Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mnichovský expres - BMW 5 Touring

Už při brněnském představení poslední generace BMW řady 5 bylo jasné, že kombi, u mnichovské automobilky klasicky pojmenovávané Touring, na sebe nenechá dlouho čekat. Neuběhl ani rok a luxusní kombi, překypující elegancí a nejmodernější technikou, láme srdce automobilových nadšenců v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vlastimil Petrek

Neni co resit
 Jsem spokojen,není co dodat.
0/0
5.4.2004 9:29

Tommy

reakce na spolehlivost BMW - ze 4.3.2004
Tak hele, Bavoráky jezdím už 8 let, měl jsem E36-ky 328i a M3, teď mám už rok 540i v manuálu s M-paketem. Za 8 let jsem na trojkách měnil destičky, olej, filtry a na obou vodní pumpu. To je vše. 540-ku jsem bral s 80 tis. KM, najel jsem dalších 30 tis. a zase - olej, filtry, teď táhla stabilizátorů.  Do jiný značky bych nevlez !!!
 
 
0/0
29.3.2004 7:36

TC

OK
Zdravím p. F. Dvořáka. Díky za nové informace. Ještě opravte ty ceny a bude to OK. Protože 1 470 000 Kč Bude stát 530dT a ne 525iT. Ten bude ještě levnější - 1 360 000 Kč.
BTW: Já jsem příznivcem designu Ch. Bangela. Myslím si, že jeho 645i je naprosto bezkonkurenčně nejhezčí BMW vůbec. Proto jsem nikdy s jeho kritizováním nesouhlasil.
0/0
10.3.2004 16:37

cbx

No, nevím
Ačkoliv pro mě na světě existují pouze dva typy aut (BMW a ty ostatní), nový Touring je opravdu docela divný. Tvarem připomíná celou škálu aut - z boku část. audi, alfa nebo passat , zezadu Mercedes. Tentokrát žádný originál, zajímavá je pouze ta délka. Limuzína je o mnoho lepší, nová M5 bude bomba
0/0
7.3.2004 4:40

franta

no teda
Ať se jdou u BMW stydět takhle okopírovat starou mazdu 626
0/0
6.3.2004 19:27

šinkanzen

hnus
To je ale hnus! A ještě ty zadní světla obšlahli z  "éčka"!!!! Snad zas nastanou časy, kdy budou bavoráčci pěkný auta, když už vyhodili jejich šéfdesignéra - měli to udělat už dávno!!!!! Posledním klasicky hezkým BMW je trojka a stará pětka, z novějších modelů snad jen Z4......
0/0
4.3.2004 11:20

TC

délka
Samozřejmě, že délka není 4,48 ale 4,84. Ten pisálek je ale DEBIL!!!
0/0
4.3.2004 10:45

František Dvořák

Re:
Dobrý den,
děkuji za upozornění na překlep. Nové BMW 5 Touring je opravdu dlouhé 4.84 metru, nikoliv 4.48 m.
S pozdravem
František Dvořák (auto.idnes.cz)
0/0
4.3.2004 13:31

TC

redaktor
Teda myslím, že můžu klidně napsat, že redaktor tohoto článku je stejně znalý věci, asi jako kterákoliv hajzlbába v Praze. To je otřesný...
Těch hovadin tam je víc. Např. se tento vůz dostabne na český trh v průběhu dubna a ne až v létě.  A ty ceny bych taky nebral moc vážně. Jsou přehnaně vysoké. Nebo to s tim Bangelem. Myslím, že o jeho propuštění by měl vědět, když chce psát články o BMW.
Zdravím všechny příznivce i odpůrce BMW. Spíš ty příznivce...
0/0
4.3.2004 10:38

František Dvořák

Re:
Dobrý den,
Chrise Banglea jsem opravdu "v zápalu boje" přejmenoval za Chrise Birda. Chyba už je napravena.
K Vašemu tvrzení o propuštění bych rád citoval z oficiální tiskové zprávy automobilky z 02/03/2004:
Munich. The BMW Group has reorganised its development departments as it focuses more strongly on its brands BMW, MINI and Rolls-Royce. In the course of this new orientation Christopher Bangle, Director of BMW Group Design, has also aligned the design area towards the various business areas of the BMW Group. Brand specific design studios have been set up for each of the three brands BMW, MINI and Rolls-Royce as well as for the areas BMW Motorrad and BMW M. These new brand studios will now accompany the entire development process for new models from the first sketches to the start of production. They will receive support from cross-brand specialist departments responsible for strategic and technical tasks, for example model technology.
Z textu vyplývá, že Chris Bangle má stále důvěru vedení mnichovské automobilky. Zprávy o jeho propuštění, kterými "žila" automobilová media počátkem roku, jsou tedy nepravdivé.
S pozdravem
František Dvořák (auto.idnes.cz)
0/0
4.3.2004 13:53

Pipka

Je nějakej malej
Délka pod 4 a půl metru?
0/0
4.3.2004 10:20

Wq1

Spolehlivost aneb BMW nikdy více!!!
Již druhým rokem mám bavoráka 320d, koupil jsem ho z druhé ruky, měl najeto 55tis km (poctivých), ted má 110tis km a na tom autě se už po-ralo, snad vše co mohlo. Xenony, automatické nastavení světel, klima, stabilizátory předních tlumičů, a nakonec i  ABS, do oprav jsem nasypal už 60tis!!! Firmy BMW mám plné zuby! Před tím jsem měl Audi A4 TDI 81kw, nalítal jsem s ní 180tis km a sloužila naprosto bezchybně!!! Jediné co občas zazlobilo byl alarm, který se spouštěl bezdůvodně, jinak jen běžný servis po celou dobu používání!!! Kolega má Mercedes 220CDI, má najeto kolem 90tis a taky bez větších závad.  A proto už nikdy BMW!!!
0/0
4.3.2004 8:46

Ondra

Re:
No a já měl naopak s 540i jen ty nejlepší zkušenosti. Auto mělo původně najeto cca 80tis já přidal dalších cca 50tis a žádný problém. Jen jsem lil benzin a provozní náplně. Teď mám Audiny a v podstatě taky žádný problém... nebo pokud nějaké drobnosti jsou tak je nějak zvláš´t neberu jelikož jsem ze svého vozu skutečně nadšený... a ten druhý který používá přítelkyně zas oceńuji kvůli jeho praktičnosti. Přece je se někdy povede vyrobit zmetek.
0/0
4.3.2004 9:17

Šíp

Re: cena ND
Nakupování originálních dílů od všech německejch značek je v Čechách o 100% vyššé.  Nikdy bych nekoupil originální díly na BMW v Čechách. Vrtule na chladič s viskospojkou stojí kolem 7000,- v Německu originální vrtule s viskou stojí 125 EUR - ta samá cena je na českym vrakáči. Je skoro jistý, že český firmy s ND dostávají jiný ceny, ale ten rabat tam bude asi běsnej.  
0/0
4.3.2004 9:19

Ondra

A co jako....
Myslí že WG1 nemá ani nejmenší zájem kupovat nějaké náhradní díly nebo objíždět vrakoviště. Chce se své auto využívat a nemůže protože je to krám šmejdovatej. A to nám taky sdělil. .... tušíš správně rabat na ND je hrozivý, dřív jsem voziul celá auta teď jen díly a mám na nich 120 160% a to se držím s cenou niž ne zančkové servisy.
0/0
4.3.2004 9:24

šíp

Re: no to asi každej, to máš pravdu
další věcí je nákup z druhý ruky, víš jak je to s poctivejma kilometrama - nová serviska. A i nový auto se dá stylem jízdy voddělat na 50tis.  atd. A potom, když někdo šetří nebo nemá prachy a musí koupit náhradu nebo navštíví vrakáč tak to rozhodně má vliv na spolehlivost. A další uživatel si pak drbe hlavu. Je  to i o štěstí při nákupu. Já mám s BMW naštěstí lepší zkušenost. Leju naftu a olej a jezdim.
Tě bůch
 
0/0
4.3.2004 9:48

Wq1

Re:
To auto jsem kupoval od příbuzného, znám celou jeho historii, používání atd. Sám jsem ho používal i před tím, než jsem ho zakoupil. Díly kupuji jen originál, servis jen u BMW, proto mě ty opravy stojí takové peníze!
0/0
4.3.2004 14:51

BMW 320i

Re: Jedině BMW
Když s ním nejsi spokojen, tak ho prodej a nevrážej do něj prachy!!Myslím si,že to nebude firmou BMW,ale že to bude zacházením s vozidlem!!!
0/0
4.3.2004 10:53

Wq1

Re:
S autama zacházím slušně, závodnická léta mám již za sebou. Jiná auta mě nikdy nezlobila, tak jako tohle. O prodeji uvažuji, jen přemýšlím na čem tratím více pěnez, jestli prodejem ojetiny nebo na opravách. Kdyby bylo ale na obzoru nějaké zánovní Audi A4 Avant TDI asi bych dlouho neváhal.
0/0
4.3.2004 14:56

Tom

Re:
Mame ve firme 4x BMW: 318D, 2x320D a 325. Kazde auto rocne najede pres 50tis a co jsme zatim reklamovali: 1x vymena Navi (obsas se zblblo). Xenony u jednoho auta na prave strane obcas nezapnou, protoze tam vnika voda z podbehu. Problem je ale v tom, ze kolega to nekde natukl a plastovy dil podbeh "nesedi" jak ma. Jinak jen bezny servis. Zatim si nestezujeme.
0/0
4.3.2004 11:13

mlhos

Re: Spolehlivost aneb BMW nikdy více!!!
BMW 320d uz mam tretim rokem, najel jsem s nim 100.000km a zatim se na nem nic samo nepokazilo. Pristi moje auto bude opet BMW, nejspise 525d.
0/0
4.3.2004 18:51

Ondra

Bohužel je to BMW
... a mrzí mě že to musím napsat. Nový design mi připadá obludný, interiéry ještě horší. Taky mi nesedí nesmysly jako iDrive. Když jsem jel poprvé se sedmičkou myslel jsem, že to dobrovolně zabalím. Hnus. Zlaté časy předchozích modelů, rád vzpomínám na 540i, super auto, max. spolehlivé, vynikající jízdní vlasnosti a ovládání vozu. Doufám, že se BMW vzpamatuje, dnes jim zbyla jen 3 a X5 a ty za chvilku zprasí taky.
0/0
4.3.2004 8:30

Tom

Re:
iDrive (jeste jednou zjednoduseny) bude i v "3" od pristiho roku. Vlastne vse, co vidite drive v 7, dnes v 5 bude nasledne v 3. To je strategie firmy. Takze 3 bude mit i AFS (nelinearni rizeni - pocet otacek od dorazu k dorazu se meni s rychlosti a ABS/ESP funkci), Head-Up display,  LED brzdovky s doustupnovou svitivosti dle brzdeni a dalsi nesmysly. Na druhou stranu plno veci je v zakladu a cena zase neni tak daleko od Golfa, kde je to vsechno jako Extras. Navic rozvor dnes (u "3")270cm, od jara 276cm.
0/0
4.3.2004 11:22

Tom

Re:
No a jeste dodavam, vsechny motory maji uz dnes VANOS - neni skrtici klapka, ale mnozsvi vzduch se ridi zdvihem ventilu (Honda tomu rika neco jako V-tec), diesly maji common-rail (prumer 6.5l/100km, 2l obsah/150k auto ma prazdne 1600kg).
0/0
4.3.2004 11:27

Ondra

Re:
To všechno vím a proto, teda kromě iDrive, ten, mi připadá fakt joko pěkná pakárna, bych si BMW opět koupil. Bohužel veškeré technické vymoženosti.... jejich motory a podvozky jsou skutečná špička, jsou zabaleny do obludného designu, co víc i uvnitř jsou ošklivý a nesednoumi. Proto volba Audi, studený skopčácký auto, ale +/- technicky na úrovni ...aspoń ty dva modely co máme, velmi příjemné ovládání a užitné vlastnosti, které já i má přítelkyně chceme. Aź bude BMW dělat opět pěkná a nejen technicky dokonalá auta, rád se k němu vrátím.... jak jsem napsal mám s 540í jen ty nejlepší zkušenosti.
0/0
4.3.2004 13:03

BOB

Hliníkáč
Je sice dobrý mít nějaký ty díly z hliníku (hlavně kastle), ale že se nevyprdnou na ten podvozek. Měnit hliníkový nápravy neopravitelně poškozený povrchem našich silnic po 80000 km v ceně kolem 70-100 tisíc neni nic dobrýho. Diesly jsou sice výkonný, ale ta spolehlivost... Nevíš kde tě to nechá. V lepšim případě dojedeš z dovolený s ránama z podkapoty o 5-ti válcích. Má to všechno šíleně vysoký provozní náklady.
0/0
4.3.2004 7:56

kW

hrozivy vykon
heh, v jednom odstavci ma mit 3l naftak vykon 200kW, a v dalsim je 4.4l benzin a jeho 240kW jiz "hrozivych" :-)
0/0
4.3.2004 7:06

Virusss

To jsou zase udaje, to by jeden brecel...
.......je oproti prvním modelům nosícím rukopis šéfdesignéra Chrise Birda...... teda ja nevim, ale nejmenuje se nahodou ten typek, co ku*vil novy bavoraky a kteryho konecne vyhodili Chris Bangle?!  
 
Jo a rozsah otacek, po ktery je dostupnej max. kroutak (i kdyz u ropaka) 2000 - 2750 ot/min. by byl trochu chudej, ne?  
0/0
4.3.2004 0:55

Ondra

Re:
Přesně tak, další slátanina, nejlíp by udělali kdyby přepisovali články z motoristických časopisů .... nejlépe i s fotkama.
0/0
4.3.2004 8:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.