Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kombík od Daewoo - zatopí nubira Evropanům?

Právě před rokem představilo Daewoo v Ženevě premiérově stávající generaci Daewoo Nubira. Sedan, kterému ušili oblek u Pininfariny, dostal evropštější vzhled než předchůdce a zařadil se do modelové řady, která alespoň co se designu týká, patří k tomu lepšímu ve světové produkci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel

Technický pokrok?
Škoda, že si pan redaktor nevšimnul, že ty báječné supermotory mají litinové bloky a jiné technické finesy ze šedesátých let. Průměrný zákazník se tím ovšem taky netrápí, takže to tu za chvilku bude vypadat jako v US kde zákazníci kupují radši cizí auta.
0/0
14.3.2004 23:10

Jenda

Re: cizí auta
A jaká necizá auta mají kupovat? Myslíte, že Octávia, jež má podvozek z Golfa a NAPROSTO všechny motory také z produkce VW je české auto? V čechách je to sice smontováno, ale vůz, který má cizí jak podvozek, pohonou jednotku + spoustu dalších věcí rozhodně není český! Ve světě motorů psali svůj údiv, že většina oslovených na autosalonu v Ženevě si nemyslí, že škodovka je český vůz (Octávia 2).
0/0
20.3.2004 10:14

revo

měním A3 facelift v plný palbě za Hyundai Matiz
Audi mě už po čtvrtý klekla a já nemám nervy na to, abych pořád někde visel. Byl jsem blb, že jsem se nechal přemluvit a šel do namašlenýho VW. Je to jen navoněná bída.
0/0
11.3.2004 13:05

revo

Re: proč ten čas minulý?
Blbem jsi zůstal . A toho Matize je pro tebe škoda. Raději jezdi MHD. Tam naděláš míň zmatků....
0/0
11.3.2004 15:27

daewooman

Daewoo + Korejci
Všechny korejské automobilky dělají skutečně znatelné pokroky a dohánějí evropské konkurenty doslova mílovými kroky. Myslím, že díky své ceně jsou už nyní velmi zajímavou nabídkou. V nabídce však zatím chybí naftové motory :( Nová Nubira vypadá velmi elegantně. Vůbec všechny vozy od Daewoo se nyní snaží tvářit mnohem více evropsky, než modely v předchozích letech. Sám bych nubiru jistě koupil, protože pro mě představuje slušnou užitnou hodnotu za skvělou cenu. Jen tak dál....
0/0
9.3.2004 16:57

BOB A TOM

Mikrovlnka
nemohl bych mít auto stejné značky jako mám mikrovlnku...
0/0
8.3.2004 20:27

Cyrus Smith

Re:
nemohl bys mít toyotu, protože dělá šicí stroje...?
0/0
11.3.2004 9:16

Sysel Polni

Re:
Nebo Lamborghini, protože dělá taky traktory?
0/0
11.3.2004 13:24

revo

Re: pozor
Sysle pozor! Podle některých zdejších znalců a jejich logiky: VW = Audi. No a Audi vlastní Lambo, takže Audi = LAmborghini....Aby tady nezačali plakat.... Jinak pod značkou Tonino Lamborghnini se dá u nás sehnat i káva, brýle, parfémy...
0/0
11.3.2004 15:31

Sysel Polni

Re:
Dle stejné logiky pak vlastně také Audi=traktor... Ale je to stejně bomba: http://www.lamborghini-tractors.com/lamborghini/ a www.lambocars.com/tractor.htm. Jinak v ČR se vyrobilo také několik jízdních kol zn. Jaguar určených pro promoakci italského zastoupení této značky aut.
0/0
11.3.2004 21:16

revo

Re: tak to je mazec
Ty traktory jsou super. Do města na závodníky v 15letých BMW jak dělaný.... .
0/0
12.3.2004 10:39

michael

dost dobrý auto
Nová řada automobilky Daewoo vyhlíží zcela jinak, než její předchozí kopie ostatních automobilek. Je sice pravda, že design dělal Guigaro, ale i celek automobilu je celkem solidní. Pokud to auto bude kvalitnější než předchozí generace a nebude o moc dražší, bude to podle mě povedené auto pro běžného řidiče.
0/0
8.3.2004 16:13

zz

Kvalita
Hezke auto, musim priznat, ale otazka zni, jak dlouho. Vlastnim Daewoo Racer 94, coz jak znamo je kopie Kadeta, ale kadety vypadaji po letech uzivani mnohem lepe a to se o oplu rika, ze rezivi. A vnitrek vypada uplne stejne... Sedacky hrkaji, v interieru vrze a skripe, priserne zlobi elektroinstalace. Jedine co opravdu velmi prekvapuje je motor. Shnily,(ale je to jednobod, takze to chapu) ale mimoradne spolehlivy. Neznam pojem dolevani naplni, Fridex i olej tam vydrzi do vymeny. Chyta nadrc v jakychkoliv podminkach. Takze super auto pro prvnich 5 let. Pro rodinu, ktera chce mit auto dele a moc nejezdi.. nevim nevim.
0/0
8.3.2004 15:44

Baxter

Re:
Korejci už pár let dělají auta na vyšší kvalitativní úrovní než celá EVropa, tak aby jsme se nedivili.
0/0
9.3.2004 11:20

revo

Re: a zdroj?
Podle čeho tak usuzuješ?
0/0
9.3.2004 13:24

revo

Blitka
Je to blitka stejná jako Honda.
0/0
8.3.2004 15:27

Atom

Re:
Blitka je leda tvoje stará A3 - tohle auto se autu alespoň podobá. Ne jako tuctová A3, která má blíže k tuctovějšímu golfu než k pořádnýmu Audi 
0/0
8.3.2004 15:43

revo

Re:
Když říkám že je to blitka, tak je to blitka. Jo a mojí A3 budu prodávat, mám kupce a mám vyhlídlou novou A6, takže čus.
0/0
8.3.2004 16:40

Atom

Re:
Konečně dostáváš rozum. Budeš mít trochu normální káru. Už bylo na čase.... Ten korejec blitka není, zkus argumentovat trochu rozumněji....
0/0
8.3.2004 17:25

revo

Re:
Je to blitka. To je rozumný argument.
0/0
8.3.2004 17:58

Jenicek25

Re: Blitka
Je vidět, že jsi úplný debil. Sice kupuješ A6, ale jinak seš vypatlaný pako. A mimochodem, ta Honda, co ji tak haníš, umí čtyřválcovej motor s takovými parametry a výkonem, které jsou na úrovni šestiválců třeba v té tvojí A6.
0/0
9.3.2004 9:59

revo

Re: nechci se vám do toho míchat...
... ale vzhledem k tomu, že reaguje na takový příspěvky, tak vypadáš spíš ty, že seš trošku mimo . Nebo si opravdu myslíš, že někdo kdo píše takovým stylem má vůbec řidičák  
0/0
9.3.2004 10:13

Tom

Pro Revo
Ahoj Revo, v jedná diskuzi jsi asi před čtrnácti dny říkal, že nemáš ani na A3 a jezdíš nějakou starou škodárnou (Felda nebo něco tak), ale že Audi obdivuješ. Takže gratuluju buď k nečekanému dědictví a nebo výhře v kasinu či v loterii. Jen tak mezi náma, dneska nový auto není nikdy špatný a mezi takovou toyotou a audi žádnej rozdíl není.
0/0
9.3.2004 11:30

Cifršpion

Re: asi jen
tak 250 litrů ...
0/0
9.3.2004 11:38

revo

Re: pán je odborník....
Pokud se nepletu, tak Corrola má kufr 240 l a A3 265. Takže rozdíl je 25 l (trošku ti uletěla čárka). Předpokládám, že nejseš takovej špatněj počtář, nebo takovej analfabet co do zařazení aut do třídy, že bys tady chtěl tvrdit, že rozdíl mezi Corrolou a A3 je 250 000....
0/0
9.3.2004 13:22

Cifršpion

Re: se pleteš ....
kufr Corrola 3D + 5D - 289 litrů, A3 - 350 litrů (trošku ti taky něco ulítlo, že by ruka psala rychleji, než hlava přemejšlí?).
No tak abych nebyl v tvých odborných očích taký analfabet, to bych teda fakt nerad, tak jsem si stahl ceník Audin. Ku*va, to je počtení. Nejlevnější A2 v základu 562 litrů !!!, nejdražší 658 litrů !!! Když tam narvu oproti základu jenom ještě klimačku, tak se dostanu na A2, 1.6 FSI za 700 litrů. Za to mám u Toyoty Avensis, což je poněkud jiný kafe. Dosáhnout u Corroly a A3 rozdíl 250 litrů je hned, stačí třeba základní Corrolu a základní A3 s motorem 1.6 FSI. No a když se trochu rozmáchneš (nevaž se, odvaž se!) tak máš A3 za 1.2 mega.
Tak až budeš příště chtít zase prudit, tak si raději nejdřív stáhni ceníky a studuj a pak teprvá piš. Zdraví cifršpion .
0/0
9.3.2004 20:45

revo

Re: takže seš analfabet..
Srovnávat A2 s Avensisem - . Pokusím se ti to tedy napsat "polopatě", abys to i ty pochopil. Vezmi si A3 se základním motorem 1,6 (nikoli s motorem 3,6 V6 kterej mimochodem nemá ani ten Avensis) v základní výbavě, potom si vezmi Corrolu se stejným motorem 1,6 a nacpi tam to, co má A3 ve standardu (ABS, EBV, 4 x airbag, kompletní elektrika.....) a pak se ozvi, jakej rozdíl ti vyšel....  Pokud samozřejmě budeš srovnávat A3 v plné palbě s Quattrem a převodovkou DSG, v kůži, dřevě, na  17kách kolech, motorem 3,2 a Avensisem, tak se pablb, kterej neví o čem mluví.
0/0
10.3.2004 9:12

Cifršpion

Re: dobrýýýýýýýýýýýýýýýý
hele ty kreténe, srovnání A2 s Avensisem bylo pouze pro to, aby i poslední vypatlanec (ano, ty) pochopil, že se Audi nestydí za plechovku A2 chtít to samé, co Toyota za Avensis.
Tak dobře, jdu na ceníky a rvu do Corroly to samé, co máš ty v tý tvý sračce. Až budu mít cenu, tak ji napíši. Pro kontrolu mi napiš, k čemu si došel, protože nevěřím, že seš schopnej kromě honění péra a blbých keců splodit taky něco jinýho.
Tak se snaž, čekám na odpověď, kolik stojí A3 1.6 jako Corrola 1.6 ve stejné základní výbavě. Jsem zvědavej, za jak dlouho to vypotíš blbečku, pokud teda něco vypotíš ... .
0/0
10.3.2004 9:27

revo

Re: nervy na pochodu....
...a navíc seš takovej moták, že ani nevíš, že A2 je hliníkovka nikoli plechovka . Takže až se trošku uklidníš a uvědomíš si, že motáš jabka s hruškama, tak napiš a můžeme se bavit konkrétně. Jinak to nemá smysl.
0/0
10.3.2004 10:26

revo

Re: pro radost
...aby měls o čem přemýšlet ty ceny: Audi A3 560000,-, Toyota 445 000,- + kola 16" (15 000,- ?), airbagy boční ( 12 000,- ?), další 4 repro (5000,- ?) takže dohromady cca 477 000,-... Rozdíl 83 000,- nikoli 250 000,-. NAvíc - v současné době se vyprodávají auta z roku 2003 a za cenu 555 000,- tam máš duální klimu (Corrola ani omylem), ESP (Corolla ani omylem), metlu, středovou loketní opěrku atd....... Takže pokud by nebyls tragéd, kterej jezdí MHD a měl prachy, tak by tě to možná mohlo zajímat. Ale vzhledem k tvé "kvalitě" příspěvků to stejně řešit nebudeš....  
0/0
10.3.2004 10:43

Cifršpion

Re: já mám nervy v pohodě
Tak hele, urážet si začal ty, já jsem jen oponoval abys viděl, kam to povede. Tak se poďme bavit konkrétně, přestaň si hrát na odborníka a znalce a ironicky komentovat vše, co kdo tady napíše a co se ti nehodí do krámu. Já jsem jen napsal - čistě ze srandy, nic jsem tím nemyslel - že rozdíl je 250 litrů. Nevím, co tě přimělo hned reagovat na kufr Corroly a A3 a ještě k tomu blbě, kdybys aspoň měl pravdu . No tak napiš, k čemus došel v těch cenách, já už to mám spočítaný dávno, jenom čekám jestli dojdeš ke stejným číslům ... nezapomínej, že jsem cifršpion!
Jo a dementi: A2 není plechovka, A2 je hliníková plechovka , máš recht, málem bych ji ukřivdil.
0/0
10.3.2004 10:47

revo

Re: tak ses uklidnil
Já si budu dál kritizovat co budu chtít. Bavím se u toho, obzvlášť miluju, když mi někdo předloží takovou blbost, jak Ty - rozdíl 250 000.    A neříkej mi, že tím nic nemyslels... Tos mohl rovnou napsat - rozdíl 3,5 mega...  Takže zatím si tady hraješ na odborníka pouze ty. Já v klídku uznám, že s těma kuframa jsem se sekl. Ale hodilo se mi to do krámu, jak říkáš...  O A2 si myslím svoje - bylo to trošku šlápnutí vedle (jako Phaeton). Co jsi vyšpiónoval o těch cenách, špióne?
0/0
10.3.2004 12:05

Cifršpion

Re: ty už taky nemluvíš blbosti
Jo, kritizuj si co chceš, máš na to právo. A mě zas dopřej právo psát co chci, třeba že "rozdíl mezi Toyotou a Audi je 250 litrů", až budu chtít napsat, že je to 3.2 mega, tak si to napíši a každej mě může políbit... A fakt jsem tím nic nemyslel, plácl jsem to jen tak, nevím, proč na takovej plk vůbec más potřebu odpovídat, měls to nechat být a mávnout rukou a ne hned vybuchnout jak vodíkovej balón...
O cenách: v podstatě to sedí, jen si "zasklil" u Corroly palubní počítač + CD přehrávač - doplatek u A3 14 300, tak jsme asi na 100 litrech. A jestli seš klasa a odborník, tak uznáš, že ten motor 1.6 VVT-i u Corroly je o dost lepší jak ten starej 1.6 u A3, mohli bychom spíše srovnat 1.6 FSI. Ale to je detail ...
Co ty slevy? Nikde je na Audi nevidím?, jenom je tam "nové vozy ihned k odběru", kde je ten výprodej 2003? Já tady vidím třeba A3 Attraction 1.6 za 634 litrů. To je ten výprodej 2003 tak tajný, že ho neuvádí ani na oficiální stránce Audi ?
A jen tak ze prdele - neporovnáme si Avensis a A4? Aby řeč nestála, když emoce opadly ?
0/0
10.3.2004 12:56

revo

Re: konečně rozumná řeč
Pravda je, že to byla v podstatě pravda. Stejně jako je pravda, že Audi je o 500 000,- levnější, než Toyota.  
To rádio jsem opravdu zasklil.... Na druhé straně - A3 má u toho standartního rádia 8 repro + woofer, což nevím, jestli Toyota vůbec nabízí.... Nehledě na výkon zesáku v něm, dvojitou anténu, zesilování závislé ne rychlosti, atd.. Ale budiž.
Motory FSi bych s Toyotou nesrovnával. Navíc je k němu dodávána standartně 6 rychlostní převodovka, takže tu u Toyoty vůbec nedostaneš. Těžko pak měřit. Já jsem s tím motorem 1,6 FSi jel a žádná sláva to nebyla. A po pravdě řečeno - ten "starej 1,6" co mám v autě má sqěle položenej krouťák a jezdí se mi s ním lépe, než s tím novým. O cenovým rozdílu nemluvě...  Nehledě na to, že i když ta Toyota bude mít větší výkon (nevím to jistě), tak o kolik je větší? Dám ruku do ohně za to, že mi s ní nikde (ve městě, na dálnic, na okrskách..) neujedeš. Ono totiž rozdíl v řádu 10,20 koní není až tak podstatnej. Jinak uznávám - Toyota nemá věru špatný motory (Yaris 1,0 l).
Ty ceny modelů 2003 mi poslal můj prodejce - nevím tedy, kde to najdeš. Nicméně to bylo zajímavý. Konkrétně na A3 tam byly slevy cca 100 000,- takže auto v plné palbě za 550 000,-... no, člověka to nasr.., že má za stejný prachy auto bez těch serepetiček.
Avensis bych s A4 nesrovnával. Srovnáváme tím nesrovnatelný. Srovnával bych to s BMW 3 nebo s MB C. Ale MB se mi vůbec nelíbí. To ta trojke - to je jiná....
P.S.: Pokud budeš chtít emoce, tak se vrať ke svýmu původnímu stylu psaní....  
0/0
10.3.2004 14:02

Cifršpion

Re: já jsem s urážet nezačal ...
No tak o tom wooferu není v ceníku ani slovo, ale budiž. Jo Corrola má jen 4 repro, řekl bych že to stačí, ale když potřebuješ 8, tak proč ne. Pravda taky je, že benzínové motory od VW nejsou nic moc, na to ke zjištění vůbec nepotřebuji šestikvalt u FSI. Závodit s tebou nebudu, z toho jsem už vyrostl, když chceš tak se někde zabij ale mne z toho vynech. Ale motor 1.6 má Corrola lepší ve všech parametrech.
Ty slevy - fajn, asi měl na skladě hodně aut a potřeboval se jich zbavit, ale není to oficiálka Audi, asi jenom jeho soukromá iniciativa. Když je tak hodnej, že ti to prodá pod cenou, jeho věc, hotová Matka Tereza  .
Proč nemůžem srovnat Avensis s A4? Pokud do toho nezačneš cpát quattro a další vymoženosti tak nevidím zásadní důvod. Nebo dobře, tak Lexus IS200, ten už ti je po chuti?
0/0
10.3.2004 14:35

revo

Re: ten neznám...
No o motorech VW nevím, ale u Audi máš motory např.: 4,2 a to jak 334 PS (S4 mimochodem - najdi auto této velikosti s tímto motorem), tak i motor s tímto objemem o výkonu 450 PS. Do loňského roku nejrychlejší kombi na světě..... . A ta 1,8 T v TT na 225 PS taky není špatná, ne? A co 3,2 V6 v nové A3? Co na to Toyota s Corollou? Jaký má lepší benzíňák? Takže to uzavřu - neříkám, že malý objemy dělá úžasný, ale dohání to na těch větších. A to tě nechci trápit s dieselama...
Abych se přiznal - Lexus se mi nelíbí, takže o něm nic moc nevím. Akorát to, že byl v nějakým testu s A6 a BMW 5 a byl z nich nejdražší, nejmenší a nejhůř vybavenej (nevím přesně, co to bylo za typ). Skončil tudíž poslední.... Nehledě na to, že v Evropě a u nás nemá Lexus "žádný renomé"...... Co na to prodeje? (Mejlo?) Ale testy nejsou všechno, že?  Nicméně vzhledem k tomu, že mi tato značka nic neříká, asi se moc nepobavíme....
P.S.: Prodejce není Matka Tereze, jenom si umí vážit svých zákazníků.... Což asi ty neznáš, že? Čím jezdíš (mohu-li se optat)?
0/0
10.3.2004 18:48

Cifršpion

Re: netrap mně ...
Ještě si zapomněl na 6litrový 12válec 450 PS, styď se! No z těch motorů mě tankuje jen 1.8T, mimochodem ho má tchán v Oktávce, ten nevypadá špatně. Toyota má třeba 3.3 225 PS. Ale já se nehádám o motory, určitě je má Audi dobrý, tady se lámeš do otevřených dveří. Osobně mě zajímají motory tak do 2.5 litru potom je to jenom exhibice výkonu. A už vidím nějakého živnostníka, jak si kupuje nejrychlejší kombi na světě, naloží ho po kufr krámama a pak někde závodí .
Ten test toho Lexusu bych rád viděl a že byl dražší než BMW? Hahaha, to je dobrej hlod . Tak si nalistuj US stránku Lexusu a dej si srovnání s konkurencí a uvidíš tam i ceny. Se budeš divit, o kolik je ve stejný náloži levnější než Evropa!
No a tak mi teda řekni proč je ta Toyota na celém světě tak úspěšná? Není to náhodou proto, že vyrábí levná spolehlivá auta? Není to lepší přístup jak vyrábět 20 motorů a drahé vozy? Jen ze zvědavosti sem podíval na výroční zprávy Toyoty a Audi za rok 2003 a to je dobré počtení. Audi prodalo 770 tisíc vozů, Toyota 6.78 milionu (o nějakých 6 milionů víc ). Čistý zisk Audi je 816 mil. Euro, zisk Toyoty je 7 mld. US dolarů. Tak prozraď, čí akcie si koupíš raději??? Audi nebo Toyotu???
Jo a prdel si vozím - možná se budeš divit - ve Fordu Focus 1.8.
0/0
11.3.2004 11:15

revo

Re: jabka a hrušky
Ten W 12 mě teda dostal ! Jinak souhlasím - pro mě je nepředstavitelný živit větší motor, než 2l. Nicméně se zde nešťoucháme o našich možnostech, ale o možnostech "našich automobilek".  A tam má - co do motorů - jak asi uznáš, Audi navrch. (počet, výkony...). Mimochodem RS6 není auto pro živnostníky - stojí 2,8 mega a já jsem v něm jel a přál bych ti to zažít. Akceleraci za 4,7s a krouťák 630 Nm...doslova na poblití.... .
Co se týče srovnání Toyota vs. Audi: 1, Audi dělá jinej segment trhu (luxusní). Takže bych nepletl jabka s hruškam. Snad Lexus a Audi. A tam nevím o prodejích. A nechoď na mě s cenama v USA. To je bezpředmětný. Tady stojí plazma TV 190 000 a v USA 75 000. Pojedeš si pro ni? 2, Toyota dělá taky - náklaďáky, dodávky, malý auta (Yaris a nevím co ještě). Takže prodeje nemůžeš srovnávat.
A k tomo Focusu - jak jsi s ním spokojenej? A s přístupem servisu? O tebe se prodejce nestará?  Nezve tě na představování nových modelů, na školy bezpečné jízdy, na testovací jízdy? Půjčí ti auto za 1,6 mega na víkend bez jakýchkoliv poplatků?
P.S. Jinak souhlasím s tím, že Toyota dělá spolehlivá auta.
0/0
11.3.2004 12:23

Cifršpion

Re: ale ty ceny jsou v USA!!!
Hele, ty ceny jsou v USA, to není cena Lexusu v USA a Audiny v Česku, ale obojího v USA, takže naprosto normální srovnání. Esli budu mít večer kapku čas, tak se podívám na nějaké srovnání třeba MB E - BMW 5 - A6 a Lexus GS.
Co ty segmenty? Já znám třeba segment malé vozy, střední třída nebo luxusní sedany, ale luxusní segment??? ten neznám. Audi stejně jako BMW nebo Mercedes nebo Lexus vyrábí auta, která se vejdou do nějakého segmentu a tam soupeří s konkurencí o prodeje (a hlavně o zisky, chceš snad říct, že cílem výroby aut není zisk? Co teda potom? Jako charitu to nikdo nedělá!). Toyota jde na to s cílem nabídnout za málo peněz hodně muziky a Audi s cílem co nejvíc muziky ať to stojí co to stojí (sám říkáš, že třeba ceny A2 jsou úlet). No řekl bych že líp je na tom Toyota, ale třeba i ten Lexus je v USA na čele prodejů před MB a ten má v USA ku.evsky dobrou pověst!
S mojím "Focinem" jsem spokojenej, ale bral jsem ho jako dvouletou ojetinu a servisuje mi ho dobrý známý, takže ty akce asi chodí na původního majitele, to nevím .
0/0
11.3.2004 14:41

revo

Re: tak srovnávej
Cena Lexusu u nás a cena stejný Audi. Bohužel, neznám ty typy u Lexusu, takže bych kecal. NA jakou částku se dostaneš (seš přece Cifršpión, tak se ukaž ).
A co je to luxusní auto? Tak třeba to, že máš v autě: xenony, kůži jak na sedadlech, tak na stropě a to hned v několika možných barvách, několik druhů dřeva, kola 17", sound systém BOSE odladěnej i podle druhu potahů, pohon Quattro, motor 3,2, navigační systém s DVD včetně TV, dvojitou převodovku DSG, duální klimu, vyhřívání zadních sedaček...to vše A3 nabízí. Kdo další v tomto segmentu? (Corrola, Mazda 3, Octávia, Almera, Toledo....). To není luxus?  Pro mě teda setsakra jo  Ty to možná bereš jako standart....
0/0
11.3.2004 15:39

Cifršpion

Re: tak popořádku
Ceny Audin a Lexusů v ČR nejsou objektivní, protože je tady jednak clo na Lexus a jednak tady nejsou pro Lexus k dispozici nejnovější vychytávky. A navíc není srovnávací konfigurátor, který je k dispozici na US Lexusu. Pokud tam najedeš, tak ti nezávislá "third party " organizace Edmunds.com podle svých dat provede srovnání vybraných modelů. Pokud jsi tam nikdy nebyl: vyberu si model Lexusu, volím vlajkovou loď  LS430 a jdu na vehicle comparision, volím jako protivníka A8. Konfigurátor vybral modely: Lexus LS430 4.3 proti Audi A8L quattro 4.2, OK, compare, načež se objeví rámeček s několika záložkami, kde se hodnotí ceny, výkony, míry apod. To srovnání je naprosto objektivní, kde je lepší Audi, tam je bílá plocha, kde Lexus, je jeho logo, někde je to neporovnatelné, někde napůl. Tak třeba motor - lepší Audi, cena jasně lepší Lexus o 13 litrů $. Někdy jsou ty údaje k smíchu - Audi 16 poloh sedadla řidiče, Lexus jen 14!!! To nemá cenu tady popisovat, to jsou desítky údajů, to chce vidět a udělat si obrázek. Celkový pocit - jo, A8 je asi o kapku luxusnější, ale o dost dražší.
A vo tom asi bude - i ti blbí amíci uměj počítat a nakonec šáhnou po tom Lexusu, protože prodeje Lexusu v USA jsou asi tak 5x vyšší jak Audi .
No a jsme konečně doma s luxusem. Tak jo, tak jsme v nižší střední třídě, kam A3 patří a soupeříme s ostatními vozy (Corrola, M3 ...). A jako hlavní trumfy máme xenony, kůži ... A jak se nám tam daří s prodejem? No, nevalně, asi o ty xenony, kůži .... zas není tak velký zájem. Ostatně ty to všechno v tý A3 máš? A proč ne? To je ten tvůj šéf taková ku.va, že ti nedopřeje svezení v quattru s navigačním systémem? Nebo jenom má zdravý rozum a nechce do toho vrážet ty prachy ?
0/0
11.3.2004 21:51

revo

Re: poizdě, ale přece
Ahoj. Řeč nebyla ani o ceně, ani o prodejích. Já ti jenom vysvětloval, co je to luxus. A jax správně pochopil, jedním z mála konkurentů je BMW a správně jsi jej sem přidal... Jinak asi sám uznáš, že Toyota luxusní Corrolu nabídnou neumí.  Toliko na téma: luxusní automobil.
0/0
16.3.2004 14:43

henry

Re:
Zdravím Cifršpiona!!! Chtěl bych se zeptat....... navštěvuješ toho dobrého známeho často kvůli servisu?? Uvažuju o koupi Focusa, tak by mě zajímalo, jak na tom jsou s kvalitou(spolehlivostí). Vím, že nedávno vyhrál mezi 1 - 3 roky starýma autama v žebříčku spolehlivosti, ale to bylo jen 1 rok a zajímají mě spíš opravdové zkušenosti než nějaké tabulky....
Díky za odpověď...
0/0
12.3.2004 11:38

Cifršpion

Re: konečně se taky můžu pobavit
s někým jiným než s fanatikem přes quattra, kůži a xenony . Zdravím, Henry, no pokud mohu soudit podle toho svýho, tak to nebyl špatnej kauf. Ke známýmu jezdím hlavně proto, že ve značkovém servisu jsou schopni tě tak neuvěřitelně ojebat, že to až přestává hlava stíhat. Ale ber to tak, že můj Focin má teď něco přes čtyři roky, nalítáno 120 litrů a vlastně jenom měním náplně a takové ty obložení apod. Větší závadu jsem na tom neměl, jenom jednou nějaký ložisko na zadním kole, ale za dva litry to bylo v pohodě . Zase kapnout na blbej kus můžeš u všeho, to je fakt těžký, ale ve srovnání třeba s Eskortem je Focus o pořádný kus dál. Motor 1.8 živej ale trochu žravej, ále což, ať se nažere . Mám dojem, že zrovna teď je u Forda nějaká akce na starý modely Focusu, nebo si počkej na nový model, ten bude asi fakt špica. Nebo co C-Max?, ten by tě nebral? Já jsem šel do Focusu jetýho páč tam byla super cena, ale předtím jsem to nechal u toho známýho trochu proklepnout, jistota je kulomet . Ale dneska ve spolehlivosti asi fakt je to jedno, co vezmeš, pokud nemáš vyloženě pech nebo to není dovoz po totální bouračce nebo utopený auto .
0/0
12.3.2004 12:12

henry

Re:
Nevím, no, nový je sice nový, ale kde na něj vzít?!? Myslím, že tak rok dva stará ojetinka je ideální. Dost mě prudí, že vyjedeš s autem ze salonu a už máš 20% hodnoty fuč:o((( Jinak.......když jsi vybíral, zkoušel sis projet i benzin 1,6? Nebo jsi koupil rovnou tu 1,8 kvůli ceně? A jak hrozný je to s tou spotřebou?
0/0
12.3.2004 14:45

revo

Re: Cccccc!!!!
Tos mě teda nas... . Ne - v pohodě - já tě nechám trošku oddychnout...
0/0
16.3.2004 14:46

Cifršpion

Re: konečně se taky můžu pobavit
s někým jiným než s fanatikem přes quattra, kůži a xenony . Zdravím, Henry, no pokud mohu soudit podle toho svýho, tak to nebyl špatnej kauf. Ke známýmu jezdím hlavně proto, že ve značkovém servisu jsou schopni tě tak neuvěřitelně ojebat, že to až přestává hlava stíhat. Ale ber to tak, že můj Focin má teď něco přes čtyři roky, nalítáno 120 litrů a vlastně jenom měním náplně a takové ty obložení apod. Větší závadu jsem na tom neměl, jenom jednou nějaký ložisko na zadním kole, ale za dva litry to bylo v pohodě . Zase kapnout na blbej kus můžeš u všeho, to je fakt těžký, ale ve srovnání třeba s Eskortem je Focus o pořádný kus dál. Motor 1.8 živej ale trochu žravej, ále což, ať se nažere . Mám dojem, že zrovna teď je u Forda nějaká akce na starý modely Focusu, nebo si počkej na nový model, ten bude asi fakt špica. Nebo co C-Max?, ten by tě nebral? Já jsem šel do Focusu jetýho páč tam byla super cena, ale předtím jsem to nechal u toho známýho trochu proklepnout, jistota je kulomet . Ale dneska ve spolehlivosti asi fakt je to jedno, co vezmeš, pokud nemáš vyloženě pech nebo to není dovoz po totální bouračce nebo utopený auto .
0/0
12.3.2004 12:54

revo

Re: dobrá rada zdarma
Ahoj Tome. Poradím ti - když je před revem napsaný "R", tak to píšu já. Ten, kterej jezdil ve Škodovce naposledy v roce 1995 a to ve Favoritu a to bez problémů... . Pokud tam "R" není, píše to nějakej tragéd z Bohnic... Nicméně já opravdu nemám peníze na nový Audi. To se přiznám. Ono taky mít svoje soukromý auto je házení peněz do kanálu.... Stokrát je lepší mít firemní a všechen provoz platit z firemních peněz, ne?
0/0
9.3.2004 13:10

revo

Re: excelentní slovní zásoba
Koukám, že se slovem "blitka" dokážeš vyplodit celkem dost příspěvků....
0/0
9.3.2004 10:02

Autoň

slušné
Kombík 1.6 16V nebo 1.8 16V, jezdící na Natural 95 se stejným obsahem jako motor Octavie FSI, který ale papá jen Natural 98, s pořizovací cenou o 150.000 Kč nižší než kombík Octavia není špatná nabídka.
0/0
8.3.2004 15:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.