Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Octavia odhalena: Škoda oznámila cenu základního modelu

Škoda Octavia patřila vždycky k tomu lepšímu a pohlednějšímu, co jsme na našich silnicích potkávali. O novém modelu, který byl dnes na autosalonu v Ženevě odhalen, se vedly diskuze již několik měsíců. Dnes však veškeré dohady končí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L.K.

Přestaňte s tou reklamou !!!!
Zatím jsem se nikde nedočetl, jak je vylepšena bezpečnost uzamykání, jestli se na tom zase nebudou zaučovat do tajů zlodějiny mladí výrostci a podobná havěť, jak to bylo u předešlého, nikoliv nadčasového, ale dočasného (dokud Vám ho neukradnou) typu.
0/0
31.3.2004 8:22

michael

zase nudné tvary
Tak u škody se zas tak moc nezměnilo. Klasické tvary, které sice nestárnou, ale po delší době se majiteli okoukají. V případě přední masky je to horší. Ta je širší a k vozu se podle mě moc nehodí. Nejsem sice vyškolený designer, ale o tvarech automobilů vím hodně. Přední maska je dost robustní a očekával bych ji spíš u SUV. Dále bych určitě uvažoval o jiné karoserii. Ten prolis na kapotě je už dost okoukaný. To mohli ve Škodě vymyslet něco originálnějšího. Jinak jsem rád ,že se zase český automobilismus hnul o kus dál. Přece jenom je to lepší, než staré "stodvacítky" a spol.
0/0
8.3.2004 16:27

www.KamPoMaturite.cz - letošní

Musíme doufat, že prodejci , dealeři, přijdou s trochu jinou nabídkou a cenou než oficiální stránky
Musíme doufat, že prodejci , dealeři, přijdou s trochu jinou nabídkou a cenou než oficiální stránky Škody. Již před měsícem jsem opravdu zíral na ceny v sekci "sestav si své auto", tam se i Fabie Combi vyšplhá na 600 tisíc - to je opravdu k smíchu. Naštěstí jsem pak viděl nabídky prodejců, kde se i Octavka dá sehnat pod 400 tisíc s 1,6l motorem. Jisté je, že ceny Škody jsou často divoké a nemůže se divit, že hodně lidí kouká po jiných značkách, autech a nabídkách.
www.KamPoMaturite.cz - letošní řešení přijímacích testů
0/0
5.3.2004 14:18

revo

facelift a3 a nikdy nic jinyho
Je to nejelpší auto na světě. Jel jsem Mazdou Xedos 9 a kam se to hrave na Audinu. Možná trochu v luxusu konkuruje Lexus, ale po pár kilometrech drnčí plasty. To si raději za tu cenou koupím dva passaty 1.9 TDI a jsem king!! VW je nelepší
0/0
5.3.2004 10:49

menesis

please
dobry servis na opla v praze .doporuci nekdo nejaky ?
0/0
4.3.2004 21:59

fks

Nazor
Ja si myslim, ze to bude dobry auto (ve sve tride). Jenom u tech motoru bych zacinal na 1.6litru - cili 100 koni a vice. A cely cenik (jak  auta tak dodatecna vybava) bych snizil o 35%. I u ostatnich modelu Skody. Potom by to bylo OK a klidne bych si do ocesaneho modelu nalozil co zrovna potrebuju a chci.
0/0
4.3.2004 11:35

kkkkkkkk

Skoda v cenách předběhla Seat a doběhla VW
Ceník Oct je jako okopírovaný z VW Golf.Opticky je oct. levnější ,ale má méně výbavy.Při dorovnání výbav to výjde nastejno.Při uvedení 3. gen oct snad okopírují ceník top značky  Audi. Vzpamatujte se pánové ve škodovce.
0/0
4.3.2004 8:19

Tomas

Skoda predbehla Seat predevsim v kvalite
Skoda predbehla Seat predevsim v kvalite. A to velice. Take proto se v Nemecku proda mnohem mnohem vic Skody nez Seatu.
0/0
6.3.2004 17:20

Autoň

ceny musí být v ČR jako v SRN???
Až 5700 eur (190 tisíc korun), tedy skoro dvě pětiny ceny, může ušetřit německý zákazník, pokud si nové auto typu Volkswagen Passat nekoupí doma, ale zajede si pro něj do Řecka. Užitečný tip vyplývá ze zprávy, kterou včera zveřejnila Evropská komise. Rozdíly mezi maloobchodními cenami nových vozů (bez započtení místních daní) se podle zprávy sice zmenšují, ale stále lze ušetřit tisíce eur, pokud spotřebitel vyrazí za výhodnějším nákupem do zahraničí. Zmíněný passat je ovšem krajní příklad. Nejlevnější auta jsou ke koupi v Dánsku, Řecku a Finsku, nejdražší v Německu a Rakousku.
0/0
3.3.2004 16:15

AZNP

Drahota
škodofka opět nezklamala. Za hodně peněz málo muziky!
Konečně si někdo z níže píšivších přispěvatelů uvědomil, že škodovky jsou předražené a s výbavou jsou dražší než srovnatelná konkurence ze zahraničí. Pro  ty, co nedají na škodovky a jejich drahotu dopustit, mám vzkaz:  poblíž Mladé boleslavi se nalézají Kosmonosy. Možná jsou i součástí Boleslavi, nevím. Ale je tam psychiatrická léčebna! Tak tam někdy zavítejte ...  Chápejte, že svět škodovku bere a i nadále bude brát jako levné auto z východu určeného pro socky. Asi tak jako hyundai, kia, daewoo ...
Jinak tradiční konzervativní  hnus  a  strohost  hlavně  palubní  desky  a la  Německo  -  ja  nemít  slov. Historická nepoučitelnost a  tvrdohlavost.  Nový  golf  taky  nejde  na odbyt,  Fabie  a  Superblby  se  prodávají  jen  díky  neustálým  "akčním"  slevám.  Bude  škodovka  tahat  z  krize  svůj  mateřský  VW? Jen jim na to přispějte,  chtíči  nových  modelů.  Znám  pár  exhibicionistů,  kteří  vždy  museli  být  in,  a  tak  si  kupovali  vždy  nový  model  škodovky. A tak když Octavie již byla zastaralá a přišla Fabie, vrhli se na ni, i  když šli o třídu níž. Ale jim to nevadilo, měli přece to nejnovější. I toto dokazuje, že škodovky si kupují lidé ne zcela normální.
0/0
3.3.2004 14:00

onyx

Re:
psychiatrickou léčebnu potřebujete vy. když na škodu nemáte, tak na ní nemusíte hned házet špínu. jen pár bodů k vašemu příspěvku 1. když kupuju nové auto, kupuju ho podle svých požadavků a ne podle toho jestli cizincům připadá jako auto určené pro socky. 2. akční ceny, slevy, akční výbavy zavádějí všichni výrobci, protože automobilový trh je v recesi. 3. evidentně vás štve, že nemáte peníze na Škodovku, patrně ani na nic jiného. Snažte se a třeba si jednou na auto podle vašich snů vyděláte.
0/0
3.3.2004 14:11

poplar

Re:
souhlasím s AZNP ,já bych si  taky žádnou škodovku nikdy nekoupil,má to každý druhý a nejhorší sou ti s ochcávkama co si myslí že s takovým autem sou králové silnic a jezdí jak prasata.kdybych chtěl koupit nové auto tak si stokrát radši vyberu nějakého japonce(cenově blízkého ochcávce) a určitě by moje požadavky splňovalo ještě líp než ochcávia. a myslím že v zahraničí ať si říká kdo chce co chce se na škodovky dívají dost pohrdavě.
0/0
3.3.2004 15:30

Viados

Re:
Já bych si sice taky octávii nekoupil a vybral si něco z Japonska, ale musím oponovat názoru, že se na ně dívaj na západě pohrdavě. Němci možná, nevím, ale Francouzi a Britové ne. V Británii Škoda dokonce vyhrála v anketě spokojenosti majitelů. Mně na octávii nejvíc vadí to, že tolik krade a že má pořád málo místa vzadu (v naší rodině jsou všichni vysocí). Jinak si nemyslím, že by byla špatná.
0/0
4.3.2004 10:35

Re: Škoda ve Francii
Protože již 5 rokem žiju a pracuji ve Francii, tak vím jak se koukají francouzi na Škodovku, alespoň pařížané. A to tak, že Škodou opovrhují! Odborný tisk tady o ní píše jako o VW vyráběném pro východní (čti chudou) Evropu. Prodat ojetou Škodovku za rozumné peníze zde neni  možné, pokles ceny u ojetého vozu je zde enormní, téměř neprodejná ojetina! Škoda se snaží, inzeruje kde se dá, nabízí akční slevy, ale její prodeje zde jsou žalostné ( i když Kulhánek tvrdí něco jiného). Mimochodem Octavia Combi 1,9 TDI 96kW, zde byla koncem roku o 100tis Kč levnější než u  nás doma (měli na ní akci), takže buď je doma předražená (pak je mi líto všech těch blbů co si to koupili) anebo zde o takové auto neni zájem a firma musí s cenou výrazně dolů (pravděpodobnější varianta).
0/0
4.3.2004 14:44

Karel

Re:
Pri pohledu na sousedovu rezatou Lagunu me ta skodovka neprijde zas tak spatna. Zabozrouti si to mozna nekoupi, bo sou hrdy na svy znacky. Uspesnost prodeje Thalie  v CR s bezkonkurenci vybavou je neco podobnyho. Stejne si tu vetsina koupi fabii, i kdyz je bez vybavy.
0/0
5.3.2004 19:18

anti-zabozrout

Re:
Ten tisk asi neni odborny, ale bulvarni. Za odborny se jen vydava. Nevim jake ma Skoda prodeje ve vychodni Evrope, ale ve stredni Evrope (Cesko, Nemecko, Rakousko) ma prodeje velice dobre. Za blby povazuji spise lidi , kteri si kupuji pekne a nespolehlive francouzske braky.
V Nemecku jezdi Skodovek hodne. Je to tady 4. nejprodavanejsi zahranicni znacka.
0/0
7.3.2004 2:12

idiote

prase jsi ty a jeste s holou prdeli
Pokud rikas Octavii ochcavka, rikas take:
Honda = Masturbator
Citroen = Citron
Toyota = Kojota
???????????
0/0
7.3.2004 2:19

kojot

Re:
nemáš ty náhodou jednu ochcávku (příp. superblba) zaparkovanou doma v garáži
0/0
8.3.2004 17:51

nacpal

Re:
Proc mluvis o Kosmonosech, osobni zkusenosti nebo vzdy argumentujes tak uboze ? Blabol typu muj tata je lepsi nez tvuj ... mluvis o suntu z vychodu a nasledne zminujese exhibicionisty, kteri, aby byli IN, musi novy model mit ... atd atd.
0/0
3.3.2004 15:36

Martin Tlustý

Nejnovější škodovka má nejhorší Cx.
Nejnovější škodovka má nejhorší aerodynamický odpor Cx z mnoha současných aut, ale i horší než o 70 let starší české auto Tatraplán.    (viz též má ministudie na adrese http://www.martin-tlusty.euweb.cz/linkscz.htm#ropa )    Podle mne Škodovka dost kašle na tradice geniálních českých konstruktérů, jak v aerodynamice, tak úspornosti ve spotřebě, tak např. aby dělali modely s odpočtem DPH, výhodné pro spotřebitele.
0/0
27.3.2004 20:57

drban

Nabídka motorů
Výbrát motor do Oct. bude tvrdý oříšek.Motory FSI u nás zvolí málokdo.Z benzínů zbývá zastaralý 1,6 8V nebo 1,4 16V.Zcela chybí 1,8 16V. Z dieselů 1,9 a 2,0 TDI -dobré motory,ale tady může odradit cena 600 a více tis.Zase chybí v nabídce objemově výhodnější diesel tak 1,6 nebo 1,8 TDI.Tak nevím co bych volil
0/0
3.3.2004 13:10

FrNedobrota

Jóó !
Zvol motor "1,4 sra.č.kin" a vyhráváš soutěž "Blbec roku" kde hlavní cenou je soška prasete a osla ! 
Kdepak ty"motůrky" asi vyhrabali - na nějakém smetišti wermachtu ?
0/0
3.3.2004 13:23

pat a mat

Re:
nic ve zlim. pokud nahlidnete do sortimentu jiných automobilů, tak zjistíte že ford, seat, opel atd. prodává rovněž automobily této třídy s 1.4 55Kw a ještě o něco dráž. takže nevím o čem je řeč.
0/0
3.3.2004 14:12

Skyline

Re:
Zkus se nekdy podivat taky po jinych, nez evropskych vyrobcich. Mozna zjistis, ze takove sunty, jako jsou motory s osmi ventily uz cca 15 let do svych aut nedavaji. Ovsem je fakt, ze s Japonci se "skoda-penez" nema v cem srovnavat, protoze proste nema co nabidnout. Krome megakufru, samozrejme.
0/0
3.3.2004 15:51

revo

Re: pán je odborník
Konečně to někdo hezky rozhráb - japonci nemají konkurenci......Už valím pro "nádhernou" Hondu Civic 5D s řadící pákou zasazenou do záchodovýho zvonu a s interiérem na úrovni v jaké jde od evropských automobilek z lakovny.... .
0/0
3.3.2004 16:44

Hondar

Re: dalsi kdo se nasira do Hond
Smim vedet mily priteli proc se tak nasiras do Hond? Srazila te nejaka snad na prechode ? nebo ti zahyba holka s frajerem v Honde  nebo jeste neco jineho? Nebo jinak - kolik jsi mel Hond a jak jsi byl s nima spokojenej? Pokud zadnou, pak neplkej o vecech, ktery neznas. Cau, Honda forever!
 
0/0
4.3.2004 12:02

revo

Re: pro přítele
Omlouvám se ti, milý příteli, jestli se tě to dotklo. Nejsem nijak zvlášť zaujatej Hondou (pravda na silnice mi po stránce designu přijde značně směšná...). Hondu jsem si dovolil použít jako takovou obecnou zastupitelku japonců. I když - to bych křivdil Mazdě, ta se mi líbí... Takže si to neber osobně (nebo ber). Mazdou jsem jezdil, je pravda, že Hondou ne. Nemám ve svém okolí žádnýho zoufalce, co by musel zrovna ji....  A přiznám se - po Hondě jsem nikdy netoužil. ALe proti gustu.....
0/0
4.3.2004 12:37

Hondar

Re: tvuj problem
ale nedotklo, je mi to jedno, at si kazdej zvani co chce. Mne jsou zase k smichu jiny designy, to neres, to je jak s zenskejma, kazdymu se libi neco jinyho. A ze by hondari byli zoufalci, to uz je dost husta ejakulace. Evidentne hodnotis neco, o cem nemas ani poneti. Ja mel dva civiky, ted mam accorda, jsem v maximalni pohode a co si o mne kdo mysli mam tezce na haku. A po cem touzis taky nevim, ale proti gustu ...
0/0
4.3.2004 13:20

revo

Re: souhlas
Nevím proč bych musel v Hondě jet, abych pochopil a líbil se mi její design... Prostě se mi nelíbí a na to v ní nemusím jezdit. To je celý. A jestli jsem se vyjádřil špatně a vyznělo to tak, že Hondaři jsou zoufalci, tak se všem Hondařům omlouvám. 
0/0
4.3.2004 15:53

Hondar

Re: jo, beru to,
nelibi, tak nelibi, co se da delat. Ale psal si "nemam ve svem okoli zadnyho zoufalce ..." a nejak mi to vyznelo. Stejne furt nepochopim, proc ma nekdo potrebu pomlouvat neco, v cem nikdy nesedel a nejel. Kdybys napsal "mel jsem Civika a byl to hroznej krap, narval jsem do neho 200 litru do oprav a nakonec ho hodil ze skaly", tak se sice budu divit, ale vemu to jako tvoji osobni zkusenost. Nevim v cem jezdis, ale i kdyby to byl tricet let starej Wartburg tak ti ho pomlouvat nebudu, proste ho mas a jezdis, az budes mit vic love tak si koupis Porsche .
0/0
4.3.2004 16:33

revo

Re: ne tak docela...
V Hondě jsem několikrát seděl. A to jak v Accordu, tak v Civicu. A prostě - promiň mi ten výraz - konkrétně Civic je vevnitř odfláknutej. Tak to vnímám. Design je desig.... Pokud vezmu do ruky tabulku s motorama- co tam u Civicu najdu? (mám rád naftu...). Kůže, dřevo, xenony, slušná hudba....kde to je? Takže tak.  Ale ať neprudím s Audi - vezmi si Mazdu 3 a Civic. Nesrovnatelný. Tkrátka v Mazdě pochopily, že prodává především vzhled. Že váha značky Mazda, Honda, Toyota je stejná. Rozhoduje design a to i ten vevnitř. Mazda to pochopila a ejhle - mají setsakra úspěšný modely 3 a 6. Nebo si snad myslíš, še je na tom tak dobře oproti Hondě v technice?  
0/0
4.3.2004 16:50

Hondar

Re: komu sibe?
nejprva pises, ze si v Honde nikdy nejel, najednou si v ni parkrat sedel a nakonec z tebe vyleze, ze ji mas pred barakem. Podivej sohaju, ja mel Civika 96 sest let, najel asi 150 tisic a na tom interieru nebylo nic odflaknutyho, vse bylo na svym miste a vzdy k dispozici. Nemel jsem s tim autem az na par blbosti zadny problem. Co ty vnimas nevim, ale je to tvuj problem. Ja mel 1.5i benzin VTEC o vykonu 85 KW se spotrebou 5,5 litru, tak o co ti furt jde? To tvoje Audi nebo co to mas se na takovy motor jeste nevzmohlo, a az se vzmuze, tak mi dej laskave vedet. Soucasne Civiky maji motory 1.4, 1.6 a 2.0 benzin + 1.7 CTDi diesel. Kuze, drevo a xenony se do tehle tridy normalne nedavaji, az je tam budu chtit mit, tak si necham dovezt Acuru, hudbu v aute nemam. Co pochopili v Mazde nevim, tuhle znacku jsem nemel a tak ji nehodlam hodnotit. Ted mam Accord dvoulitr a opet pohoda. Ty, kluku, je to tak obtizne pochopit, ze jsem spokojeny Hondar?
0/0
4.3.2004 17:17

revo

Re: nestraš....
Hondu před barákem určitě nemám. Jidenou Hondu, kterou bych doma chtěl, tak by byla v sekačce.... To, uznávám, není špatná volba. Jinak - myslel jsem, že máš trošku přehled o tom, o čem píšeš. Takovej blábol "na to se Audi ještě nezmohlo" z tebe dělá balíka, kterej ještě nevyšel ze své vesnice a tak má pocit, že u nich doma za humnama je nejlíp..... Tak si v tom žij dál. Po pravdě - Ti to závidím.... Chtěl jsem tě poškádlit trošku s dieselem, ale jak tak koukám, seš schopen mi napsat, že vrchol je 2,2 a na lepší se ještě Audi nezmohlo.....
0/0
7.3.2004 16:45

Hondar

Re: umis jenom urazet, na vic nemas
Jimmi ma o kus dal pravdu, umis jenom urazet. Nechci se tady dlouze bavit, takze se zeptam:
1. co mne Audi nabidne jako konkurenta k motoru 1.5i VTEC, 85 KW (ten motor uz dnes Honda nevyrabi)?
2. co mne Audi nabidne jako konkurenta k motoru 1.2 i-DSI, 57 KW (ma ho H Jazz)?
3. co mne Audi nabidne jako konkurenta k motoru 2.0 VTEC, 177 KW (H S2000)?
Tak si nalistuj stranky Audi a zacni hledat. Ale jestli chces napsat, ze jedinou Hondu bys chtel v sekacce na travu, tak se domluvme: nepis vubec, sedni do te sve Audiny, doufam ze tam mas plnou kuzi, plne drevo a xenony, a radsi jed nekam hodne daleko ...
0/0
8.3.2004 7:04

revo

Re: jednoduchá odpověď
1, nic
2, nic
3, nic
Už jsem jednou psal, že Honda umí dělat malý motory. To ji neberu. Nevím, co by Audi dělalo s motorem 1,2. Že by do A8? Super alternativa k W12 6,0l....
Koukám, že seš celej na prášky z toho, že mi Honda nic neříká. To ještě nezjistils, že mají lidi rozdílný vkus? Asi seš stejnej netolarantní blekota, jako Jimmi. Jeho odbornej názor, že Golf je nestabilní a podobně jsou hovořící za vše...
0/0
8.3.2004 9:07

Hondar

Re: konecne normalni odpoved
Nevim komus psal o tom, ze Honda umi malolitrazni motory, ja tady cetl na Hondy jen same posmesky. Ale je to poprve co od tebe slysim, ze Honda neco umi, tak diky za to. A ten motor 1.2 by Audi mohla davat do modelu A2 - ja si tu sajtu Audi na rozdil od tebe nalistoval - treba jako super alternativu k 1.4, 55 KW. Mel bys nizsi pov. ruceni, nizsi spotrebu a vetsi vykon. Ale jinak proti Audi nic nemam, vyrabi pekny auta, ale ty prachy, co za to chcou - to je brutus.
A ja ze jsem na prasky kvuli tomu, ze Tobe nic nerika Honda? Tak si precti sve prispevky v nasi debate a zjistis, ze je tomu presne naopak. Mne je naprosto jedno, kdo cim jezdi, a nikomu jeho karu nepomlouvam, to uz jsem psal. Naopak tebe strasne sere uz samotna existence Hondy, jenom ten fakt, ze si dovoluji vyrabet auta a ne jenom ty sekacky. A ze ty zrovna o toleranci - ????? Tak toleruj to, ze jsem spokojeny Hondar, ze mam treti auto tydle znacky a rikam Honda forever. Ale nikdy bych z huby nevypustil neco jako "Audi stoji za ...". Ja zase beru, ze ses spokojeny Audinar - tak budme oba happy, vo co jinyho go?
0/0
8.3.2004 10:42

revo

Re: tak dobrá
Souhlasím. S tou sekačkou to nebyla ironie, ale opravdu se mi líbí křoviňák se čtyřtaktem. Tak se měj a užívej si svojí Hondy.  (bez ironie..)
0/0
8.3.2004 10:52

Kotek

Re: srovnávej co se dá srovnávat
Když porovnáváš Mazdu 3 a 6 s Hondou Civic tak by bylo fér napsat s jakým modelem. Podivej se do interieru nové Hondy Civic než budeš něco porovnávat. A nebo jinak porovne interiér Mazdy 323 a 626 s Hondou :-)). To auto se perfektně prodává všude a nejenom v Japonsku. Srovnej si třeba Hondu CRX III generace s adekvátní modelem od Mazdy. NEdá se to srovnat ani motorvě ani interierem. Pro příště srovnávej co se dá srovnávat.
0/0
8.3.2004 9:11

revo

Re: nechápu...
Mazda 3 a Honda Civic, MAzda 6 a Honda Accord nejsou stejná kategorie? Já mám za to, že jo. A Mazda 3 a Mazda 6 jsou jak zvenku tak zevnitř nádherná auta. Což se o těch Hondách říci nedá....A asi to není jenom můj názor, soudě podle jejich prodejních a anketních výsledků....
0/0
8.3.2004 10:34

Jimmi

Re:
S Revem nemá cenu diskutovat o jakýchkoli autech. Hondou nikdy nejel, ale nedávno v jiné diskusi sebejistě tvrdil, že jeho několik let staré A3 (1.6 75kW přes 9l/100km) je "o dvě třídy výše" (cituji přesně) než současná Honda Accord  Jinde zas obhajoval koupi oktávie (té současné, ne té nové) opět proti Hondě Accord s tím, že zaplatí zhruba stejně, ale tu škodovku za tři roky prodá dráž!!!
 
Hondu nemám, ale náhodou jsem v ní už párkrát jel, protože známí ji mají (už třetí). V oktávii právě s tím žíznivým motorem 1.6 jsem taky už najezdil mnoho (dvoulitr v Hondě běžně bere těsně nad sedm) při úplně jiné kvalitě svezení (prostor, kvalita podvozku, hluk, výkon, pružnost motoru...).
 
Takže diskutovat s Revem fakt nemá cenu. Je to fanatik, kterému když dojdou argumenty (ale jemu vlastně nikdy nedojdou ) tak se vytasí s nějakým reklamním sloganem, např. "náskok díky technice" apod. Asi ho někdo dobře platí, nebo je to blázen.... A to můžeš být v zásadě tolerantní člověk, který je ochoten připustit, že některé automobilky umí to a jiné zase ono, a některé dělají lepší to, jiné mají toto přeceněné.... ale Revo se svými radikálními postoji ve prospěch pouze jednoho koncernu tě vždy zmanipuluje tak, že máš chuť začít zastávat podobně radikální názory jako on....
 
Zdravím Tě, Revo, přeji více uvážlivosti
0/0
4.3.2004 13:17

Sysel Polni

Re:
Diskuze s Revem jsou pro mne příjemným zpestřením jinak často velmi šedivého pracovního dne. Ta diskuze o Accordu byla fakt hustá..., vyložil jsem mu to tam v trochu delším příspěvku a myslel jsem si, že pochopí že jsou i lidi co přemýšlejí jinak než on a urážet jiné jen proto že jezdí v Hyundai, Mazdě či Toyotě nemá smysl, protože pro to mají zkrátka své důvody, ale jak je vidět, fanatismus v náklonnosti k jedné značce či koncernu může být skutečně bezmezný.
0/0
4.3.2004 13:44

Jimmi

Re:
0/0
4.3.2004 15:08

revo

Re: tak jinak
Chápu, že jsou lidi, kteří preferují jinačí hodnoty než já. Taky si myslí, že jsem neurážel nikoho (pokud ano, beru zpět) za to, v čem jezdí. To je každýho věc a na silnici jsme si všichni rovni. Já jenom pohrdám těma, kteří si nedokáží sami vydělat na slušný auto a argumentují "to je předražený, to je na nic" a podobně. Já se přiznám - na nová Audi nemám. Přesto tuto značku obdivuji a pokud si na nový auto vydělám, dám to do Audi. A obdivuju toho, kdo si na takový slušný auto (Honda, Mazda, Hyundai..) vydělá. Toť vše k mým urážkám.  P.S. Těma diskuzema s váma se bavím a absolutně je neberu jako něco životně důležitýho.  
0/0
4.3.2004 16:32

revo

Re: na pravou míru
Ahoj Jimmi. Koukám, že si to přebíráš po svým... Tak za 1, nikdy jsem netvrdil, že ta "moje" (1,6 atd. atd), ale ta moje modelově, je v plné palbě je o 2 třídy dál (obrazně), jako současnej Accord. Například: quattro, plná kůže, motor 3,2 V6, dřevo...Ty prostě pořád žiješ v tom, že větší = lepší. Takže podlé tvé teorie je lepší Transit, než třeba S- classe. Já jenom říkám, že to, co Honda vozí k nám (ČR), nemá na to, co k nám vozí třeba Audi (mimochodem to můžu použít na MB, BMW atd...). 2, Pokud dneska koupím za 700 000 Octávii a za to stejný Hondu, tak zkrátka po 3 letech prodám líp Octívii, než tu Hondu. Tak to je.
3, koncernové vozy VW znám nejlíp, neb jsem jezdil se Škodou, VW a Audi. Proto obhajuji "koncern"!. Ale na 90% můžu kllidně použít zbývající dva německý výrobce . Jenom s nima nemám zkušenosti.  Jinak tě ujišťuju, že nepohrdám žádnou značkou na silnici a pokud se vymeleš, budu tě klidně tahat i z toho tvýho 25 let starýho žigula, kterej má najeto cca 1500 za rok.....(narážka na jednu debatu..)
0/0
4.3.2004 16:14

Jimmi

Re:
Milý Revo, nevím, jestli si to uvědomuješ, ale Tvé příspěvky vyznívají výrazně jinak, než jak teď prezentuješ....
Viděl jsem v Drážďanech nedávno nadupanýho tráboše s metalízou, litejma kolama, ofólijovanejma oknama.... úsměvné, ale milé. Oproti tomu vybavit cokoli na současné platformě golf, jak Ty říkáš, "plnou kůží" (také milý výraz), dřevem a motorem 3,2 mi připadá jako... to vlastně nedokážu pojmenovat. Jezdil jsem v oktávii i golfu, A3 má lepší design (a to o dost), ale jinak základ je stejnej. Včetně základního interiéru s mřížkou ofukování skla uprostřed, takže než se Ti sklo odmlží, musíš se naklonit doprostřed a koukat tím mrňavým průzorem (čerstvá zkušenost z oktávky). Krátký rozvor, špatný podvozek, nesmyslně velká kola, slabší motory 1,4 a 1,6 spíše špatné a žravé. Quattro je jen obchodní název, pohon na všechna kola dělají i jiné automobilky. Ale audi je průkopník, to jo. Oproti tomu dosud vyráběná Honda Accord je velmi solidní auto s velkým prostorem uvnitř a s benzínovými motory na velmi vysoké úrovni. Být o dvě třídy jinde znamená opravdu něco úplně jiného...... tady Accord fakt vede.
 
Ten žigulík má už přesně třicet. A asi ho na jaře zase vytáhnu, rptože silnice horší, a opravdu to není tím, že v -15 nejdou spravovat, ale prostě tím, že se posledních deset let neopravují vůbec nebo jen lopatou
0/0
4.3.2004 17:26

revo

Re: učebnicovej příklad
Jimmi, promiň, ale ty seš jedním z těch, kteří si vlastní neschopnost pořídit nový auto odůvodňují takovýma argumentama, že mi je tě líto....  Já se nebudu hádat a přít s někým kdo píše, jak je Octávia, Golf a A3 neskutečně neovladatelný auto, že prostě největší evropskej výrobce neumí v současnosti udělat pořádný auto a že tvoje 6 let stará Tozota je na to lép. Seš demagog, se kterým je ztráta času se hádat. Jezdi si dál v zastaralým a dávno překonaným autě a užívej si toho pocitu, jak jsou ostatní blbí a cpou prachy do nových Golgů, Octávií nebo nedejbože A3...
0/0
7.3.2004 17:07

Kotek

Re: jsem chudej a proto jsem ubožák
Revo, já si na nové auto taky nevidělám, pro mne než dát víc jak 600 tis. za nové auto vrazím to do baráku. Mimochodem nevidím nic krásného na spotřebě 16l benzínu u audi A6 či A8 jak ty si propagovan nadupaný motory. Trochu tolerance k životnímu prostředí. :-). Proboha je to jenom auto které mne odveze do práce a z práce či někam v neděli :-). Ano jsou ta auta pěkná a to nejenom Audi, ale i Honda. Mimochodem pro tvoji informaci Honda Civic je řazena do sportovních, kompaktních a individuálních podle typu provedení. Accord to samé. V limuzínách vyrábějí Accord Limousine a Legend. Audi jsou krásná auta, ovšem zaměřená pro někoho jiného. Mimochodem kůží a dřeven si Hondu můžeš vybavit taky. Co se týče audia, tak je to individuální. Když řídím tak řídím, když si chci poslechnou pěknou hudbu pustím si ji doma. Takovej jsem já. Je sice pravdou, že si radio pustím v autě budu rád když to má věrnej zvuk, ale aby mi to řvalo tak že neusliším krásný zvuk motoru to nemusím.
PS: za příplatek si můžeš do hondy dát i DVD přehrávač.
0/0
8.3.2004 9:43

revo

Re: souhlas, souhla, souhlas
Nemám co dodat. Spotřeba 15 l a pod. je fakt humus. Dát za auto mega je taky brutus. Plně s Tebou souhlasím.
0/0
8.3.2004 10:37

atnarfus

jedině 8V
Ty budeš asi motorář s třicetiletou praxí v oboru, když můžeš označit osmiventil za šumt. Několik let studuj a pak přehodnoť svůj příspěvek.
Rychlejší než studium bude, když se svezeš s nadčtvercovým osmivelntilem a pak s 16V. Každý motor má své a každý řidič má jiné požadavky. Např já bych si 16V nekokupil. Mám 1.6 8V a líbí se mi že mohu řadit při 2500 otáčkách další kvalt. Nad 3500 se dostávám jenom na dálnici při překračování maximální povolené rychlosti. Představa že bych musel motor točit nad čtyři tisíce mne prostě děsí.
0/0
4.3.2004 11:41

Radek

Re:
A co takhle zcela jinou značku
0/0
3.3.2004 13:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.