Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volvo ženám rozumí - studie YCC

Muži si často stěžují, že nedokáží pochopit něžné pohlaví. Volvo se tak raději nepokoušelo proniknout do myšlení žen a dalo jim možnost navrhnout si auto "pro sebe". Auto ve kterém jsou jízdní charakteristiky až na posledním místě, takové které bude řidičce spíše kamarádkou, které vypadá jako její stylová kuchyň či kosmetický salón.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

elrik

...

proc mi to auto z boku az moc napadne pripomina Mustanga?

0/0
24.5.2006 22:12

elrik

Re: ...

a nebo corvettu? ;-)

0/0
24.5.2006 22:14

Petr

Auto

Vzhledem k cenám současného nadstandartního vybavení bude nové Volvo YCC stát podle odhadů dvojnásobek běžné ceny.... ženy si přece takový luxus zaslouží..... tak ať si ho taky zaplatí.

0/0
24.5.2006 18:32

Hlína

jak to je

Tak se holky vrátíme pěkně z oblak na zem. Nasedněte do svejch Felicií a Fábií šupky pro děti do školky a do Kauflandu na nákup. ;-P Taková hovadina tenhle vůz...až to bolí. A jestli jsou ženský vážně tak chytrý a dobrý designerky, tak proč to proboha má dveře nahoru, který se v garáži neotevřou a ne "zašupovací". Nic moc teda.

0/0
24.5.2006 14:26

nojasd

kravina co na trh pujde o 90procent zmenena
, je to jen dalsi kravina co na trh pujde o 90procent zmenena a ma za cil jen upoutat dementni novinare. kdyz uz takhle krasne sepsali co to vsechno umi, tak nejak zapomeli na zeny co vozi deti do skoly a nesnasi kupatka (zna nekdo zenu s ditetem co ma rada kupe???), vepredu by mela byt jedna sedacka po cele sirce auta (prihradky jsou male na tasku a muzou byt jinde), misto budiku by to melo mit HUD, a taky normalni dvere - protoze tohle se neda ve vetsine garazi otevrit!!! atd. ve finale to stejne bude normalni sedan, ktery bude mit vyjimatelny potahy na prani.
0/0
21.3.2004 1:16

MN7

nahodou
Auto je super!A ze tovymysleli zeny tak co?Spousta chlapu sijeste mysli ze zeny nemaji mozek.A kdyz tet vymysli auto podle svych predstav tak tady nekteri drzkuji.Vysi myslite ze vsechny zeny jezdi pomalujak slimaci?Tose seredne pletete,i zena ma rada rychlou jizdu a vyzna se v motoru!Ale jak je videt tak nektermu chlapovi to tady nejde prelezt pres krk ze zena neco vymyslela.Kdyby tam napsali ze to vymysleli studenti nadani 20tileti,tak to tady ani kritika nepadne.AUto je super,jenom aby tam vsechno fugovalo jak ma.Ikdyz si myslim ze s kobereckama je to prehnane,a dvere se mohli otevirat normalne a ne do vrchu.
0/0
9.3.2004 23:23

Lib

Re:
otvirani do vrchu je dobry no, ale uz vidim jak to nejaka opravdova slepice (ale treba i slepciak, to je fuk) otevre v nizke karazi a prispendli si ty dvere na nakej vycnelek :))
0/0
10.3.2004 8:38

Chinkeee

Re: peté
Milá dámo.
V každém případě odmítám, že tohle auto vymyslela žena. Jde totiž o to, že veškeré patenty a technologie na tomto autě použité vymyslel chlap. Ženská to jen dala dohromady. Tímhle nechci vyjadřovat něco, co by se mohlo zdát jako opovrhování ženami, ale je vědecky i prakticky dokázané, že ženy jsou horší řidičky. Navíc moc žen umazané od oleje a šmíru jsem moc neviděl. (Leda ve filmu)
0/0
10.3.2004 17:06

Marcela

Re:
...ale je vědecky i prakticky dokázané, že ženy jsou horší řidičky..., která vědecká studie to dokazuje ? A prakticky - proč v některých zemích platí ženy nižší pojistky - protože jsou horší řidičky  ? A proč by návrhářka  měla  být umazána od oleje a šmíru ? ..veškeré patenty a technologie na tomto autě použité vymyslel chlap....určitě ne, minimálně stěrače vymyslela žena
0/0
10.3.2004 22:09

Chinkeee

Re: peté
Ano, za svým názorem si stojím, je VĚDECKY dokázáno, že muži daleko lépe zvládají stresové situace, naproti tomu ženy je prožívají intenzivněji. Muži sice na silnicích více riskují, ale tím také získávají zkušenosti. Naproti tomu většina žen dodržuje úzkostlivě pravidla, tím pádem se nechají docela lechce překvapit nenadálou událostí.
A co říkají statistiky o ženách?
ohužel se mi podařilo najít čísla jen za období prvních 8 měsíců roku 2001.
  • z 93 358 celkových nehod se řidičky podílejí jen na 16 028, což je 16,6 %
  • z 687 celkově usmrcených bylo 58 žen, tj. 8,4 %
  • těžce zraněno bylo 443 žen z 3 251 celkově zraněných a lehce 2 888 z celkových 16 454
  • v osobním automobile tedy zemřelo 51 žen, v nákladním automobilu 1 žena, 5 cyklistek a 1 na motorce.
    • Díky této statistice bych mohl ženy vychválit, jak jsou výborné řidičky. Ale dělat to nebudu, jelikož jejich zastoupení v dopravním provozu není 50 %. Odhady se pohybují někde mezi 20 – 30 procenty.
      O umazané návrhářce nebylo řečeno nic. yla to reakce na to, že jen malo žen se vyučí automechanikem. Některé ovšem tyto schopnosti mají, ale je jich poněkud poskrovnu.
      Stěrač je určitě výmysl muže, v době kdy se začaly používat nebylo moc žen, které by se o toto odvětví zajímaly. Věřil bych spíš, že ženský patent budou potahy na sedadla. uff... jen už né další rozzuřené čtenářky
      0/0
      12.3.2004 2:34

2Mac7

Re:
Stěrač je "výmysl" ženy -informace není problém sí najít, zkuste to. Je VĚDECKY dokázáno, že ženy lépe zvládají stres než muži, ženy na rozdíl od mužů jsou schopny vnímat, vyhodnocovat a dělat více věcí najednou , ženy mají lepší periferní vidění, ženy jsou méně agresivní, ženy neriskují a proto zabíjejí méně než ti co riskováním získávají zkušenosti. Ano leckdy je nenadále překvapí ti, co se riskováním učí jezdit, bohužel někdy je překvapí naposled. Je-li 20 - 30% řidiček a podílejí-li se  na nehodách 16.6% , znamená to, že jsou ženy lepší řidičky.  Mnoho nehod způsobených ženami jsou ovšem jen pomačkané plechy , tedy nic důležitého na rozdíl od těžkých zranění a úmrtí.
0/0
12.3.2004 18:41

Chinkeee

Re: Re:

Co dodat. X měsíců na to, se iDnes zbavila mé reakce. Tůmakusevn - přepočty se vztahují na počet řidičů a řidiček v provozu.

0/0
13.9.2007 0:30

tom

Re:
nižší pojistky se platí, protože ženy ani zdaleka nenajedou tolik kilometrů jako muži. Pojišťovny mají interní databáze, ve kterých si lidi rozškatulkovávají a tak jim určují výši pojistky podle různých kritérií (typ auta, pohlaví, výkon motoru, předchozí havárie, věk, barva auta - opravdu i barva auta, počet ujetých kilometrů ....) a určitě toho bude jěště víc. Pokud tedy pojišťovna zařadí ženu do nižší kategorie, tak je logické, že platí míň. Ale určitě se najdou i řidičky, které platí víc než někteří řidiči. Usuzovat z výše pojistky na to, kdo je lepší řidič, je absolutní kravina.
0/0
24.6.2004 19:57

Dea

celkem dobry
kromě pudřenek a nákupů vozím autem jako většina žen děti do školy...v tomto případě se s nimi ale moc nepočítá....
0/0
9.3.2004 19:36

p.

přinejmenším zajímavé...
popsané novinky mi přijdou opravdu zajímavé a to nejen pro ženy. Parkovací asistent nemusí být špatná záležitost... ale asi by to chtělo reálně vyzkoušet, jestli to je vůbec použitelné. Trošku mi překvapil design, obzvláště pro ženy bych očekával, že se návrháři(-ky) trošku víc vyšvihnou, interiér mi připadá nedodělaný, kombinace strohých tvarů ... k tomu ty příšené kytičkované deky na "autobusových" sedadlech... dost hrůza. Ale jinak - nápady velmi pěkné.
0/0
9.3.2004 18:14

Jarmil

Hezke
to auto neni zle, ale ma par chybek. Nedivim se parkovacimu automatu, ale pri stavu dnesni elektroniky predpokladam, ze v nezanedbatelnem procentu pripadu zaparkuje uplne blbe (kolmo misto podelne, zasekne se apod.). A nechapu, proc bych jako zenska chtel radici paku. Radsi variator. Odkladaci prostor misto zadnich sedadel je dobry, neresi ale pobihani odlozenych veci po aute... Ne, ze bych vedel, jak funguje ten ventil na palivovou nadrz, ale nechce se mi verit, ze by resil problem s necistotami. Automaticke objednavani prohlidek v servisu je nadhera - uz se vidim, jak mne na pul ceste na petidenni sluzebni cestu do Hamburku potesi informace, ze na pozitri jsem objednany v autoservisu. Jako predstava budoucnosti to ale neni spatne. Jenom se mi nechce verit, ze nejaka zena tomu autu dala svetla, jake ma....
0/0
9.3.2004 16:50

fuska

pepo ses vul
jinak letadla bys v dnesni dobe bez kompu neuridil a nevsiml jsem si ze by cestujici vyzadoval radeji let horkovzdusnym balonem nez B - 777
0/0
9.3.2004 16:43

Jarmil

Re:
Neuridil bys stihacku, ta je na (za) hranici nestability. Dopravni letadlo je jina zalezitost. Elektronika je hezka vec, ale pokud se nepletu, uz kterasi automobilka stahovala do servisu kterousi modelovou radu kvuli updatu firmware. Dokud ti to jenom spatne reguluje klimatizaci, je to v pohode, pokud by ti to obcas zapnulo/vypnulo svetla, je problem...
0/0
9.3.2004 16:55

vlk

Re:
Nemate pravdu. Napriklad B747 se bez asistence elektroniky take neda ovladat.
0/0
9.3.2004 17:10

C

Re:
B 747 se bez elektroniky ovládat dá. Ostatně původní verze jí mnoho nepobraly. Rozdíl mezi B747 a moderní stíhačkou je ten, že B747 má tzv. stabilní let - řízení se používá jen pro změnu směru (úhlu ...), zatímco stíhačka letí nestabilně (zcela záměrně má výraznou tendenci k přetočení) - řízení se v každém okamžiku používá k vyrovnání nucených odchylek - bez elektroniky by okamžitě došlo ke zřícení letadla, elektronika musí zasahovat mnohokrát za sekundu. Důvod je jasný - B747 má letět klidně a stabilně, stíhačka má mít možnost extrémní manévrovatelnosti.
0/0
10.3.2004 10:09

rampa

Re:
Tak se mi zdá, že si sežral všechnu moudrost. Chtěl bych tě vidět přistávat v ruce bez autopilota při podmínkách CAT III A (fail-passive autopilot, který tohle zvládne, má už B-737). Navíc tu používáš zhovadilé pojmy jako stabilní let. Éro může být dynamicky nebo staticky stabilní nebo nestabilní (podle polohy těžiště a neutrálního bodu). Pokud vznikne náhlý poryv (nebo v příp. stíhačky náhlý zásah pilota do řízení), tak se stabilní éro zachová tak, že působí proti tomuto poryvu a snaží se dostat do původní polohy (u vojen. éra by to byla věc nežádoucí, protože pilot chce rychle měnit směr a nechce mít při tom protisíly do řízení-u vojen.ér se způsob řízení řeší tzv. aktivním řízením, kdy, jak jsi poznamenal, počítač zasahuje zpět do výkon. členu).
0/0
10.3.2004 14:46

fuska

Re:
ostatne to uz pan "C" jiste fsecko vi :o) ja sem netvrdil ze nejde letadlo ridit bez elektorniky (vseobecne) ovsem ze jde, ale moderni dopravni letadlo je tak nadupane elektornikou a leta podle ni, i kdyz jde ridit bez toho a proc? protoze je to presne, spolehlive, efektivni, bezpecne, a kdyz se neco posere, tak maj piloti plne ruce prace aby se z toho dostali cely i s cestujicimi, takze nejen stihacka, ktera ma polohu teziste velmi velmi velmi blizoucko neutralniho bodu a je proto bez kompu neovladatelna, ale i dopravni letadlo by dnes bez kompu letat nemohlo (alespon ne v desti, mlze, vanici, noci a jinych srackach)  presto leta, takze nevim proc by nemohli zenskym dat do auta parkovaci zarizeni, ktere bude spolehlive, funkcni a bezporuchove  :o)
 
0/0
10.3.2004 15:40

pepazdepa

Widows
jo... a jak to tak vidim, auto pred nastartovanim musi nabootovat a beda, jakmile se objevi blue screen....  Volat hot-line Microsoft, ktery psal SW..... Beda beda.... elektronika do auta nepatri. Uz vidim jak se omylem zapne parkovaci automat a zacne tocit volantem ve 150 .....  Omlouvam se vsem zakaznikum, stane se to jednou za 100 let.
0/0
9.3.2004 16:35

fuska

Re:
cim jezdis ty???? auto bez elektroniky se prestly vyrabet koncem minuleho tisicileti a tam ti zase hrazilo ze ti v 60 neco rupne a bylo to snad nebez¨pecnejsi nez pocitacema nadity auto.
0/0
9.3.2004 16:38

fuska

magori
Ano panove, tak tady se vas spousta predvedla, jako naprosty neandrtalci, kde jsou ty doby kdy by chlap udela pro zenskou vsecko? Dneska je potreba vynadat jim za kazdou vec a kdyz si nahodou baby vymyslej svoje auto tak pride par debilu, ktery budou tvrdit ze se zensky zblaznily a ze sou uplne blby a auto ze maj hnusny a ze ho nedokazou vyuzit. (no ale to budou nejspis hovada co by sami nevymysleli ani kelimek na vodu)  Ste chudaci. Auto vypada super akorat ty dvere nahoru nic moc praktickeho.
0/0
9.3.2004 16:27

hovnival-

@@
Nechapu, jaky vliv na to maji zrovna zelvy.
0/0
9.3.2004 16:18

agent6542559

Teorie a praxe
Trochu naivní představa, prostě teorie .... praxe takové "řidičky" by byla taková, že by měla svého řidiče, hlavně na parkování, couvání :-)
0/0
9.3.2004 15:36

luboš

proc ne?
Já myslim že vypadá zajímavě. Je sice fajn mit silnej motor, ale proč? Na nasich silnicích se stejne vic nez 150 jet skoro nedá. Automatická ručka může být fajn věc (pokud funguje tak jak má) a šalpáka stejně bude brzy na v olantu jen jako tlačítko. I ten design si mi osobně líbí. Je to něco neobvyklého a rozhodně by to nikdo nemohl přehlédnout.
0/0
9.3.2004 15:16

Jarmil

Re:
No, ten motor je opravdu zbytecne silny, ale rikej to automobilce, jejiz nejslabsi motor ma 100 koni :-) (jeste ze tak...)
0/0
9.3.2004 16:56

Doktor Zvěd

Neuveritelny!!!
Volvo, Volvo, kam to spejes???
0/0
9.3.2004 14:56

Frufurrr

neeeeeeeeeeeeeee
zeny za volant nepatri ani kdyby necky mely kola
0/0
9.3.2004 14:15

tihamer

jo hezke
krasne dabelske auto
0/0
9.3.2004 12:25

mrk

proč ne ?
Pořád lepší auto které pomůže zaparkovat (není to jenom nectnost žen!!) než idiot ktrej si myslí že je v oktáfce králem silnic a všechny sestřeluje. Jen tak dál, pokud má někdo jinej názor na auto ať ho klidně navrhuje, ostatní ať to potom nekupujou když chtěj ... :-)
0/0
9.3.2004 12:03

mrk

proč ne ?
0/0
9.3.2004 12:01

pinguinone

...
Auto má i motor a převodovku ...
0/0
9.3.2004 11:58

2Mac7

Re:
Má i kola a volant ! A pinguinone umí psát ....
0/0
9.3.2004 12:05

Isbjoerna

Re:
Auto toho ma hodne , ale má také zena na to auto (penize)? Jsem zvedava, kolik mych kamaradek si ten Volvo YCC poridi .
0/0
9.3.2004 12:20

2Mac7

Re:
Zatím to je jen koncept . Bude-li se vyrábět , pak si ho určitě  některé ženy pořídí .Nebude na něj mít každá žena , stejně jako na něj nebude mít každý muž ( v ČR zatím většina žen a většina mužů ). Ale některé prvky z něj můžou převzít i levnější auta
0/0
9.3.2004 12:30

malejboda

Re:
jo jo, napriklad prevlikaci potahy, uz vidim jak baby behaj kazdy rano k autaku s taskou potahu, ktery se jim budou zrovna hodit k havu. Pak jsou mozna i vyklapeci dvere trochu malej prostor, az tam budou saskovat na podpatcich a nez si stihnou nastavit vejsku podlozky pod pedalem, tak se jim ten podpatek zlomi, zakydaj si saticky a alou domu pro novy hadry     
0/0
9.3.2004 13:00

tess

Tak jsem prekvapena
jak muzi reaguji, sami nevymysleli NIC ale zeny ktere se prosadi jsou pro ne slepice. Autopilot neboli senzor na parkovani je bezny u darhych aut. Kupuji si ho samozrejme muzi. Jinak AUTO je super.
0/0
9.3.2004 11:34

king-henry

Re:
hloupá lesbická kunda.to jseš.
0/0
9.3.2004 12:12

revo

Re: jak to myslíš?
Nevymysleli nic? Ty sis myslíš, že všechna auta navrhují ženy?
0/0
9.3.2004 13:28

xluke79

Re:
A ty si myslis, ze senzor na parkovani ti natoci kola a sam zaparkuje? Tak to je dost smutnej pribeh.
0/0
9.3.2004 14:33

modry_karkuI

kk ..
auto pro zeny potrebuje hlavne jednu vec a tou  je autopilot ...
0/0
9.3.2004 11:10

Havířov Devils ! ! !

EU
 
0/0
9.3.2004 12:00

jenomtak

Re:
Nemyslel si spíše kopilota?
0/0
9.3.2004 12:50

xx

ženy
no pozor, v US už prý v podílu milionářů přesáhly žena 50%(a je samo jedno, jak toho dosáhly)
0/0
9.3.2004 10:27

Dilbert

comp
Já bych navrhl spíš MS Office pro ženy. Chcete uložit? Ano=Ne, Ne=Ano.
0/0
9.3.2004 10:26

Attica

:)))
To je fakt uplně nejvíc k zasmání. Chápu, že to je reklamní tah Volva "Auto pro ženy",ale v praxi mi to jako nic převratného nepřipadá. V efinále bude slečna hledat rtěnku mezi sedadly a akorát nabourá. Plus bych tomu vytknul jednu věc: rozěmry je to auto "pěkná kráva",tzv.uplný opak posledního trendu aut ve městech a "aut pro ženy"...
0/0
9.3.2004 10:17

2Mac7

Re:
auto pro ženy = malé auto ????
0/0
9.3.2004 11:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.