Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žhavá Italka a chladný Švéd odkládají střechy

Švédské Volvo nechce vyrábět už jen důstojná auta, rozvernější klientelu by měl oslovit kabriolet s "tvrdou" střechou. Naopak Alfa Romeo GT s plátěnou střechou naváže na tradici italských kabrioletů, které jen vybízejí k projížďkám s větrem ve vlasech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirda

140kW
jedna upresnujici technicka, motor ve 147GTA je odlisne naladen a disponuje 150k---
0/0
11.6.2004 15:17

Rado

Re:
Co to meleš, 147GTA má 150 koní? Ten motor (3179 ccm, V6, 24 valve) má 184kW/250HP při 6200 RPM, krouťák 300 Nm při 4800 RPM
0/0
13.6.2004 6:16

Rado

Re:
...ale až nyní, co jsem přečetl článek, musím dát za pravdu autorovi, neboť motor toho kabrioletu je opravdu vyladěn "jen" na 240 koní, stejně jako nový Spider, tj. 240 koní při 6200 RPM, 289 Nm při 4800 RPM
0/0
13.6.2004 6:18

JAR

myslim ze by to melo byt opacne a ne
Volvo se postará o design, Pininfarina pak bude mít na starosti techničtější část vývoje (výrobu prototypů, testování apod.).
0/0
11.6.2004 10:42

František Dvořák

auto@idnes.cz
Dobrý den,
také mě to překvapilo, když jsem to poprvé četl. Něco pravdy na tom ale možná bude. Kabriolet má vycházet z modelu S40, jehož vývoj a design byl plně v režii Volva.
Pininfarina se pravděpodobně postará především o vývoj a výrobu "tvrdé" skládací střechy. Dá se i očekávat, že kabriolet bude nakonec vyráběn přímo u Pininfariny, namísto Švédska.
Necháme se překvapit.
Přeji krásný den, s pozdravem
František Dvořák
auto.idnes.cz
0/0
11.6.2004 11:17

JAR

opacne
Volvo se postará o design, Pininfarina pak bude mít na starosti techničtější část vývoje (výrobu prototypů, testování apod.).
0/0
11.6.2004 10:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.