podvod...
0/0
1.3.2004 10:22

vladazelezny

Re:
podvod na nove je bezna vec, je to muj napad, ale vyhodili me a sklizi co jsem zasel!
0/0
1.3.2004 11:25

P.

Zvuk
Ja bych jeste pripomnel jednu vec, o ktere se tu nemluvi. Videl jsem jenom prvnich deset minut, ale kdyz prisel Karel zpivat a oteviral uplne jinak pusu, nez jsme mohli slyset, tak uz jsem to prepnul. Bylo jasne, ze pujde o dalsi trapnou estradu a navic zvukove absolutne nezvladnutou.
0/0
1.3.2004 9:26

fujnovak

co se divíte???
A co jsme asi tak mohli čekat? To, že to režíruje Svoboda nebo jemu podobný jen dokazuje, že pořad popř.  "zábava na Nově" bude opět na .... . A vlastně kdy za něco stála? Těžký přehmat Škoďárny. Dejte si příště pozor. Nestojí vám za to, dávat se do holportu s Novou.
0/0
1.3.2004 9:00

RomanC

Re:
Dělal to VELKÝ PAN REJŽA Adamec, nebo se pletu???  ČT už jde taky do háje. Janeček se po*ral před TV radou, Hušákem Ušákem ze Sazky a posranci a zrušil jedna z mála super pořadů Fakta a Klekánice a těm parchantům nelezli do toho jejich zchnilého a smardlavého rybníka. Chci říct, že kdyb to uváděla ČT, tak to bude stejné. jO, TO ŽE RADA VYBRALA TAK BEZBARVÝHO KAŠPÁRKA jANEČKA, TO BYL ZÁMĚR, ABY JIM ŠEL NA RKU A POSLOUCHAL. TYPICKÉ!!!
0/0
2.3.2004 11:38

Bumbrle

Mne to neda, abych taky neco nerek....
....ja toho videl jen kousek, tak nemuzu soudit celou tu nadheru, ale kdyz jsem tam videl pana Vl. Cecha s jeho snad nejinteligentnejsi dcerou a jeji trapnou scenkou, kdy si slapala pri kazdem druhem slove na jazyk, tak jsem byl rad, ze davali na dvojce Legendy ceskeho divadla....
At je nas vic, takovychto Cechu:-))))
0/0
1.3.2004 8:20

bigbasket

Předpremiera?
Pokud se chce Česko chvástat světovou premiérou, tak určitě NE v provedení a la NOVA - Octavia.
Byla to trapárna, která si zaslouží          a několik       
0/0
1.3.2004 0:22

Jan Pavel

škoda
Jak by to asi rozjely jiné automobilky. Pánové z vedení, nechcete automobil nabízet v TELESHOPU a navíc k němu zdarma sadů nožů?? Asi to bude pěkný šrot bez image, když to takhle prodávají...škoda Škody
0/0
29.2.2004 23:24

Jan Pavel

škoda
Jak by to asi rozjely jiné automobilky. Pánové z vedení, nechcete automobil nabízet v TELESHOPU a navíc k němu zdarma sadů nožů?? Asi to bude pěkný šrot bez image, když to takhle prodávají...škoda Škody
0/0
29.2.2004 23:04

joachim

taky jsem
po pár minutách přepínal TV, "show" kterou se snažili udělat byla trapná. Nejtrapnější byl začátek, kdy se tleskalo nové octavii a všichni si stoupli jako by se mělo to auto dávat zdarma nebo jezdilo na H2O. Pak jsem se ještě zasmál okamžiku, kdy všichni pokukávali po Kulhánkovi, kdy si začne sedat, aby si konečně taky usadili pozadí ....
a jak tak sleduji tuhle diskuzi, tak jsem s přepnutím kanálu udělal jenom dobře. Nechte sï káry do reklam a autosalonů, nedělejte z nich ještě TV stars
0/0
29.2.2004 22:40

Pinďa

"Kvalita" na Nově
Měl jsem "štěstí", že jsem zahlédl část sobotní Světové premiéry a byl jsem moc rád, že to bylo pravě jen pár minut, protože sledovat to celou dobu, tak bych musel navštívit toaletu...
Další uměle vytvořená událost pro "skvělou"show na nejsledovanější televizi:-(( s nudným obsahem. Čekal jsem, kdy uvedou nějake detaily o Octavii a ono nic!!
Opravdu lituji všech, kteří měli větší trpělivost a s kapkou naděje to vydrželi až do konce...
Věřím, že si vedení automobilky dá pro příště větší pozor
0/0
29.2.2004 22:11

Zaměstnanec

Kdy se co vyrábělo:
1,1946-1949 Škoda 1101
2,1948-1952 Škoda 1102
3,1952-1956 Škoda 1200
4,1954-1959 Škoda 440
5,1955-1961 Škoda 1201
6,1957-1959 Škoda 445
7,1958-1959 Škoda 450
8, 1959 Škoda Octavia+Felicia
0/0
29.2.2004 22:01

Raffael

Ještě že jsem se nedíval
Pořad jsem neviděl (naštěstí jsem vyhrál boj o tv ovladač)  a podle této diskuze nemám ani čeho litovat :o)
Oktávka asi bude celkem povedené auto - je skoro škoda mu kazit image a představovat ho na Nově.  Cílová skupina kupujících asi netráví čas sledováním trapných nováckých estrád a asi se spíš věnuje vydělávání peněz. Ale vedení Škodovky asi ví co dělá - vrazit novinku do podvědomí mas . Jen  to trapné zapůjčení auta výherci  na jeden rok - to je firma ekonomicky na tom tak zoufale? 
0/0
29.2.2004 22:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.