Diskuze
Ford Focus C-Max: rodinné granturismo
Děkujeme za pochopení.
vlastik
c-max na sněhu
Pavel
co Picasso to není žádný konkurent
, Co mne prekvapilo je to ze mezi konkurenty nebylo zarazeno picasso od Citroenu. Mysli ze je to velky konkurent C-maxu . Podle mne jsou konkurenti: picasso od Citroenu a nesmime zapomenout na Scenica od Renaultu Podle mne se do tabulky nehodi Touran protoze se nejak zavratne neprodava.W.Q.
Zpátečka???
baloun
Re:
paja
C-max
Je to drahotu, ale na to jakou to ma vybavu a motor to asi ujde.... Furt mnohem lepsi kauf nez VW Touran 2,0 TDI Highline za 920,000 (s priplatkovym DSG atakuje milion). Taky vam pridou VW neskutecne drahy?baloun
Ujel jsem s C_Maxem asi 10 000 km,
oslik75
Re:
Trocha fyziky a gramotný výklad teorie - díky! V podstatě se tedy už těším, jestli budu tak hodnej, že někdy budu jezdiot C-Maxem. C o ale ta zpátečka vs. jednička na křižovatkách? Vadí?oslik75
podvozek je na danou kategorii zázrak!
Podvozek Focucu je opravdu dobrý, v roce nástupu modelu nejlepší ve své třídě a základ rallyového Focusu WRC. O ubírání plynu v zatáčce (viz předchozí) nemá smysl mluvit, kdo si chce roztočit auto a pak zkusit, jak umí točit volantem, ať to udělá. S normálním provozem auta to ale nesouvisí. Moje zkušenost (60 tisíc ročně s Focusem) je jen pozitivní, neutralita, žádná zrada. A mluvím o zatáčkách ve 170 na Jižní spojce, neberu nějaké módní "okresky", ve kterých podhuštěný gumy pískaj i na zpátečku... Jinak když se teda pošle na plný kule do nějaký vlásenky, dá se průjezd vyšlapáváním spojky nebo naopak jemným bržděním nebo přidáním plynu docela dobře regulovat. Zdar všem, jezděte opatrně, hlavně žádný kule v obci, to je prasárna. A nesvítit mlhovkama, to je zase debilita...Knight Rider
MPV - třída k ničemu
Tom
Re:
Ja mam dlouhodobou zkusenost presne opacnou. Nic v interieru nedrnci, je sice pravda, ze se zda, ze se Scenic vice naklani, ale je to taky diky riditelne zadni naprave, diky ktere dokaze projet zatackou rychleji nez Fabie, popr. Octavie. Navic pohodli je nesrovantelne lepsi nez ve Skodovce. Tim nerikam, ze Skodovka je spatny auta, ale frantici jsou prece jenom pohodlnejsi. :-)Jo a ta verze, s kterou jezdim je 1.6 16V PrivilegeSven
C-Max
je zajimave jak se ruzne testy mohou lisit. Tady ve Svedsku på testu C-Max nazval testujici novinar Forda C-Max "Autem smrti" protoze vuz ma absolutne nekontrolovatelne chovani na kluzke vozovce. To vse diky spatnemu podvozku.Petr
Re:
Jenže unás se bohužel píše to co se zaplatí, takže objektivita tu je jaxi zatlačena do pozadí. Toť česká zeměmates
Focus je super!!!!!
souhlasím s Patislavem, jojo, Focus i C-max jsou pěkná auta, hned bych je bral, na Focus 2 jsem zvědavej, Ford je teď dost na úrovniPetr
Re:
Hmmm pěkné auto ale tuctové. Vždyť to vypadá uplně stejně jako Nissan Almera Tino. Jenže to už unás jezdí dobré 3roky. No prostě další pěkné ale neoriginální auto, no.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...