Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Karoserie není jen pro parádu

V minulém článku o vozech kategorie WRC jsme si řekli něco o technických předpisech stanovujících limity pro tuto třídu soutěžních automobilů. Nyní se blíže podíváme na to, jak jsou výše uvedené předpisy převáděny do praxe. Začneme karoserií "wércéčka".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PRAGUE BED AND BREAKFAST

PRAGUE BED AND BREAKFAST
PRAGUE BED AND BREAKFAST
0/0
2.4.2004 1:53

jan pavel

zase
článek o ničem
0/0
13.3.2004 15:52

Petr V.

Ubohej clanek
uz ten nadpis - dvere nejsou jen pro paradu .... nebo jak to bylo
0/0
13.3.2004 15:14

cool99

Páka ruční brzdy..
..se dnes rozhodně neumistuje mezi sedáky. To je nesmysl. Je umísťena vedle volantu, pod řádící pákou, tak, aby byla pro řidiče co nejpřistupnější. Doplnil bych, že není polohovatelná - neslouží k parkování, ale pouze ke krátkodobému zablokování zadní kol a tudíž rychlejšímu průjezdu zatáčky v řízeném smyku.
0/0
13.3.2004 10:04

Rogger

Re:
Tak ted si nam to vysvetlit Opravdu to jsme nevedeli a nedoslo nam to...
0/0
14.3.2004 9:49

Driver

Re:
Dnes možná, ale koukni se do Octavie WRC - je uprostřed mezi sedadly.
0/0
14.3.2004 21:10

dobytek

Re:
V Citroenu Xsara WRC O3 je taky mezi sedáky. Aspoň na podzim ještě byla !!!
0/0
17.3.2004 9:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.