Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koenigsegg CCR: Třístovka je pro šneky!

Vládcem na poli rychlosti se na autosalonu v Ženevě stal švédský "megasport" Koenigsegg CCR. Primát momentálně nejrychlejšího "sériově" vyráběného vozu tak "vyfoukl" všem italům, japoncům, němcům... Sebevrah, který za volant švédské střely sedne, okusí jízdu čtyřstovkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dedvseved

jen by me zajimalo
jak to drzi u zeme kdyz to nema kridla?
0/0
24.3.2004 21:58

Rogger

Re:
Kouzla a cary:)
0/0
30.3.2004 6:28

Dzurinda

Fabia je pro šneky
Nejlepší je Maruti SSC100KG
0/0
23.3.2004 4:02

vladimir

hmm bugati je lepší
onehdy jsem někde četl o autu značky bugati jelo taky 400km/h ale mělo 1000 koní !!! a z nuly na 100 km/Hh udělalo za 2,4 s. Akorád cena myslím byla 30 melounů. Jinak já bych bral lamborgini přesně takový jaký měl ten černoch ve filmu se Stegalem myslím to byl film lovec policajtů. Krásný zlato stříbrný lamborgini.
0/0
18.3.2004 23:43

Rogger

Re:
Koncept chlapce koncept:) Nehlden 1001k z 16valce o 8l umi udelat snad kazdje nouma U tohohle auta je super rozmery + motor Fakt bomba...
Bugati chrli jeden koncept vedle druhy jenze jejich nechutne predrazeny auto nejak ve velkym nikdo nechce... (velky je 10ks+:))
0/0
20.3.2004 22:51

Tos

Re: bugati uz lepsi neni
1000 koni je ted Bugati na nic. Pred nedavnem sis mohl precist, ze se sef Bugati na svem celozivotnim snu prepocital a udelali autu spatnou aerodynamiku. 400 km/h rychlost to auto nezvladalo, museli ji elektronicky na 330 nebo i min.  A za 2,4s to zrychlilo na 60mil/h, takze na 100km/h se to spis blizi Koenigseggovi.
0/0
24.3.2004 1:01

Jason

je to démon
polib si, teď na tom není kousek pravdy všechno co říkají to auto opravdu dokáže.
0/0
23.12.2005 17:40

Rogger

Re:
Nehldne ty joudove z toho vyzdimali jen 370:)
0/0
30.3.2004 6:29

Picho

???
DOcela by me zajimalo co by se stalo pri ctyrech kilech a urvanym spojleru coz je unas temer jiste pak by to byla asi fakt raketa
0/0
18.3.2004 23:33

Diesel

To je teda neeeeecooooooooooooo
Tak s timhle kocarem by se uz klidne nechalo jet v nedeli do Malajsie a rozdat si to se Schumachrem :-)
0/0
18.3.2004 21:33

sf2

Re:
To sice jo, ale davam ti tak maximalne tri kola a pak to nekde roztrelis o mantinel:-
0/0
18.3.2004 22:27

revo

Fuj
Honda je příšerná kraksna, hlavně Accord.
0/0
18.3.2004 16:49

Your Daddy

Re:
A ty jsi blb
0/0
18.3.2004 22:54

revo

Re: přesně tak
0/0
19.3.2004 7:50

revo

Re:
Nikdy bych si Hondu nekoupil.
0/0
20.3.2004 16:42

JAAAAAAAAAAAAA

Re:
Ty idiote honda je sračka!!
0/0
22.3.2004 20:56

Tom

Autiko
Na rajtovacku do lesa staci ale na silnice bych s tim nejel:-)))
0/0
18.3.2004 13:07

Jirka

Na naše cesty spíš tohle:-))).
http://www.stres.cz/vypis_clanku_cely.php?ID_clanku=142   Výkon  dostatečný, maximálka taky a cena mírná:-))).
0/0
18.3.2004 11:52

petr

Re:
nebyl by lepsi rovnou tank s forsazi?
0/0
18.3.2004 12:51

Isis2000

svedak jak ma bejt
Koenigsegg je klasa ... nekde jsem zahlid cenu za CC8 - 15 mega ... jinak Ultima GTR, Noble M12 ... to jsou taky karky jak maj bejt ... sice ne tak brutalni jako tohle, ale i tak se spousta "klasickych sportaku" necape ... navic tyhlety auta nejsou tak predrazeny  ... ale nejvic se mi stejne libi Carrera GT
0/0
18.3.2004 10:13

robo

Re:
Presne tahle dve auta (Carrera a Koenig) se mi v Zeneve libila nejvic. Veyron ma taky neco do sebe, ale to CCR-ko je asi nejhustsi. Pokud se autor dohrabal az na salon, urcite videl video, ktery tam na stanku bezelo a demonstrovalo nejen brutalni vykon, ale hlavne ovladatelnost, kterou se naprosto vymyka ostatnim supersportum... Testovaci jezdec (pilot) si ho vodil rallyovejma smykama jako nic...
0/0
19.3.2004 11:06

Rogger

Re:
Souhlas dobrej vkus.... I kdyz jsme naprosto ulitlej po Ford GT....
0/0
20.3.2004 22:53

FoxHound

Jak se k nemu dostat
Kdysi jsem cetl na www.auto.cz o CC8S (asi starsi bratr). Cena se sdeluje jen vaznym zajemcum pri osobnim jednani a jednou z podminek pro koupi tohoto "sneka" je uspesne absolovovani nekolikadeniho kurzu ovladani auta, samozrejme ve Svedsku.
0/0
18.3.2004 9:50

Rogger

Re:
Jinak to ma omezovac na 320 myslim Kdyz chces zkusit maximalku musis zavolat do Svedska odkad ti prijeodu dva technicy odblokovat maximalku a special slick pneu Samo ti to dovoli jen na okruhu Na silnici zapomen...
0/0
20.3.2004 22:54

african

silnice
souhlas....u nas byto neslo...vyjel bych na silnici a nez bych ujel 500metru nebo zminovanych 400 tak bych mel tak brutalne oskubany spodek ze bych to mohl odvezt do servisu.Skoda ze u nas nejsou lepsi silnice...kampak se ztraci penize z nasich dani a povinnych ruceni a dalnicnich znamek...
0/0
18.3.2004 9:39

polarniliska

Re:
Peníze za povinné ručení se ztrácejí v pojišťovnách, kterým je platíš.
0/0
18.3.2004 14:03

Rogger

Re:
Bohate na to staci Milady horakove a do servisu by nedojel...
0/0
20.3.2004 22:57

hkpok

Re:
ba, ba, třída M.H. je TANKODROM
0/0
21.3.2004 16:29

kojot22

mašinka
no já myslím, že to nebude na páru! Nějáký parametry by byly? A nějaká už zmiňovaná cena?
0/0
18.3.2004 7:46

borec nejvetsi

Re:
Jsi blb.
0/0
22.3.2004 20:19

vladah

A kolik to stoji
A kolik tahle prisera stoji? Ze bych zacal pomalu sporit do prasatka....
0/0
18.3.2004 7:41

david

Re:
To si porid poradny prase na to sporeni
0/0
18.3.2004 9:45

FoxHound

Re:
spis celou farmu
0/0
18.3.2004 9:51

kny2tl

brzdy
Jako perlicku dodavam, ze disky kol maji 'turbinovy' efekt, ktery vysava horky vzduch od kol... Proste mazel :))
0/0
18.3.2004 7:24

Mpower

Re:
To mely BMW M5 uz od roku 1986 :-)
0/0
18.3.2004 12:07

řidič

Fakt pěkný
Je to pěkný, to jo, ale k čemu o tom snít,  když jediná země, kde je neomezená rychlost je snad jen Německo. A u nás 90 -130 Km/h a  ty silnice!     
0/0
18.3.2004 7:15

Tomas

Re: ridic???
Rychlost u nas omezena je, ale pouze zakonem. A ten to auto nezpomali :-))
0/0
18.3.2004 8:09

Lib

Re:
Jo jenze u nas mame i fyzicky zpomalovace na vozovce :) Na nasich silnicich by si s tim orval pul kastle po par kilometrech
0/0
18.3.2004 11:34

Rogger

Re:
bejvalo..... dneska uz to jsou vetsinou jen famy
praha brno je gute... Az na ty sileny horizonty za ktery neni videt... jendou jsem tam potkal kolonu a nic prijemnyho a to jsem jel jen 150....
0/0
20.3.2004 23:01

Hampejz

Re:
A máme taky okruhy, že, takže svezení se meze nekladou....krom toho nejde o tu maximálku (i když se s ní všichni předháněj), ale o to brutální zrychlení a zátah!!!!!! čtvrtka za 9 to už je fakt hukot!!!!!
0/0
18.3.2004 8:43

Michal

Re:
V takovymhle auticku by te stejne policajti nechytli a mozna i radar by mel problemy kbybys to svistil kolem 300 te zachytit. Me by vadilo za by me ostatni auta na dalnici zdrzovala.
0/0
18.3.2004 8:56

JD

Nechápu
Nechápu jak je možné, že švédká víceméně nezávislá firma dokáže udělat supersport pokořující 400 km/h a Bugatti, které má ta sebou mamutí Volkswagen nedokáže za několik let vyvinout podobný stroj.  Ale naproti Bugatti všechno bez odkladů a bez nějakých historek, ohledně omezovačů na 330 km/h. Bugatti je hodně zajímavé a před párl et co jsem o Veyronu slyšel, tak to bylo "wow" auto, ale dnes je co se týče supersportů konkurence natolik silná, že to VW může klidně zabalit pokud se to zdrží o rok či dva.
Nebýt znak Koenigseggu na tom aute, vypadalo by to, že je to Škodovka. Myslím, že nová Octavia měla poměrně silnou konkurenci v případě noveho CCRka :o) 
 
0/0
18.3.2004 1:24

afk_cz

Re:
aspon to do jejich blizkosti pritahlo nejaky lidi navic ;)
0/0
18.3.2004 7:51

Phen

šílenost
Asi by mi stačilo to svezení na prvních 400 metrech
0/0
18.3.2004 0:24

EX

:-)
K tomu snad ani není co dodat. Už aby dřímalo v garaži :-)
0/0
18.3.2004 0:19

TNX

Re:
Drimalo v garazi? Frcelo po dalnici v nejake zemi, kde nemaji takove diry v asfaltu jako u nas.
0/0
18.3.2004 8:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.