Diskuze

Žhavá Italka a chladný Švéd odkládají střechy

Švédské Volvo nechce vyrábět už jen důstojná auta, rozvernější klientelu by měl oslovit kabriolet s "tvrdou" střechou. Naopak Alfa Romeo GT s plátěnou střechou naváže na tradici italských kabrioletů, které jen vybízejí k projížďkám s větrem ve vlasech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mirda

11. 6. 2004 15:17
140kW
jedna upresnujici technicka, motor ve 147GTA je odlisne naladen a disponuje 150k---
0 0
možnosti

Rado

13. 6. 2004 6:16
Re:
Co to meleš, 147GTA má 150 koní? Ten motor (3179 ccm, V6, 24 valve) má 184kW/250HP při 6200 RPM, krouťák 300 Nm při 4800 RPM
0 0
možnosti

JAR

11. 6. 2004 10:42
myslim ze by to melo byt opacne a ne
Volvo se postará o design, Pininfarina pak bude mít na starosti techničtější část vývoje (výrobu prototypů, testování apod.).
0 0
možnosti

František Dvořák

11. 6. 2004 11:17
auto@idnes.cz
Dobrý den,
také mě to překvapilo, když jsem to poprvé četl. Něco pravdy na tom ale možná bude. Kabriolet má vycházet z modelu S40, jehož vývoj a design byl plně v režii Volva.
Pininfarina se pravděpodobně postará především o vývoj a výrobu "tvrdé" skládací střechy. Dá se i očekávat, že kabriolet bude nakonec vyráběn přímo u Pininfariny, namísto Švédska.
Necháme se překvapit.
Přeji krásný den, s pozdravem
František Dvořák
auto.idnes.cz
0 0
možnosti

JAR

11. 6. 2004 10:42
opacne
Volvo se postará o design, Pininfarina pak bude mít na starosti techničtější část vývoje (výrobu prototypů, testování apod.).
0 0
možnosti