Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW 1 - premiéra, která nebyla

V oficiálních přehledech ženevských novinek sice BMW řady 1 nefigurovalo, celý motoristický svět ale očekával, že právě v Ženevě se mnichovská automobilka s malým BMW vytasí. Inženýři automobilky však stále ještě vychytávají mouchy a manažeři slavnostní odhalení oddálili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

joe

Hurá
Je dobré že je tu po letech malý bavoráček koncepcí zastřešená Z3 se 4 dveřma, lehký, rychlý, prostě ideál pro dva a psa, cena je taky super takže není co řešit
0/0
10.8.2004 8:39

dodo77

kopie ?!
zadek auta mi silně připomíná Mazdu 3... že by nějaká nepovedená kopie?!
0/0
6.4.2004 16:08

Petr

jeho nehezkost by se mohla stát výhodou
Opravuji chybu v nadpisu.
0/0
4.4.2004 19:45

Petr

Jeho nehezkost by mohla být i nevýhodou
Jeho tvary, prolisy na bocích by svým způsobem mohyl být výhodou. Auto je zajímavé. Otázka co bude v základu a jaká bude cena. U BMW se mi nelíbilo, že u 3 nebyl např. v základu ani palub. počítač.
0/0
4.4.2004 19:35

STIman

Bavoraci... :-(
Drive jsem byl tez jen bavorakovy (524TD, 325TDS, 530d touring) ale pak jsm jednou ochutnal Imprezu STI  '03 a na bavoraky radeji rychle zapomel. Subaru je bezporuchove (delam jen tuning) je to asi nejlepsi 4-kolka, a jede to fakt jako blazen. Spotreba pri normalni jizde ujde (do 12.5l, na okruhu i 25l/100km).Nejhorsi vzpominky mam na 530d, to byla katastrofa, na papiru dobre, ale jinak vice v servise nez na ceste, v podstate na tom nikdy neslo vsechno dobre (zadni korektor vysky, steptronic, vstrikovace -1ks 13000Kc!!! x 6 + prace..., vzduchova vaha, vysokotlake cerpadlo, zarovky, pristrojovka apod. hotova past na prachy a to jsme ho meli od nova!!!
0/0
26.3.2004 8:27

DreierMan

Re: Bavoraci
..byl jsi bavorákový..ale dieselový  - tak to se ani nedivim, že tě STI tak uchvátila. Diesely patří do traktorů. Jinak STI je to čemu se  říká "Econobox" (česky laciná šunka) a jako takový nesahá žádnýmu BMW ani po kotníky.
 
 
0/0
29.3.2004 22:51

cbx

BMW
Všichni, co tu pomlouvají BMW, neví, o čem mluví. Na světě jsou totiž jen dva druhy aut: BMW a ty ostatní. Značku BMW bych nevyměnil, snad jako druhé auto bych pořídil třeba Subaru Impreza, jinak jsou BMW super káry.
0/0
24.3.2004 21:29

tempe

ježiš
Zase klasika od Němců.Humus a nemohoucnost vymyslet oku lahodící auto.Bohužel,resp.bohudík  musím opět konstatovat,že můj tah koupit si M6 od Mazdy můžu směle považovat za geniální.
0/0
24.3.2004 20:32

TC

S Mazdou jsem taky jezdil, ..... když jsem ještě neměl peníze
Pro chudý a nenáročný je M6 dobrá.......
0/0
25.3.2004 12:05

tempe

Re:
peníze mám a zaplaťpánbůh rozum taky.Potřebuju jezdit bez poruch a ne do servisů.Ale to časem pochopíš:-)Japonci jsou až trapně bezporuchový.A ten kdo potřebuje image drsňáka s BMW,tak tomu sen zasměju.není ani jeden parametr,který by M6 srovnatelný bavorák předčil.A o spolehlivosti japonců a němců se bavit nemíním.
0/0
25.3.2004 21:21

Image drsnaka

Re:
JAKÝ parametry máš na mysli, génie? Možná pouťový zadní světla..Jak vidím parametry já, tak ve všech jí srovnatelný BMW zašlape do země.
M6 je trapně průměrný auto, BMW je pro lidi který auta RÁDI a umí si je vychutnat. To tvoje je opičárna, za málo peněz holt málo muziky. To už ten Xedos6 byl lepší a to před 10 lety..
A spolehlivost japonců: měl jsem 3 - CRX VTi: vadný čidlo VTEC, Civic ESi: porucha vod.pumpy, Mitsu Galant: odešly kotouče po 8 tis km (vada materiálu), děravej vejfuk. Díly mnohem DRAŽŠÍ než BMW !
Teď - BMW 323i: šlape jako hodinky, po 80.000 jako nový. A dlouho bude.
 Zoom Zoom  Image trouby..kdybys radsi držel ...
0/0
29.3.2004 23:15

Petr

Re: BMW zašlape do země.
A co na to statistiky spolehlivosti? Každá značka má své a opravovat BMW po záruce bych si nepřál
0/0
4.4.2004 19:27

dodo77

Re:
přesně tak, sežeň si někde statistiky poruchovosti BMW vs. Mazda .. možná by ses divil...
0/0
6.4.2004 16:12

statistikum:

Re: Doporuceni
Vy se můžete kochat tabulkama - já Autem !
hlavně že jsme všichni spokojený
0/0
10.4.2004 11:06

Sparta VYrovnala na 3-3

Sparta
další opravdu HNUSNÝ BMW ve stylu VW golf.  Poslední pěkný byla stará pětka. Nejlepší je stejně Mercedes-Benz!!!!
0/0
24.3.2004 19:22

s.sliver

super
bourák
0/0
24.3.2004 15:49

DaveQStone

BMW
Delal jsem v posledni dobe nejakou dobu v tovarne BMW a premyslel jsem co se to tam lakuje za karoserie a co ze to tam jezdni na testy. No ted uz to vim. :-)
Mimochodem na zivo to vypada moc hezky , takovy mensi dablik
0/0
24.3.2004 15:48

Y

X
Jééé, to je ale krásná blitka, krásně zapadá mezi současné humusy co vyjíždí z Mnichova. BMW si prostě zachovává svou identitu, a to je správné.
0/0
24.3.2004 15:17

Havirov Devils ! ! !

EU
Nádherná kárka, s 1,6 motorem přímo ideální  
0/0
24.3.2004 13:01

donau

csi
Myslím že práve prežívame asi najrazantnejšie zmeny v autodizajne. Da sa povedat že bmw svoj dizajn  hlavne /3/ vyšpičkovali do dokonalosti. Ak chcu napredovat musia jednoducho urobit zmenu pretože to bude stále to isté. a to nie je jednoduché. to či ich začata cesta je správna overí iba čas. Je velmi predčasne robit závery tak ako to robíte vy. Auto so správnym dizajnom sa ti vyzlieka velmi pomaly. A o to ide.
0/0
24.3.2004 12:31

Tom

Design BMW
Chtel bych neco malo podotknout o designu BMW.  BMW nechce byt tuctove auto typu VW, chce se odlisit na prvni pohled a uz z dalky. Proto mozna plno lidi rika (v CR), ze se jim auto nelibi. Ja bydlim v Mnichove a po ulicich se z vetsi casti prohaneji jenom BMW a medaci, takze me to vubec neprijde divny. No a kdyz vidate denne Z3 a Z4, tak BMW1 neni zase tak moc daleko. A hlavne: BMW neni auto koncipovane pro siroke masy!! Ma spickove motory - s 316ti (115 PS) compact jsem najel 8000 km a celkova prumenra spotreba nesla pres 7.1L, coz je velice slusne.
A co se tyce toho Compactu, jak je uvedeno v clanku - ten se uz nebude vyrabet. Jinak nova rada 1 bude z velke casti postavena na soucasne a nove rade 3, dokonce se 1 i 3 bude moci vyrabet ve stejne hale vzhledem ke stejnym technologiim. Jinak cena dle nemeckeho tisku bude 22 000 EUR za "plnou palbu", coz bude stejne, jako za Golf se stejnou vybavou, ale zde dostanete jeste navic "znacku".
0/0
24.3.2004 11:17

Dana

Re:
Ahoj Tome, chtela bych se s Tebou seznamit. Jsi volny ?
0/0
24.3.2004 13:17

Honza221

Re:
Tom neodpovida ... a co ty, Dano, nejsi volna ? Nejsi tu taky ?
0/0
24.3.2004 15:05

Dana

Re:
Ahoj, volna ted zrovna jsem a docela i hezka. Napises mi ? dana.centrum.cz@centrum.cz
0/0
25.3.2004 14:30

Honza221

Re: Tome
Tome, pises " BMW neni auto koncipovane pro siroke masy" - nevim - ja letos taky bydlim v Mnichove a vidim vsude siroke masy v BMWakach,ti chudsi holt maji starsi ... Mne uz pohled na BMWaka leze krkem, vsude jich tu jezdi a stoji mraky, mne se to tu zda neco jako Skoda 120L v Praze kdysi. Skoro vsichni urednici tu "skoro povinne" maji BMWaka, je to sedy mor a trochu se zaraduju, kdyz obcas zahlednu hezke francouzske auto... Mne se BMW nelibi, je to konzervativni auto pro paprdy.
0/0
24.3.2004 15:02

Honzo

Re: bydlíš v Mnichově, ale
Tak pozor, zapomínáš se zmínit, že Němci  kupujou BMW naprosto nejčastěji se ZÁKLADNÍ výbavou a NEJLEVNĚJŠÍMI motory..prostě oholený, za základní cenu.. takže na něj má skoro každěj NIEMAND..Verstehen?
Ale maj recht, radsi jakýkoli Beyer než ňáká francouzská sračka.. Dělaj frantíci auto se zadním pohonem? Nevím o něm (vlastně jo, táta měl Renault 4CV).
Jo, a pro páprdy je Mercedes..všude, i v Čechách
 
0/0
29.3.2004 23:34

MaC

design BMW
Opakuje se pribeh 7 a 5. Technicky dokonale auto, ktere vypada, jako by ho nekdo sezvykal a vypliv. Jedine, co tomu chybi jsou nechutne digitalni budiky uprosted palubky po francouzskem vzoru. Bangle ven , byvala elegance bavoraku na hrad.
0/0
24.3.2004 10:20

nudavpraci

Re:
no je fakt ze pro me je nejhezci BMW5 1997 :)
0/0
24.3.2004 10:29

MaC

design BMW
Opakuje se pribeh 7 a 5. Technicky dokonale auto, ktere vypada, jako by ho nekdo sezvykal a vypliv. Jedine, co tomu chybi jsou nechutne digitalni budiky uprosted palubky po francouzskem vzoru. Bangle ven , byvala elegance bavoraku na hrad.
0/0
24.3.2004 10:10

Renegade

Hodnotit az po "uvideni nazivo"
Naprosto souhlasim s "Hmmm"... bylo by fajn ho videt prvni nazivo, nez zacneme soudit. Prikladem je novy Golf V - Fotogenicky rozhodne neni, zvlaste zepredu, ale kdyz stojite pul metru od nej ... neni vubec skaredy.
Cus Renegade
0/0
24.3.2004 10:06

Phoenix

Re:
Je to asi vec nazoru, protoze novy Golf V se mi na fotkach nelibil vubec, ale kdyz jsem ho videl "live", tak jsem mel dojem, ze tak hnusny auto snad nikdo nemuze myslet vazne.... ale to je jen muj nazor, nekomu se libit muze....
Co se tyka BMW1 - pusobi na me, ze se tvari trochu vyjukane, ale rozhodne ostudu neudela, karoserie je trochu podobna tomu kupatku co udelali na zaklade Z3 a rozhodne prinese cesrtvy vitr do "zaprdene" Glof-tridy....
0/0
24.3.2004 12:18

Paulo

116i - objem
Skoda ze redaktor si nedal praci se zkoumanim faktu, treba by nekde nasel, ze je to v podtate 1800ccm  motor ...
0/0
24.3.2004 10:02

TC

Re:
Opět mě pan redaktor nepotěšil.
116i má objem 1796ccm a 85 kW
Jinak cena "jedničky" by měla začínat někde kolem 550 000 Kč. Záleží na kurzu. Ten ale teď moc cenám nepřeje...
0/0
24.3.2004 10:24

František Dvořák

Re:
Dobrý den,
můžete prosím prozradit zdroj, ze kterého čerpáte? Prozatím jsem nenarazil na automobilový server, který by udával vámi uváděnou hodnotu.
I oficiální materiály BMW uvádějí objem 1,6 litru. Cituji: "A 1.6-litre petrol engine producing 150Nm of torque at 4,300rpm powers the entry-level BMW 116i. "
Děkuji, s pozdravem
František Dvořák
auto.idnes.cz
0/0
24.3.2004 11:07

Tom

Re:
116i bude opravdu 1,6l a pozdeji to bude motor udelany ve spolupraci s PSA, ale oz od pulky 2006. To proto, ze momentalne 1,6 pro Mini je vyraven v Brazilii a je to stara Toyota.
Pane redaktore, doporucuji cist "Automobilwoche", ale je pouzte v papirove podove kazde 2 tydny.
0/0
24.3.2004 11:21

Honza221

Re:
Nasel jsem :
116i: 85 kW /115 PS bei 6000 min-1; 150 Nm bei 4300 min-1; Hubraum 1,6 Liter
takze je to 1.6 motor
 
0/0
24.3.2004 15:17

Miro

Re:
No vidis a ja si myslel, ze bavoraci ty svoje auta oznacujou cilene 3-mistnym cislem, 1. cislo je rada a dalsi 2 cisla je objem - aspon to tak dycky bylo. Takze sem se spis divil tomu ze u toho naftaku je jinej objem nez to koncovy dvojcisli.
0/0
24.3.2004 11:23

Tom

Re: oznaceni
Je to mu tak, ale ne vzdy. Napr. 316i = 1,8L/115k, 318i=2L/~140k, 318d=1995ccm/115k, 320i = 2,2L 6-ti valec, 320d=1995ccm/150k, 325=2,5l 6-ti valec/ ~184k.
 
0/0
24.3.2004 11:30

LUI

BMW/VW
No neviem ako vy bratia cesi, ale mam dojem, ze VW (a teda aj Skoda) sa posere od strachu, ked toto vyroluje na cesty. Ten diesel 2l 163k, zrychlenie pod 8s, tak to je slusny brutal a benziny maju mensiu spotrebu nez v tazkej Oktavke. Esteze to bude drahe, nastastie nemontuju vychodoeuropsku varintu 1.4l-Oktavia to podleze cenou.
Ozaj, neviete preco ma nova Oktavia vzadu svetla z asi 6 rokov starej Kie Shuma? :-)
0/0
24.3.2004 9:59

nudavpraci

Re:
protoze sou ty zadni svetla pekny! :)
0/0
24.3.2004 10:01

LUI

Re:
Hmmm, tak to ma nenapadlo, nieco ale na tom bude, mne sa vzdy zdali korejci dizajnom akoby o rok dva popredu-teda nie cele auta, ale niektore detaily, aj ked mam pocit, ze su to len naozaj take nahody. Napriklad Daewoo Espero malo tusim cire svetla v predu pred cca 10 rokmi, ked v europe o tom este ani nechyrovali.
0/0
24.3.2004 10:13

nudavpraci

hmmm :(
tak nevim, uvazoval sem o koupi bmw1 a cekal jsem jak to bude vypadat, ale proste se mi ten design nechce zalibit... chce to videt ho nazivo a pak hodnotit!
0/0
24.3.2004 9:59

Tom

Re:
Bez radsi do "3", nic nezkazis. Ted bude urcite neco jako "Last Edition", protoze od jara ma byt nova "3". V podtate je to velice slusne auto, vynikajici jizdni vlastnosti, super motory, bezny standard uz v zakladu a navic image. Vse je uz 2,5milionkrat vyzkousene a odladene. Sice "1" bude postavena z dilu "3", ale prece jenom, bude to nove auto. Navic "1" bude auto pro zensky (stejne jako Porsche Boxter, Z3, Z4, SLK a spol.), jako firemni auto (v Nemecku ) to nebude spolecensky mozne.
0/0
24.3.2004 11:58

Tom

Re: doplneni
Jestli jeste nemas zadne BMW, tak radeji jdi do "3", cena neni zase tak extremne daleko. Jestli ale uz mas vyssi BMW, tak neni o cem uvazovat, protoze mas BMW uz v krvi a design se ti libi!
0/0
24.3.2004 12:02

Dad

skončil jsem u první věty
MANAGERI automobilky
0/0
24.3.2004 8:57

trexa

Konkurence fabie?
Na první pohled to vybadá jako taková horší fábie. Ale ty motóry jsou v tom dost silný, zřejmě to má konkurovat fabii RS. Pokud bude levnější, proč ne. Rodiné auto to ale není.
0/0
24.3.2004 8:44

Ex-treme

Re:
Ty tomu rozumíš jak koza petrželi, tohle auto nebude ve třídě fábky ale ochcávky. A dle mých zkušeností s fábií jsi bavoráka hodně urazil, když si ho s tímhle sráčem porovnával- jak technicky tak i vzhledově.
0/0
24.3.2004 9:09

Petr

Re:
Ty truhlíku, Trexa si dělal prdel, ne? Jsi to drobátko nepochopil.
0/0
24.3.2004 9:31

heinrich

Zklamání
Šlechtic sestoupil mezi prostý lid tím, že se oblékl do pytle a nazul si dřeváky. Výsledkem je tento hybrid.
0/0
24.3.2004 8:33

WGS84

Kam jde design BMW
Nevim jak Vam ale podle meho nazoru se design BMW zhorsuje a zhorsuje a zacalo to od odby co vyuzivaji designcentra v USA  a chteji se prilisne orientovat na americky trh. Poslednim kklasickym bavorakem tak zustava dnesni rada 3. Nove modely jsou plne navzajem se bijicich krivek kdyz to srovnam s AR 147 nebo A3 chybi tomu cistota.
0/0
24.3.2004 8:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.